број коментара 49 Пошаљи коментар
(уторак, 20. јан 2015, 21:17)
anonymous [нерегистровани]

Питање за г. Вулетића

Који је то културолошки ниво који је достигла цивилизација, због чега Србија треба да донесе овај закон?
Да ли то културолошки ниво по коме се на најбруталнији начин у историји цивилизације суверене земље бомбардују и бацају у прах и пепео?

(уторак, 20. јан 2015, 21:25)
Milena Miletic [нерегистровани]

beozbrazluk i suludo

Mislim da bi svi ovi geniji koji hoce da se mesaju roditeljima u posao, i koji tvrde da cuska nije prihvatljiva, i koji ne razlikuju kaznu, opravdanu, od zlostavljanja, treba da dozive ono sto sam ja licno dozivela pre nekoliko meseci od petoro beogradskih klinaca, dve devojcice i tri decaka, uzrasta oko 8. razreda, kada ne samo da nisu hteli da se skline da prodjem uskim trotoarom, nego su cak poceli da me gadjaju plasticnim flasicama od pola litre, da mi se smeju kad sam zatrazila da se ponasaju pristojno, i da me pljuju. Ono o cemu oni pricaju je idealna filmska scena iz americkih sapunica, ali ocito nisu videli decu koju niko ne kaznjava ni kada donesu bombu u skolu, decu koju samo 'razumeju' i samo nalaze da traze jos vide razumevanja zaono sto niko ne bi smeo da razume i prihvata. Nadam se da ce autorka emisije videti ovaj komentar i preneti im to. Inace sam bila uspesni prosvetni radnik, i sasvim dobra tetka koja je aktivno ucestvovala u odgajanju svog sestrica koji je sasvim dobra osoba i ne radi stvari koje sam opisala.

(уторак, 20. јан 2015, 21:30)
Sramota! [нерегистровани]

I vi hocete u EU!?

Zemlja u kojoj strucnjaci zagovaraju kaznjavanje dece!Nadam se da ce strucnjaci iz EU ovo videti!

(уторак, 20. јан 2015, 21:43)
coriolanus [нерегистровани]

pitanje

Da li su vasi gosti svesni da nihove methode I stavovi podrazumevaju visoku inteligenciju I visoko obrazovanje roditelja kao osnov za njihovu prime nu,

(уторак, 20. јан 2015, 21:48)
☺ [нерегистровани]

A i veće je prenaglilo, zar ne!


Milim da je najmanje nastradalo, kao što najmanji obično nastradaju, jer se veći poznaju od ranije ili slično!

(уторак, 20. јан 2015, 21:52)
Sanja [нерегистровани]

Sporni zakon

Ja samo da pitam doticnu gospodu, kako to drzava misli da sprovodi ovaj zakon, posto ne sprovode ni onaj postojeci o nasilju u porodici? Koji ce to psiholozi i socijalni radnici da razgovaraju sa roditeljima, kad i ovi postojeci ne obavljaju posao kako treba nego kada se desi neka tragedija kazu da su ih imali negdje zavedene u papirologiji. I iz kog budzeta namjeravaju da finansiraju to?
I jos jedna stvar gospodi sa redovnim poslom i primanjima, nisu svi srece kao oni, vecina nema ni da prezivi i ljudi su pod stresom non-stop i jos treba da im se mjesaju u porodicne odnose.  

(уторак, 20. јан 2015, 21:52)
Mirjana [нерегистровани]

komentar

Sramotna je prica oko usvajanja zakona i jos veca bruka spasavanje znanja, umeca i casti predlagaca. Da li ce zakon zabraniti roditeljima mogucnost izdrzavanja dece posle zavrsene skole, punoletstva u teskim uslovima besposlice. Nije najveca stvar prevesti sulude i u praksi proverene lepe reci sa "zlatnog zapada". Iskreno se nadam da ce neko ipak razmisljati kad daje glas ZA Zakonu koji svako roditeljstvo tretira kao potencijalnu tiraniju.
I da se potpisem,,,vrlo uspesan a omiljen roditelj

(уторак, 20. јан 2015, 21:55)
anonymous [нерегистровани]

