број коментара 107 Пошаљи коментар
(уторак, 25. нов 2008, 14:06)
Ivica Jokic [нерегистровани]

bravo

Drago mi je da je Olivera Kovacevic opet prva ukapirala, da su nam deca najvaznija i da ona u tim udzbenicima uce potpuno drugacija vidjenja o istim dogadjajima.Drago mi je da RTS sve vise postaje pravi Javni servis svih gradjana i da se vazne teme, kao sto je odnos izmedju Srba i Hrvata i Bosnjaka posmatra iz vise uglova. A, Olja Kovacevic je u predhodnoj emisiji pokazala da se o svemu moze sa svakim pricati-bitan je nacin na koji se to radi. Bravo!

(уторак, 25. нов 2008, 14:19)
Nevena Krstic [нерегистровани]

Da Mozda Ne

Kao i do sad obradovana sam pravom temom, ali bi molila da u najavi ili mozda mislite da ne treba da stoji, da je u Jasenovcu ubijen i veliki broj Roma? Pomenuli ste Srbe i Jevreje potpuno opravdano, ali sam zaista neprijatno iznenadjena da moj Javni servis ima ovakav propust da zaboravi pripadnike mog naroda. Hvala na razumevanju

(уторак, 25. нов 2008, 14:33)
Tanja [нерегистровани]

Prava tema u pravom trenutku

Zanimljivo je da je kultura zadnja poklekla pred ratnim ludilom devedesetih i prva pocela da daje naznake obnovljenih saradnji u domenu iste. Imamo sad i zajednicke filmove i serije i to je dobro.Samo mislim da bi kultura i sve sto ona podrazumeva trebali da imaju i veci edukativni uticaj i u vaspitavanju novih generacija, koje ce mozda ziveti srecnije od nas. Zato predlazem da cenjeni gosti daju odgovor na pitanje-da li treba zabranjivati filmove, knjige, izlozbe i sl. koje promovisu ili opravdavaju mrznju ili blacenje pripadnika drugih nacija?
Pozdrav RTS_u i Olji Kovacevic i samo ovako nastavite.

(уторак, 25. нов 2008, 14:44)
Djordje [нерегистровани]

Dobra tema

super sto Olja nastavlja da obradjuje temu nas i Hrvata i Bosnjaka jer tu ima puno neispricani prica i stvari koje koce da se pogleda istinu u oci i da se jednom ko ljudi dogovorimo radi buducnosti nase dece,da ne moraju i ona opet da pricaju ove nase price i za dvadeset godina.A kako ce to da se radi ako moj sin uci jedno o raspadu SFRJ,dete nekog u Zagrebu potpuno nesto drugo a neko dete u Mostaru nesto trece? Olja isterajte stvar do kraja

(уторак, 25. нов 2008, 16:27)
Ana [нерегистровани]

Prava tema u pravom trenutku

Slazem se da je kultura prva koja spaja, ali i to da se svuda pod plastom kulure poturaju "dela", koja samo potpiruju rasnu,nacionalnu ili versku mrznju.Kod nas na Balkanu se naravno izspravno, zabranjuju dela koja velicaju npr. fasizam, ali mi se cini da se gleda kroz prste ako se malo pljune po Srbima, Hrvatima, Bosnjacima,Crnogorcima...Ja podrzavam da postovana tri gosta kazu kako se moze spreciti da se na mala vrata trujemo,posebno nasa deca.A, sto se tice udzbenika pitam se, kakvu istoriju uce srpska deca na Kosmetu u odnosu na albansku?Igrom slucaja znam da se tek tu stvari DRASTICNO razlikuju, gde je npr. Adem Jasari njihov heroj i o njemu uce mali Albanci da je vodio ispravnu borbu kao i da je OVK bila primorana da se bori protiv cetnika-Srba... Puno pozdrava najboljoj novinarki Olji KOvacevic.

(уторак, 25. нов 2008, 16:31)
DEDA-EU [нерегистровани]

Da možda ne

Pitanje obrazovanja, pitanje vaspitanja,pitanje ucenja, nije samo u sistemima skolskog vec i verskog obrazovanja. Tema je dobra i zanimljiva i mogla bi da nas pokrene na razmisljanje kako obrazujemo danasnju decu i kako ce se to odraziti na njihovu buducnost.Pitanje trazenja korena je malo kompleksnije,jer kada se neko odrekne svog izvornog korena ,i posle toga stvara svoj identitet na osnovi istorijskih ili politickih dogadjanja, to je nazalost izgubljen narod koji svoju istoriju formulise prema trenutnim medjunarodnim odnosima. Tako da su jednom jedno drugi put drugo treci put trece , i tako u krug dok ne nestanu. Jer pri svakoj promeni identiteta dolazi do razslojavanja.Svoje volim tudje postujem, sto ne zelim sebi ne cinim drugome ,onaj ko ne postuje sebe ni ja ga necu postovati.

(уторак, 25. нов 2008, 16:35)
Aca [нерегистровани]

Da Mozda Ne

Podrzavam molbu Nevene Krstic, da se i Romi moraju ravnopravno tretirati i da su njihove zrtve jednako bitne.Mora se istraziti sve vezano za Jasenovac ali i za logore ostale kao sto je Banjica i kako su Srbi Romi i Jevreji svuda hvatani po bivsoj Jugoslaviji za vreme drugog svetskog rata, a onda direktno slati u logore po Nemackoj. Olivera sjajno sto ste odlucili da obradite ovu temu.

(уторак, 25. нов 2008, 16:49)
Sasha [нерегистровани]

Dobro je!

E, da smo imali ovakvih tema i javnih rasprava krajem osamdesetih nebi ni doslo do ratova devedesetih...A stugosmo u dvadeset i prvi vek, pa tek sada da pricamo o drugom svetskom ratu...ako, ja se zalazem za to da nikad nije kasno i ako je mnogo ljudi poginulo-i njima svima duzno postovanje.jedva cekam emisiju.

(уторак, 25. нов 2008, 18:26)
Nenad [нерегистровани]

Da možda ne

nazalost na kulturnim scenama u Srbiji i Hrvatskoj uvek je bilo onih koji su kako se nekad govorilo "nacionalno osvesceni".E ti osvesceni su sve nas kolektivno bacili u nesvest,a njima nije bilo lose dok se ratovalo.Bravo i Olja upitajte goste zasto se dozvoljavalo da nesto tako lepo kao kultura bude saucesnik politike i politicarenja?

(уторак, 25. нов 2008, 18:39)
Emilija Kosovska Mitrovica [нерегистровани]

Prava tema u pravom trenutku

Tacno je da Albanci uce istoriju i to uglavnom o Albaniji-susednoj drzavi i o tome kako im je Kosmet oduvek bio deo drzave, ali su ga zli Srbi oteli i oni su ga uz pomoc heroja-poput Jasarija,Tacija i Cekua vratili.Zlocine cinili nisu nikom,samo su branili i dobili ono sto im pripada,Milosevic Slobodan i Vojska Srbije su oznaceni kao-okupatori,zlikovci i ostalo... Odlicna je tema o odnosima Srba Hrvata I Bosnjaka,ali zasto da se ne kaze i pokaze sta uce deca npr u juznoj K.Mitrovici i u nasem severnom delu, na prostoru od jednog kilometra dve potpuno suprostavljene istorije...

(среда, 26. нов 2008, 10:18)
Olgica [нерегистровани]

Odlicna tema

Dobro je sto Olja ima sluha da nakon odlicnog otvaranja mnogih pitanja u predhodnoj emisiji, sada nastavi i se malo prosiri i sa Bosnjacima, citava ova nasa balkanska zavrzlama i nerascisceni racuni. Pitanje za goste bi moglo biti, da li im sada ova finansijska kriza lici na onu sa pocetka devedesetih, kada su osiromaseni gradjani bili odlicni za nacionalisticke manipulacije?

(среда, 26. нов 2008, 10:43)
Aleksandra [нерегистровани]

Popustljivost iliti reciprocitet

A zasto se knjige hrvatskih pisaca odmah objavljuju kod nas, televizije otkupljuju sve njihove sapunice i filmove, gostuju njihovi bendovi sirom Srbije, a u suprotnom smeru sve i de mnogo teze? Kakva je to razmena kulture? Ovde se kod nas kao nevidjeni uspeh predstavi , gostovanje po neke nase pozorisne predstave u Zagrebu. A, oni uglavnom pominju kao lideri nekih muzickih grupa kako u Srbiju dolaze samo pare da uzmu. Dokle cemo vise velicati tudje i pljuvati svoje? Mogu da dolaze i mogu da plasiraju svoju muziku filmove i ostalo, ali nekak budu KULTURNI pa neka dozvole nesmetano plasiranje dela iz nase kulture na svoje prostore.Ovom prilikom ne mislim na folk muziku iako je i oni vole, samo tajno, jer im je javno zabranjena "cirilica".

(среда, 26. нов 2008, 10:53)
Brankica [нерегистровани]

Balkane Balkane moj...

Boze Gospode, koliko mi stvari imamo kao nerasciscenih?A sta mislite o tome da svako ima pravo da misli da je general Draza bio srpski heroj ili da misli da je bio izdajica? Ja sam verovala da je jednoumlje bila karakteristika komunista a ispade da su demokrate sigurne da dok svi u zemlji a Boga mi i u okolnim zemljama, nema napredka! Sta me briga sta Hrvati misle o Drazi, kada mi u Srbije o tome ne mozemo da se dogovorimo? A za Jasenovac je vazno sta kazu relevantne svetske institucije koji pobijaju hrvatske verzije i sumnjam da sad mi treba Hrvate da teramo da prizanju...ne moraju, nega uce decu da su najpametniji najpravedniji i najbolji....to se uvek obije o glavu. mi smo im najbolji primer za to,ali smo to prevazisli i ne ide nam lose,zatro sad i tuzba i eulex i sve ostalo...ali nema veze ja verujem u nas.

