broj komentara 172 pošalji komentar
(ponedeljak, 15. okt 2012, 12:47)
anonymous [neregistrovani]

super

Jedva cekam seriju.Nadam se da cete prikazivati svakim danom.Hvala Rtsu.

(četvrtak, 18. okt 2012, 23:16)
Dana Makovski [neregistrovani]

serija - sva ta ravnica

gledamo seriju i zahvalni svo RTS na tako dobrim serijama, naravno gledacemo Jgodice. pozdrav iz Banja Luke

(petak, 19. okt 2012, 04:50)
anonymous [neregistrovani]

super rts

Jedva ceka Volim ovakve serije.

(petak, 19. okt 2012, 11:48)
anonymous [neregistrovani]

xxx

Nema Svetozara?

(petak, 19. okt 2012, 13:02)
Dijaspora [neregistrovani]

Izvrsna serija

Gledala sam seriju i moram reci da je najbolja do sada. Jedva cekam nastavak. Tim glumaca je odlicno odabran. Sve pohvalae za RTS.

(petak, 19. okt 2012, 14:33)
Poaro [neregistrovani]

izgleda

Izgleda da je ipak Svetozar ubica Koprivic!?
Zao mi Milice.

(petak, 19. okt 2012, 15:35)
Ivana [neregistrovani]

Nina Jankovic

Ja znam sta se desava u seriji, moja sestra Nina Jankovic glumi u ovom drugom delu. I moram da priznam serija je super.

(petak, 19. okt 2012, 18:03)
anonymous [neregistrovani]

wien.12

bravo serija je za pohvalu

(subota, 20. okt 2012, 09:58)
MajaPaukovic [neregistrovani]

Jagodici

Nina moram ti reci da jeste serija divna i da je fenomenalna...Znam jer sam ja statista u toj seriji.Divni su glumci i reziseri i svi ostali.Stvarno su svi za pohvalu.Meni je bilo divno snimati sa njima,jer bilo je i smeha i ozbiljnosti.Stvarno za svaku pohvalu.

(subota, 20. okt 2012, 11:26)
Vladimir [neregistrovani]

hvala

hvala RTS za ovu predivnu seriju samo bih vas zamolio da nam omogucite da gledamo u ispravnom formatu.

(subota, 20. okt 2012, 17:04)
anonymous [neregistrovani]

Предивна серија...

Предивна серија... Једва чекам да погледам прву епизоду. Хвала РТС-у на новим епизодама, јер сам велики љубитељ оваквих серија и филмова, који су смештени пре рата, у неким прелепим и раскошним вилама и дворцима, са послугом...

(subota, 20. okt 2012, 18:15)
bilja [neregistrovani]

pozdrav

neobicno lepa serija, hvala vam

(subota, 20. okt 2012, 19:13)
anonymous [neregistrovani]

Filmovi

Gde mogu da gledam filmove GOSPODJICA MARPL online? Pokusala sam ovde,ali ne ide... Ako neko zna neki sajt gde bih mogla da gledam filmove GOSPODJICA MARPL neka napise u komentarima...

(subota, 20. okt 2012, 19:38)
anonymous [neregistrovani]

jagodici

Izasla je knjiga Jagodici. ima je u Laguninim knjizarama. Neznam koliko kosta ali nije lose imati je. Bice verovatno nekada lektira.

(subota, 20. okt 2012, 21:33)
anonymous [neregistrovani]

Sve pohvale

Serija je odlicna. Bas sam odusevljena. Jedva cekam nastavak... Sve pohvale za temu, realizaciju i nase glumce! Svaka cast!

(nedelja, 21. okt 2012, 17:48)
Tatjana [neregistrovani]

Sva ta ravnica i Jagodici

I ja sam jako odusevljena. Svaka Cast Svima <3 Verujem da je nova serija super! Nina,Natasa i Sloboda,3 omiljene glumice :) Srpske domace serije su najbolje,svaka serija ima svoju pricu <3 RTS-u Mnogo Hvala na prenos! Veliki pozz/Svedska

(nedelja, 21. okt 2012, 17:57)
anonymous [neregistrovani]

,

brav0 za seriju

(nedelja, 21. okt 2012, 18:26)
Peter iz Hannovera [neregistrovani]

Sva ta ravnica

Halo,
serije su pune emocija,cak da i suze iz ociju klize.Serije na RTS-u su jedinstvene.Veca radost za nas u dijaspori ne postoji.Nastavite tako.
Srdacan pozdrav

(nedelja, 21. okt 2012, 18:50)
Maryann [neregistrovani]

Bas lepo!

Iako retko gledam TV,sve pohvale za vecerasnji program na RTS-u.Pocinju sigurno sjajni "Jagodici" a posle toga jedan fini filmic,za laku noc.

(nedelja, 21. okt 2012, 19:42)
anonymous [neregistrovani]

Zorana

I Zorana Becic izvrsna glumica

(nedelja, 21. okt 2012, 21:24)
Драагооољуб [neregistrovani]

Пппаааааааа,

Рекао бих да ме овај "наставак" само подсећа на оригиналну - првобитну, радо гледана серију. И то само по неким ликовима који само личе на оне из претходне, првобитне серије. За почетак, изгледа како сам рекао. Ако будем имао стрпљења да је гледам даље, можда се нешто и промени? Ко зна? Али, по јутру се дан познаје!! Извините, тако сам доживео.

(nedelja, 21. okt 2012, 21:29)
Branislav [neregistrovani]

Jagodici

Meni se pre svega serija svidja jer je smestena e epohu i Vojvodjanski ambijent...to je sve ono sto Srbija danas nije....naravno strasno dobra ekipa od glumaca pa nadalje.Niti jedna serija koja je dosla iz Boegrada do sada nije imala tu tezinu i vrednost kao ova.niti je radjen ikada pre melodramski triler sa elementima horora , pa jos u Vojvodini :)) milina!

