broj komentara 43 pošalji komentar
(četvrtak, 04. apr 2019, 00:01)
anonymous [neregistrovani]

dadilja

Mora da ga je dadilja matretirala

(četvrtak, 04. apr 2019, 00:10)
anonymous [neregistrovani]

Vi ste prvi bacili bombu

Norveski avion je bio jedan od prvih koji je bacio bombu na Srbe u Srbiji i Rep. Srpskoj. No, to je vec vidjeno i nista novo . Tako je isto bilo i u Iraku, Avganistanu, Libiji..vi decenijama ubijate narod sa pricom kako to radite ustvari zbog njihovog dobra. Licemerju vasem nema kraja. Nasa vlast treba da uvek bude jasna u osudi tog cina..u svakoj prilici i u svakom kontaktu sa vama. Ja zivim u Norveskoj tako da mi je ta njihova arogancija mozda vise ocigledna kad se posmatra izbliza

(četvrtak, 04. apr 2019, 00:12)
Milos [neregistrovani]

Dadilja

I šta kaže dadilja?

(četvrtak, 04. apr 2019, 00:17)
anonymous [neregistrovani]

Stontenberg

bio si presednik jedne drzave. Da si to ostao danas bih bio cestit i cestan covek,ovako kao sef bezakonja i sile pripasce ti u istoriji mesto koje si izabrao a to je ponizavajuce, shvatices to i sam jednom ali kasno.

(četvrtak, 04. apr 2019, 00:33)
anonymous [neregistrovani]

vlast

Ocigledno zapadni politicari dobro cuvaju svoju fotelju a onda kad je napuste pricaju drugu pricu i to je zapadnjacka politika.Budimo iskreni i poslusajmo druge ucevne i javne licnosti zapada koji pricaju sasvim drugacije i ko je u pravu neverovatno licemerstvo zapada.Pogledjmo zadnju kampanju protiv Venecuele I legalnog predsednika zapadne zemlje njih 50 drzava priznaje samoproglasenog predsednika Venecuele.Amerika je vodila istragu o navodnom mesanju Rusije u izbore sto znaci oni nedopustaju nicije mesanja a oni to cine javno u svakoj zemlji kud ide ova drskost moraju se pitati UN ako postoje.

(četvrtak, 04. apr 2019, 00:36)
anonymous [neregistrovani]

Ko iz Srbije...

... moze da bude prijatelj ovom coveku?

(četvrtak, 04. apr 2019, 00:45)
007 [neregistrovani]

Bog

Ce nam svima suditi....

(četvrtak, 04. apr 2019, 01:02)
Маја [neregistrovani]

Америчка

лаж поновљена много пута, вероватно треба да нам личи на истину. Међутим, што не иде, не иде, не може да прође.
Јадни они којима овакав изјављује саучешће.

(četvrtak, 04. apr 2019, 01:36)
anonymous [neregistrovani]

Пријатељство

Део тог чланка би требао да гласи: "Не треба заборавити да је НАТО два пута бомбардовао Србе, током рата у БиХ, па потом 1999... итд".

(četvrtak, 04. apr 2019, 02:25)
anonymous [neregistrovani]

Izrod

Kakav izrod trebas da budes da bombardujes zemlju u kojoj si proveo detinjstvo i odakle je zena koja te cuvala kad si bio dete?

(četvrtak, 04. apr 2019, 02:45)
anonymous [neregistrovani]

Kina i Rusija

Okrenimo se Kini i Rusiji jer ne mogu vise da gledam ove "demokrate" koji uporno hoce da nam isperu mozak.
Sta on misli sa "nevinim zivotima" ??? Verovatno njihovu cinicnu rec "kolateralna steta".Sigurno ne srpske vojnike i policajce koji su ponosno branili svoju zemlju od svetske bande . A to je lepo da on ima prijatelje u Beogradu ali ne treba da pokusava da nam "proda" te emotivne stvari iz njegovog privatnog zivota. I gospodja Madlen Olbrajt je imala prijatelje u srbiji koji su joj 2 puta pomogli kada je kao dete sa familijom bezala pa nam se bombama zahvalila. Ako Srbija takve prijatelje ima onda joj neprijatelji nisu potrebni.. Pravi prijatelji nam samo Kinezi , Rusi i Grci mogu biti a sve ovo ostalo je prodati olos koji je uvek unistavao Srbe.
A ti gospodine Stoltenberg jedi negde drugo taj tvoj cuveni sladoled ali nemoj vise u Beogradu jer tu nisi dobrodosao.

