број коментара 35 Пошаљи коментар
(недеља, 11. окт 2009, 21:44)
Jugoslav [нерегистровани]

Dobra tema

Mislim da je ovo dobra tema, treba prikazati realnost hrvatsko-srpskih odnosa!
Politicari su krenuli (barem sa srpske strane) naglo da otopljavaju odnose, da se izvinjavaju za sve i svasta, a ne zanima ih misljenje naroda! Pravo stanje je gore nego sto se javno govori, setite se samo napada na srpske gimnazijalce i druge incidente! Pogledajte samo Tomsonove koncerte i izjave hrvatskih politicara!

(недеља, 11. окт 2009, 23:18)
anonymous [нерегистровани]

komentar

Ja sam hrvat koji neslusa tomsona niti druge takve vrste.Svi smo mi samo ljudi , postoje dobri i zli.Nisu svi hrvati antisrpski raspolozeni

(понедељак, 12. окт 2009, 01:32)
anonymous [нерегистровани]

upitnik?

Teško ćete Olivera iz Ivana Zvonimira Čička izvući iole objektivnu istinu, blago rečeno, po onome što je govorio na HRT-u. Nadam se da će mu samo gospodin Antić znati na adekvatan način odgovoriti.

(понедељак, 12. окт 2009, 07:24)
anonymous [нерегистровани]

Nepoverenje

Veliko nepoverenje, istorija sukoba, medjusobna netrpeljivost, nekomunikativnost itd., su nazalost cinioci koji opterecuju medjusobne odnose velikog broja ljudi iz obe bivse republike SFRJ i uticu na odnose ova dva slicna naroda. Samo neka zajednicka situacija koja bi trazila jedinstvo oba naroda po svaku cenu, bi mozda povratila poverenje buducim generacijama Srba i Hrvata

(понедељак, 12. окт 2009, 10:53)
Borislav Maric [нерегистровани]

Balkansko pomirenje

Ipak ne možemo ne priznati da je današnja netrepeljivost između hrvata, srba i drugih naroda nesumnjivo mnogo manja nego 90-tih, a onima koja ta netrepeljivost još i danas odgovara su oni koji su u njoj nalaze izgovor za propagiranje međunarodnih sukoba na Balkanu 90-tih.

(понедељак, 12. окт 2009, 11:37)
anonymous [нерегистровани]

m. rankovic

Svakako ima postenih ljudi koji nisu zadojeni nacionalizmom kao i u Srbiji mada smatram da je procentualno tridesetak procenata izrazenije to u Hrvatskoj. A sto se tice izjave gradonacelnika Splita mislim da barem polovina populacije u Hrvatskoj tako razmislja.

(понедељак, 12. окт 2009, 12:13)
nikola [нерегистровани]

srb u hr

Postovana Olivera odite nekih 200-300 km od Beograda i vec ste u Hrvatskoj...pa cete vidjeti kako je Srbima.. Svaka cast Cicku, on je dosta ucinio za rasvjetljavanje zlocina, ali on je vjeciti disident..kontras...pustite tompsona on je veliki nacionalista, i takav ce ostati...trebate insistirati na postovanju prava Srba na imovinu, obnovu infrastrukture u srpskim sredinama, kaznjavanje Hrvata za zlocine nad Srbima (kao i Srba nad Hrv) ...

(понедељак, 12. окт 2009, 12:40)
dada [нерегистровани]

oluja

Narod koji praznuje Oluju nikada ne moze biti prijatelj Srbije!Nikada!!!

(понедељак, 12. окт 2009, 12:50)
anonymous [нерегистровани]

Komentar

Dragi Prijatelju, ako smem tako da vas
oslovim ja sam potpuno vašeg mišljenja, ali
za sve ovo nisu krivi ni Srbi ni Hrvati već
strane sile meni se ipak čini da Hrvati neće
sa nama a mi Srbi hoćemo sa svima samo
nećemo sa nama.Izvinjavam se ako nije tako.