(nedelja, 21. okt 2012, 21:35)
DANIJELA [neregistrovani]

Jagodici

Prva epizoda serije je odlicna jedva cekam nastavak.Hvala RTS.

(nedelja, 21. okt 2012, 21:55)
marmem [neregistrovani]

net

Da li neko zna da li ce epizoda biti na internetu?
Hvala!

(nedelja, 21. okt 2012, 22:14)
anonymous [neregistrovani]

jagodici

Da li je prva epizoda igdje stavljena na internet, propustili smo prvu epizodu, hvala

(nedelja, 21. okt 2012, 22:34)
Jovan [neregistrovani]

Greške

Nastavak nije loš ali ima grešaka ... vide se radijatori grad se pre drugog svetskog rata zvao Petrovgrad nemoguće je da se tada pisalo latinicom,na primer mesto gde staje voz Beograd sve ostalo je u redu. Hvala RTS-u.

(nedelja, 21. okt 2012, 22:52)
anonymous [neregistrovani]

re jagodici

Serija je svake nedelje,mislim da ce biti repriza 28/10 izmedju 16-17.oo! Pratite rts, programska sema!

(ponedeljak, 22. okt 2012, 03:09)
anonymous [neregistrovani]

Nastavak

Nastaviću da pratim seriju, mada, ovom prvom epizodom nisam oduševljena. Nadam se da ću promeniti mišljenje u nastavku.

(ponedeljak, 22. okt 2012, 07:39)
bilja [neregistrovani]

zahvalana

Serija je predivna, samo sto u svim serijama na RTS se pojavljuju uvek iznova isti glumci, kaso da ne postoje drugi ljudi,pozdrav

(ponedeljak, 22. okt 2012, 11:40)
anonymous [neregistrovani]

super

Super serija Meni se svidja.Odlicni glumci. Moj lepi Beckerek.

(ponedeljak, 22. okt 2012, 11:50)
anonymous [neregistrovani]

webdesk@rts.rs

Nisam odusevljen prvom epizodom novog serijala o Jagodicima.Prvi deo je bio odlican ( Sva ta ravnica)

(ponedeljak, 22. okt 2012, 15:59)
Slaven [neregistrovani]

Slaven

Zašto me zameniše u seriji a ime mi ostaviše? Klasične sapunice.

(ponedeljak, 22. okt 2012, 16:00)
Nick [neregistrovani]

Jagodici

Jaka premijera nove sezone, ali imam utisak da je serija vec `preskocila ajkulu`.
Plasim se da ce scenarista, kao i u svakoj domacoj seriji, da iscedi sve sto moze da ispadne iz glavne price.

(ponedeljak, 22. okt 2012, 20:07)
Јелена [neregistrovani]

Када?

Када је друга епизода? У недељу?

(utorak, 23. okt 2012, 16:27)
dragana [neregistrovani]

pomoc...

svaka cast svima na ovim serijama...mislim da su kako za svaku pohvalu tako i za svaku dusu...imala bih jedno pitanje:svidja mi se muzika na pocetku serije...kako doci do nje?hvala u napred.pozdrav

(subota, 27. okt 2012, 15:26)
anonymous [neregistrovani]

greska

al ste vi strog kriticar uzivajte i negledajte na svaku sitnicu

(nedelja, 28. okt 2012, 17:22)
nikola jezdimirovic [neregistrovani]

jagodici

svi treba da prate novu seriju jagodica bas je kul

(nedelja, 28. okt 2012, 17:26)
nikola jezdimirovic [neregistrovani]

jagodici

bas je lepa serija extra

(nedelja, 28. okt 2012, 17:28)
nikola jezdimirovic [neregistrovani]

jagodici

dobro nije los
a sta je
bilo na krovu kastara

(subota, 03. nov 2012, 00:28)
anonymous [neregistrovani]

Петровград

Наш лепи Петровград!

(subota, 03. nov 2012, 00:29)
anonymous [neregistrovani]

Баја

Пише лепо на шпици посвета почившем Стевану Баји Гардиновачком! Зато је "замењен".

(subota, 03. nov 2012, 20:54)
Maksimovic Ruzica [neregistrovani]

Jagodici

Dragi Nikola, potpuno se slazem sa Vama. Serija je predivna, a i prikazuje se u udarnom terminu.

(ponedeljak, 05. nov 2012, 11:15)
anonymous [neregistrovani]

milan

kako da skinem muziku sa zavrsetka epizode?

(utorak, 06. nov 2012, 21:04)
srdjan [neregistrovani]

ko je bio

ko je bio na krovu Jagodica molim vas reci te mi da znam .......?

(sreda, 07. nov 2012, 10:51)
sanora [neregistrovani]

krov

Ja mislim da je na krovu sakrivena Milica.Ona nije umrla.

(petak, 09. nov 2012, 03:44)
ljubica [neregistrovani]

jagodici

ma kakva Milica,to je sigurno Miska pobegao iz zatvora i sad im se sveti,obecao im je to

(ponedeljak, 12. nov 2012, 19:23)
anonymous [neregistrovani]

Ubica

Bas me intreresuje ko je ubio ove seljane

(ponedeljak, 12. nov 2012, 22:04)
Mira [neregistrovani]

Ubica

Serija je predivna.Zao mi je sto Milica nije u njoj ali ali.Moj licni zakljucak je:Luda Zora ubila Makosa i Lociku.Jer ja mislim da ih je ona poznala kad su je je prestravili one noci na pokladama.