žučna rasprava

Žalosno je što pravnici i neki vajni doktori idu okolo i pričaju o pedagogiji, pa i plasiraju neke eu standarde, kad je opštepoznato da eu standardi ne znače nužno ništa dobro. Pogledajte samo mlade Engleze na grčkim ostrvima ili Šveđane vikendom, mrtve od alkohola i droga. Ja radim u školi i videla sam šta znači razmaženo nasilno dete, ja nemam nikakav aparat da ga sankcionišem (daleko od toga da želim nečije dete da tučem, ali ni ono što je propisano nema veze s mozgom i ne daje rezultate), takva deca će sutra biti roditelji i blago nama... Sada kada ljudi rade do 18h, ići će posle posla na radionice za roditelje pa će kući dolaziti u 21h, i tek tad neće provoditi vreme sa decom. Ludost.

(уторак, 20. јан 2015, 21:55)
anonymous [нерегистровани]

'социјални рад' и фризура

Пребацити породичне односе у домен социјалног рада који се до сада није показао ни у драстичним случајевима кршења дечјих права, или празне теорије то је стварно крај.

Подршка Др Миливојевићу и Милени Новаковић. Прави родитељи их потпуно разумеју.

(уторак, 20. јан 2015, 21:55)
anonymous [нерегистровани]

Злоупотреба

Породица ми живи у Америци... свако друго дете прети родитељима: Пријавићу те... на млеку пише: пријавите родитеље... Деца ће ово злоупотребити! Сигурно.

(уторак, 20. јан 2015, 22:00)
anonymous [нерегистровани]

Stop

Vi opet naopačke!
Doneti zakon koji će posle biti menjan svaki čas.
Pitajte moju decu koja sada imaju svoju decu!!!!!!
Ja nisam nasilnik ali sam vaspitavala.
Niko ne može više voleti moje dete od mene.
Zakon ne valja i ne treba.
U zemljama gde je donet porodica je nestala

(уторак, 20. јан 2015, 22:01)
milos [нерегистровани]

otac

Smatram da su moje dvoje dece lepo vaspitana i najbitnije psihicki stabilna. Kaznjavaju se kada ucine nesto lose ili nesto sto je moglo da ih dovede u opsnost. Puna podrska
Dr. Milivojevicu kao i profesorici u penziji. Samo referendum je legitiman nacin za totalno neprihvatljiv zakon.

(уторак, 20. јан 2015, 22:02)
Dom nikad dalji! [нерегистровани]

Pokusajte da tucete dete u Skandinaviji,

- oduzece vam!-A vidite gde su njhova drustva,a gde je nase "drustvo" danas!-Jedan od milion razloga sto se vise ne vracam u "zavicaj"!

(уторак, 20. јан 2015, 22:05)
Samokaznjavanje! [нерегистровани]

D.Radovic je bio u pravu:

"Udri dete,cim primetis da lici na tebe!

(уторак, 20. јан 2015, 22:06)
Nebojsa [нерегистровани]

Podrska

Mislim da je gospodja Milica Novkovic potpuno u pravu, treba da menjamo porodicu iz korena, odnosno da vise poradimo na razumevanju i ljubavi koju treba da prenesemo na dete. Slazem se da je potkupljivanje dece, kao alternativa fizickom kaznjavanju, jednako los pristup vaspitanju.

(уторак, 20. јан 2015, 22:20)
anonymous [нерегистровани]