(среда, 26. нов 2008, 11:04)
Mokica [нерегистровани]

Istorija

bas me zanima kako je to Gavrilo terorista?Jel isto onako kako je nesretni Bil Klinton kada je pravdao bombardovanje Srbije i crne Gore kazao da su Srbi izazvali prvi svetski rat?Mislim da sam u pravu jer da nije Princip pucao Hrvati i Bosanci bi bili pod austrougarskom dzizmom a Srbija bi bila okupirana.Izvinite komsije sto nam se nikad nije dopadalo da imamo tudje gazde

(среда, 26. нов 2008, 11:09)
trebinjac [нерегистровани]

Prava tema u pravom trenutku

Pitam Vas gdj.ANA sta da ja kazem djeci.?ucesnik sam rata 91-92-93mart.7000trebinjaca je protjerano,od toga 800vojnika-branioca trebinja.,,Namjerno malo slovo T,,.JA nezelim-necu i nemogu,niti se stidim sta i gdje sam bio za vrjeme rata.DJeca me pitaju,kako rastu veoma cesto:zasto Tata mi zivimo u tudjoj zemlji,ucimo na tudjem jeziku kad si bio u ratu?nisi izdao prijatelja,grad djesi rodjen,a mogao si?AKO JA LAZEM-BUKVICA I PAPARI NE LAZU.Daih treniram-ucim,dam odgovor-sta Vas briga necu i nemogu.97-98g.ni mrtve Starce nisam mogao sahraniti,tamo gdje pripadaju,svome gradu.To su cinjenice.Sta VI ANA mislite,jeli grjesim,sto-im prenosim kako je bilo.ili trebam daim kazem sve je to sala,Vi ste Skandinavci-Vikinzi.ha-ha.Pomozite mi sa Vasim savjetom.?

(среда, 26. нов 2008, 11:43)
Ana [нерегистровани]

Prava tema u pravom trenutku

O cemu ti to dragi covece pricas i koje pitanje meni postavljas?Procitaj prvo lepo sta sam napisala-sve je vrlo pismeno, a ljudi na sajtu naravno da nisu nista promenili, pa ti meni objasni sta ja imam sa Trebinjem i sa tvojom mukom? Neko da te savetuje kako rodjenu decu da vaspitavas? Tuzno...to nas je i dovelo do ovoga gde smo. Svoju decu vaspitavamo ja i suprug, a ne politika. Nisi jedini koji je bio u ratu.

(среда, 26. нов 2008, 11:53)
Neshko [нерегистровани]

Manje trovanja,vise kulture

meni se bas svidjala jedna akcija od pre par godina na rts-u "Nije tesko biti fin". Nije tesko, cak se covek bolje oseca kada je dobar fin i kulturan prema drugome, ali to nikako ne znaci da trebas biti glup i da treba da precutkujes. Ovde neko lepo u komentaru rece da je u Oljinoj predhodnoj emisiji postalo jasno da se o svemu moze razgovarati, bitan je nacin na koji se to radi.Volem sto nas Javni servis sada vec par godina i vise neguje kulturu dijaloga, za razliku od one nekadasnje mrznje prema svemu i svakome ko drugacije misli. Ako bi neko jos malo da ratuje i ako su mu svi krivi za njegove licne probleme, nema resenja to se kaze "u se i u svoje kljuse". Volim sto ce Olja opet imati dobru temu i nadam se da ce i vecerasnja emisija pomoci da ako hoce ljudi cuju sta razliciti ljudi misle o istim stvarima i sto bi se ja potresao ako svi ne misle kao ja? Jel mi to povod da odmah mrzim tog nekog? Nije, niti dozvoljavam da me "psi rata" vise truju kao ni moju familiju. E necete to gledati ni na nasem Javnom servisu jer mi bismo napred s Vama ili bez Vas, svejedno je...Napred rts i Olivera Kovacevic

(среда, 26. нов 2008, 12:24)
Igor [нерегистровани]

Vaspitavanje dece

Deca se vaspitavaju samo u skoli,vec pre svega u kuci, a onda i mediji imaju veliki udeo u njihovom obrazovanju, odrastanju, formiranju stavova...Svasta smo i mi ucili kao ja osamdesetih i devedesetih u osnovnoj i gimnaziji,kasnije na Pravnom fakultetu, pa mi ne pada na pamet da i dalje verujem da imamo najlepse more, najvece planine, najvise rudnog bogatsva, svi cetnici su bili zlikovci, a partizani med i mleko....Dajte ljudi malo odgovornosti LICNE, a ne sve svaljivati na npr. skolski sistem. Znam da se uce potpuno suprostavljene istorije o raspadu bivse nam zajednicke domovine, ali to nije glavni problem. Niti mogu da razumem kako ce to kultura da nas spoji kada je osamdesetih i devedesetih ona bila vrlo plodno tle i za nase i za tudje nacionaliste i soviniste. Mi se jos nismo dogovorili ciji je Ivo Andric, kao spremni smo da resavamo bitnija pitanja...samo neka se naraod zabavlja dok dinar divlja...

(среда, 26. нов 2008, 12:25)
MAHIR [нерегистровани]

Historija

Tema dobra gosti dobri a najbolja moja omiljena voditeljica je OLIVERA KOVACEVIC.Bravo OLJA samo tako nastavi.Pozdrav mojoj omiljenoj emisiji i uvijek se obradujem kada dodze vrijeme da je gledam.

(среда, 26. нов 2008, 12:57)
Nada [нерегистровани]

U ime nase dece

u ime nase dece se ratovalo u ime nase dece se mirilo u ime nase dece se jos uvek raspravlja o istoriji od pre sto godina u ime nase dece se jos uvek mrzi u ime nase dece se podnose tuzbe...Jesmo li ikad upitali nasu decu sta ona misle o svemu tome?
Podrska predivnoj Olji Kovacevic i zamerka sto u najavi nisu spomenuti Romi.

(среда, 26. нов 2008, 13:05)
Nikola [нерегистровани]

Sjajna tema Da Mozda Ne

Odlicno sto ce se Olja baviti i formiranjem identiteta u ovim nasim drzavicama na brdovitom Balkanu. Kod mene licno cinjenica da sam Srbin izaziva ponos, ali je to samo deo mog licnog identiteta. Moj licni identitet cine i moji roditelji i moja sira porodica i moje obrazovanje i muzika koju slusam i filmovi koje volim i sta volim da jedem i sta mi se dopada i sta mi se ne dopada i moja devojka i sportski klub za koji navijam...To sve cini moj licni identitet i odredjuje me kao osobu. Zalosno bi bilo da dozvolim da sa tridesettri godine odlucuje o meni samo moja nacionalna pripadnost i da samo ona ima veze sa mojim identitetom. U tome je mislim i verujem problem kod dobrog dela ljudi koji zive u nasim malim drzavicama, sto su se svi uhvatili svoje nacije k'o pijan plota i sto su zanemarili sve ostale delove zivota koji cine identitet svakog pojedinca. Tako cu vaspitavati i svoju decu...Gresim li ja ili oni koji decu vaspitavaju samo da znaju sta su po nacionalnosti, vreme ce pokazati. Olja jedva cekam emisiju, jer ste Vi kompletna licnost sa sopstvenim identitetom.

(среда, 26. нов 2008, 13:26)
Trebinjka iz Sarajeva [нерегистровани]

Kako znati istinu?

Kad je moj Trebinjac odlazio iz rodnog grada,
ja sam očajnički obilazila sarajevske klinike u
nadi da će neki ljekari napisati da sam smrtno
bolesna i da mi je neophodno liječenje u "inozemstvu". To je bio jedini način da napustim "prokletu avliju". Nisu mi dali ni da živim ni da odem. Dijagnoza je bila strašna, došla sam u Trebinje. Ovdje svi tvrde da su Bošnjaci, tada Muslimani, otišli svojom, odnosno
voljom SDA. Otišli su organizovano, s istim (?)
putnim torbama,praćeni suzama prijatelja i komšija Srba, ubijedjeni da će se za koju sedmicu pobjedonosno vratiti.
Kome vjerovati?

(среда, 26. нов 2008, 15:08)
Marija [нерегистровани]

Bravo Olja

Da je bilo volje i zelje da se o svim navedenim stvarima posteno i otvoreno razgovara pre dvadeset godina, ne bi bilo ni ratova. Apsolutno sam sigurna da je velika odgovornost na medijima i da je duznost da se pokrecu ovakve teme. Kako se lepo kaze da je bolje razgovarati i pregovarati i sto godina, nego jedan dan ratovati. Postovanje Olji Kovacevic i Javnom servisu Srbije. Samo tako nastavite.

(среда, 26. нов 2008, 17:42)
Darko Rakocevic [нерегистровани]

Eh ta Jugo-nostalgija

Da smo se iskreno voleli nekada, ne bismo se poklali ne tako davno...a, kako smo se iskreno voleli tako sad hocemo iskreno da se pomirimo...Kada nam deca u svim drzavama budu ucena da je zlocinac-zlocinac bilo koje da je nacionalnosti, onda se moze govoriti o napretku, ovako se velicaju svoji heroji koji su za komsije zlocinci i tako u krug...Kao sto je prelepo napisao Milos Crnjanski..."krug i u njemu zvezda..." Za mene su najsjanije zvezdice nasa deca bilo koje da su nacionalnosti....Pozdrav mojoj najdrazoj autorki Oliveri Kovacevic i mojim najdrazim moderatorima.

(среда, 26. нов 2008, 19:10)
Nikica [нерегистровани]

Mostar

Nije lako biti djak na Balkanu, a bome ni odrastao civjek,kao da ispocetka moramo ucit sto smo tko smo i da je covjek-covjek ili necovjek...Pozdrav lijepi iz Mostara, imate divnu novinarku Olju Kovacevic i jedva cekam sve njene emiisje

(среда, 26. нов 2008, 20:13)
Vlada [нерегистровани]

Pohvalno, ALI ...