(četvrtak, 04. apr 2019, 03:02)
Миша Јовановић, Сан Дијего, Калифорнија [neregistrovani]

Није било једноставно

Кога он лаже? Распад Југославије и грађански рат је био производ НАТО кухиње!

(četvrtak, 04. apr 2019, 04:13)
anonymous [neregistrovani]

Pitanje

zasto se rusili mostovi u Novom Sadu a ne u Beogradu da li ko moze da objasni tu strategiju.
rusenje RTS pa Srbi su gledali CNN tako da je i to nejasno,ima dosta pitanja da se doticnom postavi.

(četvrtak, 04. apr 2019, 04:48)
anonymous [neregistrovani]

Pricam ti pricu

Volio bi i ja gospodine Stoltenberg da se vi setite najveceg etnickog ciscenja u Evropi posle 2-og svetskog rata koje je vas nato zdusno pomagao stavivsi se na stranu hrvatske “soldateske” isto tako kad vec pominjete Srebrenicu trebali ste pre toga pomenuti ono sto je dovelo do toga a to je Oricevo masakriranje Srba u Bratunackim selima. O Kosovu i Metohiji necu ni da pisem jer vidim da Vas u stvari Srpske civilne zrtve i ne interesuju mozda iz razloga sto je i vasa alijansa bila medju dzelatima. PS: Srbi su umorni od laznih dusebriznika i ta lazna briga o srpskim civilnim zrtvama im polako podize pritisak.

(četvrtak, 04. apr 2019, 05:21)
anonymous [neregistrovani]

Prijatelji...

Verujem ti, Stoltenberg, da imaš "prijatelje" u Srbiji, ali moji prijatelj i prijatelj mnogih Srba "NISI" i "NIKADA" neceš biti! NIKADA!!!

(četvrtak, 04. apr 2019, 05:33)
anonymous [neregistrovani]

Ali vi ne poznajete Srpski narod uopste. V i pokusavate da ga "vaspitate" po vasim shvatanjima.

Uzasnu ste gresku napravili bombardujuci Srbiju. Srbi vam to nece nikad ali nikad oprostiti. I bas zbog toga Srbi nikad vise sa vama nece biti nikakvi saveznici i nikad nece u nijedan savez sa SAD i Velikom Britanijom koliki god da je interes od toga... Sve vase "donacije" nakon toga sto ste dali su krajnje licemerne i Srbi vam se na njih smeju.

(četvrtak, 04. apr 2019, 06:34)
anonymous [neregistrovani]

Naravno

I Hitlerovi istomišljenici su bili ubeđeni u ispravnost fašističke ideologije.

(četvrtak, 04. apr 2019, 06:47)
Nikola [neregistrovani]

Na zapadu nista novo

Nije mi jasno zasto uopste dajete ovakve tekstove koji nemaju veze sa realnoscu. Sta zeli da taj gospodin da postigne sa svojom izjavom da zali za zrtvama. Da je osetio i da oseca taj uzas na svojoj kozi i da neprati protokol americke propagande nebih od uzasa pricao gluposti. Ovo za nasu javnost i netreba da se objavljuje jer to isto sto on prica i sam neveruje u to. Taj isti gospodin nista nije pozitivno i konstruktivno rekao i uradio da opravda zaljenje za ljudima koji su umrli i koji jos i dalje umiru od njihovih prlavih bombi. Njihova pogana propaganda ce uvek biti pogana sa ljudima koji je slepo slede bez ikakve savesti i morala.
Nadam se da ce te ovaj moj tekst objaviti.
Nikola

(četvrtak, 04. apr 2019, 06:55)
anonymous [neregistrovani]

Stoltenberg

...persona non grata!

(četvrtak, 04. apr 2019, 06:59)
anonymous [neregistrovani]

Prijatelji

Odakle tebi prijatelji u Beogradu?

