broj komentara 44 pošalji komentar
(sreda, 13. feb 2013, 16:11)
EU ili ∩∃ [neregistrovani]

RTS ∞

Tvrdim da bi RTS, pored ostalih načina finasiranja usklađenih sa pravilima EU, svakako trebao da bude finansiran iz budžeta prikupljenog od poreskih obaveznika što ne smatram finansiranjem države, što znači da bi RTS mogla postati nezavisnija. Taj način finansiranja RTS bi ujedno bio kao finansiranje putem TV pretplate samo što ne bi postojali troškovi prikupljanja TV pretplate koji nisu neznatni. Dakle, RTS ima apslolutno pravo da dobije iz poreskog budžeta makar novčanu podršku u visini današnjih sveobuhvatnih troškova, zar ne?

(sreda, 13. feb 2013, 18:15)
anonymous [neregistrovani]

Чији је јавни сервис и ко треба да га штити

Јавни сервис је сервис становништва једне земље и грађани треба да га штите својим конструктивним критикама рада јавног сервиса и подршком његовом независном раду неизборима партија које спречавају неовисан рад јавно сервиса и преко невладиних организација, националних и интернационалних судова и организација.

(sreda, 13. feb 2013, 18:32)
Борислав Марић [neregistrovani]

Зашто је телевизија важна Србима

Телевизија је важна и Србима због тога што је ЈРТ у једном периоду СФРЈ била једна од најбољих телевизија глобално, чак и за данашње услове.

(sreda, 13. feb 2013, 18:36)
anonymous [neregistrovani]

Финансирање РТС

Исти су проблеми и у Шведској и њима не пада на памет да укидају ”државну” телевизију.

(sreda, 13. feb 2013, 18:39)
anonymous [neregistrovani]

Да ли је на сцени сукоб два културна концепта

Јесте!

(sreda, 13. feb 2013, 23:34)
Марко,Зворник [neregistrovani]

Докле више медијског кичераја?

Није куртоазија,нити фраза,али у Србији тренутно не постоји квалитетан комерцијални медиј!!!  Просто ми је немогуће,поврх свих нелогичности да једна кућа своје садржаје заснива на фотомонтажи и рекапитулацији!!! На антиумјетничким како аудио тако и видео садржајима,на информативи пуној субјективности,непрофесионалности некомпетентности. При томе се први човјек те телевизије јавно фали како никада није тај медиј био јачи и имао више сопствене продукције...... И наравно како нажалост не постоје потпуно независна новинарска тијела нити Суд који би санкционисао многобројне антипрофесионалне тв садржаје,дешава се да из недеље у недељу гледамо најбједније садржаје,од тога како је једина мана једног човјека стално ношење кравате,мана жене то што прво обува лијеву чизму, дјетета које је остављено али коме ће продукција наћи родитеље... ДОКЛЕ?

(četvrtak, 14. feb 2013, 06:58)
anonymous [neregistrovani]

strasno

To sto se radi kod nas u Srbiji to nema u Svedskoj kako je napisano. Kod nas u Sbiju mora svako da placa TV pretplatu. U Svedskoj TV pretplata nema veze sa strujom i ja mislim da smo mi jedina drzava u kojoj racun za struju ide zajedno sa TV pretplatom...To nigde nema i nije logicno da se tako nesto uopste moglo sprovesti...

(četvrtak, 14. feb 2013, 08:12)
anonymous [neregistrovani]

RTS je Srbija

Ja bih vise da gledam srpskih serija emisija reportaza prave muzika i informacija. Dosta nam je tih jeftinih inostarnih serija. Najvise bi voleo da na RTS SAT-u pustate ja imam talenat, jer mi u Svajcarskoj preko satelita nemamo RTS1

(četvrtak, 14. feb 2013, 10:28)
anonymous [neregistrovani]

Srpske televizije

Ovde je tema RTS i njegova buducnost a ne srpske televizije.Ispravite naziv vecerasnje teme.

(četvrtak, 14. feb 2013, 12:33)
@vladimir0710 [neregistrovani]

Veličina medijske kuće

Medijski Javni Servis RTS ima koncept za respekt i zbog toga mislim da mora reagovati zajedno uz RRA i RATEL u vezi nekih emisija primitivnih tabloidnih medija. Naime, oni (kulturni) gledaoci koji plaćaju pretplatu kada vide program takvih kanala postaju isključivi i ugase TV prijemnik ili uopšte ne gledaju TV program, jer bolje je koristiti svoje vreme u čitanju dobre knjige nego gledati loš programe.