(četvrtak, 15. nov 2012, 23:45)
mladen_89 [neregistrovani]

ubica

Da nije ubica mozda Stevan Jakubinac, Milicin otac... :)

(ponedeljak, 19. nov 2012, 19:56)
vojček [neregistrovani]

Fidreš

Mislim da je ubica Fidreš!!!Mada iskreno me zanima ko je ubica???? Jedva čekam da saznam...

(nedelja, 25. nov 2012, 20:57)
kesten [neregistrovani]

trazim pomoc

Gde mogu da se pregledaju sve serije od pocetka?

(ponedeljak, 26. nov 2012, 00:28)
anonymous [neregistrovani]

ubica

serija je odlicna,mislim da je ubica zensko

(ponedeljak, 26. nov 2012, 02:31)
D Sajentist [neregistrovani]

...

Uglavnom propustam serije i filmove sa naseg podneblja (ex-yu),ali "Sva ta ravnica" i "Jagodici" su "obavezna literatura".
Obnavlja nadu u televiziju.

(ponedeljak, 26. nov 2012, 19:10)
anonymous [neregistrovani]

Inspektor

Mislim da je covek koji je kindapovao Branka i Lajka ustvari inspektor Kunc...

(nedelja, 02. dec 2012, 21:35)
anonymous [neregistrovani]

.

Ko je ono na tavanu kaštela?Grof Petar Jagodić?

(petak, 07. dec 2012, 19:20)
i ja tako mislim [neregistrovani]

i ja tako mislim

slazem se sa tobom!!!!!

(subota, 08. dec 2012, 20:15)
anonymous [neregistrovani]

>>>>>.....

Sigurno ce biti neko u koga niko ne sumnja

(ponedeljak, 10. dec 2012, 08:44)
anjamanja [neregistrovani]

Ubica

Mislim da je ubica ona devojka koja radi kod Jagodića kao sekretarica, Klara.

(ponedeljak, 10. dec 2012, 15:06)
Aleksandar [neregistrovani]

Ubica

Slazem se da je ubica Milicin otac,a grof Petar I seta po tavanau.Jedva cekam sledecu epizodu JAGODICI u nedelju u 8h i 10 min.

(ponedeljak, 10. dec 2012, 16:39)
anonymous [neregistrovani]

dsaad

jel rodjena sestra?

(sreda, 12. dec 2012, 01:45)
anonymous [neregistrovani]

manda

pa stvarno enmam ideju ko bi mogao da bude ubica.. mozda medjunarodni inspektor???

(subota, 15. dec 2012, 13:00)
anonymous [neregistrovani]

ko je ubica

Ja mislim da je ubica locike i makosa i onog fotografa luda zora, fidres, cak moguce i svetozar ili inspektor kunc

Dali neko zna gde se mogu gledati sve epizideeee


Obozavam ovu serijuuuuuuuuuuuuuuu

(nedelja, 16. dec 2012, 17:49)
anonymous [neregistrovani]

dsf

da tacno je na senci se vidi sesir a inskpektor ga stalno nosi.

(nedelja, 16. dec 2012, 21:47)
nikola [neregistrovani]

Kunc je ubica

jeste kad je onaj uhvatio branka kod kuće lude zore i povezao ga i naslonio pištolj čuo se njegov glas a i ko bi mogao da tako lako da se ušunja u kaštel kad je u ovoj epizodi(16 12 2012)ubio šiljačkog odmah se pojavio

(nedelja, 16. dec 2012, 22:41)
BEZIMENI [neregistrovani]

Sta su pricale one sluge Jagodica

jel zna neko sta su pricale one sluge u kastelu !!!! kunc je ubica

(nedelja, 16. dec 2012, 23:28)
anonymous [neregistrovani]

Kofer

Sta je sa onim koferom sto ga je sekratarica donela i ostavila na stanici u Beckereku?

(nedelja, 16. dec 2012, 23:29)
Đovani [neregistrovani]

Pitanje

Da li je neko ukapiro zasto je Jovan bacio ono mastilo pa sišo u kuhinju i Marišnenin mu je rekla izvini ništa mi nije jasno?????

(ponedeljak, 17. dec 2012, 15:06)
Kaštelan [neregistrovani]

Ubica

Ubica je sin Lude Zore.

(ponedeljak, 17. dec 2012, 15:20)
Kaštelan [neregistrovani]

Trag

Mastilo je bačeno da bi uljez ostavio trag

(utorak, 18. dec 2012, 20:21)
nikola [neregistrovani]

Procitao sam knjigu

procitao sam knjigu i znam ko je ubica kara hajracek,cerka od lude zore ubila je sve one koji su maltretirali ludu zoru.Ona nije htela naneti nikakv0 zlo jagodicima vec je samo branila njenu oslabljenu majku.Secate se prve epizode kada su njenu majku maltretirali locika i makos preobuceni u one cudne maske.Nakon toga ona ih je ubila.Isto tako niko nije mogao uci u kastel a da ga niko ne primeti.Onaj sa tavana je rodjak jagodica.Mariselje mu je donosila hranu i pricala s njim.To je i plasilo Jovana.A vracara je sestra odgateljice grofa milaa jagodica i ona jo prenosi sve sto joj milan kaze.Ona hoce da se time uvuce u porodicu jagodica.

(sreda, 19. dec 2012, 22:56)
anonymous [neregistrovani]

Pitanje

Da li je stevan jakobinac umesan u ubijanja?

(četvrtak, 20. dec 2012, 06:30)
anonymous [neregistrovani]

Procitao sam knjigu - odgovor

Ne mogu da verujem da neko moze da pokvari drugima uzivanje u gledanju serije i otkrije ko je ubica. Da sam htela da znam kraj procitala bih knjigu. Ako nisi shvatio ovde su ljudi pogadjali ko je ubica i sigurno ih nije interesovalo da im neko tri epizode pre kraja to i otkrije.

