broj komentara 33 pošalji komentar
(subota, 03. jun 2017, 04:11)
nanana [neregistrovani]

Apsolutno

Nepotreban intervju.

(subota, 03. jun 2017, 14:13)
Србин [neregistrovani]

Срам вас било

Ко је Вама дозволио да овако понижавате цео српски народ и Србију?

(subota, 03. jun 2017, 14:27)
Dobar čovek [neregistrovani]

E moj galebe...

Kad neko javno izjavi da pamti da je u Beogradu i Srbiji "bilo dobrih ljudi" (lepo mu je Tanja odgovorila da ih "ima još"), onda je jasno u kome je problem...

(subota, 03. jun 2017, 15:08)
Cipiripi [neregistrovani]

Čemu?

Čemu se mi vise ponižavamo-kome se više udvaramo-za kim patimo?Svaka čast Oliveru jer je dosledan u svojim stavovima i voli svoje-a sta mi volimo-mi ni sami sebe ne volimo i lutamo od nemila do nedraga

(subota, 03. jun 2017, 15:30)
Branina [neregistrovani]

Dobri ljudi

Vrhunska novinarka i vrlo nervozan (ogranicen) sagovornik. Da pisme nema, tesko bi se od ljudstva zivilo. Respect, gospodjo Aleksic!

(nedelja, 04. jun 2017, 09:58)
Boban [neregistrovani]

protiv svih

Ne postoje ,,nepotebni" intervjui. Covek je imao svasta da kaze, a rekao je malo. Prosto ,,otaljao" je obavezu. Retki su oni koji i dobro pevaju i imaju sta da kazu. Trebao je da pogleda pricu sa Oliverom Mlakarom, pa nadam se, da razume kakva je prilika biti gost u ovakvoj emisiji...

(nedelja, 04. jun 2017, 12:39)
Aleksandar [neregistrovani]

Res publica

Jedan je Oliver. Hvala ekipi Tv lica i Rts-u. Verovatno samo Tanji Peternek može poci za rukom napraviti intervju sa, pa verovatno, jednnom od 3 najvece pop ikone Jugoslovenskih prostora, pa i šire, a pritom, covek vanredno daje intervjue i u svojoj zemlji, a kamoli Srbiji sa kojom ga "novinari" svako malo zavadaju, npr. naslovima " Opet širi mržnju" i slicnim baljezgarijama. Citiracu narodnu izreku: "Ko ima oci da vidi neka vidi, ko ima uši da cuje neka cuje, kome uši služe da ga cešaju po njima, diži ruke od njega." Dakle, ako više verujete tabloidima, propagandnim tribunima i kojekakvim izmišljotinama, vaše pravo. Ali, da znate, istina je na sasvim suprotnoj strani. Radi se o vrlo moralnoj i krajnje jednostavnoj stvari. Zamislite, covek drži rec. Rekao jednom da nece dolaziti u Srbiju i naprosto je ostao pri tome. Niti mrzi Srbe, niti je nacionalist (ni u Hrvatsku politiku se ne paca, nikako), samo mu je stalo da ne izneveri sebe.

(nedelja, 04. jun 2017, 13:02)
anonymous [neregistrovani]

Sta je gospodja Aleksic htela da postigne?

Pokusavam da razumem svrhu ovog razgovora, ali mi ne uspeva. Dragojevic nije joj rekao nista sto je iole znacajno/interesantno. A to da ga u Srbiji slusaju i vole...pa neka je takvima na cast.

(nedelja, 04. jun 2017, 14:08)
anonymous [neregistrovani]

Daljinski

Ovaj intervju za nacionalnu televiziju, pa intervju za Nedeljnik, jeste gostovanje kod nas!! Cak je malo otpevao i Galeba na pocetku. Dovoljno. Drago mi je da po komentarima nas gledalaca/citalaca, (ako ih cita, a verujem da bar neki procita), moze da zakljuci da mu je odluka da nikada ne odrzi koncert u Beogradu ispravna!! Cinjenica da nikada nije pomenuo Beograd u kontekstu pocetka svoje karijere itd. govori najvise o njemu, manje o dobrim ljudima u Srbiji koji su ga bezrezevno podrzavali odlazeci na koncerte i kupujuci njegove ploce. Verujem da ce se prestati sa tim bezumljem.

(nedelja, 04. jun 2017, 14:27)
Ana [neregistrovani]

Hvala!