(četvrtak, 04. apr 2019, 07:03)
Dejan [neregistrovani]

Zastita zivota

Tebi kao krivo Jens sto nisi bio umesto Bondevika tada i sto nisi izrucio 600 bomba sa sest F-16 kao na Libiju i tako doprineo jos vise zastiti civilnih zivota.
Ko zna sta bi bilo, mozda bi ranije postao generalni sektetar NATO
Ali zato nije falilo norveskih poruka na bombama kao God Påske! - Srecan uskrs!
Hvala ti bar i za to sto si se setio da i mi slavimo Uskrs.

(četvrtak, 04. apr 2019, 07:15)
Rajko [neregistrovani]

Ma nije valjda.

Ringe ringe raja, puna korpa jaja.

(četvrtak, 04. apr 2019, 07:19)
anonymousdomi [neregistrovani]

tišina

Bolje ćuti....tužno je davati ovakve komentare...

(četvrtak, 04. apr 2019, 07:22)
anonymous [neregistrovani]

I ovaj je "prijatelj"?

Odrastao u Beogradu, dadilja srpkinja... da li je poznavao Olbrajtovu?

(četvrtak, 04. apr 2019, 07:29)
anonymous [neregistrovani]

Zvuci kao da ga nesto progoni? Zasto?

Malo je cudna ova izjava. Kroz redove se vidi da i on sam zna da je sve bilo iscenirano. Kao, sad se priseca i zao mu je. I nama je. Jako je providno ovo sve... Ma da, kada se pogleda ko je vodio Srbiju tada, tesko je da se cudimo i mi sami zasto smo bombardovani. Tragedija je da je ista ekipa sada na vlasti. To je pitanje za nas same.

(četvrtak, 04. apr 2019, 07:35)
anonymous [neregistrovani]

Zlocinac Klinton i pijani Jeljcin

Udruzenim snagama na suverenu i malu Srbiju.
NATO zlocinci.

(četvrtak, 04. apr 2019, 07:57)
anonymous Lala [neregistrovani]

Idi begaj,

Više bi voleo da si bio u Beogradu kad je počelo bombardovanje .

(četvrtak, 04. apr 2019, 08:01)
anonymous [neregistrovani]

Istina

Je da je Stoltenberg kroz suze zalio i bio protiv bombardovanja. Nije tada njegova partija odlucivala vec hriscanska sa Bundevikom na celu. Oslo..

(četvrtak, 04. apr 2019, 09:09)
marko [neregistrovani]

Prijatelj

Gos. Jens ovo vam je drugi put da se javljate I izrazavate vasu zalost povodom NATO bombardovanja. Kao prvo prijatelji se ne bombarduju vec sa njima se razgovara I tako resavaju problem drugo ko god baca bombe I ubija narod te zemlje ne moze da govori kao prijatelj niti se sa tim postaje prijatelj, naprotiv gube se prijatelji I zato nemojte vise zlouptrebljavati tu rec.Trece imate problem I vi I vasi mentori da opravdate sva vasa zlodela I da ostanete normalni. Sklonite se sa mesta na kome se nalazite I budite covek I radite ono sto je za ljude koji imaju malo morala u sebi.Ako ga jos imate.Znate ubice ostaju ubice I nikad nece biti nesto drugo.I jos nesto da vas podsetim.Niste vi niti neko drugi dali zivot ljudima na zemlji vec Bog I on je jedini koji moze I da ga oduzme.

(četvrtak, 04. apr 2019, 09:21)
anonymous [neregistrovani]

E boze

Da li je moguce,da je imao prijatelje u Beogradu?

(četvrtak, 04. apr 2019, 10:12)
anonymous [neregistrovani]

Gospodine

Stoltenberg, svima bi bilo mnogo draže da se ne vraćate , jer ako niste ništa naučili od svoje dadilje jako ste pogriješili jako jako
A vaši prijatelji u Srbiji
Vam to sigurno nisu prijatelji , možda dobri poznanici
Tako da znate , a trebate znati i to da Srbin oprašta ali ne zaboravlja i da
Trebate znati da Srbin ima slonovsko pamćenje

(četvrtak, 04. apr 2019, 11:02)
anonymous [neregistrovani]

Kako nasa crkva kaze:

"Obrazovan je onaj ko ima obraza" Ovaj covek, da ima imalo obraza, nikada se nebi pojavio sa ovom pricom i napustio bi Srbiju pre nego sto je napljeskao besmislica i izmisljotinja.
Nemate prijatelje u Srbiji! Nikad za nikad. Za nas Srbe, Nato i njihove dadilje (kako rece jedan komentator) ostaju za nas crna, precrna mrlja za sve vekove vekova.