(četvrtak, 14. feb 2013, 12:45)
anonymous [neregistrovani]

drumovi i Turci

kako stvari teku Srpski drumovi su ono iz narodne ponovo poželeli Turaka,Turci su se odavno opametili a Srbi izgleda još nisu.......mnogo bre konzervativni ljudi.Dok svi u klin oni u ploču i dok shvate prodje 20-50godina minimalno..i tako stalno.
sn

(četvrtak, 14. feb 2013, 12:49)
anonymous [neregistrovani]

Истина

Програм креирају оглашивачи. Мислите ли да би Пинк емитовао "Фарму" кад не би имао право да успут пушта рекламе?
Оглашивачи траже гледаност, а комерцијалне телевизије пуштају оно што ће бити гледано, без икаквог обзира на садржај. Кладим се да би направили и уживо преносили серијал "Прва брачна ноћ", само кад би смели. Добровољаца би било на претек. А рекламна секунда би коштала баснословно.

(četvrtak, 14. feb 2013, 14:04)
Миланче [neregistrovani]

Нема квалитета без вредних, способних и поштених

Није проблем да ли ђе РТС бити финансиран из буџета, треба да буде финансиран из буџета.
Проблем је како се троши тај новац, каквог квалитета је програм за тај новац, како се запошљавају људи у јавни сервис, колико има радника...итд.

Нисам задовољан какав програм РТС производи, нема квалитетног спорта (неко намерно то препушта приватним тв станицама), нема учених људи у терминима када се највише гледа тв, прикажите вредне сељаке, вредне раднике, способне директоре, врхунске уметнике...нећу да кажем шта пуштате, знате и сами, програм је благо речено лош.
Напомена: Претплату плаћам редовно без дана закашњења, ја своју обавезу испуњавам, ви не.
Лепи поздрави!

(četvrtak, 14. feb 2013, 15:13)
anonymous [neregistrovani]

RTS Digital; zašto ne Analog?

Bilo bi lepo i da se postavi pitanje zašto je RTS-u oduzeto pravo na treći kanal, pa se sjajni RTS Digital emituje samo digitalno, a ne i analogno čime je nedostupan velikom broju građana Srbije? A RTS Digital je jedan od najboljih programa koje se nalaze u domaćoj ponudi kanala i svakako je u rangu sa mnogim evropskim umetničkim kanalima.

(četvrtak, 14. feb 2013, 16:05)
anonymous [neregistrovani]

♥♥ Najgledanija emisija ♥♥

Ova emisija će biti jedna od vaših najgledanijih do sada.

(četvrtak, 14. feb 2013, 18:26)
anonymous [neregistrovani]

Истина

Проблем је у томе што на програм комерцијалних станица највише утичу оглашивачи. Њима је гледаност императив и станице морају да се управљају према томе, колико год садржај био некултуран и примитиван. Неке станице би биле у стању да направе ријалити шоу "Прва брачна ноћ" (добровољаца би било на претек), само да би повећале цену рекламног простора.

(četvrtak, 14. feb 2013, 19:41)
Јелисавета Марић [neregistrovani]

стоп пинкизацији друштва

РТС, поред гледалаца, своје природне савезнике има и у локалним и регионалним тв станицама. Заједно сте последња линија одбране од шунда и кича којима нас засипају приватне телевизије.Профитерима и мутикашама није у интересу напредак друштва и стабилност државе и зато је ово последњи тренутак да се нешто уради!

(četvrtak, 14. feb 2013, 19:51)
Milan [neregistrovani]

GledPratim samo RTS i civilizovane medije

@Jelisaveta Maric
Podrska RTS-u i ljudima koji tamo rade, ali i svima onima koji su ostali verni profesionalnim standardima. Nije vazno da li neko radi u javnom servisu, lokalnoj televiziji,radiju. Bitno je da se kao gradjani ne mirimo sa ovom poplavom neukusa i gluposti koje serviraju privatnici koji se igraju medijskih tajkuna i prave cirkus u ovim nimalo lakim vremenima.

