broj komentara 153 pošalji komentar
(sreda, 08. okt 2008, 20:35)
anonymous [neregistrovani]

Видећемо...

Могло би да буде занимљиво...

(sreda, 08. okt 2008, 23:36)
Раде [neregistrovani]

Сат је мало

Емисија је била одлична, али мислим да један сат није довољан да се теме емисија обраде са толико гостију. А теме су веома важне.

(četvrtak, 09. okt 2008, 00:57)
Marija [neregistrovani]

Bravo Olja!!!!!!!!

Vecerasnja emisija je u meni izazvala razlicite emocije, a to mogu samo odlicne autorke-novinarke kao sto je Olivera Kovacevic. Lepo i pametno osmisljeno i realizovano, a nasim mladima tema za razmisljanje gde su, s kim su i sta zele od svog zivota. Hvala Vam Olja i sve najbolje...Bravo

(četvrtak, 09. okt 2008, 01:00)
Goran [neregistrovani]

Smrt fasizmu!

Ova emisija ce izazvati reakcije,a to je i neophodno.Hvala Olja sto ste se hrabro uhvatili u kostac sa ovim srpskim problemom.

(četvrtak, 09. okt 2008, 01:06)
Lidija [neregistrovani]

zemljo Srbijo, osvesti se

Potrebne su PREKO, ovakve emisije, ne bi li se nasa omladina dozvala sebi. Tuzno je gledati sta rade od svojih zivota i kako lako njima manipulisu. Imam jednu primedbu, at o je da emisja kratko traje. Pozdrav Olji Kovacevic

(četvrtak, 09. okt 2008, 01:10)
Milija [neregistrovani]

Olivera

Nasa Olja borila se kao lav,
da pokaze fasistima, da imaju los stav.
Mudre reci, ne slusaju deca,
izvlace fasizam kao iz rukava keca.
Svi smo mi samo ljudi,
kojima se ceo svet cudi.
Nastradali od nacista,
a deca nam kazu-hocu da budem fasista.
Ziva bila nasa Olja,
emisija nije mogla biti bolja.
Milija iz Kraljeva

(četvrtak, 09. okt 2008, 10:41)
Vlada [neregistrovani]

Stav

Svi moramo imati stav u odnosu na mlade, koji smatraju da je kukasti krst, simbol koji "prija Srbima". Zalosno je kako mesaju hrisnjanstvo, Svetog Savu, sa ljudima koji zele zlo drugome i koji nemaju milosti za one razlicite od sebe. Sinoc mi je bilo drago(nakon duzeg vremena), sto placam pretplatu RTS-u. A, RTS neka se potrudi da ima jos novinarki kao sto je Olja, koja je na sjajan nacin pokazala sta sve imamo u drustvu i sta cinimo, odnosno ne cinimo, da objasnimo mladima da smo PROTIV FASIZMA i drugih IZAMA. SMRT FASIZMU<SLOBODA MISLI

(četvrtak, 09. okt 2008, 12:53)
Ivana [neregistrovani]

Olivera

Savrseno iskazano misljenje o emisiji i O.K.

(četvrtak, 09. okt 2008, 12:55)
Milena [neregistrovani]

Hvala Olivera

Cestitam na sjajnoj emisiji, nadam se da je gledalo puno nasih politicara, psihologa, sociologa i RODITELJA. Ima nade za RTS sa ovakvim novinarima i emisijama, kao sto je Oljina. Zasto ne traje dva sata-to je optimalno?

(četvrtak, 09. okt 2008, 13:54)
Anja [neregistrovani]

RTS

Ako nastavi Olja sa ovakvim emisijama, kao sto su bile predhodne dve, onda ima osnovane nade i optimizma, da ce RTS postati Javni servis, kao sto je BBC. To je Vasa uloga gospodine Tijanicu, da Vam se televizija bavi temama koje duboko dele i potresaju nase drustvo. Znam da mora biti i emisija zabavnog karaktera, ali ovoj zemlji su neophodni dijalog i konstruktivni razgovori, otvaranje razlicitih tema...Svaka cast Olivera.

(četvrtak, 09. okt 2008, 14:26)
Novak [neregistrovani]

Pesma iz Zrenjanina

Emisije joj gleda cela nacija,
Olja je moja draga generacija.
Lepo prica, lepo hoda,
nikad nije htela da se proda.
Zna sve srpske vrline i mane,
dok ne cuje istinu, nece da stane.
Nema kod nje poltronstva i lazi,
kod Olje je suvi profesionalizam na snazi.

Ponosni smo, sto je ovakva novinarka rodjena u nasem gradu. Novak

(četvrtak, 09. okt 2008, 14:29)
Duska [neregistrovani]

Bravo Olja!!!!

Svaka cast Olja na izboru teme vase emisije i nacinu vodjenja iste.Hrabra, nadasve pametna novinarka, nikad dosadna i uvek aktuelna.
Divno ste vodili emisiju, isticali prave vrijednosti, a pri tom i lepa i uvek elegantna.
Ovakvih emisija treba vise.

(četvrtak, 09. okt 2008, 14:44)
Студент [neregistrovani]

Студент

Придружујем се свим похвалама за моју земљакињу Оливеру. Банаћани се поносе тобом :-). Приликом ове посете сајту скинуо сам целу емисију и натенане ћу је погледати целу. Синоћ сам имао прилике да погледам само уводни део емисије и веома ми је жао што нисам био у могућности да је испратим до краја. (

(četvrtak, 09. okt 2008, 15:37)
Milan [neregistrovani]

RTS

Tacno tako Anja...Samo-jedna je Olja, ali je vredna :) Jedva cekam sledecu emisiju.

(četvrtak, 09. okt 2008, 15:38)
Dragan [neregistrovani]

Сат је мало

Definitivno je da Olivera zasluzuje emisiju koja ce trajati dva sata, jer obradjuje ZAISTA vazne teme, a ne neke izmisljene "neophodnosti". Napred Olja.

(četvrtak, 09. okt 2008, 15:41)
Ksenija [neregistrovani]

pozdrav iz Podgorice

Blago Vama u Srbiji sa novinarima, kao sto je Olja. I nama bi ovde trebao neko takva, da malo prodrma i pretrese teme, koje su nam urusile sistem vrijednosti. Nadam se, draga Olja da cete se pozabaviti i Crnom Gorom, jer i sami znate koliko Vas volimo i cijenimo i koliko ovdje zivi Srba...

(četvrtak, 09. okt 2008, 15:43)
Ana [neregistrovani]

Napred Olja

Prodrmaj Srbiju Olja!!!!! Tesko da moze neko drugi parirati Oliveri...Kombinacija pameti, lepote, upornosti i obrazovanosti, koja pogadja tacno u centar mete! Nastavi sa obradjivanjem VAZNIH TEMA, kao sto si to i do sad radila.

(četvrtak, 09. okt 2008, 15:45)
Ljilja [neregistrovani]

Banja Luka

uUime citave moje porodice i prijatelja, hvala Vam Olja sto ne podlezete laznom sistemu vrijednosti i sto beskomromisno pomerate granice srpskog novinarstva na bolje! Moze li emisija o Republici Srpskoj? :) Unapred hvala...

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:00)
Немања [neregistrovani]

Може боље

Што се тиче самог ,,проблема'' такозваних фашиста и антифашиста, они као и саме НВО које су анти-српски настројене имају јако мало упориште у грађанству, тако да је само њихово помињање у медијима сувишно.
А и једни и други су финансирани од истог човека: Сороша.