U Skandinaviji

se djeca ne tuku, ali ona imaju i previse slobode. Od previse slobode postaje im dosadno i pocinju da ramisljeju o raznoraznim stvarima, od naredjivanja roditeljima sta i kako da rade bilo gdje da su, sta da obuku i kako da se obuku, gdje i kako da se igraju, koliko i kako da gledaju sadrzaje na tv i koliko vremena da provedu pred njim...Roditelji nezinteresovani za djecu vec samo na "zgrtanje love" doprinose da djecu odgajaju FB.tv igre,zabaviste/obdaniste, tv sadrzaj koji ih dodatno zaglupljuje
Sve ima svoju stranu medalje! Sve imaju! SVE! Od malih nogu putuju po svijetu i vec do punoljtstva su obisli pola svijeta. Is ta onda? Kad to dosadi, sta onda? Probavaju ono sto do tada nisu, droga,alkoholizam (koji dodje kao "ubijanje vremena", jer im je bukvalno dosadno jer imaju SVE), padaju u depresiju (vec sa 15 godina(!!!) ) i piju teske antidepresive i na kraju, kad vise nema izlaza iz "dosadnog izobilja" izvrsavaju samoubistva...
Ne citaju, ne pisu, ne druze se, samo FB,Twiter,Instagram,tv igre, kompjuteri, koncerti bezveznih pjevaca koji im postaju idoli...
Lijepo je zivjeti u Skandinaviji, bolje nego na Balkanu, ali su otisli u ekstreme! Ne kazem da sad trba da mlate djecu, ali njihov odgoj ima kontra efekat! Previse slobode nije dobar za ljudsko bice!

(уторак, 20. јан 2015, 22:20)
anonymous [нерегистровани]

Ne zamajavajte narod

Predlagačima zakona:
Gospodo, zaposlite vi mlade ljude, omogućite im egzistenciju i standard na onom nivou koji imaju zemlje
iz kojih uvozite zakon. onda ne brinite za decu. Mi svoju decu volimo i ispravno vaspitavamo , a galamimi i na njih i na muža i na ženu i na šefa....kada nema isplate zarade ili kada je ona niža od socijalne pomoći.
Izgradite vi nama puteve da možemo da odemo kod
rodbine u selo da pomognemo plastiti i da ponesemo punu kesu hrane pa neće biti svađe i tuče u porodici.
Raselite malo pare iz Beograda u naša sela i eto idile. A onda nema nervoznih i nema btina.
Ljudi, naučite da rešavate uzrok a ne posledicu.
Tražite savet i mišljenje zrele dece , generacije koja ima i decu i roditelje.
Spremna za saradnju za nedonošenje zakona. Vesna

(уторак, 20. јан 2015, 22:23)
anonymous [нерегистровани]

Upitnik

Dr Milivojevic je rekao da nije postao nasiljan covek zbog batine koji je dobijao,ali sve jedno misli da je ok da neko lupi svoje dete. Takodje je rekao da ga ne interesuje sta se radi u inostranstvo,ali nam celo vreme govori o nekim situacijama koje su se izdesavale u inostranstvo. Mislim da nam g.Milivojevic i gospodja Novkovic salju duple signale sto se tice vaspitanje dece,i to na veoma pogresan nacin.

(уторак, 20. јан 2015, 22:24)
peki [нерегистровани]

primena sile u vaspitanju dece

Ne treba da razmatraju oni nad kojima je primenjivana vaspitna sila da bi bili ljudi jer su bili kaznjavani od srtrane "vaspitanih " bombama da bi posle toga bili poslusni i dobri.
Primena sile mora biti dozvoljena u onoj meri u kojoj nece doci do povreda i koja ce omoguciti autoritet roditelju.
Pravnici su ovu zemlju upropastili .Ne dozvolimo da nam upropaste i porodicu.

(уторак, 20. јан 2015, 22:26)
gorcilo [нерегистровани]

protivnik ovakvog zakona

Mislim da je glupost da nam se pored toliko neresenih pitanja, izvesni nacelnici i strucnjaci u oblasti zaposljavanja i socijalne zastite (o cemu nemamo potrebe da govorimo koga i kako stite) mesaju u porodicni zivot i namecu ovakav zakon. Gde su prava roditelja? Zar je sada potrebno ganjati roditelje koji su svojoj deci dali sve? U Srbiji gde se jedna porodica najcesce ima jedno dete kome daje sve? Nose skupe telefone, garderobu, ne postuju nista i sada ih uciti da prijave roditelje sto je rekao ne, nesto zabranio ili ih udario.
Imam jedno dete i volim ga najvise na svetu. Trudim se da je ne tucem, ali sam primorana da ponekad povisim ton. Zar pored nasilja u porodici, nasilnih maloletnika, nezaposlenosti, pada nataliteta nama treba neko da nas uci kako da volimo i vaspitavamo decu. Zar oni to umeju bolje? Referendum. Pa, kako roditelji odluce