(četvrtak, 14. feb 2013, 20:10)
rolex [neregistrovani]

smesno

pa cim se procitaju ovi komentari,svima je jasno da su naruceni od strane rts.jel moguce da niko u ovoj zemlji nema neku zamerku na ovaj program.malo cudno,ali kad imate svoju privatnu televiziju i jos pri tome takve privatne novinare,sve je jasnije

(četvrtak, 14. feb 2013, 20:10)
anonymous [neregistrovani]

Mala bara mnogo krokodila

I dalje ne vidim dobar razlog za postojanje vise od dve komercijalne TV stanice koje bi koristile nacionalnu frekfenciju,jedne sa stranim i jedne sa domacim (sta god to znacilo) cistim kapitalom.Dodeljivanje tako velikog broja frekfenci je bila cista politika bez pokrica.I da vidimo vec jednom kako zaista posluju sve te televizije ko su vlasnici svih tih produkcija itd.

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:18)
anonymous [neregistrovani]

Sve je to farsa

Postovano gospodo,
to se resava jednostavno...prekines emitovanje programa..ukines mu frekcvenciju..pa neka oni traze svoja prava na sudu...pa mu tamo dokazujte sta je pogresno uradio.Uzmeti stvari u svoje ruke..a ne da se krijete iza nakaradnog zakona...treba doci na klizav teren...i treba cenzurisati...

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:30)
anonymous [neregistrovani]

Beograd Veciti grad

Ako ozbiljno mislite stavite u udarni vecernji termin savrseno uradjenu, od gledalaca odlicno ocenjenu seriju Beograd VECITI grad.
Hvala unapred.

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:37)
anonymous [neregistrovani]

Pretplata

Sta ce biti sa gradjanima Srbije koji ne placaju RTV pretplatu?

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:40)
anonymous [neregistrovani]

pitanje

zasto ne reprizirate ili idirektno ne prenosite sjajne kulturne dogadjaje na prvom kanalu u udarnom terminu, kao sto je npr. koncert Nemanje Radulovica. Pozz

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:42)
anonymous [neregistrovani]

Pretplata2

Da li treba ili ne treba placati RTV. Ako treba, da li zakon nije isti za sve?

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:50)
anonymous [neregistrovani]

preplata

je gram koji treba da se placa je drugi program rts

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:51)
anonymous [neregistrovani]

Pretplata

Sve je u redu i slazem se da kosta...Ali neka kosta kablovske operatere preko kojih nam i RTS dolazi.Malo je bezobrazno da placamo pretplatu RTS-u i kablovskom operateru.Nadam se da ste shvatili nezadovoljstvo zbog placanja DUPLE tarife RTS-u.Pozdrav

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:57)
anonymous [neregistrovani]

Beograd veciti grad

Slazem se da je ovo jedna sjajna emisija i zaista zasluzuje udarni termin. Edukativno, odlicna produkcija i zanimljivije od bilo koje domace ili uvozne serije. U svakoj drugoj drzavi bi ovakav sadrzaj bio bolje tretiran od strane drzavne televizije. A RTS ima jos dosta ovakvog sadrzaja ali deluje kao da se plasi da ga prikaze obicnom gledaocu...

(četvrtak, 14. feb 2013, 21:58)
anonymous [neregistrovani]

....

kada budem imao prijem da gledam rts ondacu i placati preplatu...

(četvrtak, 14. feb 2013, 22:01)
anonymous [neregistrovani]

Pretplata

Zašto se ne skrembluje frekvencija pa ko želi neka plati i gleda a ne da nam se stalno nameću nove obaveze?Takođe ako se plaća ne bi trebalo da ide nijedna reklama već samo kulturni i obrazovni sadržaj čak i u vremenu za reklame.Imamo mi šta da prikazujemo i bez reklama.

(četvrtak, 14. feb 2013, 22:05)
Zvonimir [neregistrovani]

Javni servis

Ja se pitam kao covek da li vi stvarno neznate ili ne zelite da znate ja najvise volim rts da gledam jer ima najbolje i najlepse voditeljke i uopste ali ja sam penzioner i imam penziju od 10000 . Din i neznam kako da prezivim ja bi placao s drage volje ali jednostavno nemam odakle jer ni za hleba nemam ali mi je zao sto ne uticete na vlasti da znaju kako ljudi zive jer vama u beogradu je sigurno lakse a kako je nama u provinciji puno pozdrava rts-u

(četvrtak, 14. feb 2013, 22:35)
anonymous [neregistrovani]