(četvrtak, 20. dec 2012, 10:26)
anonymous [neregistrovani]

Nikolica prikolica

Ko voli seriju, gledaće, koga zanima, čitaće, a prepričavanje pročitanog treba ostaviti za časove srpskog jezika.

(četvrtak, 20. dec 2012, 15:58)
anonymous [neregistrovani]

Ubica

Ubica je Svetozar zato sto ga je onaj Miska izdao kad je iso Jovan kod njega u zatvor da mu kaze ko je

(četvrtak, 20. dec 2012, 20:57)
anonymous [neregistrovani]

Mastilo

Jovan je bacio mastilo da bi se kroz onaj lift za poslugu mastilom isprljao ko god da je kroz njega pričao sa onim na tavanu. A to su Marišneni i Slaven... Treba da se otkrije koji su njihovi motivi što su Jovana lagali i praktično pravili ludim.

(četvrtak, 20. dec 2012, 22:55)
anonymous [neregistrovani]

Sofija Korngold i Mate

Zasto su se gospodja Korngold i Mate doselili? Koja je njihova uloga?

(petak, 21. dec 2012, 15:54)
anonymous [neregistrovani]

procitao

pročitao si knjigu a ne znas da nije Kara nego Klara i da se sluzavka ne zove Mariselje (???) nego Marisneni, to jest Maris Neni. I na stranu sve,nije mi jasno kako neko može da nalazi užitak u tome da drugima kvari gledanje serije ili čitanje knjige. Svaka čast.

(subota, 22. dec 2012, 17:27)
anonymous [neregistrovani]

jagodici

ko je ubica pitaj sestru

(subota, 22. dec 2012, 21:55)
anonymous [neregistrovani]

Pitanje

Zasto je Klara ubila Bandiku i Mihalja,kada su samo Locika i Makos maltretirali Ludu Zoru? Kako je Locika nju mogao znati?Ko je otkrio i kako je otkrio da je ona ubica?

(nedelja, 23. dec 2012, 20:04)
Anchi Ana Vejic [neregistrovani]

Prevaranti

Sofija Korngold i njen sluga su prevaranti.Ona zavodi muskarce i uzima im nakit i novac.Njihov plan se menja kada se ona zaljubi istinski u Lajka, koji kasnije saznaje za nju i njenog slugu i sve to mu slama srce. Uzivanje dok gledate ovu extra seriju zeli vam Anchi;)

(nedelja, 23. dec 2012, 23:36)
anonymous [neregistrovani]

luda zora

ako je klara cerka lude zore ko je onda ludoj zori napisao ono j na ledjima

(ponedeljak, 24. dec 2012, 10:55)
pekica [neregistrovani]

ubica

Ubica je Klara Hajracek.

(ponedeljak, 24. dec 2012, 11:33)
anonymous [neregistrovani]

odgovor

klarine zrtve

(ponedeljak, 24. dec 2012, 19:55)
anonymous [neregistrovani]

Kunc bez maske

Ubica je inspektor Kunc, otkriven na kraju poslednje epizode

(utorak, 25. dec 2012, 09:09)
anonymous [neregistrovani]

?

Meni su neke stvari nejasne, ako je Klara ubicak ako je onda Locika onako prepoznao kao da je zna sto godina, i zasto je ubila fotografa i Mihalja..to mi nikako nema logike..

(utorak, 25. dec 2012, 18:14)
anonymous [neregistrovani]

zasto

Zasto bih Klara ubila Mihalja i Bandiku i zasto je druga zrtva onako lako prepoznala Klaru

(sreda, 26. dec 2012, 02:05)
anonymous [neregistrovani]

Nije Klara ubica!

A i zasto bi se onda luda Zora plasila inspektora Kunca , ako je ubica Klara (njena cerka) , a i ne verujem bas da je Klara ubica, sve me je navodilo da mislim da je Kunc zbog otmice Branka i Lajka , posto on nosi sesir ima slican glas i po vrh svega odao ga je njegov hod i njegovo drzanje .

(sreda, 26. dec 2012, 23:02)
anonymous [neregistrovani]

Jag

Ona luda ZOrka ima neke veze...
sa ubistvima.
Ali samim tim sto se ne pokazuje lice ubice, nju ili njega smo vec videli, ali ne mogu da provalim !

(petak, 28. dec 2012, 15:51)
velli [neregistrovani]

Logika Agate Kristi


Ubica je, najmanje sumnjiv, pandur Masnikovic. Nadam se?

(petak, 28. dec 2012, 17:51)
teodora [neregistrovani]

jagodici

ja mislim da je svetozar ubica zato sto je on od detinjstva tu i sviga znaju u selu a kunc trazi onog kog milan marisneni skrivaju preko onog liftica

(petak, 28. dec 2012, 18:04)
anonymous [neregistrovani]

jagodici

ja mislim da je lajkova sestra goluba jel je i on atu od detenjstva sa lajkom

(subota, 29. dec 2012, 20:22)
Pažljivi gledalac [neregistrovani]

poručnik Vasić kao Poaro

Izgleda dosta ubedljivo da je Kunc ubica, ne samo zbog toga što je na kraju epizode prikazan sa pištoljem uperenim u Lajka, već zato što je dugo sumnjičen od poručnika Vasića, i u vezi sa nestalim dokazima, a i zbog toga što Kunc očigledno koristi tuđi, tj. lažni identitet. On je nešto kao Herkul Poaro u našoj varijanti(ako se ne varam i Herkul Poaro je bio policajac pre nego što je postao detektiv), Masniković je njegov Hejstings:).

(subota, 29. dec 2012, 20:30)
anonymous [neregistrovani]

klara

ja mislim da su klara i kunst nekako umesani, al da nisu ubice

(subota, 29. dec 2012, 21:15)
Д [neregistrovani]

Поаро

Није Хејстингс него Џап.