(уторак, 20. јан 2015, 22:29)
Mito [нерегистровани]

Površno

Imamo dvoje uspešne odrasle dece, koje je majka par puta preventivno opomenula, ono što kažu pljesnula po zadnjici kada su bili mali. Nemaju traume, dobri su ljudi. Diskusija o nasilju u porodici, odnosno o nasilju nad decom i nasilju dece, nije pojasnila iako je dotakla problem TV i interneta, gde deca u filmovima vide da pojedinac udari drugog pojedinca barem tri puta nogom u glavu, a ovaj posle toga ustane i prebije onog drugog (iako je to u stvarnom životu nemoguće). Zato sada imamo brutalna razračunavanja među decom. Mislim da je potrebno da deca osete da udaranje pa i najmanje (po zadnjici), ako ništa drugo nanosi barem neprijatnost i posramljenost.

(уторак, 20. јан 2015, 22:39)
Vladimir [нерегистровани]

ma da li je moguće?

njihovo društvo je "tamo" samo zato što nisu tukli decu? stvarno? pa to je genijalno. eureka! dajte taj zakon odmah, od reči do reči, i koliko sutra će nam u državi cvetati ruže zar ne? ...besmislica.

(уторак, 20. јан 2015, 22:40)
Go West! [нерегистровани]

@U Skandinaviji...

Kamo srece da nase siromasno drustvo ima skandinavske probleme!

(уторак, 20. јан 2015, 22:42)
Боки [нерегистровани]

Батине или смрт

Подршка Др Миливојевићу и М.Новаковић. Родитељи који то јесу потпуно их подржавају. Да ме мој отац није испребијао (телесно казнио) када сам се као дете отргао од њега и истрчао на улицу, а он ме спасао од удара аутомобила, данас не би писао овај коментар. Мислим да је циљ предложених новина разбијање породице.

(уторак, 20. јан 2015, 22:43)
Srpska posla! [нерегистровани]

Cinjenice:

Tucena deca i sama tuku,kod nas se tuku i ostareli bespomocni roditelji!

(уторак, 20. јан 2015, 22:49)
anonymous [нерегистровани]

Nasilje nad djecom

ne vrse roditelji, vec tv, tv igre! Dok se roditeljima brani da tuku djecu, dotle tu djecu tv i tv igre uce kako da se tuku? Kakva je ovo paradoks? Pa djeca vide na nasilnim cricima sta i kako se radi-doduse to je fantazija- ali djeca to ne percipiraju. U obdanistima je sada najvise "igra" kad se imitiraju kojekakvi likovi sa tv. Sta je sad problem? Pricati o nenasilju nad djecom , kad ih mediji (tv,internet, tv igre) inidrektno uce nasilju tj kako da dadnu batine drugima!?
Strasno!

(уторак, 20. јан 2015, 22:54)
anonymous [нерегистровани]

Skandinavija ne hvala

U toj istoj Skandinaviji ce ti oduzeti dete ako ga vaspitavas da se izjasnjava kao heteroseksualno, ako decacima branis da nose haljinice i da se igraju lutkama. Nije ni tamo med i mleko, oni su otisli u drugu krajnost, zastranili su!

(уторак, 20. јан 2015, 23:04)
milos [нерегистровани]

povratnik

Upravo tako. Zapad samo deluje bajkovit...

(уторак, 20. јан 2015, 23:04)
Mira [нерегистровани]

zabrinut roditelj

Apsolutno nebulozan zakon! Nisam za usvajanje ovog zakona, isto kao i sto nisam za nasilje u porodici, ali kao i obicno, u nasoj zemlji politicari koji su potpisali ovako nesto nisu, niti ce pitati gradjane za misljenje. Tako da, roditelji, pripremite se za ono sto nam sledi... Porodico srpska, drz' se dobro...