Svaka cast gospodji(ci) Olji na odabiru tema.. procitao sam par prethodnih komentara i tu sam stao! Vrlo je pohvalno sto pricamo o svim ovim stvarima javno i pokusavamo da nesto "popravimo" u odnosima nasih zemalja ali sve je to Sizifovski posao.. Pocnimo od nas samih - jel iko od vas rekao svome detetu "Srbi su krivi za rat"?! Mislim da nije, niti ce to iko uraditi.. Isto to vazi za hrvate,bosance i ostale! Nazalost (ili srecu), mi Srbi smo dosta popustili sto se svega toga tice i na neki nacin presli preko svih tih desavanja ali su hrvati ti koji stalno podizu tenzije i koji su jos uvek zatvoreni prema nama (medijski i u svakom drugom smislu)! To sto kazete da smo poceli da snimamo serije i sl.. u danasnje vreme novac igra veliku ulogu i saradnici se ne biraju po nacionalnosti vec po stepenu koristi koju mozete "izvuci" od istih.. Primer:kriminalci.. Srbi,hrvati,albanci,crnogorci,bosanci.. svi saradjuju medjusobno! Da li to znaci da sve funkcionise medju nasim drzavama? Daleko od toga..

(среда, 26. нов 2008, 21:39)
Vladimir [нерегистровани]

Da možda ne

Meni je dovoljno sto moja deca sada srednjoskolci nemaju zeblude koje se definisu kao naci-sovinisticke. I oni su ucili svasta u skoli ali ja i moja supruga kao i ostala familija nismo dozvolili da budu strogo zakucani u nacionalisticke okvire.Kome deca ne citaju knjige van skolskih tesko da ce saznati i nesto drugo,ali tu uskace drustvo kao kolektiv sa posebnim akcentom na medije da nam ne truju decu vec da ih UCE. Zato podrzavam ovakve teme i sve cestitke RTS-u cestitka za 50 godina i veliki pozdrav i pohvala,podrska ozbiljnoj autorki Oliveri Kovacevic, koja ima herca da se uhvati u kostac sa ozbiljnim temema-koga one bole, pa bolje da pricamo nego da ratujemo...Hvala.

(среда, 26. нов 2008, 21:39)
Ristic [нерегистровани]

Rodoljub

Postovana Olivera,
svi koji to zele da znaju to i mogu i to da su cetnici Draze Mihajlovica bili zlocinci i domaci izdajnici. Mnogi koji su ziveli u to vreme zivi su svedoci toga. Npr. moji roditelji su to videli svojim ocima a stric moje majke je nevina zrtva cetnicke "borbe za slobodu" tacnije reci njihovog terora , sto mi je sam pricao. Pored svega ovoga razgovarao sam vise puta i sa bivsim cetnickim narednikom stricem moga zeta, koji nije imao nijednu dobru rec za svoje bivse saborce i njihove naredbodavce. Potvrdjivao je da oni nisu bili borci za slobodu kako se napocetku cinilonego teroristi nad svojim narodom.Istina ostaje istina bez obzira na to koja je strana na vlasti. Pozdrav RR

(среда, 26. нов 2008, 22:12)
vladimir [нерегистровани]

Da li istorija spaja ili razdvaja

tema je veoma zanimljiva i diskutabilna ali za svaku od navedeni nacij njihova (istorija -povjast) je najbolja i najtacnija. sta ce se predavati ovima koji moraju da nauce tu istoriju a nije njihova (sta ce se predavati u mome rodnom KNINU kako oni da gledaju na Gavrila Pricipa ,Drazu,Milosevica ,Tudjana kakvu oni istoriju da uce. sta ce ti srbi u hrvatskoj uciti i kakve ci njhove ocene biti. pozdrav za sve goste.

(четвртак, 27. нов 2008, 11:07)
zapadni Srbin [нерегистровани]

Није лако бити ђак - Србин, Хрват и Бошњак ...

sinosnji bosnjacki gost je rekao da je za njega najbolju istorijsku knjigu napisao stranac, i to"Noel Malcolm"! Pa ja sam citao tu knjigu i tu pise da Srbi u Bosni kroz istoriju nisu ni postajali, vec da su postali od pravoslavih nomadskih Vlaha(Rumuna). Kako su licemjerni ti tkzv. Bosnjaci. Stalno gledaju da na uvrede u svakom trenutku.

(четвртак, 27. нов 2008, 11:24)
Cucuk Stana [нерегистровани]

Istorija-Historija

Odlicna emisija i poucna za sve one kojima je bilo malo ratova u proslosti.Naravno da nismo usaglasili istorije-historije,kada ne mozemo da se dogovorimo ni da li svi zivimo na Balkanu ili ne(Hrvati tvrde da oni nisu Balkanci, vec im je to pogrdan naziv za Srbe). Samo ovako nastavite i deca ce nam biti gora od nas samih,a jeste vazno i kako se ona vaspitavaju u kuci i uticaj medija.Delovi istorije-nedavne, jos dugo godina da ne kazem decenija nece biti usaglasene, a za to nam ne treba niko sa strane i ono pitanje,da li stranci treba da nam pisu istorijske udzbenike dozivljavam kao cinicnu opasku nase kolektivne nesposobnosti da sami to uradimo.

(четвртак, 27. нов 2008, 11:34)
Danica S. [нерегистровани]

Lepa emisija-teska tema

Sjajno sto Olja dokazuje da normalni i obrazovani ljudi mogu pricati i o najtezim temama za svoje narode, na kulturan i pristojan nacin.A pitanje da li ce istina pobediti? Pa, hoce, samo zavisi cija istina:)
Ono sto je sigurno je da "Lepota ce spasiti svet" -F.M.Dostojevski

(четвртак, 27. нов 2008, 12:05)
Mina [нерегистровани]

Super emisija sinoc

Svaka nacionalisticko sovinisticka idelogija se zasniva na laziranju istorije i predstavljanjjem svoje nacije kao odlicne,dok se ostali optuzuju za sve i svasta.Elem, iz ovoga se da zakljuciti da ni Srbi ni Bosnjaci pogotovo Hrvati jos zadugo nece odmaci od sopstvene i zajednicke ruzne proslosti. Bilo je zadovoljstvo slusati gospodu Bajica i Mandica. Olja-sjajni ste bili.

(четвртак, 27. нов 2008, 12:23)
Lara Croft [нерегистровани]

Predlog

Olivera Kovacevic-the best! Imam predlog za sve sirom Balkana kako da pisu udzbenike koji se ticu novije istorije. Elem, samo nabrojte cinjenice tj. nemojte decu da trujete "ovaj je poceo, oni mucili, mi branili...". Ustvari samo tako lecite svoje frustracije i prenosite je na nevine decije mozgove, koji jos nisu zatrovani. Dakle narednih pedeset godina samo datume i npr. donete odluke-bez komentarisanja istih. Zatim npr. u tom i tom selu desio se zlocin-bez besomucnog pljuvanja po zlocincima-koji to mozda i nisu i hvalisanja kako su onda "nase snage usle i sve to oduvale". Zaista verujem da vecina istoricara koristisvoj teren za lecenje svojih frustracija i treba od toga zastiti decu, na sta imaju prava po Konvenciji o zastiti deteta. Mi na Balkanu da se dogovorimo? Aha,....moze da bidne, ako ce sve da bidne po nasem...

(четвртак, 27. нов 2008, 13:38)
Sociolog [нерегистровани]

Bravo za pamet

Ova emisja jos jednom pokazuje koliko voditelj ima sluha da pronadje adekvatnu temu i pozove prave goste.Pisanje udjbenika na tri razlicite jezika ,samo pokazuje da neki ljudi jos nista nisu naucili od prethodnoga rata.Autori postojecih knjiga samo produbljuju mrznju i netrpeljivost prema razlicitim nacijama.Mladi narastaji trebaju biti vise fokusirani prema stvarima iz polja nauke i savremenih kretanja, a ne iz nekih istoriskih zaostavstina koje imaju samo negativni efekat u zivotu maldih.Moderna pedagogija je zasnovana na fokusiranju prema konkretnim stvarima iz zivota, a ne na proucavanju proslosti i utvrdjivanju krivice drugih.Kao sto gospodin Mandic kaze,mozda i nije lose da se izbrisu sve tri verzije, i da sve krenemo iz pocetka.Mozda nebi bilo lose da se pozovu gosti iz sfere muzike kao naprimjer (Stulic,Cane(Partibrejkersi) i Milic Vukasinovic) da kazu svoje stavove o proslosti i stavove prema o buducnosti sva tri naroda.Veliki pozdrav za OLJU i sve goste.

(четвртак, 27. нов 2008, 14:09)
Djordje [нерегистровани]

Da Mozda Ne

Kako glasi naziv Oljine emisije, tako se moze tumaciti i Istorija koja se pise u drzavama clanicama nekadasnje SFRJ.....za isti dogadjaj jedni kazu DA drugi MOZDA treci NE. Bitno je da vise ovaj prostor nije zatvoren i da se moze cuti ili procitati i drugacija vrezija dogadjaja, a ako je neko toliko glup da istoriju tumaci samo na osnovu jednog ugla gledanja-na zdravlje mu bilo. Ja volim istoriju i ima puno stvari i u tudjim istorijama koje su pune oprecnosti, ali onda procitate, vidite, cujete sve verzije, pa negde je istina na zlatnoj sredini. Ako je neko toliko glup da misli da u bilo kome ratu postoji samo jedna strana kao iskljucivi krivac, zao mi je, za takvu kolicinu gluposti lek jos uvek nije nadjen. Vazno je da se kultura razmenjuje, ali zasita moze na pocetku i na bazi reciprociteta, neka deca cuju i ovu i onu muziku neka gledaju i "Nicija zemlja" i "Lepa sela lepo gore" i "Vukovar jedna prica" i sve ostalo....Bravo Olja, sjajna emisija.

(четвртак, 27. нов 2008, 15:54)
Milena [нерегистровани]

Emisija za uzivanje

bilo je uzivanje slusati pametnu,obrazovanu i najvaznije politicki neopterecenu gospodu sinoc kod Olje u emisiji.Sramno samo sto niko ko je na balkanu pametan i nije striktno politicki opredeljen nema uticaja na sire narodne mase.na ceni su jos uvek oni koji potpaljuju najnize emocije kod ionako izmrcvarenih naroda.A kako su nam pisali knjige nakon drugog svetskog rata tako su nastavili samo svako na svoju vodenicu,da deci objasnjavaju da treba da budu presrecni sto zive bas tu gde zive da su komsije oduvek mrzele njihovu zemlju i da je proban genocid sa jedne druge i trece i cetvrte strane....A onda se satro deci kaze-sve ovo ucite napamet,ali ne zaboravite da ocemo i u Evropu pa daj nemojte kad odrastete bas odma da bijete i ubijate pripadnike drugih nacija.

