број коментара 172 Пошаљи коментар
(понедељак, 15. окт 2012, 12:47)
anonymous [нерегистровани]

super

Jedva cekam seriju.Nadam se da cete prikazivati svakim danom.Hvala Rtsu.

(четвртак, 18. окт 2012, 23:16)
Dana Makovski [нерегистровани]

serija - sva ta ravnica

gledamo seriju i zahvalni svo RTS na tako dobrim serijama, naravno gledacemo Jgodice. pozdrav iz Banja Luke

(петак, 19. окт 2012, 04:50)
anonymous [нерегистровани]

super rts

Jedva ceka Volim ovakve serije.

(петак, 19. окт 2012, 11:48)
anonymous [нерегистровани]

xxx

Nema Svetozara?

(петак, 19. окт 2012, 13:02)
Dijaspora [нерегистровани]

Izvrsna serija

Gledala sam seriju i moram reci da je najbolja do sada. Jedva cekam nastavak. Tim glumaca je odlicno odabran. Sve pohvalae za RTS.

(петак, 19. окт 2012, 14:33)
Poaro [нерегистровани]

izgleda

Izgleda da je ipak Svetozar ubica Koprivic!?
Zao mi Milice.

(петак, 19. окт 2012, 15:35)
Ivana [нерегистровани]

Nina Jankovic

Ja znam sta se desava u seriji, moja sestra Nina Jankovic glumi u ovom drugom delu. I moram da priznam serija je super.

(петак, 19. окт 2012, 18:03)
anonymous [нерегистровани]

wien.12

bravo serija je za pohvalu

(субота, 20. окт 2012, 09:58)
MajaPaukovic [нерегистровани]

Jagodici

Nina moram ti reci da jeste serija divna i da je fenomenalna...Znam jer sam ja statista u toj seriji.Divni su glumci i reziseri i svi ostali.Stvarno su svi za pohvalu.Meni je bilo divno snimati sa njima,jer bilo je i smeha i ozbiljnosti.Stvarno za svaku pohvalu.

(субота, 20. окт 2012, 11:26)
Vladimir [нерегистровани]

hvala

hvala RTS za ovu predivnu seriju samo bih vas zamolio da nam omogucite da gledamo u ispravnom formatu.

(субота, 20. окт 2012, 17:04)
anonymous [нерегистровани]

Предивна серија...

Предивна серија... Једва чекам да погледам прву епизоду. Хвала РТС-у на новим епизодама, јер сам велики љубитељ оваквих серија и филмова, који су смештени пре рата, у неким прелепим и раскошним вилама и дворцима, са послугом...

(субота, 20. окт 2012, 18:15)
bilja [нерегистровани]

pozdrav

neobicno lepa serija, hvala vam

(субота, 20. окт 2012, 19:13)
anonymous [нерегистровани]

Filmovi

Gde mogu da gledam filmove GOSPODJICA MARPL online? Pokusala sam ovde,ali ne ide... Ako neko zna neki sajt gde bih mogla da gledam filmove GOSPODJICA MARPL neka napise u komentarima...

(субота, 20. окт 2012, 19:38)
anonymous [нерегистровани]

jagodici

Izasla je knjiga Jagodici. ima je u Laguninim knjizarama. Neznam koliko kosta ali nije lose imati je. Bice verovatno nekada lektira.

(субота, 20. окт 2012, 21:33)
anonymous [нерегистровани]

Sve pohvale

Serija je odlicna. Bas sam odusevljena. Jedva cekam nastavak... Sve pohvale za temu, realizaciju i nase glumce! Svaka cast!

(недеља, 21. окт 2012, 17:48)
Tatjana [нерегистровани]

Sva ta ravnica i Jagodici

I ja sam jako odusevljena. Svaka Cast Svima <3 Verujem da je nova serija super! Nina,Natasa i Sloboda,3 omiljene glumice :) Srpske domace serije su najbolje,svaka serija ima svoju pricu <3 RTS-u Mnogo Hvala na prenos! Veliki pozz/Svedska

(недеља, 21. окт 2012, 17:57)
anonymous [нерегистровани]

,

brav0 za seriju

(недеља, 21. окт 2012, 18:26)
Peter iz Hannovera [нерегистровани]

Sva ta ravnica

Halo,
serije su pune emocija,cak da i suze iz ociju klize.Serije na RTS-u su jedinstvene.Veca radost za nas u dijaspori ne postoji.Nastavite tako.
Srdacan pozdrav

(недеља, 21. окт 2012, 18:50)
Maryann [нерегистровани]

Bas lepo!

Iako retko gledam TV,sve pohvale za vecerasnji program na RTS-u.Pocinju sigurno sjajni "Jagodici" a posle toga jedan fini filmic,za laku noc.

(недеља, 21. окт 2012, 19:42)
anonymous [нерегистровани]

Zorana

I Zorana Becic izvrsna glumica

(недеља, 21. окт 2012, 21:24)
Драагооољуб [нерегистровани]

Пппаааааааа,

Рекао бих да ме овај "наставак" само подсећа на оригиналну - првобитну, радо гледана серију. И то само по неким ликовима који само личе на оне из претходне, првобитне серије. За почетак, изгледа како сам рекао. Ако будем имао стрпљења да је гледам даље, можда се нешто и промени? Ко зна? Али, по јутру се дан познаје!! Извините, тако сам доживео.

(недеља, 21. окт 2012, 21:29)
Branislav [нерегистровани]

Jagodici

Meni se pre svega serija svidja jer je smestena e epohu i Vojvodjanski ambijent...to je sve ono sto Srbija danas nije....naravno strasno dobra ekipa od glumaca pa nadalje.Niti jedna serija koja je dosla iz Boegrada do sada nije imala tu tezinu i vrednost kao ova.niti je radjen ikada pre melodramski triler sa elementima horora , pa jos u Vojvodini :)) milina!