И ја делим мишљење да серија све више личи на Поара. Ево да додам "листи осумњичених" и Томислава који је нестао је кад се десило убиство на соареу, и у селу исто кад је претучена Зора у прошлој епизоди.
Кунц сигурно није, не би било нимало поаровски да је он. Мислим да није ни Клара, Масниковић сигурно не.

(nedelja, 30. dec 2012, 16:30)
Д [neregistrovani]

грешка

Хејстингс је помоћник Поара.

(nedelja, 30. dec 2012, 21:16)
anonymous [neregistrovani]

ubica

klara hajracek

(nedelja, 30. dec 2012, 21:33)
anonymous [neregistrovani]

Ubica

Ko je ubica u seriji?

(nedelja, 30. dec 2012, 22:42)
anonymous [neregistrovani]

z

Zasto Lajka?

(ponedeljak, 31. dec 2012, 09:07)
anonymous [neregistrovani]

b

Meni su sumnjive Borjana i ona medicinska sestra?!?!

(ponedeljak, 31. dec 2012, 15:02)
Maja [neregistrovani]

Jagodići

Ubica je sigurno Slaven.

(ponedeljak, 31. dec 2012, 17:45)
anonymous [neregistrovani]

sestre

sigurno su sestre..ova ispitije Milana i prenosi sve Borjani

(ponedeljak, 31. dec 2012, 18:10)
Djordje_Ziga [neregistrovani]

Ubica

Ja mislim da je ubica Tomislav.

(ponedeljak, 31. dec 2012, 19:07)
marko [neregistrovani]

ubica

ubica je otac mijice

(ponedeljak, 31. dec 2012, 21:16)
anonymous [neregistrovani]

Лајко

Да ли је Лајко преживео напад?

(ponedeljak, 31. dec 2012, 21:44)
jovan [neregistrovani]

lajko

preziveo je

(ponedeljak, 31. dec 2012, 21:56)
nemanja [neregistrovani]

ubica

ubica je luda zora

(utorak, 01. jan 2013, 01:12)
Miky [neregistrovani]

Nastavak

Hoće li se snimati treća sezona ove serije ?

(utorak, 01. jan 2013, 01:18)
Miky [neregistrovani]

Nastavak

Hoće li se snimati treća sezona ove serije ?

(utorak, 01. jan 2013, 15:49)
anonymous [neregistrovani]

ubica J

Ubica je neki paor .......



J

(utorak, 01. jan 2013, 15:56)
Mutic [neregistrovani]

Ubica

ubica je klara,ona je kcerka lude zore,zato je sveti i inspektor punz je njen brat ;)

(utorak, 01. jan 2013, 19:52)
Ubica [neregistrovani]

:D

Ubica je milicin otac jer je on ljut na jagodice a mozda je i kunc ubica svetozar nije ubica jer je on potplatio nekog da na telima reze slovo J mozda je ubica neki miskin prijatelj.

(utorak, 01. jan 2013, 21:01)
anonymous [neregistrovani]

ubica J

Klara nije ubica a ni kunc...Nije ni Kunc...
Ubica je neki paor.....
klara je dosla 1 god. posle maltretiranja Lude Zore i Kunc sa njom zajdeno .....

JJJJJJ
J
J J
J J

(sreda, 02. jan 2013, 16:00)
Petar [neregistrovani]

Ubica

Ubica je Miska, znam sigurno!!!

(sreda, 02. jan 2013, 18:13)
Dunja:) [neregistrovani]

Ko je ubica????

Mislim da je ubica Svetozar,kao sto je Miska i rekao. U prvom serijalu su svi sumnjali na njega- on je to zamerio Jovanu i Branku... Mozda im se sveti... Ne verujem da je Klara ubica jer nju ne poznaju seljaci(onaj drugi paor prepoznao je ubicu kada ga je ugledao bez maske),Kunc je mozda Zorin sin,ali nije ni on ubica. Kunc je tu samo radi Vidana. Garant Svetozar....:)

(sreda, 02. jan 2013, 18:20)
Dunja:) [neregistrovani]

I,da..

Sumnjive su mi i dve sestre,Borjana i ona bolnicarka sto joj je slala informacije o Jovanu
... Videcemo....

(sreda, 02. jan 2013, 20:08)
Sara [neregistrovani]

Jogodici

Da li je Lajko ubijen??

(četvrtak, 03. jan 2013, 01:49)
Д [neregistrovani]

Светозар?

Који би били мотиви Светозара за Макоша, Лоћику, фотографа? Мада, могуће да има везе са Мантелом и малверѕацијама у кредитној задруги...
И даље ми је прва опција Томислав, а можда има и две убице.

Могуће је да је Мишка рекао Кунцу за бегунца, а Борјана и Светислава да раде за њега.



Неки мутни делови:како је могуђе скривати бегунца годинама у кући а да то Јован не сазна, убиство на соареу где је било доста људи десило се без трага и гласа, и на основу чега се дошло после рањавања Кунца да је он Зорин син?




(četvrtak, 03. jan 2013, 12:00)
Gledalac [neregistrovani]

Je l to ode Lajko?

Mogu da zamislim seriju i bez Lajka, ali se ipak pitam da li je moguće da su "Jagodići" ostali bez jednog od najintrigantnijih likova? Slična sudbina zadesila je i Milicu, ali je ona bar nekako prisutna kroz Jovanovu muku...

(četvrtak, 03. jan 2013, 12:58)
Dunja:) [neregistrovani]

Za Д...

Zbog cega sumnjas na Tomislava?
Meni on ne deluje kao ubica,on je samo jako bolestan...Mada,sve je moguce....