(четвртак, 27. нов 2008, 16:00)
Dragana [нерегистровани]

Gosti

Odlicni i umereni i odmereni behu sinoc gosti u rts studiju i dodje mi da zaplacem sto i nasi i tudji politicari ne lice vise na njih. Ali gosti imaju veze sa kulturom i dokazali su se u svom poslu,njima ne treba da zamazuju narodu oci glupavom retorikom ne bi li prodavali svoje filmove knjige i predstave.Jadna nasa deca sa nama ovakvima...Pozdrav Javnom servisu koji nastavlja uz pomoc emisije Olivere KOvacevic da bude lider u regionu.

(четвртак, 27. нов 2008, 16:06)
Vjekoslava [нерегистровани]

Pozdrav iz Zagreba

Dopada mi se sto je sada doslo vrijeme da mogu gledat emisiju na rts-u bez velikog nerviranja,hvala gdjici Kovacevic na tome.Ovo kazem stoga da bi ipak ukazala na to da se stvari jesu promjenile.Nije jos puno toga i jos jemnogo bola,ali eto treba biti sretan i sto IMA onih drugih boljih desavanja.Istoricari i kod nas i kod vas rade u principu po naredbi iz politickih elita tako da po meni tu treba ukazati na problem,a i svi sada medijski exponirani istoricari su cini se jedva docekali raspad SFRJ da se mogu razmahat sa svojim vidjenjima povijesti.Ljubim Vas Olja

(четвртак, 27. нов 2008, 16:06)
Vjekoslava [нерегистровани]

Zagreb

Zelim rts-u cestitat i na digitalnom kanalu.Sve najljepse u daljem radu

(четвртак, 27. нов 2008, 16:58)
Gledalac [нерегистровани]

Nedorasla voditeljka

Odlicni gosti ali na zalost nedorasla voditeljka. Mogu da mislim da su je gosti nakon 5 minuta otpisalli pa ne cudi prevrtanje glavom ili udaranjem ruke o koleno Igora Mandica. Emisija bez strukture, mnoga pitanja su ostala bez odgovora. Skricava voditeljka bez ponasanja. Jedino joj je stajling bio u redu.

(четвртак, 27. нов 2008, 17:32)
DEDA-EU [нерегистровани]

Žao mi papira

Jadan papir sta sve mora da trpi.Jos jadnije mi izgleda buducnost ove jadne dece, sa kakvim sve smecem ne pune njihove nevine i neiskvarene dusice.Tesko onome kome je mrznja najveca ljubav.BRAVO! OLIVERA K.

(четвртак, 27. нов 2008, 18:27)
Goran Dragojevic [нерегистровани]

Nedorasla voditeljka

Sta znaci-nedorasla? Olja ima oko 180 cm, to je sjajna visina sa koje moze da lepo pogleda na sve ljubomorne kolege i koleginice, kako to da je u komentarima zabranjen nepristojan govor-a, onda pustite ovu "kritiku". Mada, ako...sto je vise ovakvih zlobnica i zlobnika, Olji Kovacevic rejting emisija raste, a Boga mi ni mi obozavaoci njenog dela i lika nismo za bacanje. ajd zdravo

(четвртак, 27. нов 2008, 18:28)
Darkoni [нерегистровани]

Svaka cast Olji Kovacevic

Odgledah sad emisiju na sajtu i Olja svaka cast-Igor Mandic prvi put na srpskoj televiziji daje odgovor srpskoj autorki da je rat u Hrvatskoj bio GRADJANSKI. Toliko.

(четвртак, 27. нов 2008, 18:38)
Mirko i Slavko [нерегистровани]

Bravo

Odlicna ideja o svim udzbenicima koji kruze na ovako malom prostoru. Medjunarodna zajednica nam je pravila ratove mirenja tj. krojila istoriju, odredjivala ko su dobri a ko losi momci, e sad je najbolje stvarno i da sednu i dam pisu udzbenike, ako i o Hajduk Veljku i o komentatorki Cucuk Stani. A meni se javlja da ce se i Javni servis moje Srbije uskoro istim tim zameriti, jer postaje svetski! Olja Kovacevic je to odavno.

(четвртак, 27. нов 2008, 18:54)
Pishta [нерегистровани]

Nema srece

nema srce za balkan za bosnu srbiju hrvatsku makedoniju crnu goru ako ovako ne moze da se dogovori koji dogadjaji su doveli naprimer do rata!ako svi misle da je drugi kriv i ako tako uce decu onda se ove igre bez granica samo nastavljaju nazalost.pozdrav za olju kovacevc

(четвртак, 27. нов 2008, 18:56)
pishta [нерегистровани]

Nedorasla voditeljka

hahahhha, bravo gorane odavno niko bolje nije odgovorio ovima svima sto su ljubomorni na olju kovacevic i ustvari na rts koji jeste javni seervis svih gradjana.pozdrav od madjara iz subotice.samo olja nastavi ovako i svi vi ostali na rts

(четвртак, 27. нов 2008, 19:13)
Ivana Kragovic [нерегистровани]

Bombona emisija

Imam zamerku,jer emisija nije krenula u najaljenom terminu vec ranije,pa sam ovde gledala pocetak,al' ajd sad da ne zakeram,jer me emisija odusevila:) Zanimljivo je bilo cuti i kako u BiH kao uostalom i kod nas i kod Hrvata svi sve rade da izbrisu tragove partizana. Jel se mi to stidimo borbe protiv fasizma? Na stranu sto se jos uvek svadjamo o Drazi o cetnicima nedivcima i ostalo, ali nemojte da se rusi i zapusta sve sto mirise na NOB. Ja sam ponosna na svog dedu koji je ratovao protiv Nemaca i nemam se cega stideti, sta je bilo kasnije sa Imfobiroom i slicno je opet druga prica. E sad, ako cemo tako rusiti sve i velicati "nove " heroje, necemo daleko odmaci od svoje proslosti. Proslost se mora postovati ma kakva ona bila da bi se moglo normalno ziveti u buducnosti. Pohvale kao i do sad za najbolju autorku Oliveru Kovacevic.

(четвртак, 27. нов 2008, 19:20)
Srpsko Sarajevo [нерегистровани]

Svaka cast

odusevljen sam emisijom jer mi je muka vise od politicar i kretena koji mrze druge ne bi li tako uzdigli seb!To je odlika onih koji jos nisu evoluirali do stepena kada postanete COVJEK!Normalni gosti koji bi cini se radije pricali o kulturi nego o ratu ali kad se mora nije tesko ako je neko htio sinoc otvorena srca i pameti da odslusa sva Oljina pitanja i sve odgovore jasno mu je sto nam valja cinjeti.Ja nemam namjeru da moj sin raste u uvjerenju da su svi Bosnjaci-muslimani il Hrvati losi ljudi.Znate zasto tako mislim?Zato sto sam bio ucesnik rata koji zelio nisam,zato sto su pored mene poginuli dobri momci,ja sam ostao zahvaljujuci samo dragom Bogu.I svak ko je bio u ratu,a ne izvlacio korist od rata ili ratovo iz svoje udobne fotelje,taj ce nasytavit da mrzi da uci i svoju djecu tome i tako sve nanovo.Meni je dosta toga!Pozdrav Beogradu

(четвртак, 27. нов 2008, 19:39)
Ks(x)enija [нерегистровани]

Dobro je...

iako sve nekako cudno mirise i podseca na devedesete meni budi nadu moj javni servis i predhodne dve emisije da mozda ne,da cemo ovog puta biti pametniji.Da smo vise pricali i slusali sta muci onog drugog i da smo vise verovali svom prvom komsiji,umesto politicarima,ne bi ni bilo ratova.Kao sto neko rece svi smo papci ispali i to nam je za nauk.A tek kada dodju strucnjaci-istoricari na mesta-politicara-istoricara-huskaca, moci ce se govoriti o objektivnijim udzbenicima.Hvala Vama Olja na emisijama

(четвртак, 27. нов 2008, 19:44)
Vera [нерегистровани]

Gde su roditelji?

kao profesoru istorije tesko mi je nekad da predajem lekcije u koje ni sama ne verujem do kraja,ali to je uvek tako sa novijom istorijom.Pitam sad roditelje-jel ste culi za roditeljski savet?Jel idete na roditeljske sastanke?Pa bunite se, to je vase legitimno pravo u nastojanju da zastitite svoju decu i imacete moju apsolutnu podrsku.Ako se pobuni vecina roditelja,pa jeli stvarno mislite da bi onda mogle opstati "istorijske cinjenice" i kod nas i u Bosni i kod Hrvata.Problem je u citavom drustvu koje tolerise netolerantnost.Puno podrske naporima RTS-a da se o svemu razgovara i da Olja Kovacevic otvara ovako vazne teme.Jedina im je dorasla.

(четвртак, 27. нов 2008, 19:52)
Emina [нерегистровани]

Novi Pazar

tacno je i vise od toga da deca uce sasvim drukciju istoriju jer imam rodbine u Sarajevu i gledam sestricine ovde u Pazaru,to nema veze jedno s drugim.Moja porodica je nasla resenje koje znaci da djeca uce da bi dobila ocene ali im se u kuci objasnjava da se ljudi dele na dobre i lose i da nije sve sto pise u nekim lekcijama sama istina.Pozdravljam coveka iz Sarajeva koji kaze fino da svi koji su u ratu osteceni i bili direktni ucesnici nisu ljudi koji siju mrznju,to rade ovi sto im je malo rata bilo...Pozdrav za Oliveru Kovacevic

(четвртак, 27. нов 2008, 20:12)
Nebojsa Partes [нерегистровани]

pozdrav sa Kosova i Metohije

kada se vidi sta se sve pise u udzbenicima coveku samo na pamet moze da padne,da nasi istoricari hoce od dece da nam prave vojnike a ne djake.Sramota,pustite bar decu da zive svoje zivote i da veruju u ono sto je njima prihvatljivo.Meni na Kosmetu smeta sta deca Albanaca uce o Srbima,ali se i tu nadam da ce i kod njih doci neki normalniji ljudi,koji ce svhaitti da to sto decu uce da mrze Srbe-mada i kod nas ima primera koji ne sluze na cast- nece prvo doneti dobro njima pa svima ostalima.pa i to sto nam ruse nadgrobne spomenike je brisanje istorije...Hvala Olja sto postojite nakon Vasih emisija uvek imamo novu temu za razgovor sto je u ovim zimskim danima bez struje prava pomoc!