(недеља, 21. окт 2012, 21:35)
DANIJELA [нерегистровани]

Jagodici

Prva epizoda serije je odlicna jedva cekam nastavak.Hvala RTS.

(недеља, 21. окт 2012, 21:55)
marmem [нерегистровани]

net

Da li neko zna da li ce epizoda biti na internetu?
Hvala!

(недеља, 21. окт 2012, 22:14)
anonymous [нерегистровани]

jagodici

Da li je prva epizoda igdje stavljena na internet, propustili smo prvu epizodu, hvala

(недеља, 21. окт 2012, 22:34)
Jovan [нерегистровани]

Greške

Nastavak nije loš ali ima grešaka ... vide se radijatori grad se pre drugog svetskog rata zvao Petrovgrad nemoguće je da se tada pisalo latinicom,na primer mesto gde staje voz Beograd sve ostalo je u redu. Hvala RTS-u.

(недеља, 21. окт 2012, 22:52)
anonymous [нерегистровани]

re jagodici

Serija je svake nedelje,mislim da ce biti repriza 28/10 izmedju 16-17.oo! Pratite rts, programska sema!

(понедељак, 22. окт 2012, 03:09)
anonymous [нерегистровани]

Nastavak

Nastaviću da pratim seriju, mada, ovom prvom epizodom nisam oduševljena. Nadam se da ću promeniti mišljenje u nastavku.

(понедељак, 22. окт 2012, 07:39)
bilja [нерегистровани]

zahvalana

Serija je predivna, samo sto u svim serijama na RTS se pojavljuju uvek iznova isti glumci, kaso da ne postoje drugi ljudi,pozdrav

(понедељак, 22. окт 2012, 11:40)
anonymous [нерегистровани]

super

Super serija Meni se svidja.Odlicni glumci. Moj lepi Beckerek.

(понедељак, 22. окт 2012, 11:50)
anonymous [нерегистровани]

webdesk@rts.rs

Nisam odusevljen prvom epizodom novog serijala o Jagodicima.Prvi deo je bio odlican ( Sva ta ravnica)

(понедељак, 22. окт 2012, 15:59)
Slaven [нерегистровани]

Slaven

Zašto me zameniše u seriji a ime mi ostaviše? Klasične sapunice.

(понедељак, 22. окт 2012, 16:00)
Nick [нерегистровани]

Jagodici

Jaka premijera nove sezone, ali imam utisak da je serija vec `preskocila ajkulu`.
Plasim se da ce scenarista, kao i u svakoj domacoj seriji, da iscedi sve sto moze da ispadne iz glavne price.

(понедељак, 22. окт 2012, 20:07)
Јелена [нерегистровани]

Када?

Када је друга епизода? У недељу?

(уторак, 23. окт 2012, 16:27)
dragana [нерегистровани]

pomoc...

svaka cast svima na ovim serijama...mislim da su kako za svaku pohvalu tako i za svaku dusu...imala bih jedno pitanje:svidja mi se muzika na pocetku serije...kako doci do nje?hvala u napred.pozdrav

(субота, 27. окт 2012, 15:26)
anonymous [нерегистровани]

greska

al ste vi strog kriticar uzivajte i negledajte na svaku sitnicu

(недеља, 28. окт 2012, 17:22)
nikola jezdimirovic [нерегистровани]

jagodici

svi treba da prate novu seriju jagodica bas je kul

(недеља, 28. окт 2012, 17:26)
nikola jezdimirovic [нерегистровани]

jagodici

bas je lepa serija extra

(недеља, 28. окт 2012, 17:28)
nikola jezdimirovic [нерегистровани]

jagodici

dobro nije los
a sta je
bilo na krovu kastara

(субота, 03. нов 2012, 00:28)
anonymous [нерегистровани]

Петровград

Наш лепи Петровград!

(субота, 03. нов 2012, 00:29)
anonymous [нерегистровани]

Баја

Пише лепо на шпици посвета почившем Стевану Баји Гардиновачком! Зато је "замењен".

(субота, 03. нов 2012, 20:54)
Maksimovic Ruzica [нерегистровани]

Jagodici

Dragi Nikola, potpuno se slazem sa Vama. Serija je predivna, a i prikazuje se u udarnom terminu.

(понедељак, 05. нов 2012, 11:15)
anonymous [нерегистровани]

milan

kako da skinem muziku sa zavrsetka epizode?

(уторак, 06. нов 2012, 21:04)
srdjan [нерегистровани]

ko je bio

ko je bio na krovu Jagodica molim vas reci te mi da znam .......?

(среда, 07. нов 2012, 10:51)
sanora [нерегистровани]

krov

Ja mislim da je na krovu sakrivena Milica.Ona nije umrla.

(петак, 09. нов 2012, 03:44)
ljubica [нерегистровани]

jagodici

ma kakva Milica,to je sigurno Miska pobegao iz zatvora i sad im se sveti,obecao im je to

(понедељак, 12. нов 2012, 19:23)
anonymous [нерегистровани]

Ubica

Bas me intreresuje ko je ubio ove seljane

(понедељак, 12. нов 2012, 22:04)
Mira [нерегистровани]

Ubica

Serija je predivna.Zao mi je sto Milica nije u njoj ali ali.Moj licni zakljucak je:Luda Zora ubila Makosa i Lociku.Jer ja mislim da ih je ona poznala kad su je je prestravili one noci na pokladama.