(понедељак, 12. окт 2009, 13:20)
Sasa [нерегистровани]

Vise takvih ljudi

Voleo bih da je vise takvih ljudi u Hrvatskoj i da mozemo slobodno da se krecemo po Hrvatskoj kao Hrvati po Srbiji. Bilo bi za sve bolje. Ovako najveca politicka stvar u Hravtskoj i cela ekonomija i politika zasnivaju se na mrznji prema Srbima. Onaj politicar koji ne voli srbe on je pogodan za sve. Na zalost takvih je u Hrvatskoj puno sto govori dokle smo dosli.

(понедељак, 12. окт 2009, 14:25)
anonymous [нерегистровани]

Irci

Srbi i Hrvati isto kao Englezi i Irci

(понедељак, 12. окт 2009, 15:22)
anonymous [нерегистровани]

Nazalost

Nazalost, u pravu si, mi Srbi ocigledno nismo dobrodosli u Hrvatskoj, postoji milion primera koji to dokazuju.
Treba da prodje dosta vremena da se Hrvati i Srbi pomire, tj. generacije svaki sadasnji pokusaj je uzaludan ili licemeran.

(понедељак, 12. окт 2009, 16:53)
anonymous [нерегистровани]

komentar

Nazalost bila je oluja, ali bila je oluja prije oluja nad hrvatima u krajini i u vukovaru, to nitko nespominje. Svi hrvati su morali npustiti krajinu i vukovar bez traktora. Svako zlo je zlo i to trba svima biti jasno i u srb i hr!!!!!!!!

(понедељак, 12. окт 2009, 17:07)
anonymous [нерегистровани]

Komentar

Jos drazi prijatelju, pravite gresku.Nitko nemoze da govori u ime svih srba ili hrvata jer svaki covjek je individium.Obadvije su strane pravile greske, svaka strana treba da bude svijesna zlocina.Trebaju se osuditi zlocini u ndh, u vukovaru, u oluji, u srebrenici.Svaki zlocin je zlocin bez obzira s koje strane.Kao sto se danas u njemackoj uci sto je hitler i kakvo je zlo nanijo ljudima.Prije dvije godine su kraj mene srbi na plazi bili u Baskoj vodi i nisam vidio da su nesto neugodno dozivjeli.Pojedinaca ima svugdje koji nemaju obraza ni kulture i ni pameti koji su nezadovoljni svojim zivotom i zbog toga mrze druge zato sto srbi ili hrvati.

(понедељак, 12. окт 2009, 17:44)
anonymous [нерегистровани]

Komentar

Još draži Prijatelju priznajem moju grešku
a priznajem i to da bi trebalo više takvih
kao što ste vi i ja a priznajem i to da je
vaš komentar za svaku pohvalu.
S’Prijateljskim pozdravom.T.M.

(понедељак, 12. окт 2009, 19:08)
anonymous [нерегистровани]

Fifty

Jeste i ima pravo...

(понедељак, 12. окт 2009, 19:19)
anonymous [нерегистровани]

pitanje

Kako biti prijatelj sa Hrvatskom, kada ona slavi Bljesak i Oluju, odbija da vrati imovinu proteranim Srbima, ne dozvoljava ulazak srpskih preduzeća na svoje tržište, nacionalna televizija HRT i dalje u svojim izveštajima koristi Tuđmanovu terminologiju, njihovi ministri slušaju Tompsona i veliki deo populacije koketira sa ustaštvom, nema zvaničnog izvinjenja za zločine nad Srbima tokom proteklog građanskog rata? Recite mi, kako?

(понедељак, 12. окт 2009, 19:41)
anonymous [нерегистровани]

vreme

netreba nista forsirati, vrijeme ce uciniti svoje. treba puno vremena.