(четвртак, 27. нов 2008, 20:32)
Gaga [нерегистровани]

Treba ovakvih emisija jos

super sto se Olja nije zaustavila na onoj predhodnoj emisiji iniciranoj tuzbom-kontratuzbom.Ova sinoc mi je bila bolja jer je pogodila sustinu stvari.zslosno kako sopstvenu i tudju decu tretiramo...Nema tako mnogo srece ni za koga i samo mi ostaje nada da cce mladi nezatrovani ljudi dovesti ubrzo do pozitivnih promena.

(четвртак, 27. нов 2008, 21:55)
Ivo Osijek [нерегистровани]

Pozdrav sa Kosova i Metohije

pozdrav Nebojsi sa Kosova i moja ljudska licna podrska da istraje i da ostane tamo zivjeti uz nadu da ce i njemu i njegovoj djeci biti omogucen normalni zivot.A sto se tice Oljine emisije--odlicna kao i sve prije ove od sinoc.Meni nije po volji cuti neke stvari od nasih ili vasih politicara ali sto je tu je.Ipak sve je bolje od ratovanja, a kako Vi ja smatram cinjenicno vjerujete da je u okviru Oluje bilo zlocina,mozda se mozete zapitat i sto je sve bilo u Vukovaru,i odajem priznanje sto ste povodom zlocina Ovcara osudili neke "ljude".Ne mogu ni njih niti nekog Hrvata koji je zlocin pravio zvat ljudima.A udzbenici istorije kod nas i vas ce jos zadugo bit poligon za vjezbanje domoljublja,nazalost nase djece.

(четвртак, 27. нов 2008, 22:14)
Milan Kostic [нерегистровани]

Treba revizija

jel moze da se organizuje da se nezavisni dakle strucni istoricari pokupe u neku komisiju i neka se dogovaraju i tri godine, ali neka ustanove neke standarde i neka neke cinjenice ustanove kao nepobitne.Ono o cemu se ne dogovore neka se izbaci iz svih udzbenika.Ovako sludjujemo decu.Odlicna emisija, navijam za vas.

(четвртак, 27. нов 2008, 22:17)
Dejan [нерегистровани]

Deca su ukras sveta

Ako je istorija uciteljica zivota, zapitajmo se cemu ucimo kroz te udzbenike svoju decu? Ucimo ih tome da za deset godina dodju pred nas i kazu-"ko bre ovde laze?"
Sto vise ovakvih emisija sa spremnom obrazovanom i prirodnom Oljom Kovacevic, sa pametnim i nepristrasnim gostima i neka roditelji gledaju i slusaju, pa neka vaspitavaju decu. U pravu je komentatorka Vera prof. istorije, koja kaze da nije skola samo odgovorna. Mala su mi deca ne idu u skolu, ali kada krenu i ako vidim da uce da mrze, pa reagovacu nego sta cu!

(четвртак, 27. нов 2008, 22:29)
zilot Kosovska Mitrovica [нерегистровани]

Pozdrav sa Kosova i Metohije

Po mom misljenju krivi smo mi, i nasi roditelji sto su dozvolili da ih politicari i kriminalci posvadjaju a onda se iz jedne svadje radjala druga i tako u nedogled.
Treblo je ustati i ne dozvoliti da nas svadjaju jer opet smo mi gubili, nikada politicari. Koliko mi je poznato nijedan politicar nije trpeo ratne strahote, niti su mu ginula deca i rodjaci....

(четвртак, 27. нов 2008, 22:32)
Vlajko [нерегистровани]

Djak

Nije lako biti djak, ali nije lako na Balkanu biti ni: Normalan, Obrazovan, Vaspitan, Pristojan, ne mrzeti, naprotiv-voleti, biti svoj....Zalosno dokle smo dosli sve slusajuci politicare domace i strane. Njima lepo a mi jadni ne mozemo ni da imamo kontrolu nad time sta nam deca u skoli uce/ Ko je nama kriv za to? Mi sami i zato Olja nastavi da uz pomoc rts-a otvras oci u usi ljudima koji zeve na prostoru bivse Jugoslavije. Cime se mi zanosimo, a kako cemo vracati kredite za stanove e to niko ne zna. Sta je tacno eulex? Niko ne zna- al cuce se...

(четвртак, 27. нов 2008, 22:50)
Kaja [нерегистровани]

Emisija

Uboli ste pravu temu postovana Olja. jel neko video da su u vrticima u Srajevu "ukinuli Deda Mraza i da se uvodi veronauka". E, bravo, stvarno samo jos Deda Mraz da se ukine pa ce svima da nam svane. Alo LjUDI, dozovimo se pameti, nikakvo zatvaranje i slusanje budaletina raznih nece nikom pomoci. Politicari i krimosi su napravili ratove da bi se obogatili, jeli Vi stvarno jos uvek verujete da su oni patriote u onom normalnom smislu te reci? Meni je drago sto vidim da je vecina komentara pozitivna i to je odlicno. Nismo ovce kao sto smo nekada bili, ako hocete ratove ratujte sa svojim zenama i decom i roditeljima, nas i nase porodice takozvanih obicnih ljudi OSTAVITE NA MIRU!!!!!
Bravo Olja Kovacevic.;

(четвртак, 27. нов 2008, 22:53)
Leon [нерегистровани]

Ma nije moguce...

Emisija odlicna za sve normalne ljude, onima koji bi da jos malo puskaraju verovatno smeta. Zanimljivo da su u vecini Bosnjaci pobozni muslimani Hrvati su dobri rimokatolici a mi Srbi verni pravoslavci. Pa gde onda u Bibliji ili Ku'ranu pise, da treba mrzeti drugog????? Ne pise nigde i ako smo svi tako dobri vernici onda volite svoje i postujte tudje.

(петак, 28. нов 2008, 00:38)
anonymous [нерегистровани]

NL

Po meni najbolje voditeljke RTS-a Olivera Jovicevic i Natasa Miljkovic. Emisija dobra samo zahvaljujuci Igoru Mandicu, najinteligentnijem i najpostenijem covjeku danasnjih exYU prostora.

(петак, 28. нов 2008, 09:34)
Jelena London [нерегистровани]

Ma nije moguce...

Tacno je da smo navodno svi veliki vernici,a imamo svi toliko zatucanih da su ubedjeni da su ratovi devedesetih bili verski! Aha, jeste samo jos da nije bilo komunizma pedeset godina, pa ste sacekali da se sklone pa da pocnete da verujete. Rekao je Igor Mandic u emisiji da je rat bio gradjanski, a ja bih dodala bratoubilacki, jer ako pogledate koliko je "mesovitih" porodica bilo u Hrvatskoj Srbiji, BiH da ne pominjem onda je jasno ko je protiv koga ratovao. Davno su umrle neprikosnovene vodje, koji su gle zanimljivosti nesto slabo voleli da se Bogu ispovedaju, a mi svi smo ih doziveli, kao da su nam oni omogucili da opet slave slavimo idemo u crkve ili dzamije. Malo sutra, koristili su sve i na jako perfidan nacin nalozili ljude jedne na druge, nemoj opet to da se desi, a bojim se da hoce ako decu ne postedimo nasilnih fotografija i da Bog sacuva detaljnih objasnjenja zlocina u njihovim SKOLSKIM KNJIGAMA.
Navijam za Vas Olja Kovacevic

(петак, 28. нов 2008, 09:53)
Nebojsa [нерегистровани]

Partes Kosmet

Draga Olivera,sve emisije su odlicne,ali ja duboko verujem da je pravi trenutak da se u Vas studio dovedu ljudi koji ce KONKRETNO da objasne sta u stvari znaci EULEX.Sve sto pricaju kako ce doneti dobro za SRbe-hoce na severu i jos samo da jos malo pohapse ove koji su krali pare koje nam Srbija upucuje i sve ce biti jasno.Sta? Pa to da nikakd niko istinski nije ni mogao ni hteo da se zalozi za sve nas. Sto nam lepo ne kazete da vec devet godina svi koji zivimo juzno od Ibra zanimamo Beograd kao lanjski sneg. Molim Vas Olja da uradite ovu temu oko Eulexa jer je sramota sta se sve krije i prikriva,dok se narodu podmecu neke gluposti da o njima kao raspravljaju,dok se iza brda valja jako krupna stvar.

(петак, 28. нов 2008, 09:58)
Djordano Bruno [нерегистровани]

Ovako se to radi

Olja Kovacevic jedina uspeva da pogodi u ono sto se malo, malo pa skrajne-mislim na teme koje vecina sad i ne dira, al ce da ih se sete kad pukne...po ledjima obicnog sveta. Samo nastavite Olivera da prosvecujete ljude i da ukazujete na sustinski vazne teme kao sto je ova sa udzbenicima i kulturom. Jel moze za sledecu temu finansijska kriza? To biste Vi najpametnije i bez floskula uradili.Pozdrav svima kolko Vas ima:)

(петак, 28. нов 2008, 10:03)
Ksenija [нерегистровани]

Podgorica

Emisija je bila poucna i nadam se da su je gledali roditelji iz svih krajeva bivse zajednicke zemlje.Olja dopala su mi se pitanja o strancima i njihovom "udjelu" u pravljenju a bice i pisanju istorije.Evo kod nas u Crnoj Gori sad nam djeca uce Maternji jezik, a kad se jos malo bude prekrajala istorija i kada se po svim predmetima pocnu mijesati i dopisivati slobodno bi mogli napisat da je u C.Gori osim turizma najznacajnija grana privrede sverc cigara.Pozdrav draga Olja i samo nastavite ovako kao i do sad.Lijep pozdrav i cijeloj Vasoj ekipi

(петак, 28. нов 2008, 10:16)
Anja i Marko [нерегистровани]

hvala na emisiji i predlog

Nama je bilo zadovoljstvo da odgledamo emisiju koja se bavila udzbenicima i kulturom.Grota kako nam se deca izlazu glupostima odraslih.Ali to jeste kako rece jedan komentator odlika "malih" ljudi, koji da bi izlecili svoje frustracije i komplekse dizu svoje u nebesa bez ijednog argumenta, a druge samo pljunu opet bez logicnog argumenta.Ovde kod nas na Balkanu nista ne funkcionise po principima logike i argumenata, vec "moj utisak je ovakav i mora da sam ja u pravu". Olja molimo Vas da se pozabavite finansijskom krizom, jedino u Vas imamo poverenje da cete dobiti konkretne odgovore.