(уторак, 20. јан 2015, 23:05)
anonymous [нерегистровани]

pravi primer sta se desava kad se deci daju sva prava

Jedna baka je na kasi velike samousluge na redu da plati. Iza nje u redu stoji jedna mladja zena sa nestašnim sinom od 9 ili 10 godina. Sin stalno gura majčina kolica koja već 5-6 puta udaraju baku po nogama. Baka se okrene malom i zamoli ga da prestane da je udara. Pošto mali nastavlja da je udara, baka se okreće njegovoj majci i kaže: "Zar ne možete da kažete vašem sinu da me ne udara?" Mlada gospođa, bez uzbuđenja - hladno odgovara:"Ne! Moja metoda vaspitanja mu dozvoljava slobodu da radi šta god želi, sve dok do njegove svesti ne dodje da to što radi drugima ne valja. Naučno je dokazano da je ta metoda daleko efikasnija!"
U redu iza dame sa detetom stoji jedan momak od nekih 20 godina, koji sve to pažljivo sluša, a u ruci drži teglu sa pekmezom od crvenih ribizli.Kad je dama završila svoje objašnjenje metode vaspitanja, on otvori poklopac od tegle i mirno istrese celu teglu pekmeza mladoj dami na glavu. Sva besna, van sebe, dama se okrene mladiću, a on hladnokrvno odgovara: - Znate, gospođo, ja sam vaspitavan slobodno, baš na isti način kao i vaš sin. I - evo vidite rezultat!" Starica se veselo okrene blagajnici i kaže: "Molim vas, stavite ovu teglu pekmeza na moj račun!

(уторак, 20. јан 2015, 23:05)
anonymous [нерегистровани]

batina je iz raja izasla

Da li ste vi svesni da se ovde radi o pripremanju deteta za zivot, a zivot nije med i mleko! Mazenje i pazenje ga bas i nece ojacati. Zivela sam dvadeset godina sa samohranim roditeljem i da, dobijala sam cuske ali sam i o svemu razgovarala sa njim, i znate sta? Zavrsila sam fakultet, ne pusim, ne pijem, ne drogiram se, postujem starije od sebe, imam svoj stav, znam sta je dobro a sta lose, znam da nekad ne mogu sve da imam, znam da sam spremna za zivot. Na isti nacin vaspitavam svoje dete.
Neki ljudi oko mene su ziveli pod staklenim zvonom, pored oba obrazovana roditelja, a sada osnovali svoje porodice, i gle cuda, placu i kukaju svaki drugi dan jer ne mogu da se nose sa najjednostavnijim problemima i zovu mamu i tatu da im resavaju iste!!! Kuda ide ovaj svet? Sta je sa vama ljudi? Na ovakva pitanja jedino psihoterapeuti, psihijatri, psiholozi i svestenici mogu da odgovore jer se samo oni bave ljudskom dusom i znaju kako drustvo reaguje. Niko drugi nije kompetentan. Neka svako radi SVOJ posao!

(уторак, 20. јан 2015, 23:07)
anonymous [нерегистровани]

Podrska dr Milivojevicu

U potpunosti podrzavam dr Milivojevica.Da me otac i majka ponekada nisu istukli ne bih postigao ovo sto jesam u zivotu.Veoma sam im zahvalan i najvise ih volim.Nema nista bez reda,rada i discipline.Prava se ne daju vec se zasluzuju ili se za njih bori.

(уторак, 20. јан 2015, 23:10)
Roditelj odraslog deteta [нерегистровани]

Potpuno podržavam

Moje dete je odraslo i neću imati problema ako se ovaj zakon usvoji ali će moje dete imati velikih problema da vaspita svoje dete. Podrška za dr Milivojevića da istraje na sprečavanju razbijanja porodice. Još nam je samo to ostalo.

(уторак, 20. јан 2015, 23:19)
anonymous [нерегистровани]

referendum

U toku trajanja emisije RTS Upitnik moj 12 godina star sin (imamo troje dece, on je srednje dete) je odusevljeno uleteo u dnevnu sobu da nas obavesti da je zakonom zabranjeno da roditelji pipnu dete.... Ako vam kazem da je rec o decku koji je dobro i poslusno dete, odlican djak i koji je u svom zivotu dobio par puta po zadnjici, onda ne mogu da zamislim kako ce reagovati deca koja su problematicnog ponasanja. S obzirom da mi izgleda da roditelji imaju dijametralno suprotan stav u odnosu na "stricnjake" koji nam spremaju zakon a da je pitanje od fundamentalnog znacaja za zivot gradjana - podrzavam ideju da se pitanje stavi na referendum.