(четвртак, 15. нов 2012, 23:45)
mladen_89 [нерегистровани]

ubica

Da nije ubica mozda Stevan Jakubinac, Milicin otac... :)

(понедељак, 19. нов 2012, 19:56)
vojček [нерегистровани]

Fidreš

Mislim da je ubica Fidreš!!!Mada iskreno me zanima ko je ubica???? Jedva čekam da saznam...

(недеља, 25. нов 2012, 20:57)
kesten [нерегистровани]

trazim pomoc

Gde mogu da se pregledaju sve serije od pocetka?

(понедељак, 26. нов 2012, 00:28)
anonymous [нерегистровани]

ubica

serija je odlicna,mislim da je ubica zensko

(понедељак, 26. нов 2012, 02:31)
D Sajentist [нерегистровани]

...

Uglavnom propustam serije i filmove sa naseg podneblja (ex-yu),ali "Sva ta ravnica" i "Jagodici" su "obavezna literatura".
Obnavlja nadu u televiziju.

(понедељак, 26. нов 2012, 19:10)
anonymous [нерегистровани]

Inspektor

Mislim da je covek koji je kindapovao Branka i Lajka ustvari inspektor Kunc...

(недеља, 02. дец 2012, 21:35)
anonymous [нерегистровани]

.

Ko je ono na tavanu kaštela?Grof Petar Jagodić?

(петак, 07. дец 2012, 19:20)
i ja tako mislim [нерегистровани]

i ja tako mislim

slazem se sa tobom!!!!!

(субота, 08. дец 2012, 20:15)
anonymous [нерегистровани]

>>>>>.....

Sigurno ce biti neko u koga niko ne sumnja

(понедељак, 10. дец 2012, 08:44)
anjamanja [нерегистровани]

Ubica

Mislim da je ubica ona devojka koja radi kod Jagodića kao sekretarica, Klara.

(понедељак, 10. дец 2012, 15:06)
Aleksandar [нерегистровани]

Ubica

Slazem se da je ubica Milicin otac,a grof Petar I seta po tavanau.Jedva cekam sledecu epizodu JAGODICI u nedelju u 8h i 10 min.

(понедељак, 10. дец 2012, 16:39)
anonymous [нерегистровани]

dsaad

jel rodjena sestra?

(среда, 12. дец 2012, 01:45)
anonymous [нерегистровани]

manda

pa stvarno enmam ideju ko bi mogao da bude ubica.. mozda medjunarodni inspektor???

(субота, 15. дец 2012, 13:00)
anonymous [нерегистровани]

ko je ubica

Ja mislim da je ubica locike i makosa i onog fotografa luda zora, fidres, cak moguce i svetozar ili inspektor kunc

Dali neko zna gde se mogu gledati sve epizideeee


Obozavam ovu serijuuuuuuuuuuuuuuu

(недеља, 16. дец 2012, 17:49)
anonymous [нерегистровани]

dsf

da tacno je na senci se vidi sesir a inskpektor ga stalno nosi.

(недеља, 16. дец 2012, 21:47)
nikola [нерегистровани]

Kunc je ubica

jeste kad je onaj uhvatio branka kod kuće lude zore i povezao ga i naslonio pištolj čuo se njegov glas a i ko bi mogao da tako lako da se ušunja u kaštel kad je u ovoj epizodi(16 12 2012)ubio šiljačkog odmah se pojavio

(недеља, 16. дец 2012, 22:41)
BEZIMENI [нерегистровани]

Sta su pricale one sluge Jagodica

jel zna neko sta su pricale one sluge u kastelu !!!! kunc je ubica

(недеља, 16. дец 2012, 23:28)
anonymous [нерегистровани]

Kofer

Sta je sa onim koferom sto ga je sekratarica donela i ostavila na stanici u Beckereku?

(недеља, 16. дец 2012, 23:29)
Đovani [нерегистровани]

Pitanje

Da li je neko ukapiro zasto je Jovan bacio ono mastilo pa sišo u kuhinju i Marišnenin mu je rekla izvini ništa mi nije jasno?????

(понедељак, 17. дец 2012, 15:06)
Kaštelan [нерегистровани]

Ubica

Ubica je sin Lude Zore.

(понедељак, 17. дец 2012, 15:20)
Kaštelan [нерегистровани]

Trag

Mastilo je bačeno da bi uljez ostavio trag

(уторак, 18. дец 2012, 20:21)
nikola [нерегистровани]

Procitao sam knjigu

procitao sam knjigu i znam ko je ubica kara hajracek,cerka od lude zore ubila je sve one koji su maltretirali ludu zoru.Ona nije htela naneti nikakv0 zlo jagodicima vec je samo branila njenu oslabljenu majku.Secate se prve epizode kada su njenu majku maltretirali locika i makos preobuceni u one cudne maske.Nakon toga ona ih je ubila.Isto tako niko nije mogao uci u kastel a da ga niko ne primeti.Onaj sa tavana je rodjak jagodica.Mariselje mu je donosila hranu i pricala s njim.To je i plasilo Jovana.A vracara je sestra odgateljice grofa milaa jagodica i ona jo prenosi sve sto joj milan kaze.Ona hoce da se time uvuce u porodicu jagodica.

(среда, 19. дец 2012, 22:56)
anonymous [нерегистровани]

Pitanje

Da li je stevan jakobinac umesan u ubijanja?

(четвртак, 20. дец 2012, 06:30)
anonymous [нерегистровани]

Procitao sam knjigu - odgovor

Ne mogu da verujem da neko moze da pokvari drugima uzivanje u gledanju serije i otkrije ko je ubica. Da sam htela da znam kraj procitala bih knjigu. Ako nisi shvatio ovde su ljudi pogadjali ko je ubica i sigurno ih nije interesovalo da im neko tri epizode pre kraja to i otkrije.