(četvrtak, 04. apr 2019, 14:23)
Raush [neregistrovani]

Savest je to , nema se mira

NATO se umesao u unutrasnje stvari jedne suverene zemlje koja je branila svoj teritorijalni integritet i direktno se stavio u sluzbi secesionista koji sluz samo SAD-eu.

Stoltenberg, sram te bilo , za sta nas Srbe smatras.

(četvrtak, 04. apr 2019, 14:45)
tijana [neregistrovani]

Stoltenberg

Po tvome,znaci opravdano je bombardovati zemlju u kojoj ti se ne svidja vlada ili politika. Jos jedan KRATKOVIDI gradjanin na planeti. Covece,oni hoce roblje,hoce mrave.Verovati njihovoj propagandi moze samo neko kome su vrane popile mozak.

(četvrtak, 04. apr 2019, 15:28)
Vidan [neregistrovani]

Komentar

Nema opravdanja za to što nas je NATO bombardovao.

(četvrtak, 04. apr 2019, 18:23)
anonymous [neregistrovani]

Koje...

...saucesce obema stranama?
Kojim stranama?
Koje ti prijatelje u Beogradu imas sa kojima si razgovarao?
Koje sprecavanje stradanja?
Pa vi ste direktno doprineli stradanjima!
Znate i zasto!

(četvrtak, 04. apr 2019, 19:23)
anonymous [neregistrovani]

Јефтина прича г.Столтенберга...

...чему та патетика, бомбардовали су нашу земљу коју он (као) толико воли, убијали људе свих вера и нација те '99-е у Србији, али и претходно у РСК и РС, да ли треба да спомињем осиромашени уранијум, али и (не знам зашто се ретко помиње?) још погубнији и опаснији плутонијум?

(četvrtak, 04. apr 2019, 19:40)
anonymousTO3A [neregistrovani]

GOS'N Stoltenbergu,

Vi pokusavate da branite 21 hijenu koje su napale JEDNU zebru (fer plej), branite ubice preko 2600 neduzznih, u nemogucnosti da se brane civila... samo mi objasnite jedno vase hladnokrvno ubistvo devojcice Milice Rakic, koja je sedela na nosi (nepune 2 god.)!? Kako bi Vi nazvali ubicu vaseg deteta sa 15000 stopa, bezbrizno sedeci u kokpitu pritiskajuci dugmad komandi za ispustanje bombi?

(četvrtak, 04. apr 2019, 22:04)
anonymous [neregistrovani]

Finmark

Sta mislis Stoltenberg da Finci u Finmarku postanu vecina i da zatraze da se odvoje od Norveske i pocnu napadati norvesku policiju iz zaseda?
Sta mislis da neka sila stane na njihovu stranu i bombarduje Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim i Tromsø? 

(petak, 05. apr 2019, 05:50)
anonymous [neregistrovani]

Rezigniran

Da li to on hoće da kaže da su NATO snage ,,policajci" i da imsju prava bez odobrenja UN da kroje i na silu sprovode svoju ličnu politiku a ne po saglasnosti UN.

(petak, 05. apr 2019, 08:58)
bane [neregistrovani]

kajanje

Da, sada se svi kaju i pričaju pričice za malu decu.Naša deca nisu doživela da čitaju ta kajanja.

(petak, 05. apr 2019, 09:38)
anonymousPero iz Svedske [neregistrovani]

Krivi....

Da,da,,i mismo KRIVI sto i danas se sretnemo
razgovaramo i ugovaramo sa prestavnicima ove grozne vojne saveze,kao da nista nije se desilo pre dve decenije.....Pero


(subota, 27. apr 2019, 22:39)
Jovan [neregistrovani]

Slazem se

Slažem se.... dosta mi ih je....