(četvrtak, 03. jan 2013, 16:00)
jovan [neregistrovani]

ubica

ubica je klara hajlarcek

(četvrtak, 03. jan 2013, 17:14)
anonymous [neregistrovani]

matrix

Ubica je milicin otac sigurno po debljini

(četvrtak, 03. jan 2013, 19:58)
Д [neregistrovani]

За Дуњу

Томислав је нестао на соареу кад је било убиство и кад је Зора претучена на селу, али није био у граду кад су убијени Милица и сад нападнут Лајко тако да ипак вероватно није он. Ево у најави се открива да су били повезани Клара и Кунц, и Клара прети Кунцу да је и он може проћи као остали...Сама Клара и њен значај ми је доста лабав кад се зна да је Јован одбио моноге кандидате за посао пре ње, а вероватно објашњење је да је план био да преко Бранка добије посао, а да би то успела онда је био план да она њему привуче пажњу код воза и да јој помогне и да придобије његове симпатије у возу, и све се то онако филмски и десило...А временом она је заволела Јагодиће и не жели више да сарађује са Кунцом, а колко се видела сенка убице и рука убица је мушкарац...Некако ми изгледа да ће на крају серија мало да утрокира, доста мистерија...

(četvrtak, 03. jan 2013, 20:04)
anonymous [neregistrovani]

jagodici

ubica je zoltan!!!!!

(četvrtak, 03. jan 2013, 21:31)
Za Д.... [neregistrovani]

:)

Da,D,slazem se sa tobom...Klaru ionako niko od seljana nije poznavao...
Meni su ponajvise sumnjive cipele kakve je nosila treca maska na pokladama;nisam bas razumela da li je to stvarno bio Mihalj.Ili neko drugi takodje bogat. :)

(četvrtak, 03. jan 2013, 22:56)
ja [neregistrovani]

ubica

Ma ubica je od Kunca baka ili majka 100% mada sumnjiva mi je i Jovanova cukunbaba ma da, ona je.... zezam se xD Kunc je umesan, lici da je ubica ali nzm, sve je moguce, gledala sam najavu i izgleda kao da je i Klara umesana al nzm ona ima neke veze sa Zorom ili Kuncem,Svetozar, pa nzm sumnjiv je manje-vise, onaj Mate, Matihias Ckorngold je sumnjiv takodje, Miska zna ko je o u svakom slucaju, mada i Vidan nesto muti, ovo je tip serije u kojoj su svi sumnjivi i sve je moguce xD

(četvrtak, 03. jan 2013, 23:10)
anonymous [neregistrovani]

re>inspektor

DA li je moguce da je to isti covek, c,c,c xD

(petak, 04. jan 2013, 00:10)
anonymousssss [neregistrovani]

s

ubica je žensko 100%. možda ih je dvoje u pitanju

(petak, 04. jan 2013, 08:26)
dunja savic [neregistrovani]

jagodici

ja po dokazima mislim i uverena sam da je ubica inspektor kunc 100 posto ali imam jos sumlji u druge... mnogo mi je i mate bio sumljiv... opet sa druge strane mislim da inspektor kunc nije sam u ovomwe ima sigurno jos nekog seljak sa njim... klara ima newke veze sa inspektorom kuncom. u prosloj epizodi sam saznala da je luda zora inspektoru kuncu majka...

(petak, 04. jan 2013, 08:43)
dunja savic [neregistrovani]

jagodici

mislim da ste u pravu ali porucnik vasic je sumljiv ali kunc je pobegao iz bolnice a i grof petar nesto je rekao da se neki ubica prestavlja kao policajac...

(petak, 04. jan 2013, 10:56)
dunja savic [neregistrovani]

jagodici

nije zensko vec su dva muskarca a to su kunc i jedan od paora 100 posto kazem ti a mozda nisam upravu mozda je i klara...

(petak, 04. jan 2013, 11:21)
dunja savic [neregistrovani]

klara

ma klara nije sigurno ubica
videlo se da je muska ruka

(petak, 04. jan 2013, 13:47)
dunja savic [neregistrovani]

jagodici

mozda je i tomislav jer je i miska bio takav ko on verovatno da je to tomislav a njegova sestra moza samo zavodi branka...

(petak, 04. jan 2013, 13:51)
dunja savic [neregistrovani]

jaghodici

znam da svi sad mislite kako je sad tonislav ali niko nije mogao da veruje ni da je miska bio ubica...

(petak, 04. jan 2013, 14:49)
Д [neregistrovani]

Лоћика

Лоћика је препознао оног који га је убио и видело се да се добро знају тако да тешко да је Томислав, а и Томислав није био у граду кад су нападнути Милица и Лајко.

Како се дошло до тога да је Кунц Зорин син?

(petak, 04. jan 2013, 18:01)
mia [neregistrovani]

ubica

ubica je kunc zato u seriji sva ta ravnica se poručnik vasić bio sa bricom se brio i kunc je sigurno uzeo i ubio makoša loćiku bandiku i mihalja a kad je kunc tukao klaru klara je pitala šta je kinc uradio sirotoj zori njenoj babi i kunc je nom stop ispitivao branka i on oće da se osveti grofu milanu branko i jovan su u opasnosti možda

(petak, 04. jan 2013, 19:06)
anonymous [neregistrovani]

Jagodic

eeeeeee,a ko je ubica

(petak, 04. jan 2013, 19:43)
Dunja:) [neregistrovani]

<3:)

Verujem da ce se sada Branko suociti sa ubicom, kao sto se Jovan suocio sa Miskom u seriji "Sva ta ravnica".Stoga je to neko njemu blizak(sto se uostalom i vidi iz najave).
I jos nesto- ne razumem zasto bi Miska lagao za Svetozara...