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:04)
jovana [neregistrovani]

Може боље

Dragi Nemanja, nema lose pojave koja se moze smatrati minornom...Sve se mora saseci u zacetku-ZAKONOM. Nikakav fasizam, nacizam i sl. ne smeju postojati kao prihvatljivi oblici organizacija ni u jednom drustvu, pogotovo ne u srpskom. Malo li smo propatili zbog istih? Bravo Olivera

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:08)
Student [neregistrovani]

Ko sam ja?

Nisam pripadnik ni jedne od organizacija, ciji su predstavnici bili u emisiji, niti to zelim da budem. Naravno, protiv fasizma sam, jer je to deo elementarnog vaspitanja, svesti i savesti. Pa, ljudi, kod nas se jos nisu pomirili cetnici i partizani????Komunizam i fasizam su isto???? Ko li je Vas vaspitavao? Hvala Vam Olja sto ste hrabri, pametni i beskrajno sarmantni, pa uspevate da i ovakve emisije ucinite pristojnim. Jedna je Olja

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:10)
Djordje [neregistrovani]

RTS

Slazem se, prvi put mi nije zao sto placam pretplatu RTS-u. Gos'n Tijanicu, svaka cast na odluci da Olivera Kovacevic ima svoju emisiju na Javnom servisu. Ne treba nama senzacionalizam( lazni), treba nam normalna, obrazovana i lepa novinarka( naravno da je vazno sto je lepa, jer hocu na TV-u da i da gledam, a ne samo slusam). Nju-oliveru, zadovoljstvo je i slusati i gledati, aonda razmisljati o temama i onome sto pokrene u svojim emisijama.

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:12)
Lara Croft [neregistrovani]

Emisija

Volim Vas Olja

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:17)
Jovo [neregistrovani]

Pozdrav iz Podgorice

Pozdrav sa Cetinja. Ja sam Crnogorac, a Srbija se moze ponositi ovakvom novinarkom-autorkom. Treba nama svima u regionu po jedna Olivera Kovacevic, da propita politicare i ostale, sto napravise od nase djece i nas samih...Olja, u Crnoj Gori Vas svi postuju i vole.

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:21)
Aleksandra [neregistrovani]

Pozdrav iz Panceva

Ja sam Slovakinja, rodjena ovde, kao i moji roditelji. Volim Srbiju i ne zelim nikakve fasiste i naciste.Hvala lepa Olivera, sto vodite racuna, da se na pravi nacin prikazu razne organizacije. Ja jesam antifasista, ali nisam imala do kraja razumevanje za predstavnike te organizacije, koji su Vam sinoc bili gosti...I oni su kanda, pomesali malo loncice. Ne mozete se konfrontirati sa suprotnom stranom, tako sto cete i Vi biti blago agresivni. Nama treba normalna komunikacija i zakoni koji zabranjuju sve koji ugrozavaju one koji drugacije misle. ZAKONI, a ne NVO. Jos jednom, hvala Olja, samo tako nastavite, najbolji ste.

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:24)
Nebojsa [neregistrovani]

Partes

Ja sam iz sela Partes opstina Gnjilane. Nemoj da nas pominju ovi iz obraza i strojeva raznih. Mi ne volimo oni koji misle da nas tako brane, austvari samo nas pominju, kada im nestane razloga da objasne zasto mrze druge. Bog Vas blagoslovijo Olivera,nastavite istim tempom.

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:32)
Cucuk Stana [neregistrovani]

Emisija

I ja volim Olju, sto da je ne volim? Pametna, normalna, obrazovana, profesionalna, lepa. Hvala Bogu, da imamo i takve novinarke.

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:36)
Pavle [neregistrovani]

Vazne emisije

Lep pozdrav Rts-u, koji je doveo Oliveru da profesionalnoscu i obrazovanoscu, pokaze da se i u Srbiji mogu praviti vrhunske emisije. Jako je vazno na Javnom servisu obradjivati ovakve teme(mislim i na sinocnu i na predhodnu emisiju). Moramo se suociti sa svim problemima, pojavam i razlicitim misljenjima, da bi pomogli sebi i da bi nam bilo bolje. Gospodjice Kovacevic, bilo mi je zadovoljstvo da Vas gledam i slusam. Imate moju punu podrsku u daljem radu. Pavle iz Beograda.

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:43)
Zeljko [neregistrovani]

Stav

Aleksandre Tijanicu, od sinocne emisije mi nece biti zao da placam prtplatu RTS-u. Zahvalite Olji i u moje ime, sto imamo i takvih autorki.

(četvrtak, 09. okt 2008, 16:57)
anonymous [neregistrovani]

Partes

Zalosno ali veoma tacno

(četvrtak, 09. okt 2008, 17:48)
Milica [neregistrovani]

studentkinja zurnalistike

Gledajuci Vasu emosiju sinoc, opet sam osetila navalu energije, kao kada sam upisivala fakultet. Zelim da budem NOVINARKA kao Olivera Kovacevic, a ne VODITELJKA. Super je tema, naravno da sam protiv fasizma, volim Srbiju i zelim da ostanem ovde da zivim, ali u miru i ljubavi sa svim dobrim ljudima. Postoji li mogucnost da odrzite neko predavanje na nasem fakultetu?

(četvrtak, 09. okt 2008, 17:50)
Tanja [neregistrovani]

Jedna je Olja

Jedna je Olja...KOVACEVIC! respect

(četvrtak, 09. okt 2008, 18:14)
Dragance [neregistrovani]

komsija

Imam srece da zivim u zgradi u kojoj zivi i g-djica Kovacevic. Samo da Vam kazem, da uzivo izgleda bolje nego na televiziji(da,da, moguce je da izgleda jos bolje od onog sto se vidi). Izuzetno je lepo vaspitana, a to koliko je pametna vidi se u njenim emisijama. Svaka cast na dosadasnjem radu i zasluzenoj oceni(cak i Vasih neprijatelja) da ste najvca zvezda srpskog novinarstva. Cestitam RTS- na dobrom ukusu!

(četvrtak, 09. okt 2008, 18:21)
Nenad [neregistrovani]

jedan od studenata koji su sinoc bili gosti

Hvala Olja, hvala Rts.

(četvrtak, 09. okt 2008, 18:23)
Jelena [neregistrovani]

London

Retko gledam nase tv-programe, ali cu nakon doasadasnje dve emisije Olivere Kovacevic, gledati svaku njenu i jos po nesto. Olja, Vi biste bili hit i na BBC-u.

(četvrtak, 09. okt 2008, 18:23)
Milica Srpkinja [neregistrovani]

gost u sinocnoj emisiji

Bila mi je cast da budem gost emisije Olivere Kovacevic. Hvala, ima nade za Rts

(četvrtak, 09. okt 2008, 18:25)
Sergej [neregistrovani]

student

Hvala sto ste nas pozvali sinoc Olja, da budemo gosti-pubilka. Odlicna emisija, danas sam odgledao reprizu i video sebe na tv-u :)

(četvrtak, 09. okt 2008, 18:27)
Markoni [neregistrovani]

student

Gledao sam svoje kolege sinoc, jer zbog gripa nisam mogao biti u studiju...Nisam bio ovako tuzan odavno...Svi kazu da ih je Olja sve ispostovala, a ja sam ispred tv-a uzivao. Pametni i lepi ste..jako, gospodjice Kovacevic

(četvrtak, 09. okt 2008, 19:35)
Zoran [neregistrovani]

svaka cast

Svaka cast Rts i Oliveri Kovacevic. Odlicna emisija.