(уторак, 20. јан 2015, 23:21)
anonymous [нерегистровани]

Kakva glupost

Meni samo nije jasno kako je moguce da mi u ovoj nasoj prelepoj zemlji uvozimo iz te Evrope sve ono sto nije dobro.Kako se ne donese neki zakon koji ce recimo uvesti da minimalna plata bude kao ona u inostranstvu,ali ne, mi moramo sve neke nebuloze da preuzmemo.Po mom misljenju,ovako se sistematski unistava jedna zemlja.Unistiti joj buducnost,jer buducnost su deca,a ako ta ista deca nemaju ono osnovno kucno vaspitanje,kako ce ta ista deca biti sposobna za vaspitavanje svoje dece.Ali tako se najlakse upravlja ljudima.Unistili su sve u ovoj zemlji.Roditelji ne mogu da prehrane svoju porodicu, rade i po dva posla da bi detetu obezbedili za zivot,a pri tome im ne ostaje bas puno vremena da se posvete vaspitanju svoje dece,i sad treba jos i da se uvede zakon koji ce deci dati apsolutnu slobodu. 

(уторак, 20. јан 2015, 23:53)
anonymous [нерегистровани]

Natalitet

Pomislila sam kako ce novi zakon uticati na natalitet u nasoj zemlji.To je vec vodeci problem.Medjutim,ovakvim zakonom taj problem postace jos veci jer mladi ljudi pored materijalnih teskoca u podizanju dece mogu opravdanje naci i u polozaju roditelja.U drzavama koje se navode kao
primeri u zastiti dece od roditeljskih kazni evidentno je da porodice imaju sve manje dece jer je roditeljstvo postalo naporno.Mozete biti uvuceni u vrtlog nadzora strucne sluzbe jer je komsija pogresno razumeo vasu ljubav prema detetu pa je prijavio za svaki slucaj.Pitam se da li neki sociolog moze da skrene paznju na primenu takvog zakona na nas mentalitet.Mi smo jos uvek zdrava nacija i trebalo bi da se sacuvamo nameta tamnih vilajeta.

(среда, 21. јан 2015, 00:30)
anonymous [нерегистровани]

zakon

Roditelji su sami krivi za svoju decu najvise. Cim je nekome "batine je iz raja izaslo sasvim ok",ne moj da se cudi kada se neko bije i tuce na ulicama ili u skoli. Poniziti svoje dete unapred samo radi vaspitanje i postaviti nekome osecaj ne pravdu,pa mu posle govoris kako je bio pre osetljiv ako se razboli ,ili da je neko drugih kriv. To nije ni malo ok. Mnogih odrasli ljudi(roditelji) bi rado sve svalili na filmove,na estradu i na drugih ,a svoje greske rado ne zele priznati. Nije lako,ali batine nije ok.

(среда, 21. јан 2015, 06:19)
anonymous [нерегистровани]

Cestitam Milivojevic

ako se dozvoli djeci sve kada su mali bice veci problem kada porastu ,ima razlika djece koja su mirnija pa ne trebaju batine a ima ih koja trebaju batine,na zapadu posebno u americi djeca kada porastu pocnu svasta da rade pa su svakog dana oruzana I druga ubistva

(среда, 21. јан 2015, 10:53)
anonymous [нерегистровани]

batine

Katastrofalan zakon.Ne treba usvajati sve sto dolazi sa Zapada.Deca su nam danas isuvise razmazena a sa ovim zakonom roditelji nece imati ni ono malo autoriteta koliko ga sada imaju!

(среда, 21. јан 2015, 10:57)
Zlatko [нерегистровани]

Batine su iz raja izasle

Emisija je bila super,gledali smo je u kuci svi clanovi porodice.Podrska je na na strani DR.MILOJEVICA.PRAVI COVEK.Niko nezna za njegove muke da vrati mlade ljude na pravi put, dok neko se pravi da zna svoj posao.Potreban mi je broj tel. od DR. MILOJEVICA radi konsultacija

(среда, 21. јан 2015, 10:57)
anonymous [нерегистровани]

Ko zna - zna

Prof. Milivojevic sam pokusava da zaustavi lavinu gluposti nametnutu spolja, jer jedini zna da je ovaj zakon kao takav prevazidjen na Zapadu, s obzirom na posledice (uskracivanje roditeljstva, zloupotreba zakona, drastican porast kriminaliteta te dece kad odrastu, itd.) Nazalost, bilo je "tri na jednog" i nije mu data prilika da navede mnoge prakticne primere i statistiku u korist svojih stavova.