RTS

1.Beograd veciti grad i nije dokumentarac, pored obilja zanimljivosti koje nismo znali, i odlicne naracije ima i odlicnu muziku (skoro pa sou program)
2.Odlican je: Intervju Novaka Djokovica, serije Montevideo, Sesir profesora Vujica, novi domaci filmovi (Ustanicka...), strani filmovi sa Festa, koncert Generalna skupstina UN.....(Novogodisnji program RTS je bio najkvalitetniji)
Kombinujte, rizikujte, vratite Srbiji samopostovanje, ne predajte se gospodine Tijanicu..ne zaboravite rok muziku generacijski.
3.Nije tacno da je Prva gledana, mozda ranije, sada se vrtoglavo priblizila Pinku
Sigurno je da je zbog aktuelne situacije TV gledaocima dosta povrsnosti, prostakluka, zurli i talambasa.
Ne bavite se sobom, 'udjite u modu', nametnite svoj stil.

(četvrtak, 14. feb 2013, 22:41)
voja [neregistrovani]

pretplata

Pretplata mora da se placa.Oni koji nemaju objektivno mogucnost da placaju neka budu oslobodjeni.Kako.Pa evo.EPS sprema akciju oko pravljenja socijalne karte.Svi koji budu stimulisani za placanje el energije neka budu oslobodjeni.Ostali.Svako domacinstvo jedan racun.Ko ne placa nema pasos.recimo ili nemoze da registruje auto ili ne moze da overi zdravstvenu knjizicu.Ali to mora da bude stvarni Javni servis.

(četvrtak, 14. feb 2013, 23:21)
anonymous [neregistrovani]

pretplata, varijabile...

Pretplata? Da, zato sto je to tako normalno. Svuda u svetu, pa bi trebalo tako da bude i kod nas. Ali, onemoguciti kablovskim operaterima, kao sto to rade javni servisi nekih zemalja, da mogu tek tako distribuirati ama bas sve sto proizvodi taj i takav javni servis. Ako prethodno ne plate premijerno distribuiranje.

(petak, 15. feb 2013, 02:22)
BGD [neregistrovani]

Pohvale

Sjajna emisija!Beograd veciti grad-Oobavezno udarni termin posle Dnevnika 2..Savrsena emisija... Iz tih emisija se uci o istoriji i tradiciji..A ne iz Sulejmana.....

(petak, 15. feb 2013, 10:16)
novi pazar [neregistrovani]

odlicno

emisije dobre zato sto imaju najboljeg direktora tijanica, meho.

(petak, 15. feb 2013, 11:25)
♥♥ [neregistrovani]

♥♥ РТС ♥♥

Како сам и рекао, ово је једна од ваших најгледанијих емисија. Стигли сте чак и на насловну РТС интернет страницу а и добили сте до сада око 40 коментара.
Свака вам част и сретан празник!

(petak, 15. feb 2013, 12:57)
nedostatak pameti [neregistrovani]

najveci problem

Meni je najjači utisak kada Zoran Panović priča o seriji Sopranosi kao o nekoj kulturi.Daleko je to od sadržaja koji RTS treba da forsira u svojoj satnici, a kamoli da uzimamo kao primer nečeg što treba da bude predstavljeno kao kulturni sadržaj.Serija jeste dobra, ali uzimanje te serija kao primer u ovoj raspravi pokazuje neznanje naše intelektualne elite koja se ne skida sa ekrana.

(petak, 15. feb 2013, 19:32)
Sremac [neregistrovani]

Bravo RTS

Ja zivim u inostranstvu ali redovno gledam RTS emisije preko interneta: dnevnik, politicko informativne emisije, Oko magazin, Trag, Kao sav normalan svet, "313" ... Takodje, uzivam dok slusam radio emisiju Budjenje i ako je slusam sa danom zakasnjenja. Posto moja porodica u Srbiji redovno placa RTS pretplatu ne osecam se krivom sto besplatno gledam vase emisije preko interneta :) Hvala vam sto redovno postavljate sve vase emisije na RTS portal.