(četvrtak, 09. okt 2008, 20:30)
ДАКИ [neregistrovani]

мало је 1 сат

Поштована Оља са великом пажњом сам гледао синоћну емисију.Само би хтео додати да је један сат трајања мало,јер су теме веома озбиљне.Само напред и све најбоље.

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:08)
Vanja [neregistrovani]

student

Slazem se. Olja uradite emisiju o Crnoj Gori, to cete samo Vi moci na pravi nacin...

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:09)
Mirjana Jankovic [neregistrovani]

Видећемо...

Videli smo da je bilo i zanimljivo i poucno. Cestitke Oliveri

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:10)
Dragisa [neregistrovani]

Smrt fasizmu!

tako je, slobodan ovom jadnom narodu! Molim RTS da sledeca Oljina emisija bude o Crnoj Gori tj. o nocasnjem sramotnom priznavanju KiM

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:11)
Masha [neregistrovani]

Olivera

Pa, o Olji se i pesme pisu:) ako i treba. Najbolja je. Sve cestitke na emisijama

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:14)
Milisav [neregistrovani]

Stav

Naravno da se svi moramo mirnim putem suprostaviti fasizmu. Slazem se da Olja opasno menja moje misljenje o pretplati Rts-u. Ni meni sad nije zao

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:18)
Milena [neregistrovani]

pozdrav iz Podgorice

Pozdrav Crnoj Gori tj. narodu, vlast nocas pominjati necu, ali molim Olju Kovacevic da uradi emisiju o odnosima Srbija- Crna Gora. Sada ce to mnogi raditi, ali samo Olja moze biti profesionalna i dovoljno uporna, da istera stvari na cistinu, bez zlobe i vredjanja gostiju. Napred O.K.

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:23)
Vera i Milos [neregistrovani]

komsija

Jasno je da je Olja postala zaista neprikosnovena novinarka Srbije a Boga mi i sire. Pozdravi je komsija u nase ime. Cestitke Olji i Rts-u i samo tako nastavite.

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:25)
Alexandar [neregistrovani]

London

Ne zivim u Londonu, ali cesto idem tamo i gledam BBC. Potpuno se slazem da bi i na njihovim vrlo profesionalnim programima, Olja bila pravi hit. Srecni smo ipak, sto je ona nasa i sto je na nasem Javnom servisu, zar ne?

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:42)
Jasna [neregistrovani]

sledeca emisija

Sve pohvale za dosadasnje dve emisije i nadam se da cete se u sledecoj pozabaviti Crnom Gorom. Oduvek Vas gledam i slusam draga Olivera, ali mi se cini da ste emisijom Da Mozda Ne dostigli punu novinarsku zrelost. Nastavite tako.

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:54)
Milan [neregistrovani]

odlicna emisija

Citav dan smo u kancelariji raspravljali o Vasoj emisiji i svemu sto se moglo cuti u okviru iste. Jako je bitno otvarati ozbiljne teme na pravi nacin, kao sto ste Vi sinoc uradili. Cestitke Olji.

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:56)
Srdjan [neregistrovani]

povratak Olje

Hvala Bogu i Rts-u da ste se vratili Olja! Vec sa dve emisije se vidi koliko ste nedostajali, da profesionalno odradjujete vazne teme. Jos ste i lepsi. Svaka cast.

(četvrtak, 09. okt 2008, 22:57)
Vladimir [neregistrovani]

Napred O.K.

Ubedljivo najbolja novinarka na Balkanu. Uvek spremna, pametna, sarmantna, uporna i lepa. Jedva cekam sledecu emisiju.

(četvrtak, 09. okt 2008, 23:06)
Jelena [neregistrovani]

Smrt fasizmu!

Slazem se. Olja molim te, sledeca emisija o crnogorskom priznavanju Kosova. P.S. Metohiju nisu pomenuli, jer znaju da su im tamo ziveli dedovi i ostali preci...Olja samo ti mozes biti dovoljno spremna i profesionalna, za ovu izazovnu temu. Puno pozdrava i samo tako nastavi.

(četvrtak, 09. okt 2008, 23:08)
Djordje [neregistrovani]

nasa omladina

Tuga je bila gledati nase mlade koliko su zbunjeni i kako se hvataju za potpuno pogresne stavove i zastupaju lose zivotne vrednosti. Svaka cast Tijanicu, sto si Olju zadrzao na Rts jer se Javni servis mora baviti ovako ozbiljnim pitanjima, a Olja je sjajna novinarka, koja to ume, moze i zna.

(četvrtak, 09. okt 2008, 23:28)
Selma [neregistrovani]

Sarajevo

Pozdrav iz Sarajeva i sve cestitke na emisiji. Olivera jos ste ljepsi i profesionalniji, nego sto se sjecam od ranije. Drago mi je da ste se vratili i da cu vas moci gledati na rts. Jako ste cjenjeni u Sarajevu u krugovima vasih kolega, al i obicnih ljudi. Sve najbolje i najljepse u daljem radu

(četvrtak, 09. okt 2008, 23:30)
Ksenija [neregistrovani]

pozdrav iz Podgorice

Nocas placem od sramote i stida, zbog nasih politicara i ovoga sto rade. Pridruzujem se ostalima koji te mole Olivera, da ti sljedeca emisija bude o brukanju Crne Gore tj. priznanju neke "drzave Kosovo". Oprostite nam...i sigurni budite da ovo nece dugo potrajati.

(četvrtak, 09. okt 2008, 23:31)
Igor [neregistrovani]

Stav

Pridruzujem se stavu da cu sada rado placati pretplatu, zbog O.K. i njenih emisija...Vredi...

(četvrtak, 09. okt 2008, 23:33)
Jovana [neregistrovani]

sledeca emisija

Tacno, Olja je sada na vrhuncu i znam da ce tu dugo i ostati. Pametno od gosn Tijanica sto je doveo na Rts. Takodje, i ja zelim da Olivera posveti narednu emisiju ovoj bruci koja je nocas stigla iz Podgorice.

(četvrtak, 09. okt 2008, 23:43)
Irena [neregistrovani]

najbolja novinarka

Najbolja novinarka Olja, jos jednom je pokazala zasto je to tako. Potpuno spremna docekuje svoje goste, zna o temi nekad vise i od raznih "strucnjaka". Jednimo mi sinoc nije bilo jasno, zasto je tamo sedeo ministar, jer je tako malo rekao i pri tom se ponasao kao da ne zna, sta nam se sve dogadja sa mladim ljudima. Doduse, nov je, pa se mozda i popravi.

(četvrtak, 09. okt 2008, 23:43)
Ana [neregistrovani]

Mislim..

Mislim...sta reci...Olja je najbolja. Samo nastavi.

(petak, 10. okt 2008, 02:06)
Djoko [neregistrovani]

pozdrav iz Podgorice

Pozdrav iz Beograda svim dobrim ljudima u Crnoj Gori i ja se prikljucujem zelji, da Oliverina sledeca emisija bude o pokusaju crnogorskog rezima, da pogazi citavu nasu zajednicku muku i storiju. Samo Olja moze to valjano uraditi.