(петак, 28. нов 2008, 10:41)
Damjan [нерегистровани]

Samo napred O.K.

Najbolje da se u Hrvatskoj zabrane dela Danila Kisa i Milosa Crnjanskog i nemoj slucajno da se kod nas cita Miroslav Krleza. Mesa Selimovic? Nema sansi samo u Bosni....Aman ljudi ne pravite od svoje dece idiote zatrovane mrznjom i kako je kazao Dusko Radovic----tucite svoju decu, cim pocnu da lice na Vas.
Nastavite Olja ovim tempom i vaznim temama, koje otvarate u svojoj emisiji DA MOZDA JOK

(петак, 28. нов 2008, 10:51)
Ante [нерегистровани]

Podsjecanje

Volim se sjetiti Branka Kockice Kolaricu Panicu Neven Kika Bibic Acim...tko ne zna sto je to,neka sad svi umolimo rts da reprizira nabrojane sjajne djecje emisije koje su ljepse ucile djecu o zivotu i o ljudima neg sto ce to moc ijedna knjiga koje su im obvezne po skolama.Nema potrebe za tolikom hvalom gospon Mandica,on je poznat kao covjek koji je uvjek bolje bio prihvacen i bolje je prolazio u Srbiji.Ja pozdravljam velikog redatelja Darka Bajica.Olja Kovacevic hocete nas pocastvovati nekim gostovanjem u Hrvatskoj? Najbolji ste na Balkanu.

(петак, 28. нов 2008, 10:54)
anonymous [нерегистровани]

NL

A, sto to ne pises na komentarima za njihove emisije, nego dodje ovvdje kod OLJE KOVACEVIC.eh, ljudi moji, koliko ljubomore...Olja Kovacevic nije voditeljica ona je novinarka sa velikim N. I umjesto da je postivate sluzite se neargumentovanim "misljenjima".To je u Vas Srba oduvjek bio problem,sto najbolje svoje ljude ne umjete njegovati i cuvati.Olja Kovacevic Vam je odavno najbolja novinarka i to nije niti tajna niti zavjera,to je cinjenica.

(петак, 28. нов 2008, 11:00)
Radjard Kipling [нерегистровани]

Za sve ljude dobre volje i njihovu decu

Ako mozes da vidis

unisteno delo svoga zivota,

i bez jedne reci da ga ponovo gradis,

ili da bez uzdaha ili protesta,

podneses gubitak onoga sto si dugo tekao;

ako mozes da budes zaljubljen, ali ne i lud od ljubavi,

ako mozes da budes jak, a da ipak ostanes nezan,

da ne mrzis one koji tebe mrze,

a da se ipak boris i branis;

ako mozes da slusas kako tvoje reci

izvrcu nevaljalci, da razdraze glupake,

i da cujes kako luda usta o tebi lazu,

a da sam ne kazes ni jednu laz;

ako mozes da sacuvas dostojanstvo i slavu,

ako mozes da budes skroman,

iako si savetodavac kraljeva,

ako mozes da volis svoje prijatelje kao bracu,

a da ti ni jedan ne bude sve i svja;

ako znas da razmisljas, da posmatras i upoznajes,

a da nikad ne postanes skeptik ni rusilac,

ako znas da sanjaris, a da ti san ne bude gospodar,

da mastas, a da ne budes samo mastar;

ako mozes da budes cvrst, ali nikad divalj,

ako mozes da budes dobar,

ako mozes da budes pametan,

a da nisi cistunac i sitnicar;

ako mozes da zadobijes pobedu posle poraza,

a da te dve varke podjednako primis,

ako mozes da sacuvas hrabrost i glavu,

kad je svi ostali izgube.

Tada ce sreca i pobeda

biti zauvek tvoji poslusni robovi,

i ono sto vise vredi nego slava:

Bices Covek Sine moj!

(петак, 28. нов 2008, 11:09)
Vlada Gracanica [нерегистровани]

Partes Kosmet

Slazem se sa Nebojsom iz partesa da bi Olja Kovacevic jedina uspela da natera politicare i eksperte da nam jasno i glasno kazu sta je eulex.kao neutralan za status a postuje rezoluciju 1244.pa ta rezolucija upravo brani pravo Srbije i potvrdjuje suverenitet nad Kosovom i Metohijom. nemoj ljudi da se zavaravamo da ovo nesto smeta albancima jedino im smeta sto nemaju kontrolu nad severnid delom Kosmeta,a to je izgleda htela i medjunarodna zajednica i Moja Srbija.Sto nam niste na vreme rekli, nego zivimo ko psi godinama pa sad jos da nam kazete ajde da idete za vas vise nema SRBIJE.Nemoj vise da nas lazete!
Olja molim vas da vam tema bude eulex.

(петак, 28. нов 2008, 11:19)
Marija M. [нерегистровани]

Za sve ljude dobre volje i njihovu decu

Hvala na ovoj divnoj pesmi,ulepsali ste mi dan nepoznati covece! Ovu pesmu bi trebalo roditelji da citaju svojoj deci pred spavanje, a da kad te iste roditelje spopadnu problemi ili mrznja ili prevelika euforija, da stanu pred ogledalo i nabroje sve iz ove pesme. Tako od svoje dece mozemo praviti dobre ljude, mnogo bolje od nas, a to je valjda i zelja normalnih ljudi-da nas deca nadrastu u svakom pozitivnom pogledu. Par lekcija iz istorije ne bi trebalo da im formiraju misljenja o svom narodu, ali ni o tudjim narodima.

(петак, 28. нов 2008, 11:29)
Bane [нерегистровани]

Kosmet

I ja se pridruzujem mojim sapatnicima sa Kosmeta u molbi Olji Kovacevic da razmrsi u svojoj emisiji klupko koje se zove Eulex.Zivim na severu Kosmeta,ali znate meni zaista ne trebaju ni Zubin Potok ni Zvecan ni Leposavic ni K.Mitrovica-to par ulica sto je nase, ako treba da se odreknem Viskih Decana i Pecke Patrijarsije i Orahovca i Velike Hoce. Eulex je tesko objasniti jer navodna misija EU ima clanove iz SAD i Kanade. I jos mnogo detalja je nepoznato i zamazano da se ne vide kako treba. Nije samo Eulex problem, kada ce inspekcije iz Beograda obici sve ove sto lopovisu pare na severu i nista ne daju Srbima juzno od Ibra? Kada ce doci normalne budzetske i finansijske inspekcije i "oporezovati" 10 posto Srba koji se na konto svog patriotizma bogate? A zanima me jel bas 500 miliona evra za godinu dana stvarno stigne na Kosmet ili se veci deo novca "izgubi" negde uz put? Olja, puno poverenje u Vas i veliki pozdrav sa Kosova i Metohije. Odlicna je bila emisija o kulturi i razlicitoj istoriji.

(петак, 28. нов 2008, 11:38)
Novi Sad [нерегистровани]

Partes Kosmet

Tacno sve sto kazu ljudi sa NASEG KOSMETA. evo porucuju iz EU da ce Eulex postovati rezoluciju SB UN 1244, pa onda recite da niste niti mozete biti statusno neutralni! Vi imate konflikt u glavi eulex!!! Ako postujete rezoluciju onda postujete i SUVERENITET SRBIJE.
Kakve se ovo igre igraju Boze Gospode..
Olja Kovacevic-molim Vas i ja da Vam ovo bude tema naredne emisije. Sa verom u Vas.

(петак, 28. нов 2008, 11:43)
Djuric [нерегистровани]

Olja i naredna emisija

Samo Olja vi da radite temu o euleksu i to ce biti to! kod vas ne mogu da lazu jer uglavnom znate vise od svojih gostiju koji vole i da zaborave sve sto su do pre mesec dana pricali.ako je taj eulex med i mleko za srbe sto su onda jadni ljudi organizovali miting protiv te misije i potpisivali onu peticiju? Sve je isto samo njega nema...

(петак, 28. нов 2008, 12:04)
Ljiljana [нерегистровани]

Ko ne postuje svoje, ne moze ni tudje

Ako mi ne postujemo nasu istoriju nece je ni drugi postovati.Decenijama se i u Srbiji govorilo sve najgore o Drazi Mihajlovicu, pa sto se cudimo sto ga karakterisu na glup nacin u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini?
Postovanje za Olju Kovacevic

(петак, 28. нов 2008, 12:29)
Mrki [нерегистровани]

Molba Olji Kovacevic

Sta mislis gospodjice Kovacevic da jedna emisija bude posvecena Upravnim odborima i Javnim preduzecima? ovo sto je Kristo radio je smejurija u odnosu na druge, koji daju BONUSE I DODATKE. Nije to kapitalizam, kad to budu privatne firme, onda gazda moze da vas nagradi, a ne u Javnim preduzecima dele novac koji treba da ide u BUDZET SRBIJE. Evo ga i Zoran Lilic predsednik Upravnog odbora JP PUTEVI. Mrkonjic ga kaze postavio kao svog dobrog drugara. Srbijo, srecna ti Nova '98. godina i laku Vam noc sviraci.

(петак, 28. нов 2008, 12:57)
anonymous [нерегистровани]

Za sve ljude dobre volje i njihovu decu

Ova filozofija dobre volje treba da bude imperativ mladima za sva vremena i u svim uslovima.