(понедељак, 12. окт 2009, 19:58)
anonymous [нерегистровани]

kratak komentar na

ovih 14 iznetih mišljenja...
1. "srbi i hrvati se mrze" - NETAČNO, jer je ta mržnja hrvata prema srbima oko 90% južno i istočno od rijeke (u istri, čini mi se,da je nema)...
mržnja srba prema hrvatima - nije veća od 20-22% (ne mogu da preciznije procenjuem po regijama srbije)
2. "zeta za srbina" - u potpunosti odbija preko 90% hrvata. (jedino ukoliko taj zet ne uči dete ćirilicu, ne da detetu ime miloš, aleksandar, jovan i sl., ne uči dete da mi srbi imamo Slavu i sl., borio se na hrvatskoj strani za vreme otadžbinskog rata) u srbiji, RTS emisija od prošle nedelje - oko 20% ne želi zeta hrvata...
3. ulaganje srpskih firmi u hrvatsku nemoguće - ali zato srbi dočekuju braću raširenih ruku da plasiraju svoje pare u srbiju!
moja lična iskustva, kao i svih srba u zagrebu...
čička išta pitati o srbima u zagrebu? ili hrvatskoj? čovek primio srpsku familiju da žive kod njega kao izbeglice - SVAKA ČAST, ali - pogledati njegove izjave vezane za samoproglašenje otcepljenja kosova, njegove povremene izjave u zadnjih 18 godina...
učešće u "proljeću" 1971.?!
a sad se bavi kao nekakvim helsinškim odborom?!

(понедељак, 12. окт 2009, 20:09)
Mostar [нерегистровани]

Vjecito nepovjerenje

Na zalost istorija (bar Srba van granica Srbije) je pokazala da sa Hrvatima mozemo biti prijatelji samo ako smo u istom momentu na oprezu.Moja familija je bila prijatelj sa njima pred Drugi Svjetski Rat, pa cim se zapucalo ti isti prijatleji ih pobise i odvedose u logor. U ovom ratu gotovo slicna situacija se desila. Zar mislite da se ne bi (daleko bilo)ponovo desilo? Nemojte da ste smijesni. Moja Hercegovina dobro pamti njihova "prijateljstva".
Meni je nekad zao Srbijanaca jer je to zaista topao i sirokogrudan narod, ali brate mnogo su i naivni, pa vjeruju kome stignu i kupuju price kako svojih tako i hrvatskih politicara.
I nisam jedina sa ovim misljenjem. Eto njima lijepe njihove, pa neka prave prijatlejstva izmedju sebe.
Pozdrav.

(понедељак, 12. окт 2009, 20:15)
anonymous [нерегистровани]

Srbi i Hrvati

Nije istina da su Hrvati neprijateljski nastrojeni prema Srbima. Cak u Zagrebu su neki moji drugovi iz Beograda bili docekani ko El Gadafi. A da ne pricam o tome kako Hrvati sve daju od sebe samo da bi se dokazali da nije nesto na nacionalnoj osnovi. Pored toga bilo je dosta srpskih turista na Jadranu i cak su neki bivsi Krajisnici bili odusevljeni ljubaznoscu Hrvata u Dalmaciji, gde se prica da se nalaze najveci hrvatski nacionalisti.

(понедељак, 12. окт 2009, 20:18)
zivkovic slobodan [нерегистровани]

Srbin iz hrvatske


Hrvati su pocinili genocid i to po drugi

put u dvadesetom veku nad Srbima''' dvanaest godina je proslo od zadnjeg sukoba
po pitanju prava Srba u hrvatskoj gotovo se
nista nije promenilo u hrvatskoj su jos uvek
povici ubi ubi Srbina.

Hapsenja povratnika su konstantna bez obzira na krivicu , u cilju su sprecavanja veceg povratka Srba to samo od nekih cinjenica .
Mislim da je hrvatska jos daleko od nekakvog
slobodnog drustva gde bi Srbi mogli egzistirati. To su cinjenice ne izmisljotine. Nzalost ali je tako.