(petak, 10. okt 2008, 02:08)
Nevena [neregistrovani]

naredna emisija

I ja smatram da jedino Olivera moze uspesno obraditi temu Crna Gora- Kosovo. Uostalom, secam se da je dovodila i Djukanovica u emisiju, pa bilo sad zanimljivo videti ga i cuti, kako bi objasnio ovu sramotu...Napred Olivera.

(petak, 10. okt 2008, 09:54)
Marko Aksentijevic [neregistrovani]

Olivera

i ja zelim da pohvalim Olju, da kazem da cu rado placati pretplatu i da zamolim, da joj tema sledece emisije bude crna gora. Samo Vi olja mozete dovesti njihove politicare i na pametan nacin izvuci odgovore.

(petak, 10. okt 2008, 09:55)
Aca [neregistrovani]

naredna emisija

Ma meni su ove dve emisije jako bile zanimljive, tako da jedva cekam narednu. A, sta ce Olja odabrati kao temu, njena je stvar-sta god da bude bice super.

(petak, 10. okt 2008, 10:43)
Drago Rakocevic [neregistrovani]

Podgorica

Pozdrav veliki Oliveri i RTS-u. Vas gledam da ne gledam muku svoju.Molim Vas cijenjena Olivera, napravite emisiju o Crnoj Gori. Unaprijed hvala. Nemam Vam sto reci za ono sinoc. To su izrodi.

(petak, 10. okt 2008, 10:53)
Sanja [neregistrovani]

odlicne emisije

Zelim da izrazim zadovoljstvo zbog Rts i Olje, kao predvodnika novog (ozbiljnog) pristupa novinarstvu, a sammim tim i problemima, koji potresaju nase drustvo.

(petak, 10. okt 2008, 13:32)
Stefan [neregistrovani]

Stav

Takodje se pridruzujem stavu, da posto RTS ima Olju Kovacevic i ne samo to, treba placati, a sta reci o emisijama O.K. - Odlicno odabrane teme, u pravom trenutku, gostu kompetentni, zastupljena svacija strana i novinarka sa spremnim podacima. Dopadaju mi se i istrazivanja, samo mislim da treba smanjiti broj pitanja, jer su jako zanimljiva, ali ne zapamtimo sve. Eto, ne zamerite na primedbi.

(petak, 10. okt 2008, 13:38)
Jovo [neregistrovani]

Pozdrav iz Podgorice

Sramota me je danas sto sam Crnogorac...necu komentarisati odluku mojih politicara, ali Vas molim Olja, ako Boga znate, da u sljedecoj emisiji dovedete njih i nekog iz Srbije, da rastumace sto rade i misle li cemu? Znam da su kod Vas gostovali i Djukanovic i Medojevic i Krivokapic, pa Vi odaberite.

(petak, 10. okt 2008, 13:40)
Lidija [neregistrovani]

Ko sam ja?

Dragi moji studentu, nemojte bez veze trositi nerve i vreme uclanjenjem u organizacije, koje su agresivne. Emisija je mogla da vam svima pomogne da vidite cega sve ima i da ste posebni, samo ako ste svoji, a nikako clanovi ovih ili onih...Bravo Tijanicu, sto si doveo Olju na rts.

(petak, 10. okt 2008, 13:45)
Ivana [neregistrovani]

Pozdrav iz Podgorice

Ja sam iz Danilovgrada, molim Olju da kao i do sad na pravi nacin obradi najaktuelniju temu, a vaznije od ove nase crnogorske bruke nema...Placem, ali mojim suzama rezim ne veruje...Molim Vas dovedite nekog iz nase Vlade, da sjednu na fotelju u Vas studio i potrude se da bar pocrvene...

(petak, 10. okt 2008, 13:58)
Petar [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

Samo da znate da je na nasem fakultetu, Oljina emisija izazvala ostre debate medju profesorima i studentima. To je valjda i zadatak Javnog servisa-da imaju Autora kao Olja, koja ume da "ubode" temu i da je prezentuje na takav nacin, koji ce izazvati reakcije, onih kojih se tema tice. I ja bi zeleo da se Olja pozabavi Crnom Gorom.

(petak, 10. okt 2008, 14:00)
Jasmina [neregistrovani]

RTS

Dobri ste, jos bolji sa Oljom. Dopala mi se emisija o Kosovu i to sto ste imali Srbe s Kosova u Studiju. Jadni ljudi, dobro ih se neko setio...A, o mladima koji zele da mrze druge i da nas ubede kako nam je mrznja put u svetlu buducnost poruka- nismo bas svi veverice...Nema fasizma i nacizma u Srbiji, niti cemo zacetnicicma istih pojava dozvoliti da nas truju. Pod HITNO ZAKON, koji ce se striktno primeniti i zabraniti sve one koji ugrozavaju druge...

(petak, 10. okt 2008, 14:03)
Krsto [neregistrovani]

Pozdrav iz Podgorice

Pozdravljam Vas iz Kotora iz moje Crne Gore, koja se nikad, ali nikad pomiriti nece sa ovom sramotom od sinoc! Mi da "priznamo Kosovo". NIKAD. Molim Vas Olja, obradite ovu temu, a miVas u Crnoj Gori volimo, postujemo i cijenimo i zelim Vam sve najljepse od srca

(petak, 10. okt 2008, 14:05)
Anka [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

I ja sam studentkinja Filozofskog i mogu da se slozim sa kolegom, da je jako, jako, jako, dobro kada se napravi emisija koja podstakne i akademske i one tzv. obicne rasprave. Hvala Olja, samo napred

(petak, 10. okt 2008, 14:19)
Milovan [neregistrovani]

Suze iz Niksica

Imam pedesettri godine, a nocas sam plako kao malo dijete. Moze rezim priznati sto hoce, ja necu! Ja Vas molim prelijepa i prepametna Olivera, da u sljedecoj emisiji propitate ove nase politicare, sta i zasto rade.

(petak, 10. okt 2008, 14:21)
Jaksic Milenija [neregistrovani]

Crna Gora

Ja zivim u Beogradu i pozdravljam sve ljude u Crnoj Gori , koji se javljaju sa molbom da Olja obradi temu C.G.- Kosovo. Sada ce biti puno raznim misljenja i stavova, a nama je potrebna dublja analiza, obicni ljudi, politicari, ...Samo Vi Olivera mozete imati emisiju, koja ce profesionalno, sa minimumom emocija uraditi ovaj zadatak. Dopale su mi se predhodne emisije.

(petak, 10. okt 2008, 14:26)
Sasa Kojic [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

Nezamislivo je da mi do sada nismo imali ozbiljnije rasprave o fasistima, antifasistima, nacistima, nacionalistima...Mada, dobro sto je sada krenulo. Ja sam sa svojim asistentom proveo dva sata u njegovom kabinetu, ne bih li mu ukazao na postojanje raznih extrema i nije vredelo. Onda je nakon emisije, sam priznao da sam bio u pravu i da nista sto je potencijalno opasno u smislu ugrozavanja drugog, ne moze biti "usputna pojava". Kapa dole Rts-u i Oliveri

(petak, 10. okt 2008, 14:28)
Jelena [neregistrovani]

Filozofski

Mi kao studenti moramo biti oni koji ce menjati drustvo na bolje! Moramo nesto uciti od profesora, ali i oni od nas. Ako mi kao sociolozi, olako posmatramo pojave u nasem drustvu, pa ko ce se drugi pobrinuti da nam se ne ukorene lose stvari? Moramo skupiti snage i postaviti sistem vrednosti, koji promovise dobro, empatiju i sl. Pozdrav Olji Kovacevic

(petak, 10. okt 2008, 14:29)
Isidora i Janko [neregistrovani]

Smrt fasizmu!