(петак, 28. нов 2008, 13:00)
Petar [нерегистровани]

Molba Olji Kovacevic

jesete i ja bi da Olja Kovacevic u emisiji da mozda ne pokaze kako se jedni te isti setkaju od upravnog odbora do javnog preduzeca preko ambasade nazad do upravnog odbora.sramota narod nema hleba da jede a ovamo avioni i kamioni i automobili i vozovi i brze pruge i metro...kod nas umesto da covek koji osteti drzavu bude u zatvoru 20 godina i da mu se ODUZME imovina stecena na nelegalan nacin..ma neeee....malo sacekaju da se smiri aferica, pa ga jos nagrade nekim boljim mestom! Olja puna podrska.

(петак, 28. нов 2008, 13:12)
Katarina [нерегистровани]

Sramota

Verujem da su Hrvatska i Srbija lepo srecne zbog tuzbi jer neki politicari racunaju na odstetu tj. pare. Briga njih za zrtve i opravdan bol. Nego evo puno politicara malo Upravnih odbora a i ova svestska finansijska kriza, pa po dobrom balkanskom obiacju---e sa'cu sve da ve tuzim!!!! I jos ako kanu pare, ihaaa. Da nece te pare ako se dobiju da se daju izbeglicama i deci koja su ostala bez roditelja? Hoce, u nekom lepsem i pravednijem svetu i podseti me covek iz Hrvatske Branka kockice....taj lepi svet je: u svetu postoji jedno carstvo u njemu caruje drugarstvo....
Pozdrav najboljoj i najlepsoj novinarki Olji Kovacevic. Pozdrav ljudima na sajtu.

(петак, 28. нов 2008, 13:47)
Jelic [нерегистровани]

NL

Slazem se samo delimicno, a to da je Jovicevicka jedina i prava novinarka na RTS-u. Ozbiljna, ima ponasanje, ne ponasa se kao kokoska na TV-u, ima strukturu emisije i zna sta joj je tema. Zna da slusa, sto je najvaznije i ne istice sebe i svoje misljenje (kao npr. kad Kovaceviceva ili Miljkoviceva kazu "tacno" i slicno)!

(петак, 28. нов 2008, 13:50)
Dragica Jaksic [нерегистровани]

Molba Olji Kovacevic

I ja mislim da su vazne teme i eulex i sta je sa parama koje jadni ljudi na nasem Kosmetu i nevide, ali i ovo sto se radi tj. nista se ne radi ako nadjete uhlebljenje i zivite kako se to kaze na drzavnim jaslama...Bruka kako se nekolicina bogati dok vecina propada. Olja molimo Vas evo da otvorite temu o setanju sa fotelje na fotelju iz audija u bmw i ostalo, da ne pricam o stanovima vikendicama i odmorima na Kubi, grckim ostrvima i sl. Mi se za to vreme brckamo na Adi.

(петак, 28. нов 2008, 14:06)
Mia [нерегистровани]

NL

Sto je vise napada i lazi, meni je delo i lik Olivere Kovacevic sve drazi i drazi. Napred Olja Kovacevic, vidis kakav haos izazove svaka tvoja emisija, to ti je pouzdan glas da si najbolja.

(петак, 28. нов 2008, 14:16)
Tatjana Kosmet [нерегистровани]

NL

tacno tako, da nije najbolja ne bi je napadali neargumentovano i ne bi ovoliko ludeli zbog svake njene emisije.Olja Kovacevic molim te, da se pozabavis u narednoj emisiji Eulexom evo vidim da se Albanci spremaju i za demonstracije protiv eulexa samo meni poucenoj iskustvom i zivotom ovde, to mirise na podvalu. Kad god su imali demonstracije protiv ili za sta god to bilo, Srbi su uvek ispadali "kolateralna steta" njihovih demonstracija. Vidim imaju i neku novu "armiju", nije to armija to su im isti krimosi kojima smeta i ovo malo Srba sto nas je ostalo ovde.

(петак, 28. нов 2008, 14:19)
Mishko [нерегистровани]

NL

Znate koju bi pesmu mogla Olja Kovacevic da peva svaki bogovetni dan, ovim strucnjacima za novinartsvo, drzavu, fudbal i ostalo? " Sta bi dao da si na mom mestu, da te mrze a da ti se diveeeeee". Olja definitivno da se obradi tema lopovluka po Javnim preduzecima i Upravnim odborima, mada me boli i sto ZNAm da vecina Srba na Kosmetu srpskom gladuje, dok se nekolicina na njihovoj muci bogati! Pozdrav za moderatore-super ste, bre!

(петак, 28. нов 2008, 14:27)
Maksimilijan [нерегистровани]

Da mozda ne

ako se bude Olja draga nastavilo ovim tempom onda bolje da Vas angazujemo na procesu pomirenja na Balkanu, jedino ti izgleda imas gledaoce sirom bivse Juge i jedino kod tebe daju odgovore. Nije lose da bas medij i to moj Javni servis preko Olje Kovacevic bude lider u regionu u otvaranju osetljivih tema i doprinosu da se bar neke stvari raspetljaju. Evo kako zivimo gde zivimo nismo jos nista iz drugog svetskog rata razresili a vec imamo iz nedavne proslosti tusta i tma stvari zapetljanih da ne mere biti gore. Odlicno je bilo ono sa udzbenicima a moram da pohvalim i istrazivanja i ilustracije, vrh brate! :) Pridruzujem se ljudima koji zele da Olja Kovacevic u emisiji da mozda ne, izvuce odgovore na pitanja sta je eulex i sta se to zadnjih dana desava sa delom NASE TERITORIJE>

(петак, 28. нов 2008, 15:13)
Slavica [нерегистровани]

Emisija o djacima

Kako se moze normalno razgovarati culo se u Oljinoj emisiji, ali ne brinite ljudi isto taku su svi nasi balkanski politicari predusretljivi jedni prema drugima, samo sto se sa vremena na vreme narodima uvali buva, da se ti isti narodi ne bi zapitali da eto sad kad odavno vise nismo zajedno, kako to da nam je idalje neko drugi kriv za nasu sopstvenu nesposobnost. Nece se jos dugo menjati udzbenici jer to ne odgovara politicarima, da je njima do iskrenog pomirenja medju obicnim ljudima ne bi se mogle razne budalastine uciti po skolama, protiv kojih se oni navodno bore. Pozdrav veliki za Olju Kovacevic iz Nisa.

(петак, 28. нов 2008, 16:29)
Jovan Aksic [нерегистровани]

Pouka

Zato sto nismo izvukli pouku iz laziranja istorije u nekadasnjoj SFRJ, zato smo opet svi u istoj situaciji da nam i deca uce neke ispravljene delove istorije-za pohvalu i neke iskrivljene da Bog sacuva-za svaku osudu! odlicna emisija imalo je sta da se cuje, ali opet primedba da Oljina emisija kratko traje. Dajte bar sat i po. Cestitam Vam svima digitalni kanal i 50 godina rada.

(субота, 29. нов 2008, 10:02)
Dragana [нерегистровани]

Sjajna emisija

Ovako bi trebale da izgledaju emisije koje treba da doprinesu razresenju, a ne produbljivanju sukoba. Sve cestitke Olji Kovacevic uz zelju da ce biti jos emisija koje ce se baviti, zabludama, inacenjem i greskama iz proslosti, na kojima nazalost niko nista naucio nije. Samo da rata ne bude! I ja bi zelela da Olja Kovacevic proba da sa gostima u rts studiju objasni sta se ovo desava sa Eulex-om. Hvala

(субота, 29. нов 2008, 10:32)
Sladjana Popovic [нерегистровани]

Pomirenje preko istorije

Znate sta, ako su mogli DS i SPS da pisu deklaracije o pomirenju, jel bi mogli to da urade i nasi istoricari? Mi bre ni u Srbije ne mozemo oko gomile istorijskih dogadjaja da se usaglasimo, a boli nas sto o nama uce kako uce u BiH i Hrvatskoj.Treba puno vremena da prodje, da dodju nove generacije istoricara, a da u medjuvremenu pocnemo normalnije da zivimo, da bi se iz udzbenika izbacile gluposti, koje decu od malih nogu uce da im je narod kome pripadaju bio pobednik ali i zrtva drugih, i da niko iz redova tog naroda nista lose uradio nije, sve su to bile male mace...Emisija je pogodila pravo u centar mete, samo me zanima jesu li je gledali "strucnjaci" i huskaci. Apsolutno i ja mislim da Olja Kovacevic treba da radi temu eulex, da ako nam pomogne da malo razbistrimo tu mutnu vodu, koja lagano ali sigurni tece na Kosovo i Metohiju.

(субота, 29. нов 2008, 11:44)
Danilovic [нерегистровани]

Ex Jugoslavija

ono sto je ujedinjena evropa bila je nekadasnja jugoslavija a razbili su nas jer im je trebalo zariste a i ne zaboraviti da amerika najvise zavisi od svoje vojne industrije koja radi punom parom kad ima ratova po svetu.mi svi smo im posluzili za bogacenje, sve oslato je bilo usputno.nismo nista naucili i zato se bojim svega sto se potura i po republici srpskoj i na kosovu i metohiji.jer avganistan i irak su zavrsene price pa im trebaju nove.Olivera Kovacevic bi trebala da ima duzu emisiju jer je odlicno ono cime se bavi i njena pripremljenost i gosti koji god nje kazu ono sto ne govore nigde drugo

(субота, 29. нов 2008, 12:06)
Danijela Masic [нерегистровани]

Čestitke

Cestitam Olji Kovacevic na poslednjoj emisiji koja je bila odlicna i za slusanje i za gledanje. Cestitam devojkama i momcima koji rade na sajtu. Cestitam RTS-u pedeset godina postojanja i digitalni kanal-prvi smo u regionu. I svim Jugonostalgicarima( jesam i ja sam jedna od njih i nije me sramota) cestitam 29-ti novembar Dan republike.
Volela bi da Olja Kovacevic obradi temu eulex i revizija Kumanovskog sporazuma.
Hvala na ustupljenom prostoru.