(понедељак, 12. окт 2009, 20:41)
anonymous [нерегистровани]

svi smo mi isti narod

Sve što sam stariji shvatam da su Srbi i Hrvati isti narod sa najverovatnije turskim korenima koji je nametnuo vlast ostalim slovenskim plemenima na Balkanu i ko zna gde bi nam kraj bio tako ludim da nas nije vera, koju najiskreije optužijem, za večno podelila, ali možda i nije.
Pozdrav za sve one koji su se učili na srpskohrvatskom jeziku!

(понедељак, 12. окт 2009, 22:02)
Ivan [нерегистровани]

komentar

Bok evo da se i ja predstavim i ja sam Hrvat sto slusa Tompsona ali bas nista nemam protiv Srba Albanaca sa Kosova ili Bosnjaka svi mi imamo svoj prag.

(уторак, 13. окт 2009, 00:11)
anonymous [нерегистровани]

Zasto?

1. Zasto je HR ambasada u BGD-u "blindirana"?
2. Zasto svakog jutra na HRTv u emisiji tipa: "Dogodilo se na danasnji dan" pola priloga govori o: "Srpskim zlocincima...", "Genocidnim srbima...", "Srpskim zlodelima...", "Srpskim cetnickim odredima...", "zlocinima srba..."? Zasto uz to moraju da rastu skolarci koji se u to vreme, uz ukljucen tv, spremaju za skolu, i radni ljudi za posao...? Zasto niko od politicara, ili jos bolje, srpskih novinara, ne reaguje na ovu trajnu pojavu govora mrznje i gajenja averzije i netrpeljivosti prema Srbiji i Srbima na HRT-u (a traje vec godinama...)
3. Zasto mi prijatelji savetuju da stavim lazne tablice na svoj automobil, ako letujem u HR?
Btw, licno sam gledala i slusala pripite hrvate, kako se u predvecerje vracaju iz Skadarlije u svoj hotel, i opusteno, iz grla pevaju hrvatske i dalmatinske popevke, poneseni (a kakvom, nego - prijateljskom) atmosferom, jer ih niko nije ni popreko pogledao...
Zasto nema reciprociteta izmedju SRB i HR u ekonomskom, umetnickom, kulturnom, pa i medijskom i estradnom pogledu?

(уторак, 13. окт 2009, 12:25)
anonymous [нерегистровани]

Blago Hrvatima

Kod njih su i ovi iz Helsinskog odbora nacionalisti, zato oni i mogu da idu samo napred za razliku od nas.Odlicna emisija, da nam otvori oci.

(уторак, 13. окт 2009, 13:16)
anonymous [нерегистровани]

Olivera spašava emisiju

Olivera spašava emisiju inače bi gosti otvorili bezbroj tema a tad bi nam zatrebao i stenogram. Postoji fenomen koji se naziva "Peer pressure" na engleskom ili "Gruppenzwang" na njemačkom.

Taj fenomen je veoma izražen u malim zajednicama a posebno u malim zajednicama kojima se broj članova smanjuje što je i jedan od razloga zbog čega radije živimo u velikim gradovima nego negdje drugo. Drugi razlog jeste veća pristupačnost zaposlenju i namirnicama neophodnim za svakodnevni život koja je u velikim gradovima veća zbog bolje izgrađene infrastrukture. U mijestima gdje infrastruktura nedostaje i gdje ne postoji dovoljno namirnica stanovnici su izloženi gladovanju jer nije dovoljno samo prikupiti humanitarnu pomoć nego je i potrebno tu pomoć i distribuirati (Taj problem distribucije humanitrne pomoći je najočigledniji u Somaliji).
Zbog toga se u zadnjim stoljećima povećava tkz izliv stanovništva i sela u gradove pa se broj stanovnika u selima i manjim gradovima smanjuje što se veoma često doživljava kao odmazda. Taj subjektivni doživljaj odmazde i ta objektivna usamljenost i ugroženost zbog odliva stanovnika postiče na povećanje prisustva fenomena "peer pressure" (pritiska grupe na pojedince) što veoma često dovodi do udruživanja radi odbrane preostalog stanovništva i njihove imovine a nerijetko i do sukoba s drugim zajednicama.