Smrt Fasizmu i Sloboda gradjanima! Definitivno Olja radite temu Crna Gora

(petak, 10. okt 2008, 14:32)
Emina i Haris [neregistrovani]

Sarajevo

I mi zelimo da pozdravimo Oliveru Kovacevic i zahvalimo na svim dosadasnjim emisijama. Kosovo- nismo puno upuceni, ali ne mislite da i ovdje u Sarajevu nema nas koji tugujemo zbog onih jadnih Srba, koji zaista zive u nezamislivim uslovima...Fasizam-eh, mozda nas je i okretanje glave na drugu stranu, dovelo do ratova, jer smo mislili da se djeca eto malo igraju...

(petak, 10. okt 2008, 14:39)
Mile [neregistrovani]

Sarajevo

Zivim u srpkom djelu Sarajeva i zelim prenijeti moje impresije vasom emisijom, koja je i nas ovdje natjerala da se malo zapitamo i ispitamo, imamo li i mi i Srbi i Bosnjaci i ostali, medju svojom djecom, one koji misle da je "svastika" pozeljna...E, imamo i to je lose...Mozda biste mogli napraviti jos jednu emisiju sa istom temom ili slicnom. Ziva bila Olivera i svrati do nas

(petak, 10. okt 2008, 14:41)
Ivana Avramovic [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

Meni je bas super, sto su mediji konacno krenuli da se bave pravim temama. I ja sam studentkinja sociologije i zelela bih da ima vise drustveno vaznih tema na RTS-u. Cestitam Vam na predhodnoj emisiji, nazalost prvu gledala nisam, ali cu je sad pogledati ovde na netu. Olja je super

(petak, 10. okt 2008, 14:46)
Georg [neregistrovani]

Smrt fasizmu!

Nisam gledao celu emisiju, ali fasizmu nije mesto u Srbiji. Srbija je ustavom drzava Srba i gradjana, tako treba i da ostane.

Ako su nam se dedovi kroz istoriju borili protiv fasizma, nasa deca ne smeju biti fasisti.

Samo gde je granica izmedju patriotizma i fasizma?

(petak, 10. okt 2008, 14:47)
Goran [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

I ja sam imao slican problem da dokazem profesoru da Obraz i sl. nisu patriote, vec pod plastom tog termina mrze sve koji ne misle kao oni. Hvala na sjajnoj emisiji, a mozda bi mogle jos dve-tri da se naprave sa slicnim temama. Bravo za Olju-sociologa:)

(petak, 10. okt 2008, 14:53)
Sasa Janevski [neregistrovani]

Skopje

Ja se izvinjavam sto je moja drzava priznala Kosovo, jer ja zivim u Novom Sadu, a roditelji u Makedoniji i plakali su celu noc. Molim Oliveru, koju puno volim-sakam da se i nas Makedonaca seti i da i o nama pravi emisiju. Oprostite Srbi, ne misle isto nasi politicari i narod...U makedoniji je Olja gostovala pre neku godinu i mislim da treba opet da ode u posetu, mnogo je postujemo kao novinarku i coveka.

(petak, 10. okt 2008, 14:55)
Bane [neregistrovani]

Smrt fasizmu!

Ja zivim u Zvecanu nadomak Mitrovice i molim Oliveru da uradi emisiju o Crnoj Gori. Hvala sto ste nas se setili u prvoj emisiji i sto ste uradili emisiju o ovim mladim ljudima koji ne znaju za sta su im se borili dedovi i ocevi-uvek protiv fasista. toliko od nas

(petak, 10. okt 2008, 14:57)
Djole Ristic [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

I ja studiram na Filozofskom i sa zadovoljstvom sam odgledao emisiju, a onda i ucestvovao u raspravi sa dva svoja profesora. To je emisija----to su rasprave----dole fasizam, gore dijalog!

(petak, 10. okt 2008, 15:01)
Milica [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

Ja sam socioloskinja i samo mogu da zalim, sto se dok sam studirala, profesori nisu vise trudili da nam razjasne neke stvari, vec su olako prelazili preko zivotno vaznih pitanja. Sjajna emisija, cujem da ce se na Filozofskom organizovati i neki okrugli sto, iniciran Oljinom emisijom, pa ako moze Rts i ti da isprati...

(petak, 10. okt 2008, 15:09)
Mite [neregistrovani]

Skopje

i ja sum za to!!!! Sakamo Olivera i Srbija

(petak, 10. okt 2008, 15:14)
Mina Djordjevic [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

Konacno da se i nas fakultet probudi iz ucmalosti! Dobro je sto je to zbog Oliverine emisije, jer se dokazuje da samo uz pomoc medija, mozemo menjati drustvo.

(petak, 10. okt 2008, 15:16)
Ana Jakovljevic [neregistrovani]

rasprava i emisija

Sjana emisija i sjajne reakcije. Na mom fakultetu ( Filozofski) treba da se organizuje okrugli sto sa istom temom. Hoce li se Olja pojaviti kao gost? Ona je isto sociolog, koliko cujem....

(petak, 10. okt 2008, 15:17)
Boban [neregistrovani]

Filozofski

E, pa ovih dana mi je jasno da sam ubo pravi fax! :0 To sam i zeleo, rasprave, dijalog, razmenu misljenja i energije. Super emisija. Smrt fasizmu, sloboda nama

(petak, 10. okt 2008, 15:18)
Slavica [neregistrovani]

odlicna emisija

Imam decu i potrebno mi je da mi i mediji pomognu, da shvatim cega sve ima u nasem drustvu. Hvala na emisji, samo tako nastavite

(petak, 10. okt 2008, 15:27)
Olivera Kovačević [neregistrovani]

Hvala svima

Pazljivo sam procitala vase komentare.
Hvala na podrsci i predlozima.
Ovo je ohrabrujuce za sve nas koji pripremamo Da Mozda Ne. Pozdrav od Olje Kovacevic i naseg tima.

(petak, 10. okt 2008, 15:58)
djordje [neregistrovani]

Hvala svima

lepo olivera sto se javljate svojim gledateljima

(petak, 10. okt 2008, 17:48)
Misko [neregistrovani]

Bravo Olja

Bas je lepo kad se i autor oglasi. Bravo Olja!

(petak, 10. okt 2008, 17:52)
Radnik RTS-a [neregistrovani]

Bravo Olja!!!!!!!!

Veoma lep gest, koleginice!
Malo je ljudi koji osecaju zahvalnost i to javno kazu. Vi ste STVARNO veliki profesionalac i to ovim gestom i potvrdjujete.
S postovanjem, Petar

(petak, 10. okt 2008, 18:39)
Ana i Jovana [neregistrovani]

Hvala svima

Molimo vas Olja, da budete gost na nasem fakultetu(Filozofski), kada bede bio okrugli sto!

(petak, 10. okt 2008, 18:40)
ksenija iz Podgorice [neregistrovani]

Hvala svima

Hoce li draga Olja ispostovati nase zelje da se pozabavi Crnom Gorom kao temom?