(petak, 04. jan 2013, 22:46)
marko [neregistrovani]

ubica

Ubica je Klara Hajracek Huncova sestra

(subota, 05. jan 2013, 01:38)
Д [neregistrovani]

Без сумње

Убица четворке са поклада је Зора, без сумње.
Милицу је на покладама застрашио Макош, тада комунитички агент, а Лајка је напао Мат.

(subota, 05. jan 2013, 02:51)
Д [neregistrovani]

четворка

Особа од неких 170цм улази у каштел и убија Михаља.
Лоћику убија исто неко ко није посебно крупан коме се Лоћика са олакшањем обраћа кад је маска скинута.
Пре убиства Макоша приказана је Зора.




(subota, 05. jan 2013, 16:13)
anonymous [neregistrovani]

mala saka

nije musko, nego zensko, saka je suvise mala za musku, sto znaci da je klara, klara je cerka zorice i placeni ubica kunca, a kunc je agent...Znate kako to ide kad kazu krvavi ubica uobicajeno nas zavlace da je to musko, a ono bude u stvari zensko...

(subota, 05. jan 2013, 19:59)
milan [neregistrovani]

ubica

ubica makosa i locike je luda zora znam sigurno

(subota, 05. jan 2013, 20:35)
dunja savic [neregistrovani]

ne kapiram

ni ja ne kapiram

(subota, 05. jan 2013, 22:00)
mladen markovic [neregistrovani]

ubica

ja mislim da je ubica sa maskom svetozar

(subota, 05. jan 2013, 22:49)
anonymous [neregistrovani]

odgovor

da ali vidan je mislio na kunca

(subota, 05. jan 2013, 23:05)
mladen markovic [neregistrovani]

luda zora

mozda luda zora hoce da se osveti umesto kunca i klare hajcek

(subota, 05. jan 2013, 23:09)
mladen markovic [neregistrovani]

odgovor

ubica je klara hajcek

(nedelja, 06. jan 2013, 01:49)
Д [neregistrovani]

Убица Михаља

Погледајте на крају осме односно на почетку девете епизоде особу која улази у каштел пре убиства Михаља. Види се да је висока око 170 цм. Исто тако на крају четврт се види да убица није висок. Клара не може бити никако јер се Лоћика насмејао кад је видео ко је испод маске и рекао: млатарам овоом секиром ко будалка, ај седи, то сигурно не би рекао Клари.

(nedelja, 06. jan 2013, 10:34)
Dunja:) [neregistrovani]

J

Zora na ledjima ima ispisano slovo J,sto bi moglo da znaci da su ga urezali Locika i Makos,njeni silovatelji,pa se ona sveti takodje ispisujuci slovo J,ovaj put na celu...

(nedelja, 06. jan 2013, 13:28)
anonymous [neregistrovani]

cistac

A onaj lik sto je cistio ulicu kada je Branko isao kod fotografa uvece kasno i Branko mu je dao cigaretu. Taj je cistio i dan posle toga i predao Brankov opusak policiji. Taj je ubica garant i to radi za Klaru.

(nedelja, 06. jan 2013, 14:21)
Рe<2 [neregistrovani]

J

Врло вероватно ѕа Ј, приказано је у најави неко играње и шегачење са поклада, вероватно на рачун Зоре. Ја да поновим своје виђење: Зора убила четворку са поклада, бивше коминисте, Лоћику, Макоша, Бандику и Михаља, Лођика и Макош преплашили Милицу, пијани после поклада, а Лајка можда Мат напао.
Кунц, Клара, Борјана и Светислава заједно на задатку тражења Видана Кастратовића.

(nedelja, 06. jan 2013, 19:44)
Д [neregistrovani]

Клара

Ал ће вечерас да буде:како није Клара кад у књизи тако пише, како?

(nedelja, 06. jan 2013, 20:40)
klara [neregistrovani]

ubica

ubica je klara sad sam gledao

(nedelja, 06. jan 2013, 21:10)
anonymous [neregistrovani]

J

Ubica je Klara Hajracek, a nju je ubio Kunc

(nedelja, 06. jan 2013, 21:12)
anonymous [neregistrovani]

kraj

DA li je ovo veceras bila poslednja epizoda?

(nedelja, 06. jan 2013, 21:17)
anonymous [neregistrovani]

nastavak

Ljudi,jer ce da bude nastavak ove serije?

(nedelja, 06. jan 2013, 21:21)
anonymous [neregistrovani]

Nastavak

Jel ce biti nastavka serije ?

(ponedeljak, 07. jan 2013, 01:09)
Д [neregistrovani]

Ипак Клара

Ја се зезнуо за Зору. Главно ми је било оно обрађање Лоћике Клари са "...ја млатарам овом секиром ко будала...ај седи", е сад како то да јој се тако пријатељски обратио?
Прочитао сам да је Клара убица у књизи али ме навеле нека писања да има доста одступања од књиге да одбацим Клару као опцију, јер ми је било мало глупо због неизвесности за тв гледаоце.
А он убиство Михаља најкилавије, Клара одлази у собу, негде се преоблачи у рите, из дворишта улазу у кућу и затиче Михаља самог, колко се ту требало ствари поклопити.
И питам се како удесити оно упознавање Бранка и Кларе у првој епизоди. Није Бранко путовао сваки дан на релацији БГ-Петроград, већ је требало сазнати кад он долази у Београд из Париза, и онда тек да му Клара привуче пажњу, ова вероватно не би добила посао без привлањења пажње Бранку јер је Јован све кандидате пре тога отерао, као и њу што је хтео.
И глума сад, Клара хистерична, превише у неким сценама, Борјана туц-муц...А и Бранко је могао раније рећи да је видео Клару једне ноћи да је излазила из каштела. И уопште је мало било речи о истрази убистава током серије. Нисам промашио да ће серија мало да утрокира на крају. Иначе одлична.