Hvala i bravo za intervju! Nista se nikada nece promeniti, ukoliko ovako nastavimo da gledamo jedni na druge. Niko vise ne zivi ucaureno kao mi, a ni sami sebi nismo dobri. Dosta vise sa glupostima, i svaka cast gospodinu Oliveru koji je nakon toliko godina dao intervju za RTS. Hvala i Vama gospodjo Peternek na ovakvoj privilegiji.

Veliki pozdrav!

(nedelja, 04. jun 2017, 14:43)
anonymous [neregistrovani]

muzika

Oliver je pokazao da je Covek .I pre rata on je birao kome daje intervju i upste se nije eksponirao . Muzika je uvek govorila sve . Hvala Vam Tanja .

(nedelja, 04. jun 2017, 17:36)
Слободан [neregistrovani]

Дишперадун

Утисак је као да се кроз разговор са ауторком емисије супростављао ,,дишпетом".

(nedelja, 04. jun 2017, 20:01)
CrnaOvca [neregistrovani]

Ponižavajuće

Momenat prvi. Aleksić: "Ali u Srbiji ima puno ljudi i novih generacija koje Vas vole i slušaju...". Dragojević "Pa super". Momenat drugi.Aleksić: "Da li su ljudi iz Srbije dobrodošli u Split?" Dragojević: " Mislite kao ljudi?" Aleksić: "Kao turisti..." Dragojević: "Ko im brani.." Momenat treći. Aleksić:" Kakva su vam sećanja na Beograd?" Dragojević: "Bilo je dobrih ljudi..." Iz svake Oliverove rečenice, nevezano za temu i postavljeno pitanje, zračili su arogancija i prezir. Čini se da je to osnovni razlog zašto je i pristao na intervju. Ja razumem da je on ogorčen na politiku koja je vođena iz Beograda devedesetih prema njegovoj zemlji. Na to ima pravo. Ali ne razumem stavljanje znaka jednakosti između te politike i čitavog naroda, kao ni stavljanje jednakosti između onog vremena i ovog sad. To nije doslednost koju treba ceniti, to je mržnja koju treba prezreti. Jer, doslednost pogrešnim stavovima i mržnji nije vrlina. Pametni ljudi evoluiraju i menjaju svoje stavove nakon novih saznanja i drugačijih iskustava. Dragojević, na žalost, to nije. On na svoju zadrtost ima pravo, ali mi se plače svaki put kada mu neki novinar ili turista u Splitu ponizno kaže: "ali mi vas tako volimo, zašto nećete da dođete?". I što nas on više odbija, mi ga više želimo... I još on sam kaže kako mu ta pitanja nisu jasna, jer je za njega to davno završena priča. Eto, ja recimo, volim njegovu muziku. Ali nikada neću otići ni na jedan njegov koncert. Ne zato što je Hrvat, već zato što mrzi. Jer, on zna da na njegov koncert u Beogradu ne bi došli nacionalisti i ratni zločinci, već pre svega ljudi koji ga vole. Međutim, on ni pored toga ne želi da dođe i smatra da ga Beograd ne zaslužuje, zato što u njegovoj glavi on neće pevati svojoj publici, već će pevati Srbima. Dakle, Oliver mrzi i prezire Srbe. Svako ko pokušava da relativizuje tu činjenicu je jednostavno glup.

(ponedeljak, 05. jun 2017, 02:41)
anonymous [neregistrovani]

Браво

@ Црна овца - Слажем се у потпуности са Вашим коментаром, све сте рекли. Неки људи га бране, а тиме и његову мржњу, док осуђују ону која постоји код нас. Чему то? Или смо за мржњу или нисмо, долазила из Србије или Хрватске. Уосталом, да је Оливер признао да није требало о читавој држави и народу да суди онако како јесте, овај интервју би имао све саме позитивне коментаре, зар не?

(ponedeljak, 05. jun 2017, 05:32)
Перо [neregistrovani]

Чему овај интервју?

Ви људи мени нисте јасни. То је пјевач, добрих гласовних могућности. Други су му писали стихове и музику. Он дакле има тај таленат доброг владања гласом. И то је то! Зашто очекујете од неког пјевача да буде величина у свему другом? Он држи своју ријеч! И кад је дао онда у оно вријеме кад је његова земља радила све да оштети вашу земљу, ваш народ, ако сте уопште Срби, онда сте и ви требали дати ријеч да га више нећете ометати тамо у његовој лијепој. Чему ти интервјуи? Он се тамо Хрватској уплашио да не прође као сви неистомислећи тих деведесетих, слично као и оних четрдесетих, под великом пријетњом и невиђеним пропагандом, и тада је и донио одлуку да макар својима буде велики. А одакле вама та жеља да се свакоме свидите? Та жеља је велики корак ка пропасти. Чему људи? Ту је Оливер већи од вас. Не треба му ваше дивљење и вољење, па зашто вама треба његово или ичије. Ако вам се свиђа музика коју он успјешно изводи, подуприте у својој земљи оне који раде нешто слично. Боље вам је да раскрстите са својим шундом.