(petak, 10. okt 2008, 20:14)
Momcilo Topic [neregistrovani]

Hvala svima

svidja mi se sve sto radite Olja

(subota, 11. okt 2008, 09:57)
Sasa [neregistrovani]

Hvala svima

I ja bi voleo da znam dal cete Olja doci na nas fakultet? Mislim da je super sto ste se javili i sto citate nase komentare.Puno srece u daljem radu.Pozdrav Rts-u

(ponedeljak, 13. okt 2008, 07:41)
Aleksa [neregistrovani]

rasprava na Filozofskom

Razlika je vise nego jasna.
Fasizam je sovinizam (nacionalna netrpeljivost i nacionalna mrznja prema drugima) a i vise od toga, a patriotizam je ljubav prema svojoj otadzbini bez mrznje prema ikome.

(ponedeljak, 13. okt 2008, 09:30)
Aleksa [neregistrovani]

Konacno Razjasnjene neke stvari

Draga Olja, temom a i pametnim pitanjima sve is isprovocirala da se pokazu u svom pravom svetlu. Drago mi je da imamo ljude strucnjake kao sto je gospodin Misa Djurkovic, dosta mudrog ministra za nacionalne manjine ali sto je jos vaznije ovo mi je pomoglo da bolje shvatim podele medju mladima. Posebno iznadjenje mi je bilo izuzetno mudri odgovori gospodina Boska Obradovica koji je pokazao veliku dozu mudrosti, suzdrzanosti i uctivosti (vrlo malo je se uplitao u razgovor i pitanja koja nisu njemu upucena), sto mi je prilicno razvejalo vec utvrdjeno misljenje o krajnje desnoj organizaciji. Mislim da te Dveri ne bi trebalo vise svrstavati u ultranacionalne organizacija, to su ljudi koji imaju mnogo vise stila, razumevanja i tolerancije. Ako ovo ne prepoznamo sad, bojim se da ih ne gurnemo dalje od sebe.

(sreda, 15. okt 2008, 11:18)
Milica [neregistrovani]

Emisija-veceras?

zasto nema veceras emisije???? U redu je, igra reprezentacija, znam, ali moze valjda posle toga, pa sta ako ne pocne tacno u 22:05.....Nije u redu.

(sreda, 15. okt 2008, 11:19)
Ksenija [neregistrovani]

emisija

Nadah se da cemo noczas gledati Olju i da vidimo sta se desi sa dva oka u glavi(mogla je i druga tema), a ono nogomet! Dobro, ali moze li poslije toga? Jedva cekasmo da se Olivera vrati i sad mijenjate programsku semu.

(sreda, 15. okt 2008, 11:30)
Nebojsa [neregistrovani]

oljina emisija

Ne razumem,gde je emisija nocas? Gledam fudbal-normalno, onda hocu da gledam olju, kako smo se i dogovorili ja i RTS-secate se, obecali ste nova sema od jeseni-olja kovacevic! .... I to sada kada se svasta desava, nema emisije...nije ok

(sreda, 15. okt 2008, 12:01)
Djordje [neregistrovani]

HOCU OLJU

Hocu da veceras gledam DA MOZDA NE. i tacka.

(sreda, 15. okt 2008, 12:02)
Vlada [neregistrovani]

Olja

Utakmica se gleda, Olja se slusa i pamti...Gde je emisija?

(sreda, 15. okt 2008, 12:14)
Dragan [neregistrovani]

veceras emisije nema

Zasto? Dajte mi jedan logican razlog

(sreda, 15. okt 2008, 12:15)
Selma [neregistrovani]

Sarajevo

Nije valjda da su predhodne dvije emisije toliko prodrmale Srbiju, da treba malo da nema Olje, da se strasti stisaju? Ja sam iz Sarajeva i zanima me zasto je ovo vako?

(sreda, 15. okt 2008, 12:23)
Janko Dragojevic [neregistrovani]

veceras emisije nema

Normalno-gledam fudbal. Kakve veze utakmica ima sa odlukom da ne bude emisije?

(sreda, 15. okt 2008, 12:24)
Dragica [neregistrovani]

emisija

Ja sam zaista jedva cekala sredu i da veceras pogledam i poslusam sta ce Olja reci i koju temu ce obraditi. Razocarana sam, jer nema emisije.

(sreda, 15. okt 2008, 12:25)
Cucuk Stana [neregistrovani]

Oljina emisija

Zasto bre braco Srbi? Zasto da se pomera emisija, vec posle dve? Hocu emisiju.

(sreda, 15. okt 2008, 12:30)
Ljilja [neregistrovani]

banja Luka

Nisam malo razocarana, kada shvatih da nocas necemo moc gledati Olju. jedva sam cekala, pogotovu nakon predhodne, koja je bila izvrsna.

(sreda, 15. okt 2008, 12:31)
Anja [neregistrovani]

Olja

Dajte ljudi, recite da je greska u programskoj semi. Zasto da ne bude emisija? pa, cekali smo Olju godinu dana.

(sreda, 15. okt 2008, 12:39)
Sasa [neregistrovani]

Sarajevo

Izgleda da Srbija ne zeli da se suocava sa problemima? Pa, daj Olja ako nema tvoje emisije, koe ce uticati na to, da ljudi pocnu da koriste mozak?

(sreda, 15. okt 2008, 12:40)
Nemanja [neregistrovani]

di je emisija?

Ja HOCU da gledam Oliveru Kovacevic nocas-termin koji ima emisija je 22:05 na prvom programu RTS. Obecali ste nam.

(sreda, 15. okt 2008, 12:40)
Jakovljevic Dragica [neregistrovani]

zasto

Stvarno narode, sto nema emisije? Pa, ove dve o Kosovu i mladima su bile sjajne!

(sreda, 15. okt 2008, 12:41)
Tanja [neregistrovani]

Oljina emisija

Za srce ste me ujeli...bez zezanja, zasto nema emisije? Moze posle utakmice, izracunala sam.

(sreda, 15. okt 2008, 12:42)
Zeljko [neregistrovani]

Hocu emisiju

Nemojte to da mi radite. Lepo sam kupio dovoljnu kolicinu grickalica i piva, da bide taman i za utakmicu i za Oliverinu emisiju. Stvarno bre, sto nema emisije?

(sreda, 15. okt 2008, 12:51)
Zvonimir Rakocevic [neregistrovani]

Hocu emisiju

I ja sam slicno kao i ti prijatelju, sve kupio i pozvao drustvo vecera, da gledamo utakmicu i emisiju-Oljinu razume se. I sta cu sad? To vam je isto kao da mi neko pusti prvo poluvreme, a drugog nema.

(sreda, 15. okt 2008, 13:00)
Vladimir [neregistrovani]

vecerasnja emisija

Ovo bre nije pitanje vremena, vec pitanje ljubavi. Zasto nema veceras emisije?

(sreda, 15. okt 2008, 13:06)
jasmina [neregistrovani]

Oljina emisija

stvarno nije fer. ali zasto nam bar ne objasne zasto nema emisije, nije logicno da je zbog utakmice-koju cu gledati- taman moze nakon iste da krene Olja.

(sreda, 15. okt 2008, 13:13)
Zdenka [neregistrovani]

Herceg Novi

Iskreno sam se nadala da cu nocas vidjeti u Oliverinoj emisiji, odgovore na pitanja sto su ucinjeli ovi iz nase crnogorske Valde. Zaista mi je zao, sto neam emisije, i ako nemam nista protiv fudbala, koji cu gledati i navijati za Srbiju.