(четвртак, 20. дец 2012, 10:26)
anonymous [нерегистровани]

Nikolica prikolica

Ko voli seriju, gledaće, koga zanima, čitaće, a prepričavanje pročitanog treba ostaviti za časove srpskog jezika.

(четвртак, 20. дец 2012, 15:58)
anonymous [нерегистровани]

Ubica

Ubica je Svetozar zato sto ga je onaj Miska izdao kad je iso Jovan kod njega u zatvor da mu kaze ko je

(четвртак, 20. дец 2012, 20:57)
anonymous [нерегистровани]

Mastilo

Jovan je bacio mastilo da bi se kroz onaj lift za poslugu mastilom isprljao ko god da je kroz njega pričao sa onim na tavanu. A to su Marišneni i Slaven... Treba da se otkrije koji su njihovi motivi što su Jovana lagali i praktično pravili ludim.

(четвртак, 20. дец 2012, 22:55)
anonymous [нерегистровани]

Sofija Korngold i Mate

Zasto su se gospodja Korngold i Mate doselili? Koja je njihova uloga?

(петак, 21. дец 2012, 15:54)
anonymous [нерегистровани]

procitao

pročitao si knjigu a ne znas da nije Kara nego Klara i da se sluzavka ne zove Mariselje (???) nego Marisneni, to jest Maris Neni. I na stranu sve,nije mi jasno kako neko može da nalazi užitak u tome da drugima kvari gledanje serije ili čitanje knjige. Svaka čast.

(субота, 22. дец 2012, 17:27)
anonymous [нерегистровани]

jagodici

ko je ubica pitaj sestru

(субота, 22. дец 2012, 21:55)
anonymous [нерегистровани]

Pitanje

Zasto je Klara ubila Bandiku i Mihalja,kada su samo Locika i Makos maltretirali Ludu Zoru? Kako je Locika nju mogao znati?Ko je otkrio i kako je otkrio da je ona ubica?

(недеља, 23. дец 2012, 20:04)
Anchi Ana Vejic [нерегистровани]

Prevaranti

Sofija Korngold i njen sluga su prevaranti.Ona zavodi muskarce i uzima im nakit i novac.Njihov plan se menja kada se ona zaljubi istinski u Lajka, koji kasnije saznaje za nju i njenog slugu i sve to mu slama srce. Uzivanje dok gledate ovu extra seriju zeli vam Anchi;)

(недеља, 23. дец 2012, 23:36)
anonymous [нерегистровани]

luda zora

ako je klara cerka lude zore ko je onda ludoj zori napisao ono j na ledjima

(понедељак, 24. дец 2012, 10:55)
pekica [нерегистровани]

ubica

Ubica je Klara Hajracek.

(понедељак, 24. дец 2012, 11:33)
anonymous [нерегистровани]

odgovor

klarine zrtve

(понедељак, 24. дец 2012, 19:55)
anonymous [нерегистровани]

Kunc bez maske

Ubica je inspektor Kunc, otkriven na kraju poslednje epizode

(уторак, 25. дец 2012, 09:09)
anonymous [нерегистровани]

?

Meni su neke stvari nejasne, ako je Klara ubicak ako je onda Locika onako prepoznao kao da je zna sto godina, i zasto je ubila fotografa i Mihalja..to mi nikako nema logike..

(уторак, 25. дец 2012, 18:14)
anonymous [нерегистровани]

zasto

Zasto bih Klara ubila Mihalja i Bandiku i zasto je druga zrtva onako lako prepoznala Klaru

(среда, 26. дец 2012, 02:05)
anonymous [нерегистровани]

Nije Klara ubica!

A i zasto bi se onda luda Zora plasila inspektora Kunca , ako je ubica Klara (njena cerka) , a i ne verujem bas da je Klara ubica, sve me je navodilo da mislim da je Kunc zbog otmice Branka i Lajka , posto on nosi sesir ima slican glas i po vrh svega odao ga je njegov hod i njegovo drzanje .

(среда, 26. дец 2012, 23:02)
anonymous [нерегистровани]

Jag

Ona luda ZOrka ima neke veze...
sa ubistvima.
Ali samim tim sto se ne pokazuje lice ubice, nju ili njega smo vec videli, ali ne mogu da provalim !

(петак, 28. дец 2012, 15:51)
velli [нерегистровани]

Logika Agate Kristi


Ubica je, najmanje sumnjiv, pandur Masnikovic. Nadam se?

(петак, 28. дец 2012, 17:51)
teodora [нерегистровани]

jagodici

ja mislim da je svetozar ubica zato sto je on od detinjstva tu i sviga znaju u selu a kunc trazi onog kog milan marisneni skrivaju preko onog liftica

(петак, 28. дец 2012, 18:04)
anonymous [нерегистровани]

jagodici

ja mislim da je lajkova sestra goluba jel je i on atu od detenjstva sa lajkom

(субота, 29. дец 2012, 20:22)
Pažljivi gledalac [нерегистровани]

poručnik Vasić kao Poaro

Izgleda dosta ubedljivo da je Kunc ubica, ne samo zbog toga što je na kraju epizode prikazan sa pištoljem uperenim u Lajka, već zato što je dugo sumnjičen od poručnika Vasića, i u vezi sa nestalim dokazima, a i zbog toga što Kunc očigledno koristi tuđi, tj. lažni identitet. On je nešto kao Herkul Poaro u našoj varijanti(ako se ne varam i Herkul Poaro je bio policajac pre nego što je postao detektiv), Masniković je njegov Hejstings:).

(субота, 29. дец 2012, 20:30)
anonymous [нерегистровани]

klara

ja mislim da su klara i kunst nekako umesani, al da nisu ubice

(субота, 29. дец 2012, 21:15)
Д [нерегистровани]

Поаро

Није Хејстингс него Џап.