(utorak, 06. jun 2017, 11:52)
anonymous [neregistrovani]

Svaka cast hrvatskim nacionalistima

Nikad ne propustaju priliku da iskazu svoju mrznju prema Srbima, iako su dali zakletvu da nece davati intervjue omrazenim srpskim medijima (ovo vizavi onih koji tvrde da je dosljedan). Sta je sljedece, koncert u BG Areni sa hrvatskim domoljubnim pjesmama?

(utorak, 06. jun 2017, 15:37)
Rade [neregistrovani]

Odlivan intervju

Ovo jeste pravo novinarstvo!Novinar treba da razgovara sa razlicitim ljudima, da elegantno i bez svadjalackog tona opusti gosta i da se sagovornik pokaze u pravom svetlu.Dosta mi je prepricanih izjava po tabloidima, neproverenih vesti,Najzad sam imao priliku da cujem Olivera kako govori u kameru. I sad imam pravo da donesem sud o tome da li mi se dopada ili ne.A sve to ne bih mogao da Tanja nije napravila ovaj razgovor. Zato, svaka cast gospodjo Peternek, omogucili ste ono sto niko drugi nije uspeo.

(utorak, 06. jun 2017, 15:55)
Beogradjanka [neregistrovani]

Hvala

Slogan RTSa je Vase pravo da znate sve.
Ova emisije je upravo u skladu sa sloganom.
Nije pitanje da li nam se neko dopada ili ne ,vazno je da imamo pravo da se uverimo licno.
Tako sam dozivela i emisiju sa Oliverom Dragojevicem.
Ovi komentari koji postavljaju pitanje pravljenja intervjua sa njim izgledaju mi kao cenzura
Da li biste bili bolje informisani da niste imali priliku da ga cujete, to je pravo pitanje.
Hvala RTSu na ovoj emisiji.

(sreda, 07. jun 2017, 00:29)
Ivan [neregistrovani]

Pravi gospodin Oliver neponovljivi

Ne znam kako gornja gospoda sve ovo iscitavaju iz veoma korektnog intervjua.
Koga to Oliver vrijedja ili ignorira?
Svaka cast i novinarki i Oliveru na ugodnoj
emisiji…

(sreda, 07. jun 2017, 06:44)
Super teta [neregistrovani]

Što bi?

A što bi uopšte i trebalo da dodje?Kada se uželiš njegovih pesama, pustiš pesmu i stvar rešena! Ovo je inače vreme virtuelne stvarnosti

(sreda, 07. jun 2017, 09:07)
anonymous [neregistrovani]

Цензура ???

И птице на грани већ одавно знају шта Оливер Драгојевић има да каже. Бачене паре за ову емисију, нема ту цензуре. Требају нам образовне емисије, доста са мржњом, ДОСТА.

(sreda, 07. jun 2017, 09:37)
anonymous [neregistrovani]

мала реплика

Ви Иване мало провоцирате али код нас у Србији свако може да изнесе своје мишљење али немамо потребе више да слушамо како нас МРЗЕ, овде се шири љубав...
Стављамо точку на МРЖЊУ и не занима нас нико ко нас не воли. Србија је мирољубива и лепа земља мајка свима, маћеха ником.
Поздрав Иване и свако добро.

(sreda, 07. jun 2017, 09:41)
anonymous [neregistrovani]

реплика

Александре не изврћу новинари из Србије речи Оливера Драгојевића већ он не воли Србију и србе и хтели Ви то признати или не он је ставио ТОЧКУ на нас. Нек је жив и здрав али овај интервју је бацање пара и безпотребан је.
Поздрав

(sreda, 07. jun 2017, 09:44)
anonymous [neregistrovani]

Бок

Ана Ви делите мишљење са Оливером о србима и Србији.
Мржња је мана не врлина, размислите о томе.
Мене не занима ко ме мрзи ја гласам за љубав.
Свако добро и Вама и Оливеру.
Пуса

(četvrtak, 08. jun 2017, 16:48)
Olja [neregistrovani]

Hvala Tanja

Divna emisija draga Tanja. Svaka cast na pitanjima i profesionalnosti. Uvek je lepo videti Split a posebno Olivera