(sreda, 15. okt 2008, 13:18)
Zoran [neregistrovani]

Hocu emisiju

Nista dragi moji istomisljenici, moracemo da sacuvamo kupljeno za neku drugu priliku. Nije bre u redu ljudi, da nema emisije.

(sreda, 15. okt 2008, 14:01)
Jovo sa Cetinja [neregistrovani]

Pozdrav iz Podgorice

Zasto da nocas ne uzivamo i ne razmislimo o onome cime bi se bavila gospodjiva Kovacevic u svojoj emisiji? potaman je bilo-red nogometa, red ozbiljne neke teme, na primer ovoe crnogorske bruke ili sto god je htjela Olivera.

(sreda, 15. okt 2008, 14:12)
Nebojsa Jovanovic [neregistrovani]

selo Partes KiM

Znate li da sam spremio agregat,jer nam se stalno iskljucuje struja, da imam da mogu ja i komsiluk da gledamo utakmicu,onda Oliveru postovanu.Zasto da ne bude emisija?Ne razumem.Hvala Olja.

(sreda, 15. okt 2008, 14:33)
Jelena [neregistrovani]

London

Molim Vasu cenjenu kucu, da da objasnjenje zasto veceras nema emisije g-djoce Kovacevic. Ovde u Londonu, dosta nasih zemljaka gleda njene emisije i to nam pruza bolji uvid u situaciju u zemlji Srbiji. Naravno, da treba utakmica-reprezentacija je u pitanju. Ali, mislim da je emisija mogla ici nakon nje. Ako ovo nije pravi razlog, mozda je nesto drugo u pitaanju. Mi, kao Vasi gledaoci imamo pravo da znamo, zasto noces nema emisije. Nastavite Rts i ja cu i dalje verovati, da cete postati najbolji Javni servis u regionu.

(sreda, 15. okt 2008, 14:57)
Dejan [neregistrovani]

Brighton-Velika Britanija

sad me je obavestila nasa zemljakinja Jelena koja je u Londonu, da nocas nema Oljine emisije. Ne razumem, kako je to moguce. Evo gledam i vidim da ide fudbal-super, a onda moze vesti pa Olja. Jako je gledana ovde kod nas. Pozdrav iz Engleske

(sreda, 15. okt 2008, 15:03)
Michael Gange [neregistrovani]

London

I'm Jelena's boyfriend and I want to know why you don't have time for talk-show "Yes Maybe No" ? All the best for RTS and Olivera Kovacvic

(sreda, 15. okt 2008, 15:20)
Emilija [neregistrovani]

pozdrav iz Kosovske Mitrovice

Puno volim Olju i obradovala sam se kada je krenula nova odlicna emisija,zato ne verujem da je nocas nece biti? Ne razumem zasto to remeti utakmica i dali remeti? Molim objasnjenje i pozdrav sa Kosova i Metohije. Najbolji ste

(sreda, 15. okt 2008, 15:21)
Bane [neregistrovani]

Zvecan KiMetohija

gleda se fudbal i navija svim srcem. Ipak zasto nema emisije veceras? Puno pozdrava Oliveri Kovacevic, mi smo svi uz vas

(sreda, 15. okt 2008, 15:31)
Igor [neregistrovani]

RTS

Cekamo godinu dana Oliveru , krene sve lepo i sad, nema emisije! Bez obavestenja, objasnjenja...Jel to nocas ili za uvek> Sta se bre desava

(sreda, 15. okt 2008, 16:12)
Martin [neregistrovani]

Herceg Novi

Braco Srbi(Vi ste oduvijek i zauvijek moja braca), Srbija je divna slobodna i demokratska zemlja. Ne moze se ukinut emisija a da nema objasnjenja. Ako je nesto zbog utakmice, pa recite ovijem ljudima da znamo. Podrska Oliveri Kovacevic

(sreda, 15. okt 2008, 16:14)
Zorka [neregistrovani]

Zelenika-Herceg Novi

Kako da nema moje mezimice Olivere? E,isije dvije predhodne su sve lijepo objasnile. Bili su jadni Srbi sa Kosova i Metohije, pa su dosli oni mladi sto ne znaju ni kuda ce ni za sta su. Pokrenule se rasprave, sve sto treba emisije da cine, a sada nema emisije koju smo svi zeljo cekali. Zasto je to tako?

(sreda, 15. okt 2008, 16:34)
Milica carica [neregistrovani]

Mozda

Mozda je zabavno da nema emisije, ali nije prijatno! Gledacemo svi fudbal ne bojte se, ali nema niti jednog jedinog razloga da nema i Oliverine emisije

(ponedeljak, 20. okt 2008, 22:51)
Maja Dragojevic [neregistrovani]

Olja se vratila!!!!

E pa bas lepo, nije me bilo dva meseca, vratim se u moju domovinu lepu i sta vidim-Olivera opet zadaje udarac! Gledala sam obe emisije ovde na netu ( pohvale RTS, ovo sad super sve izgleda) i odusevljena sam emisijama. Ne razumem ove komentare, sto emisije nije bilo i zasto, ali ajd' sad, da ne kvarim svoje raspolozenje.Super sto cu moci opet da gledam Olju i samo napred-nazad vise nema . Puno pozdrava za RTS ekipu i za gospodjicu Kovacevic-neodoljivu

(utorak, 21. okt 2008, 14:09)
Djordje [neregistrovani]

Ima nova emisjia, najva za sredu

redovan termin znaci bilo sam zbog utakmice!!!!
Olja bravo jedva cekam da vidim goste a najvise Tomu, sta li cete ga pitati?Ljudi moji, sto ste odmah mislili da je ukinuta emisija, pa zna RTS i Tijanic sta valja...Olja Kovacevic

(utorak, 21. okt 2008, 14:21)
Marija [neregistrovani]

Pa naravno

Nije nas nas Olja zaboravila,samo je bilo odlozeno zbog pobede srpske reprezentacije:) Nema veze, sutra vece ima da se zakucam ispred tv-a i da prihvatim neke ovdasnje savete-u smislu---neke grickalice, moze i vino umesto piva i tananana....Krece Olivera da pripituje,koliko kostaju nas te njihove svadbe,sahrane i razvodi...Da vidim ko ce mi se dopasti, mozda mi olaksaju za koga od ove trojice da glasam na sledecim izborima-mislite o tome

(utorak, 21. okt 2008, 14:25)
Bata iz Banata [neregistrovani]

Olivera tema za sutrasnju emisiju

Joj sto volem ovu nasu Banacanku Olju.Uvek smisli najaktuelniju temu i uvek ima dobre goste.Bas da svi vidimo i cujemo, sat nam imaju za kasti.Pozdrav rts-u i vama momcima i devojkama koji radite ovde na sajtu

(utorak, 21. okt 2008, 14:28)
Djordje [neregistrovani]

Sutra - emisija

eto nama Olje sa odlicno odabranim gostima, da se malo propitamo za zdravlje i ostalo.Da vidimo ko je vera a ko je nevera.Odlicno! Pet plus....ma, desetka cista!