И ја делим мишљење да серија све више личи на Поара. Ево да додам "листи осумњичених" и Томислава који је нестао је кад се десило убиство на соареу, и у селу исто кад је претучена Зора у прошлој епизоди.
Кунц сигурно није, не би било нимало поаровски да је он. Мислим да није ни Клара, Масниковић сигурно не.

(недеља, 30. дец 2012, 16:30)
Д [нерегистровани]

грешка

Хејстингс је помоћник Поара.

(недеља, 30. дец 2012, 21:16)
anonymous [нерегистровани]

ubica

klara hajracek

(недеља, 30. дец 2012, 21:33)
anonymous [нерегистровани]

Ubica

Ko je ubica u seriji?

(недеља, 30. дец 2012, 22:42)
anonymous [нерегистровани]

z

Zasto Lajka?

(понедељак, 31. дец 2012, 09:07)
anonymous [нерегистровани]

b

Meni su sumnjive Borjana i ona medicinska sestra?!?!

(понедељак, 31. дец 2012, 15:02)
Maja [нерегистровани]

Jagodići

Ubica je sigurno Slaven.

(понедељак, 31. дец 2012, 17:45)
anonymous [нерегистровани]

sestre

sigurno su sestre..ova ispitije Milana i prenosi sve Borjani

(понедељак, 31. дец 2012, 18:10)
Djordje_Ziga [нерегистровани]

Ubica

Ja mislim da je ubica Tomislav.

(понедељак, 31. дец 2012, 19:07)
marko [нерегистровани]

ubica

ubica je otac mijice

(понедељак, 31. дец 2012, 21:16)
anonymous [нерегистровани]

Лајко

Да ли је Лајко преживео напад?

(понедељак, 31. дец 2012, 21:44)
jovan [нерегистровани]

lajko

preziveo je

(понедељак, 31. дец 2012, 21:56)
nemanja [нерегистровани]

ubica

ubica je luda zora

(уторак, 01. јан 2013, 01:12)
Miky [нерегистровани]

Nastavak

Hoće li se snimati treća sezona ove serije ?

(уторак, 01. јан 2013, 01:18)
Miky [нерегистровани]

Nastavak

Hoće li se snimati treća sezona ove serije ?

(уторак, 01. јан 2013, 15:49)
anonymous [нерегистровани]

ubica J

Ubica je neki paor .......



J

(уторак, 01. јан 2013, 15:56)
Mutic [нерегистровани]

Ubica

ubica je klara,ona je kcerka lude zore,zato je sveti i inspektor punz je njen brat ;)

(уторак, 01. јан 2013, 19:52)
Ubica [нерегистровани]

:D

Ubica je milicin otac jer je on ljut na jagodice a mozda je i kunc ubica svetozar nije ubica jer je on potplatio nekog da na telima reze slovo J mozda je ubica neki miskin prijatelj.

(уторак, 01. јан 2013, 21:01)
anonymous [нерегистровани]

ubica J

Klara nije ubica a ni kunc...Nije ni Kunc...
Ubica je neki paor.....
klara je dosla 1 god. posle maltretiranja Lude Zore i Kunc sa njom zajdeno .....

JJJJJJ
J
J J
J J

(среда, 02. јан 2013, 16:00)
Petar [нерегистровани]

Ubica

Ubica je Miska, znam sigurno!!!

(среда, 02. јан 2013, 18:13)
Dunja:) [нерегистровани]

Ko je ubica????

Mislim da je ubica Svetozar,kao sto je Miska i rekao. U prvom serijalu su svi sumnjali na njega- on je to zamerio Jovanu i Branku... Mozda im se sveti... Ne verujem da je Klara ubica jer nju ne poznaju seljaci(onaj drugi paor prepoznao je ubicu kada ga je ugledao bez maske),Kunc je mozda Zorin sin,ali nije ni on ubica. Kunc je tu samo radi Vidana. Garant Svetozar....:)

(среда, 02. јан 2013, 18:20)
Dunja:) [нерегистровани]

I,da..

Sumnjive su mi i dve sestre,Borjana i ona bolnicarka sto joj je slala informacije o Jovanu
... Videcemo....

(среда, 02. јан 2013, 20:08)
Sara [нерегистровани]

Jogodici

Da li je Lajko ubijen??

(четвртак, 03. јан 2013, 01:49)
Д [нерегистровани]

Светозар?

Који би били мотиви Светозара за Макоша, Лоћику, фотографа? Мада, могуће да има везе са Мантелом и малверѕацијама у кредитној задруги...
И даље ми је прва опција Томислав, а можда има и две убице.

Могуће је да је Мишка рекао Кунцу за бегунца, а Борјана и Светислава да раде за њега.



Неки мутни делови:како је могуђе скривати бегунца годинама у кући а да то Јован не сазна, убиство на соареу где је било доста људи десило се без трага и гласа, и на основу чега се дошло после рањавања Кунца да је он Зорин син?




(четвртак, 03. јан 2013, 12:00)
Gledalac [нерегистровани]

Je l to ode Lajko?

Mogu da zamislim seriju i bez Lajka, ali se ipak pitam da li je moguće da su "Jagodići" ostali bez jednog od najintrigantnijih likova? Slična sudbina zadesila je i Milicu, ali je ona bar nekako prisutna kroz Jovanovu muku...

(четвртак, 03. јан 2013, 12:58)
Dunja:) [нерегистровани]

Za Д...

Zbog cega sumnjas na Tomislava?
Meni on ne deluje kao ubica,on je samo jako bolestan...Mada,sve je moguce....