(среда, 21. јан 2015, 11:07)
Gastarbeiter,penzioner [нерегистровани]

Kad vidim komentare koji zagovaraju...

batinanje najslabijih,dece,stidim se sto sam Srbin!

(среда, 21. јан 2015, 11:23)
anonymous [нерегистровани]

Mislim, stvarno...

Kakvo "batinanje", gospodine? Batinanje je jedno, a cuska posle svih ostalih metoda drugo. Namerno se iskrivljuje stav dr Milivojevica, koriste termini poput "batinanja", "nasilja" i sl. Da li znate, posto ste se potpisali kao "gastarbajter" (a i ja zivim u inostranstvu) da je ovaj zakon ukinut ili ogranicen u mnogim zapadnim zemljama, ukljucujuci npr. Kanadu?
Zasto? Zato sto nista nisu mogli - deci! Zloupotreba je bilo na svakom koraku.

(среда, 21. јан 2015, 11:26)
anonymous [нерегистровани]

...

Tipicna terminoloska zamka. Niko ovde ne podrzava batinanje, i nemojte koristiti termine koji su neadekvatni. Dr Milivojevic je jedini koji je znao sta govori, svi ostali su "mi pisemo i usvajamo, onako otprilike..."

(среда, 21. јан 2015, 11:30)
Atlija

hm....

Bravo

(среда, 21. јан 2015, 18:50)
anonymous [нерегистровани]

pravnici

Gospoda pravnici nemaju pojma o čemu pričaju.

Pokušavaju da odnos roditelja i dece svedu na zakonski paragraf.

(среда, 21. јан 2015, 23:14)
anonymous [нерегистровани]

bravo dr Milivojević

Kaže se narodski "batina je iz raja izašla" ali to naaravno ne znači da treba da premlaćuješ dete već je to samo ćuška!
I svi ostali (osim dr Milivojevica) su protiv ćuški a svi priznali da su se koristili istim kad su njihova deca bila mala!
I gospođo Novković, kakva "era ljubavi"?!!! Ma biće to era nemaštine gde ćemo jedni druge da ujedamo.

(четвртак, 22. јан 2015, 13:02)
Dubravka [нерегистровани]

Bravo Dr. Milivojevicu

Zelim da napisem par reci.Majka sam i baka.Imam veliko zivotno iskustvo.Bolju formulu u svom zivotu nisam cula od reci Dr. Milivojevica za uspesno vaspitanje dece.Slazem se potpuno sa njegovim stavom.Deci treba samo ljubav i disciplina.Ako to dete dobije od majke i oca zajednno uspeh je zagarantovanRazmislite malo o tome!.

(четвртак, 22. јан 2015, 13:24)
anonymous [нерегистровани]

Porodica je tradicionalna kategorija

Uređivanjem porodičnih odnosa zakonom je direktan udar na tradiciju jednog naroda i nacionalno nasledje. Svaki vid zlostavljanja treba biti kažnjen, a to se može uraditi preko krivičnog zakona koji već postoji. Donošenjem porodičnog zakona narušava se intima porodičnog doma i on postaje javno dobro. Takva porodica nema izgled da uspe, kad može bilo ko i bilo kad da ti se meša u porodične stvari. Imamo inspektore kriminalistike pa neka postave špijun bube i prisluškivače pa neka utvrde na osnovu osnovane sumnje ko maltretira decu ili supružnika pa neka ga hapse po postjećim zakonima. Da sam znao da će se doneti ovakav zakon nikad se ne bih ni ženio ni formirao porodicu kao okrilje za lični razvoj sebe supružnika i naše dece. Porodični zakon je sraman i udar na osnove ljudskog društva.