(utorak, 21. okt 2008, 14:32)
Ana [neregistrovani]

Super

Taman sam fino jutros uganula nogu, pa cu moci od decka da trazim da mi donosi klopu i pice dok ja budem uzivala gledajuci Velju Tomu i Ivicu...Olja je tu najbitnija naravno-ona je NAS glas

(utorak, 21. okt 2008, 14:39)
Novak [neregistrovani]

Pravo u centar mete

bice ovo emisija koja ce se prepricavati...vidite da je Olja naravno jos u vek na nasem Javnom servisu i da ce nas, naravno, jos puno sledecih sreda drzati ispred malog ekrana, ne bi li nam neke stvari postale jasnije

(utorak, 21. okt 2008, 14:48)
Goran [neregistrovani]

Emisija sutra

Hvala dragom Bogu da se neko setio da dovede u studijo u emisiju koja ide uzivo Tomu, Velimira i Ivicu. Smatram da niko od politicara ne moze da pravi koalicije, potpisuje sporazume i odlazi iz stranke, a da ne odgovori na vise pitanja, za koja ne sumnjam da ce biti pozvani da daju odgovore Oliveri Kovacevic, u sutrasnjoj emisiji Da Mozda Ne. Ne moze se nasim glasovim, kasnije kada se zavrse izbori, ici levo-desno-pravo-nazad, kako odluci njih petoro iz vrha stranke. Morate nam svima objasniti zasto pravite krupne korake, a mi cemo onda na narednim izborima oceniti, svidja li nam se to ili ne. Zahvaljujem postovanoj Oliveri i Rts-u, na pametno odabranoj temi i atraktivnim gostima. Svoj sud cu doneti nakon emisije i ovde cu odmah prokomentarisati, jer znam da su komentare na predhodnu emisiju iscitavali u cetiri stranke.

(utorak, 21. okt 2008, 15:08)
Nikola [neregistrovani]

sutrasnja tema

Sta reci...vencavaju se ravode sahranjuju mire ljube svadjaju...a, ko mene ili Vas pita da li smo za to.E, pa nece moci-nece proci. Olivera molio bih Vas, jer vidim da ste jedni od retkih koji citaju komentare svojih gledaoca, da pitate svu trojicu-Ko im je dao mandat da odlaze iz stranak, da se mire, da ulaze u koalicije???Ja zelim jako da cujem odgovore na to pitanje. Ako su predsednici stranak, treba da znaju da zavise od svojih glasca, a ne od svog i samo svog misljenja.

(utorak, 21. okt 2008, 15:16)
Jelena i Michael [neregistrovani]

London

Znala sam da ce Olja opet odabrati pravu temu. Samo ste me uplasili prosle sedmice, pomislih nema vise:) zeljno iscekujemo emisiju.Pitajte Tomu i Ivicu da li im je zao sto nisu u koaliciji i kada ce Velja potpisati deklaraciju o razumevanju i pomirenu sa Vukom Draskovicem. Ne zamerite sto Vam ovo sugerisem, znam da sjajno radite svoj posao, ali eto nama obicnim gledaocim Vi sluzite kao neko nas tamo u Rts studiju. Hvala Vam

(utorak, 21. okt 2008, 15:31)
Nebojsa Jovanovic [neregistrovani]

Partes Kosovo i Metohija

Dobro je!Vidim ide sutra emisija i to ce biti odlicno za sve u Srbiji, ali i ovde kod nas na Kosmetu, da vidimo hoce i koce da nas se seti od ove trojice, ne samo na recima.Dolazila su sva trojica i nesto su neki i uradili, ali me zanimasta sad misle i o EULEXU i o svemu sto se desava.Necu da glasam dok se ne objasne sve stvari a to ce najbolje Olja nasa draga novinarka da izvuce od njih.Opet ko sto sam pisao struju nam iskljucuju, ali ima bata Nesa agregat, a necu da naplacujem ni familiji ni komsiluku da se sutra vece kod mene gleda emisija da mozda ne.Hvala sto radite ove sve super emisije.

(utorak, 21. okt 2008, 17:27)
Zorica [neregistrovani]

Zelenika/Herceg Novi

Lijepi pozdrava sa mog i Vasega braco moja dragi Srbi--Jadrana.Zadovoljstvo je nas gledalaca sto mozemo poslusati sto ce ova prekrasna novinarka uspjeti da sjutra vece izvuce, od iskusnih politicara kakva su najavljena trojica gostiju.Molim Oliveru da ne zaboravi izrode od nasijeh crnogorskih politicara i ovih normalnih ljudskih-kojih imamo hvala bogu, te da i s njima uprilici jednu opasnu emisiju.Pozdrav Beogradu.

(utorak, 21. okt 2008, 17:31)
Lidija [neregistrovani]

Tri političara za treću emisiju

E zaista me interesuje kako ce se zavrsiti sutrasnja emisija tj kako ce se ko snaci i objasniti gradjanima gde smo, sta smo i zasto smo? Nadam se da cemo cuti zasto se nisu sklapale neke logicne koalicije, zasto neke neprirodne jesu, zasto je neko bolji politicar i znaci li to da je samo snalazljiviji od onog drugog. hocemo li se unedogled baviti praznim pricama ili ce neko i zasukati rukave i svojim politickim delovanjem uticati da nam mladi ne beze opet po belom svetu. Sve najbolje Olja i rts

(utorak, 21. okt 2008, 17:36)
Milija [neregistrovani]

Kraljevo

Evo nama nase trojke fine,
emisija se gleda, nema Tijanic da brine.
Znace nasa Olja vrla, pametna i lepa,
da objasni kako nasa ljubav nije slepa.
Ne volimo mi politicare bez ostatka,
nek se trude, jer ce im karijera biti kratka.
Neka kazu Velja, Ivica i Toma,
postuje li se u Srbiji narodna volja.

Uzdravlje i da se gleda emisija, da se cuje sta se hoce ili nece, jer nama se zivot nesto mnogo lagano krece. Bice brze i bolje, samo nek je nama nase Olje.

(utorak, 21. okt 2008, 17:38)
Ivana [neregistrovani]

Danilovgrad

E lepo sam se obradovala kad cuh da ce sjutra biti emisije i sad evo gledam najavu i unapred se dodatno radujem.Voljela bi bas da cujem sto ce se sve imati cuti i vidjeti od ove trojice politicara. Sve najbolje Olja, Rts-u i moderatorima:)

(utorak, 21. okt 2008, 18:58)
Ljilja [neregistrovani]

Banja Luka Republika Srpska

E bas me obradovaste Vi koji radite ove najave! Vidim da ce se nasa Oljica uhvatiti u kostac sa sustinom problema u nasih politickih partija. Puno pozdrava i poljubaca iz Banja Luke

(četvrtak, 22. mar 2012, 23:18)
Mirjana [neregistrovani]

Draza Mihailovic

Zelala bih da pohvalim vase emisije, vase teme i vase goste. Gledala sam emisiju o pomilovanju Generalu Drazi Mihailovicu i moje misljenje je da covek koji je ubijao na stotine srpske dece nemoze da od Srba bude pomilovan. Opet cu da ponovim moje misljenje kao majke i kao zene jeste da bez obzira na to sto su Srbi cini ih odvratnim i genocidnim. Ne opravdam nikoga ali ici protiv civila, pogotovo zena i dece protiv ljdi svoje nacionalnosti nikada od mene (nadam se i meni slicnima) nece imati podrsku. Nije trebao prihvatati koaliciju sa Italijanima, Nemcima i nazalost i Ustasama.Nadam se da ce prava svest i logika pobediti.