(четвртак, 03. јан 2013, 16:00)
jovan [нерегистровани]

ubica

ubica je klara hajlarcek

(четвртак, 03. јан 2013, 17:14)
anonymous [нерегистровани]

matrix

Ubica je milicin otac sigurno po debljini

(четвртак, 03. јан 2013, 19:58)
Д [нерегистровани]

За Дуњу

Томислав је нестао на соареу кад је било убиство и кад је Зора претучена на селу, али није био у граду кад су убијени Милица и сад нападнут Лајко тако да ипак вероватно није он. Ево у најави се открива да су били повезани Клара и Кунц, и Клара прети Кунцу да је и он може проћи као остали...Сама Клара и њен значај ми је доста лабав кад се зна да је Јован одбио моноге кандидате за посао пре ње, а вероватно објашњење је да је план био да преко Бранка добије посао, а да би то успела онда је био план да она њему привуче пажњу код воза и да јој помогне и да придобије његове симпатије у возу, и све се то онако филмски и десило...А временом она је заволела Јагодиће и не жели више да сарађује са Кунцом, а колко се видела сенка убице и рука убица је мушкарац...Некако ми изгледа да ће на крају серија мало да утрокира, доста мистерија...

(четвртак, 03. јан 2013, 20:04)
anonymous [нерегистровани]

jagodici

ubica je zoltan!!!!!

(четвртак, 03. јан 2013, 21:31)
Za Д.... [нерегистровани]

:)

Da,D,slazem se sa tobom...Klaru ionako niko od seljana nije poznavao...
Meni su ponajvise sumnjive cipele kakve je nosila treca maska na pokladama;nisam bas razumela da li je to stvarno bio Mihalj.Ili neko drugi takodje bogat. :)

(четвртак, 03. јан 2013, 22:56)
ja [нерегистровани]

ubica

Ma ubica je od Kunca baka ili majka 100% mada sumnjiva mi je i Jovanova cukunbaba ma da, ona je.... zezam se xD Kunc je umesan, lici da je ubica ali nzm, sve je moguce, gledala sam najavu i izgleda kao da je i Klara umesana al nzm ona ima neke veze sa Zorom ili Kuncem,Svetozar, pa nzm sumnjiv je manje-vise, onaj Mate, Matihias Ckorngold je sumnjiv takodje, Miska zna ko je o u svakom slucaju, mada i Vidan nesto muti, ovo je tip serije u kojoj su svi sumnjivi i sve je moguce xD

(четвртак, 03. јан 2013, 23:10)
anonymous [нерегистровани]

re>inspektor

DA li je moguce da je to isti covek, c,c,c xD

(петак, 04. јан 2013, 00:10)
anonymousssss [нерегистровани]

s

ubica je žensko 100%. možda ih je dvoje u pitanju

(петак, 04. јан 2013, 08:26)
dunja savic [нерегистровани]

jagodici

ja po dokazima mislim i uverena sam da je ubica inspektor kunc 100 posto ali imam jos sumlji u druge... mnogo mi je i mate bio sumljiv... opet sa druge strane mislim da inspektor kunc nije sam u ovomwe ima sigurno jos nekog seljak sa njim... klara ima newke veze sa inspektorom kuncom. u prosloj epizodi sam saznala da je luda zora inspektoru kuncu majka...

(петак, 04. јан 2013, 08:43)
dunja savic [нерегистровани]

jagodici

mislim da ste u pravu ali porucnik vasic je sumljiv ali kunc je pobegao iz bolnice a i grof petar nesto je rekao da se neki ubica prestavlja kao policajac...

(петак, 04. јан 2013, 10:56)
dunja savic [нерегистровани]

jagodici

nije zensko vec su dva muskarca a to su kunc i jedan od paora 100 posto kazem ti a mozda nisam upravu mozda je i klara...

(петак, 04. јан 2013, 11:21)
dunja savic [нерегистровани]

klara

ma klara nije sigurno ubica
videlo se da je muska ruka

(петак, 04. јан 2013, 13:47)
dunja savic [нерегистровани]

jagodici

mozda je i tomislav jer je i miska bio takav ko on verovatno da je to tomislav a njegova sestra moza samo zavodi branka...

(петак, 04. јан 2013, 13:51)
dunja savic [нерегистровани]

jaghodici

znam da svi sad mislite kako je sad tonislav ali niko nije mogao da veruje ni da je miska bio ubica...

(петак, 04. јан 2013, 14:49)
Д [нерегистровани]

Лоћика

Лоћика је препознао оног који га је убио и видело се да се добро знају тако да тешко да је Томислав, а и Томислав није био у граду кад су нападнути Милица и Лајко.

Како се дошло до тога да је Кунц Зорин син?

(петак, 04. јан 2013, 18:01)
mia [нерегистровани]

ubica

ubica je kunc zato u seriji sva ta ravnica se poručnik vasić bio sa bricom se brio i kunc je sigurno uzeo i ubio makoša loćiku bandiku i mihalja a kad je kunc tukao klaru klara je pitala šta je kinc uradio sirotoj zori njenoj babi i kunc je nom stop ispitivao branka i on oće da se osveti grofu milanu branko i jovan su u opasnosti možda

(петак, 04. јан 2013, 19:06)
anonymous [нерегистровани]

Jagodic

eeeeeee,a ko je ubica

(петак, 04. јан 2013, 19:43)
Dunja:) [нерегистровани]

<3:)

Verujem da ce se sada Branko suociti sa ubicom, kao sto se Jovan suocio sa Miskom u seriji "Sva ta ravnica".Stoga je to neko njemu blizak(sto se uostalom i vidi iz najave).
I jos nesto- ne razumem zasto bi Miska lagao za Svetozara...