(subota, 16. feb 2013, 12:50)
Дејан, Врање [neregistrovani]

РТС

Гледам РТС јер је то најнормалнија и најбоља телевизија у Србији са најбољим филмским, документарним, научним и нормалним забавним програмом. Сматрам да су Пинк и Прва својим дегутантним емисијама типа "швалери, преварени итд..." највећи тровачи овог народа. На жалост не плаћам претплату јер РТС гледам, силом прилика, путем ДИГИ-ја, зато што не добијам добар сигнал (не само РТС-ов већ и већине других телевизија). Сматрам и предлажем да РТС треба некако да се организује и утврди такве "релејне црне рупе" у Србији. Није нас мало, добијамо рачуне, не плаћамо и немоћни смо јер немамо коме да се обратимо. РТС треба да у већим градовима има "човека за контакт", канцеларију, где би људи могли да изложе своје проблеме. Или бар неки мејл сервис...Хвала и поздрав

(subota, 16. feb 2013, 13:56)
anonymous [neregistrovani]

razmisli

Zasto da se ukine program i zasto da se emituje posle 00:00 znaci moramo doneti drugi zakon i ici u doba ispred. Evo naprimer dolazi digitalno doba kao sto je doslo pa se program moze preskace NPR ono sto se emituje u 00:00 ili 01:00 moze da se gleda u 10:00 ujutro A evo da odgovorim ovom za RTS DIGITAL moze da se gleda u analogu samo ti treba resiver ili da zivis na avali pa da ga uvatis na nekoj frekfenciji...

(subota, 16. feb 2013, 19:24)
anonymous [neregistrovani]

Snimajte jeftine domace serije

S' obzirom da nema dovoljno novca za skupe domace serije, najbolje bi bilo snimati jeftine serije. Kako to izvesti? Evo ovako: Serije snimati na lokacijama od javnog interesa, tipa univerziteti, muzeji, obrazovne ustanove, drzavne povrsine koje bi se uklopile u scenografiju serije.

Drugo, sto se glumaca tice, angazovati nekoliko poznatih glumaca i njima platiti angazman, a za ostatak glumacke ekipe angazovati glumce-volontere, manje poznate ili pak nepoznate glumce kojima bi svakako dobro doslo javno pojavljivanje i koji bi glumili sa entuzijazmom, srecni zato sto ce njihov talenat biti izlozen oku javnosti. Oni to ne bi radili radi materijalne dobiti, vec iz ciste ljubavi prema tom obliku umetnosti.

Trece, kostimografi bi takodje mogli biti volonteri, koji bi besplatno uradili kostime, a sponzori materijala za kostimografiju bile bi fabrike tekstila ili mala privatna preduzeca koja se bave sivenjem ili eventualno male i nepoznate modne kuce, ciji bi cilj bilo podizanje sopstvenog rejtinga i koji bi besplatno davali materijal za izradu kostima, zarad prezentacije na Nacionalnoj frekfenciji. Tim potezom bi svima bilo dobro i kostimografima i proizvodjacima kostima, a i javnom servisu koji ne bi morao ni dinara da izdvoji za kostimografiju.

Dakle, ne mora da se snima neka ultra-skupa serija da bi se zadovoljila potreba gradjana za domacim serijama, jer gradjani zele DOMACE serije, a ne skupe domace serije, znaci akcenat je na domace! Sve moze da izgleda vrhunski, a da pritom kosta daleko manje nego sto sada kosta.
Razmislite o tome.

(subota, 16. feb 2013, 19:27)
anonymous [neregistrovani]

drzava da prestane da uzima porez RTS-u

Drzava bi trebala da ukine porez javnom medijskom servisu, iz razloga sto je to novac gradjana koji sami finansiraju svoj program. Drzava treba da trazi izvorista novca na drugim mestima, a ne na nacionalnoj televiziji. To nikako nije fer odnos drzave i gradjana.

(nedelja, 17. feb 2013, 06:36)
Sanja [neregistrovani]

Dajte bolje termine dobrim emisijama

Ima i RTS gresaka, jer imaju odlicnih emisija a nekad se ponasaju kao da im je zadatak da im daju sto losije termine. Odlican primjer je Beograd veciti grad koju su neki vec pomenuli, ali ima ih jos. Takodje emisije kao sto je dokumentarna o Djordju Vajfertu su preko potrebne, gdje su turisticke emisije o Srbiji, vise ih imamo o drugim zemljama. Gdje je emisija koja je bila pocela o zaduzbinarima, toliko je sadrzaja koji cekaju da ih se neko sjeti, a kad se to desi, termin je kao da ga i nema.