(уторак, 13. окт 2009, 13:25)
anonymous [нерегистровани]

Sjetite se

Kao neko ko je prosao golgotu 90-ih osjecam potrebu da skrenem paznju na cinjenicu koju uporno presucujemo i mistificiramo.Mislim da je krajnje vrijeme da se prestanemo baviti Hrvatima, oni znaju sta rade ,imaju gotovo etnicki cistu drzavu,ostvarenje tisucljetnog sna!Mi smo sami sebi najveci neprijatelji!Sjetite se samo pokusaja da se demografski problem na Kosovu rijesi naseljavanjem Srba iz Hrvatske.Zar to nije bio dogovor Milosevica i Tuđmana?

(уторак, 13. окт 2009, 14:57)
anonymous [нерегистровани]

Da li su Srbi i Hrvati prijatenji ili ne

U periodu imeđu 90-tih i 95-tih svaki mogući sukob između i Srba i Hrvata i Bošnjaka je bio prije svega izbjagavan i iz toga proističe da su i Srbi i Hravati i Bošnjaci prije svega prijatelji.

(уторак, 13. окт 2009, 15:04)
anonymous [нерегистровани]

Blago Hrvatima

Slazem se sa vasim komentarom, i molim sve idealiste sa srpske i cinike sa hrvatske strane da prestanu da govore o pojedincima, jer kad je broj pojedinaca preko 90% stanovnistva onda se moze govoriti o celom narodu. Pojedinci su oni umereni, ali i oni ce uskoro postati okoreli srbomrsci, s obzirom na zvanicnu politiku i ponasanje svih drzavnih institucija Hrvatske. Ali ako, ovo je i bilo potrebno, da se i beogradski "gradjani sveta" uvere kakav je svet u realnosti. S njima vise nikad nista, osim sluzbeno!

(уторак, 13. окт 2009, 15:35)
Kozmopolit [нерегистровани]

Građanin Svijeta

Svijet je u realnosti očigledno paranoidan.

Osvrni mo se na svu ovu globalnu hipohondriju oko ptičijih, svinjskih i drugih prehlada.

(уторак, 13. окт 2009, 15:47)
Kozmopolit [нерегистровани]

Ekonomija i politika

Neistina je da je uzrok sukoba između različitih zajednica makroekonomija. Priroda bogastva proističe iz neuroze i paranoje, dakle proističe iz neuroze pojedinaca koji svoje interese prestavljaju kao interese zajednice kojo pripadaju.

(уторак, 13. окт 2009, 17:15)
anonymous [нерегистровани]

komentar

hvala i tebi lijep pozdrav prijatelju:-)
pozrav ivan c.

(уторак, 13. окт 2009, 17:45)
dragan [нерегистровани]

Srbi i Hrvati-braca po ratu

Neznam kako da pocnem,ali postavicu par pitanja:
1)Neka neko od Hrvata nabroji 4 kolena unazad,i sta su bili
2)Kako 90% njinih imena i prezimena su ista sa Srpskim
3)Kako govorimo istim jezikom
Imam jos puno pitanja ali mislim da su ova dovoljna.Hrvatima treba prava istina o njinom poreklu jer ovo sto znaju je cista laz.

(уторак, 13. окт 2009, 18:20)
anonymous [нерегистровани]

Hrvati i Srbi su najsličniji narodi u Evropi.



Slijedeće obrazloženje je zrečeno u emisiji Upitnik od oba gosta u studiu RTS-a: "Hrvati i Srbi su najsličniji narodi u Evropi"