(петак, 04. јан 2013, 22:46)
marko [нерегистровани]

ubica

Ubica je Klara Hajracek Huncova sestra

(субота, 05. јан 2013, 01:38)
Д [нерегистровани]

Без сумње

Убица четворке са поклада је Зора, без сумње.
Милицу је на покладама застрашио Макош, тада комунитички агент, а Лајка је напао Мат.

(субота, 05. јан 2013, 02:51)
Д [нерегистровани]

четворка

Особа од неких 170цм улази у каштел и убија Михаља.
Лоћику убија исто неко ко није посебно крупан коме се Лоћика са олакшањем обраћа кад је маска скинута.
Пре убиства Макоша приказана је Зора.




(субота, 05. јан 2013, 16:13)
anonymous [нерегистровани]

mala saka

nije musko, nego zensko, saka je suvise mala za musku, sto znaci da je klara, klara je cerka zorice i placeni ubica kunca, a kunc je agent...Znate kako to ide kad kazu krvavi ubica uobicajeno nas zavlace da je to musko, a ono bude u stvari zensko...

(субота, 05. јан 2013, 19:59)
milan [нерегистровани]

ubica

ubica makosa i locike je luda zora znam sigurno

(субота, 05. јан 2013, 20:35)
dunja savic [нерегистровани]

ne kapiram

ni ja ne kapiram

(субота, 05. јан 2013, 22:00)
mladen markovic [нерегистровани]

ubica

ja mislim da je ubica sa maskom svetozar

(субота, 05. јан 2013, 22:49)
anonymous [нерегистровани]

odgovor

da ali vidan je mislio na kunca

(субота, 05. јан 2013, 23:05)
mladen markovic [нерегистровани]

luda zora

mozda luda zora hoce da se osveti umesto kunca i klare hajcek

(субота, 05. јан 2013, 23:09)
mladen markovic [нерегистровани]

odgovor

ubica je klara hajcek

(недеља, 06. јан 2013, 01:49)
Д [нерегистровани]

Убица Михаља

Погледајте на крају осме односно на почетку девете епизоде особу која улази у каштел пре убиства Михаља. Види се да је висока око 170 цм. Исто тако на крају четврт се види да убица није висок. Клара не може бити никако јер се Лоћика насмејао кад је видео ко је испод маске и рекао: млатарам овоом секиром ко будалка, ај седи, то сигурно не би рекао Клари.

(недеља, 06. јан 2013, 10:34)
Dunja:) [нерегистровани]

J

Zora na ledjima ima ispisano slovo J,sto bi moglo da znaci da su ga urezali Locika i Makos,njeni silovatelji,pa se ona sveti takodje ispisujuci slovo J,ovaj put na celu...

(недеља, 06. јан 2013, 13:28)
anonymous [нерегистровани]

cistac

A onaj lik sto je cistio ulicu kada je Branko isao kod fotografa uvece kasno i Branko mu je dao cigaretu. Taj je cistio i dan posle toga i predao Brankov opusak policiji. Taj je ubica garant i to radi za Klaru.

(недеља, 06. јан 2013, 14:21)
Рe<2 [нерегистровани]

J

Врло вероватно ѕа Ј, приказано је у најави неко играње и шегачење са поклада, вероватно на рачун Зоре. Ја да поновим своје виђење: Зора убила четворку са поклада, бивше коминисте, Лоћику, Макоша, Бандику и Михаља, Лођика и Макош преплашили Милицу, пијани после поклада, а Лајка можда Мат напао.
Кунц, Клара, Борјана и Светислава заједно на задатку тражења Видана Кастратовића.

(недеља, 06. јан 2013, 19:44)
Д [нерегистровани]

Клара

Ал ће вечерас да буде:како није Клара кад у књизи тако пише, како?

(недеља, 06. јан 2013, 20:40)
klara [нерегистровани]

ubica

ubica je klara sad sam gledao

(недеља, 06. јан 2013, 21:10)
anonymous [нерегистровани]

J

Ubica je Klara Hajracek, a nju je ubio Kunc

(недеља, 06. јан 2013, 21:12)
anonymous [нерегистровани]

kraj

DA li je ovo veceras bila poslednja epizoda?

(недеља, 06. јан 2013, 21:17)
anonymous [нерегистровани]

nastavak

Ljudi,jer ce da bude nastavak ove serije?

(недеља, 06. јан 2013, 21:21)
anonymous [нерегистровани]

Nastavak

Jel ce biti nastavka serije ?

(понедељак, 07. јан 2013, 01:09)
Д [нерегистровани]

Ипак Клара

Ја се зезнуо за Зору. Главно ми је било оно обрађање Лоћике Клари са "...ја млатарам овом секиром ко будала...ај седи", е сад како то да јој се тако пријатељски обратио?
Прочитао сам да је Клара убица у књизи али ме навеле нека писања да има доста одступања од књиге да одбацим Клару као опцију, јер ми је било мало глупо због неизвесности за тв гледаоце.
А он убиство Михаља најкилавије, Клара одлази у собу, негде се преоблачи у рите, из дворишта улазу у кућу и затиче Михаља самог, колко се ту требало ствари поклопити.
И питам се како удесити оно упознавање Бранка и Кларе у првој епизоди. Није Бранко путовао сваки дан на релацији БГ-Петроград, већ је требало сазнати кад он долази у Београд из Париза, и онда тек да му Клара привуче пажњу, ова вероватно не би добила посао без привлањења пажње Бранку јер је Јован све кандидате пре тога отерао, као и њу што је хтео.
И глума сад, Клара хистерична, превише у неким сценама, Борјана туц-муц...А и Бранко је могао раније рећи да је видео Клару једне ноћи да је излазила из каштела. И уопште је мало било речи о истрази убистава током серије. Нисам промашио да ће серија мало да утрокира на крају. Иначе одлична.