(ponedeljak, 07. jan 2013, 04:05)
anonymous [neregistrovani]

Mlako

Mnogo slabije od prvog dela Sva ta ravnica. Pomalo sam razocarana.

(ponedeljak, 07. jan 2013, 13:35)
Miljana [neregistrovani]

Jagodići

Volela bih da bude i nastavak.Zanima me šta je bilo sa Kuncom i Aidom dali je ona trudna?

(ponedeljak, 07. jan 2013, 14:38)
Д [neregistrovani]

Аида

Шта мислиш да ли је трудна?

До пред крај серија одлична, подела одлична и режија, али доста неубедљив расплет. Ето, рекао бих да глумица која је глумила Клару, као да није знала ни сама да игра убицу. Ајде претварање и што је на задатку, али ми њен лик укупно није стваран, прихватљив.

(ponedeljak, 07. jan 2013, 14:41)
jovan [neregistrovani]

nastavak

jer ce imati nastavka ove serije

(ponedeljak, 07. jan 2013, 16:12)
anonymous [neregistrovani]

Kunc

Serija je odlicna samo mi se kraj nesvidja trebali su da prikazu sta se desilo sa Kuncom .

(ponedeljak, 07. jan 2013, 21:44)
dunja savic [neregistrovani]

jagodici

eto vidite ko je ubica neko u koga smo se najmanje nadali, ali ima smisla napali smo svi na kunca a on ni kriv ni duzan dobro nekoliko nas smo sumnjali u klaru ali kad sam videla poslednju epizodu onda kad sam videlako je napisao zori na ledjima j presekla sam se ali klara je dobro podtupila i ja bih tako postupila da mi je majka u opasnosti nedo bog nikom...

(utorak, 08. jan 2013, 21:05)
Д [neregistrovani]

нејасноће

Откуд Бранку идеја да носи слику са четири покладе Зори?

Како је Клара схватила шта се све десило и ко су силоватељи ако јој је Зора целе ноћи само певала "одурне бећарце"?

Како се Светислава успела убацити да пази грофа Јагодића кад се тек запослила?

Како је успело Кунцу да удеси сусрет Кларе и Бранка на ж. станици ако је Бранко долазио из Париза кући после 4 године? И откуд Кунцу идеја да се Видан крије код Јагодића и да све то организује само због једне сумње на дугом штапу. Могао се Видан крити било где...

А овде долазим и до неких фундаменталних ствари: да ли се то дешавало да неко јури да убије свог некадашњег подређеног у партији у другу земљу само зато што га је овај напустио, и правити компликован и скуп план за ту потрагу? Ако је Кунц (Феликс) ментор требало би да му проритет буде сама политика... А Видан се могао крити било где...
Даље, како је могуће лажно се представљати као инспектор дуже време, морали су стићи неки дописи, ајде и нек је то фалсификовано све, али постоји комуникација и са Београдом, ту је и телефон...
Па сакривање Видана код Јагодића за које зна цела послуга а не знају младе газде. А Кунц без проблема пронашао Видана за једно вече проведено код Лајкових, зар ови никад не гледају код прозор увече, изађу напољу...

Убиство Михаља: Клара одлази у собу са соареа, негде се преоблачи у рите и из дворишта улази у кућу да би затекла Михаља самог, наравно нигде никог...

Лик Кларе: ноћу убија, дању префињена, углађена госпођица, са манирима, која се још и слатко насмеши... једном се могло чути и да сама себи говори пошто се са Бранком вратила са села "Кларо Хајрачек само ради свој посао" брзо дишући, где је та двострука личнност, опакост?
Михаљ, породични пријатељ Јагодића, удружује се са Макошом и Лоћиком, да би силовали Зору због њених наводних веза са Јагодићима, и ту још и онај фотограф...Па и само то силовање, само због тога што је добра са Јагодићима...


(četvrtak, 10. jan 2013, 16:16)
Mila [neregistrovani]

Jagodici

Ja bih licno volela da postoji nastavak ove serije. Zna se da je Kastel i sva dobra koja je imala porodica Jagodic, konfiskovan l945.g. Ostaje znaci 15.g. prostora da se osmisli novi serijal. Naravno, ukoliko je autentican. Cehovljeve novele su takodje inspirisane ruskim plemstvom. Prvi put da se i kod nas TV industrija pozabavi plemickim porodicama. To je deo nase istorije i dobro ga je upoznati!

(nedelja, 20. jan 2013, 14:25)
Mila [neregistrovani]

Jagodici

Snimace se nastavak serijala "Jagodici III"

(utorak, 12. feb 2013, 14:34)
dunja savic [neregistrovani]

za jovana

jovane bice nastavnak

(utorak, 30. jul 2013, 20:27)
anonymous [neregistrovani]

Jagodici

Kada ce biti nastavak ?

(ponedeljak, 03. nov 2014, 21:28)
jelena [neregistrovani]

lokacija

poštovani, interesuje me na kojoj lokaciji je su snimane scene koje so navedene kao da se radi o Slankamenu, ta tvrdjava ili šta god da je je jako interesantna i volela bih da posetim taj lokalitet, zahvaljujem unapred

(nedelja, 09. nov 2014, 21:16)
Sonja [neregistrovani]

Lokacija

Mesto koje u seriji predstavlja Slankamen zapravo je Vila Stankovic u Cortanovcima, danas vlasnistvo Izvrsnog veca Vojvodine.

(ponedeljak, 02. nov 2015, 22:55)
Miljana [neregistrovani]

scene serije

Poštovani,
Serija je zaista,zaista divna! Ali,zanima me (ne mogu odgonetnuti) koja se scena serije snimala u Vršcu?