(субота, 29. нов 2008, 12:33)
Aleksej [нерегистровани]

Čestitke

Osecam se prozvanim kao jugonostalgicar i hvala na cestitkama:) Da dodam stih Balasevica "al se nekad dobro jelo...bas"! A danas diljem bivse zemlje vecina ljudi jedva sastavlja kraj sa krajem. Podrska ideji da Olja Kovacevic rashcivija ove nase likove sto primaju po par hiljada evra po Javnim preduzecima i raznim upravim odborima, sramota stvarno sta se radi. I mene da postave za direktora preduzeca koje niko ne pita za gubitke, al mu se daju pare i ja bi bio "uspesan". i ja volim da idem na odmore i da vozim dobar auto, ali sa diplomom elektro-inzinjera koji se nije "snasao" tesko mi ide i da normalno zivim sa svojom porodicmo. Jesmo li se za to borili?

(субота, 29. нов 2008, 12:49)
Anastasija [нерегистровани]

Eulex tema

Normalno da mislim da Olja Kovacevic jedina moze da izvuce konkretne odgovore vezane za eulex. E a moje misljenje o eulexu nije negativno jer ako pogledate nervozu Pristine i koliki je haos izazvala odluka Saveta bezbednosti, meni daje za pravo da verujem da to nije lose za nase Srbe na Kosovu i Metohiji. I jos jedno podsecanje---zar nisu sve stranke ukljucujuci DSS i SRS i Tomu Nikolica tvrdile da je misija Eulex prihvatljiva i dobrodosla ako je odobri Savet bezbednosti Ujedinjenih Nacija i ako to podrzi Rusija. U cemu je onda problem ili je na delu cista ljubomora, sto to nije njima uspelo? Dokle bre, ovo nije pitanje stranaka, ja samo hocu da nasi Srbi tamo zive bolje i briga me koja ce im stranka to omoguciti! Cestitke na digitalnom kanalu.

(субота, 29. нов 2008, 16:12)
Podunavac [нерегистровани]

Nedorasla voditeljka

Malo o strucnom delu. Voditeljka je previse glasno govorila i prekidalanarocito g Mandica kada je on imao najvise da kazetako da je ostajao nedorecen. Ceo RTS bi trebalo da poradi na kulturi dijaloga. Moj predlog Tijanicu.

(субота, 29. нов 2008, 17:44)
Jovan [нерегистровани]

Pitanje

Olja Kovacevic da li ucestvuje u ovoj divnoj akciji Teleton sutra na RTS-u? Ako ucestvuje da znam da zovem, hocu licno da joj se zahvalim na sjajnim emisijama. Ako nije deo te akcije, onda da saljem sms...
Olja jos nesto, jel moze jedna emisija da bude posvecena staroj "srpskoj bolesti" koja se manifestuje tako sto vecina veruje da su sposobni da obavljaju bilo koji odgovoran posao, a isti ne obavljaju jer nemaju kad od blacenja svoje konkurencije?
Znate ono, kad krenete da objasnjavate sirokim narodnim masama, da ne valja neko koga oni vole, a sramota Vas da kazetet kako duboko verujete da ste upravo Vi zasluzili svu tu ljubav i postovanje.
Primere imamo u kulturi, sportu, politici, medijima...
Cestitam pedeseti rodjus rts-u!

(субота, 29. нов 2008, 17:51)
Svetlana [нерегистровани]

Odlicna emisija

Odlicna emisija kao i sve predhodne gdjice Kovacevic. A vidim da je neko ostavio lep komentar u kome citira Duska Radovica "tucite decu, kada pocnu da lice na Vas". Svasta mi radimo svojoj dece i uvek koristimo izgovor "to je za tvoje dobro". Nekada mi se cini da vise mozemo od svoje dece nauciti nego ona od nas. Npr. kako da verujete ljudima i da ih volite, a ne vecno da sumnjate, kako da se kao deca obradujemo sitnicama, a ne da stalno sanjamo avione i kamione...
Inace, danas se rodjendan Duska Radovica i u znak secanja na ovog velikog pesnika, pisca i novinara, mogla se naci bar kratka vest ovde na sajtu?
Hvala na ustupljenom prostoru.

(субота, 29. нов 2008, 18:05)
Kokan [нерегистровани]

Molba za Oliveru Kovacevic

Molim Vas Olja da napravite emisiju o onim obecanim obveznicama tj svaka hiljadu evra, ali i o ovoim platama po Upravnim odborima Nis Aerodrom i ostale drzavne firme, koje cerupaju kako stignu!
Redovno Vas gledam i mnogo mi se svidjate kako radite svoj posao.

(субота, 29. нов 2008, 18:17)
Ljubica [нерегистровани]

Naredna tema za da mozda ne

ne znam sta Olja sprema za narednu emisiju ali i ja kao mnogi ovde verujem da je prava tema ovo sa "strucnjacima " po Upravnim odborima. Sramota da u ovako siromasnoj zemlji i dodatno ova kriza, a nekolicina sebi odredjuje nenormalne plate kao da su menadzeri svetski uspesnih kompanija! A, ovamo i eps i nis gubitasi i zaduzeni od drzave do guse, jat ne moze ni da se proda? Boze, pa imaju li trunku savesti i hodaju li nekad ulicom da vide kako mi ostali zivimo. Olja, smatram Vas za nasu najbolju novinarku, jer ste uvek dobro pripremljeni, profesionalni i postavljate upravo ona pitanja, koja nas obicne ljude zanimaju i ne dozvoljavate im da krenu da tupe i tupe i da nista ne kazu. Ja mislim da nas Javni servis treba da pomenutu temu forsira, jer je to i duznost medijske kuce kakva je RTS.

(субота, 29. нов 2008, 18:31)
Milosh [нерегистровани]

Pitanje

Da li neko ima informaciju hoce li se i Olja Kovacevic javljati na telefon u akciji Teleton? Dajte ljudi ako znate objavite informaciju. Jeste super akcija za porodilista i hocu i ja da saljem sms, ali bi voleo sutra da pricam i sa Oljom...vise nego 'leba da jedem:)
Olja najbolja si! Znam da si se oglasila jednom ovde na komentarima, hoces li nam sad reci hoce li te biti sutra u Teletonu?

(субота, 31. окт 2009, 14:31)
gordana [нерегистровани]

nesic

placem dok vam ovo pisem.ocu mi je otkriven rak koze.gledajuci sinocnu emisiju pitam se jel ja to lazem svog oca kad mu kazem da ce sve da bude u redu i da ce njemu da pomognu dotori.mozda i hoce ali za koju cifru i dali cemo to moci da platimo.zgrozena sam.dali ce doci kraj lopovima i prevarantima ili cemo da doyvolimo da sede i piju kafu pod suncobranom od 3000 eura.

(уторак, 27. апр 2010, 19:01)
jovbix@gmail.com [нерегистровани]

tema

Draga Olja Kovacevic,cestitam Vam na odlicnim emisijama i aktuelnim problemima koje obradjujete u emisiji! Tim povodom Vam se i obracam. Profesor sam likovne kulture, trenutno na odrzavanju trudnoce. Bila bih Vam zahvalna ukoliko biste emisiju posvetili zenama i odnosu prema trudnicama u Srbiji. Zivim u Nisu i svedok sam negativnog ponasanja prema trudnicama. Trudnice nemaju povlastice pri izdavanju licne karte komentar sluzbenika policije je bio , zasto nisam izvadila licnu kartu dok sam bila vitalna. U opstini trudnice cekaju redove kao i svi i sl. Mislim da bi Srbija trebalo da poradi na ljudskim vrednostima, pre nego sto brine kad ce u Evropu, jer mi jesmo u Evropi ali se ponasamo kao varvari!

(понедељак, 23. авг 2010, 12:39)
odaklemipare@gmail.com [нерегистровани]

Од илузије до инклузије

Драга Оља,
Сјајна Вам је емисија, најбоља! Ближи се почетак нове школске године, која неће бити као остале, јер улазимо у промене образовног система, највеће од Другог светског рата. Реч је о образовању деце са сметњама у развоју у редовним школама, па ето прилике да Вам моја маленкост предложи обраду те теме, веома важне за цело друштво. Знам да се темељно припремате за сваку емисију и да имате круг својих сарадника. С обзиром на то да се готово целу деценију бавим питањима инклузивног образовања, била би ми част да Вам на било који начин олакшам те припреме.
Срдачан поздрав,
Миша

(петак, 05. нов 2010, 23:08)
anonymous [нерегистровани]

A Hrvati iz Srema

Gospodo, šta je sa prognanim Hrvatima iz Vojvodine?

(среда, 26. јан 2011, 21:28)
Snežana / Kraljevo [нерегистровани]

dve goruće teme

Poštovana koleginice Olivera,
Želim da Vas zamolim da ako je ikako moguće otvorite raspravu u svojoj emisiji na temu : Večiti derbi podstanari i stanoizdavci. U Srbiji je oko 500 hiljada registrovanih podstanara. Zakonu o stanovanju fali mnogo redova da bi se okončali strašni problemi u životima većinom podstanara. Ja sam krenula u borbu sama, za sada, a počela sam da pišem i podstanarske priče. Ima tako jezivih situacija i života i mora nešto da se uradi po tom pitanju. Ima podstanara kojima je tuđa kuća jedini dom, koji ostaju bez osnovnih dokumenata bez lične karte i zdravstvene knjižice samo zato što su podstanari. Spremna sam da uradim priloge ako treba i ko zna šta još da podstanar više ne bude građanin drugog reda. Mnogima su i deca porasla u stresu zbog podstanarskih problema.

Ako smatrate da nije greška pokrenuti ovu temu, odgovorite mi i ja ću da Vam se javim već narednih dana.

(понедељак, 21. феб 2011, 11:55)
anonymous [нерегистровани]

primjedba

Poštovana Olivera, emisije su vam kompletne, gosti kompetentni, ma sve je odlično, a primjedba je na dužinu trajanja emisije. Naime sa prilozima, anketama, studentima i po nekad i 4 gosta, morala bi da traje makar pola sata duže. Srdačan pozdrav i samo nastavite u ovom duhu, možda postanemo bolji!
Pozdrav iz Budve.