(понедељак, 07. јан 2013, 04:05)
anonymous [нерегистровани]

Mlako

Mnogo slabije od prvog dela Sva ta ravnica. Pomalo sam razocarana.

(понедељак, 07. јан 2013, 13:35)
Miljana [нерегистровани]

Jagodići

Volela bih da bude i nastavak.Zanima me šta je bilo sa Kuncom i Aidom dali je ona trudna?

(понедељак, 07. јан 2013, 14:38)
Д [нерегистровани]

Аида

Шта мислиш да ли је трудна?

До пред крај серија одлична, подела одлична и режија, али доста неубедљив расплет. Ето, рекао бих да глумица која је глумила Клару, као да није знала ни сама да игра убицу. Ајде претварање и што је на задатку, али ми њен лик укупно није стваран, прихватљив.

(понедељак, 07. јан 2013, 14:41)
jovan [нерегистровани]

nastavak

jer ce imati nastavka ove serije

(понедељак, 07. јан 2013, 16:12)
anonymous [нерегистровани]

Kunc

Serija je odlicna samo mi se kraj nesvidja trebali su da prikazu sta se desilo sa Kuncom .

(понедељак, 07. јан 2013, 21:44)
dunja savic [нерегистровани]

jagodici

eto vidite ko je ubica neko u koga smo se najmanje nadali, ali ima smisla napali smo svi na kunca a on ni kriv ni duzan dobro nekoliko nas smo sumnjali u klaru ali kad sam videla poslednju epizodu onda kad sam videlako je napisao zori na ledjima j presekla sam se ali klara je dobro podtupila i ja bih tako postupila da mi je majka u opasnosti nedo bog nikom...

(уторак, 08. јан 2013, 21:05)
Д [нерегистровани]

нејасноће

Откуд Бранку идеја да носи слику са четири покладе Зори?

Како је Клара схватила шта се све десило и ко су силоватељи ако јој је Зора целе ноћи само певала "одурне бећарце"?

Како се Светислава успела убацити да пази грофа Јагодића кад се тек запослила?

Како је успело Кунцу да удеси сусрет Кларе и Бранка на ж. станици ако је Бранко долазио из Париза кући после 4 године? И откуд Кунцу идеја да се Видан крије код Јагодића и да све то организује само због једне сумње на дугом штапу. Могао се Видан крити било где...

А овде долазим и до неких фундаменталних ствари: да ли се то дешавало да неко јури да убије свог некадашњег подређеног у партији у другу земљу само зато што га је овај напустио, и правити компликован и скуп план за ту потрагу? Ако је Кунц (Феликс) ментор требало би да му проритет буде сама политика... А Видан се могао крити било где...
Даље, како је могуће лажно се представљати као инспектор дуже време, морали су стићи неки дописи, ајде и нек је то фалсификовано све, али постоји комуникација и са Београдом, ту је и телефон...
Па сакривање Видана код Јагодића за које зна цела послуга а не знају младе газде. А Кунц без проблема пронашао Видана за једно вече проведено код Лајкових, зар ови никад не гледају код прозор увече, изађу напољу...

Убиство Михаља: Клара одлази у собу са соареа, негде се преоблачи у рите и из дворишта улази у кућу да би затекла Михаља самог, наравно нигде никог...

Лик Кларе: ноћу убија, дању префињена, углађена госпођица, са манирима, која се још и слатко насмеши... једном се могло чути и да сама себи говори пошто се са Бранком вратила са села "Кларо Хајрачек само ради свој посао" брзо дишући, где је та двострука личнност, опакост?
Михаљ, породични пријатељ Јагодића, удружује се са Макошом и Лоћиком, да би силовали Зору због њених наводних веза са Јагодићима, и ту још и онај фотограф...Па и само то силовање, само због тога што је добра са Јагодићима...


(четвртак, 10. јан 2013, 16:16)
Mila [нерегистровани]

Jagodici

Ja bih licno volela da postoji nastavak ove serije. Zna se da je Kastel i sva dobra koja je imala porodica Jagodic, konfiskovan l945.g. Ostaje znaci 15.g. prostora da se osmisli novi serijal. Naravno, ukoliko je autentican. Cehovljeve novele su takodje inspirisane ruskim plemstvom. Prvi put da se i kod nas TV industrija pozabavi plemickim porodicama. To je deo nase istorije i dobro ga je upoznati!

(недеља, 20. јан 2013, 14:25)
Mila [нерегистровани]

Jagodici

Snimace se nastavak serijala "Jagodici III"

(уторак, 12. феб 2013, 14:34)
dunja savic [нерегистровани]

za jovana

jovane bice nastavnak

(уторак, 30. јул 2013, 20:27)
anonymous [нерегистровани]

Jagodici

Kada ce biti nastavak ?

(понедељак, 03. нов 2014, 21:28)
jelena [нерегистровани]

lokacija

poštovani, interesuje me na kojoj lokaciji je su snimane scene koje so navedene kao da se radi o Slankamenu, ta tvrdjava ili šta god da je je jako interesantna i volela bih da posetim taj lokalitet, zahvaljujem unapred

(недеља, 09. нов 2014, 21:16)
Sonja [нерегистровани]

Lokacija

Mesto koje u seriji predstavlja Slankamen zapravo je Vila Stankovic u Cortanovcima, danas vlasnistvo Izvrsnog veca Vojvodine.

(понедељак, 02. нов 2015, 22:55)
Miljana [нерегистровани]

scene serije

Poštovani,
Serija je zaista,zaista divna! Ali,zanima me (ne mogu odgonetnuti) koja se scena serije snimala u Vršcu?