(petak, 09. jun 2017, 10:49)
Hope [neregistrovani]

Nepotreban intervju

Ovaj ti , Tanja, intervju nije uopste trebao. Cemu razgovor servilni, preservilni sa covekom koji nas jednostavno NECE, da ne upotrebim neku jacu rec. Za koga je pravljen ovaj intervju, za one koji nece da vide njegovu mrznju prema Srbima, a istovremeno zaboravljaju da bismo i mi , da smo od takve sorte, mogli da mrzimo njegov narod za mnoooooogo teskih i tuznih dogadjanja nasem narodu, necemo ih ovde pobrojavati.
Neka njemu njegove mrznje, mi cemo voleti,,,, jer ljubav je superiorno osecanje, volecemo mnoge, ali iTonija, Masima, Djibonija, a preziveti bez Olivera, sasvim sigurno. Da idemo da slusamo doticnog u neke druge zemlje, e pa `putuj , igumane...` Smesno da smesnije ne moze biti!

(petak, 09. jun 2017, 10:58)
Love [neregistrovani]

Crna ovca

Crna ovca, potpisujem svaku rec, bravo za komentar!

(petak, 09. jun 2017, 11:55)
Petar iz Hrvatske [neregistrovani]

Stid je u pitanju !

Treba razumeti da je uzrok ovakve javne mržnje (koja ustvari služi kao zaštita od konfrontacije sa Srbima i istinom) ustvari STID hrvata zbog onoga što su učinili slovenskoj braći a i sebi.

Samo nastavite vaša mržnja mi prija!

(subota, 10. jun 2017, 01:00)
Ivan [neregistrovani]

Oliver neponovljivi

Ne znam zasto mjerite sve izreceno tako
preciznom vagom i posto poto trazite zrnca
mrznje i gdje ih ustvari nema.
Nisam ironican nego gledam pozitivno uostalom kad smo se mi u,,regionu,, oko necega slozili.Prihvatite sve kao ,,Skalinadu,,
Meni je mrznja strana a ,,ljudi,, i ljudi ima
na sve strane.
Poz svima

(ponedeljak, 12. jun 2017, 00:38)
Aleksandar [neregistrovani]

Replika replike

Ma, jok. Ne bi nas pominjao da ga ugledni tabloidni mediji svako malo ne spopadaju zbog čega ne dolazi. Čovek se bavi svojim poslom i drži svoju reč. Po mom mišljenju, možda malo robuje tom rečju, ali to je pitanje vlastitog stava. Intervju nije nikakvo "bacanje para", naprotiv, jako je važan, ako ni zbog čega drugog, a ono upravo zbog pomirenja i popuštanja tenzija između ovih napaćenih naroda. Konačno, namenjen je za sve ljude otvorene svesti (čitaj nenacionaliste), jugoslovene, naprosto, normalne ljude. To je uloga javnog servisa i hvala im na tome. E, sad, ako u svemu čitamo mržnju, postoji nešto što Frojd naziva projekcijom svesti.

(ponedeljak, 12. jun 2017, 04:01)
anonymous [neregistrovani]

Cemu toliki publicitet?

On je samo jedan pevac.Ako je rekao da nece doci u Srbiju ne mora, to je njegov problem.Ako neko slusa njegove pesme neka slusa, ko mu brani.U cemu je problem? Sve mi se cini da ove price vec duze vreme lansiraju neki nasi krugovi kako bi ga naterali da pogazi rec i odrzi koncert u Beogradu.Pustite coveka na miru

(nedelja, 18. jun 2017, 12:03)
Olivera iz Kikinde [neregistrovani]

Ništa više nije kao nekad!

Draga Tanja,vaš sam verni gledalac,ali ,po mom mišljenju,ova emisija sa Oliverom,bila je hladna.Intervju je tekao bez srdačnosti,spontanosti,emocije.Takav sam ja utisak stekla gledajući ovu emisiju.Poštujem Olivera kao umetnika i njegov rad,ali delovao je rezervisano.Vi ste bili na visini zadatka,savršeno pprofesonalna, kao i uvek!Pozdrav za Vas i vašu ekipu!

(sreda, 06. sep 2017, 13:49)
Zdenko [neregistrovani]

Gospar

Covjek od rijeci. Veliki laf i veliki umjetnik! Cista emocija! Zelim mu da ozdravi i dugo jos pozivi. Svi one koji ga prozivaju i blate ne mogu mu biti ni crno ispd malog nokta. Toliko.