broj komentara 111 pošalji komentar
(utorak, 26. mar 2019, 16:24)
anonymous [neregistrovani]

referendum

Da se organizuje referndum za ulazak Srbije u Nato savez, pa biste onda videli da to nije "jedan deo" stanovništva, već cela nacija !!! Ni na pomolu izvinjenje, već svake godine ista pesma, minimiziranje posledica i žrtava, i pravdanje postupaka koji jesu bili okrenuti protiv civila jer 3500 ljudi nije tek "koleteralna šteta" kao ni brojni civilni objekti.

(utorak, 26. mar 2019, 16:26)
anonymous [neregistrovani]

Nee, nije, pa sto ste onda izricito

civile i decu ubijali i zemlju zatrovali, tako da oni koji su preostali sada umiru od raka.
Bestidno, da se uopste pojavljuje sa takovim iskazom. (...jer znate, Srbi su glup narod, to oni ne razumeju)

(utorak, 26. mar 2019, 16:29)
Srbin iz Nemacke [neregistrovani]

Bolje da nelupeta

Nego ko pati, NAROD U SRBIJI i ne samo sto su poubijali neduzne ljude,zene,decu nego su i zatrovali SRBIJU da nam jos uvek umiru deca i ko zna kada ce zemlja da se ocisti od njihovih "zastita civila". Kako bih rado nesto napisao ali znam da onda necete da objavite

(utorak, 26. mar 2019, 16:31)
anonymous [neregistrovani]

Ipak jeste

Vrlo dobro zna da ipak jeste. Da nije, zašto bi to trebalo naglašavati?

(utorak, 26. mar 2019, 16:32)
anonymous [neregistrovani]

Stoltenbergu

Ne.

(utorak, 26. mar 2019, 16:35)
anonymous [neregistrovani]

svaka cast

kako nije kad ste gadjali skole? jel su skole vojni ili narodni civilni objekti?

(utorak, 26. mar 2019, 16:38)
Krunislav [neregistrovani]

Nasilnici

Krsenje ljudskih pravi i humanitarska situacija se odvija i dans nad Srbima
Sto ne bombarduju siptare.

(utorak, 26. mar 2019, 16:41)
anonymous [neregistrovani]

Sta kaže

Uloga da pobije ili ranjava civile

(utorak, 26. mar 2019, 16:42)
jova [neregistrovani]

ma nemoj.

pa ako nisu bombe bacane radi naroda ,zasto onda pobiste na hiljade civila .hoce li se i ovom stoltenbergu prostirati crveni tepih kad dodje u beograd?????????????

(utorak, 26. mar 2019, 16:42)
anonymous [neregistrovani]

Sta mislis

Sta mislite g. Stoltenberg da se Rusi pocnu ubrzano naseljavati u Finmarku na severu Norveske, da pocnu napadati iz zasede policiju Norveske i da na kraju traze otcepljenje od Norveske?
A da NATO bombarduje sve od Kristiansanda do Tromsø?
Razmislite malo...

(utorak, 26. mar 2019, 16:43)
anonymous [neregistrovani]

nije bio protiv naroda

Milosrdni andjeo nije bio uperen protiv srpskog naroda, samo ga je ubijao, samo toliko.
Kao pripadnik istog tog naroda ja nemam problem sa NATO aijansom, ona ima problem samnom.

(utorak, 26. mar 2019, 16:46)
Čika Dragan [neregistrovani]

Ne znam...

Ne znam kakav epitet može zaslužiti čovek koji ovako nešto izjavi? U svakom slučaju ne pozitivan!

(utorak, 26. mar 2019, 16:51)
anonymous [neregistrovani]

Kasetnim bombama po pijaci u centru Niša

Da nije možda i pijaca u centru Niša vojni objekat? Uplašio se čuveni NATO pakt od krastavaca i paradajza koji se na pijaci prodaje? 

(utorak, 26. mar 2019, 16:55)
anonymous [neregistrovani]

Svasta

Neverovatno,kako Vas nikada nije,i nikada nece biti sramota,(ne znate sta ta rec znaci).

(utorak, 26. mar 2019, 17:00)
anonymous [neregistrovani]

Cilje bio ubiti drzavu!

Kad ubijete drzavu onda ste ubili i narod!

(utorak, 26. mar 2019, 17:01)
anonymous [neregistrovani]

Ma hajde

Da ste hteli da "skembate" Slobu, ni bog mu ne bi pomogao od vas. Ali vi ste hteli da razorite zemlju i narod. Zato. *rsh.

(utorak, 26. mar 2019, 17:03)
anonymous [neregistrovani]

"oprosti Iliji što te je tukao"

Tako reče Čvorović prebijenom podstanaru....
E tako i oni hoće da dobrovoljno oprostimo jedni drugima, mi njima što su nas tukli a oni nama , neznam šta , verovatno to što smo se branili.
Voleo bih da mi gospodin da samo jedan argumet po kome je voz u Grdeličkoj klisuri bio vojna meta, ili centar Niša da bi se bacale kasetne bombe. Ja zauzvrat mogu da javno iznesem argumente zašto su oni u Nišu gađali zgradu Komande armije, u delu gde je bio pritvor. Verovali ili ne, oni su imali "proverene" informacije da su tu njihovi zarobljeni vojnici. Hteli su da ih ubiju kako ih mi nebi smo izveli pred kamere i obrukali tu silu. Ali bruke je bilo i kasnije i zove se F117

(utorak, 26. mar 2019, 17:07)
Suprotno mišljenje: [neregistrovani]

NATO nas je zaštitio...

od daljih genocida!

(utorak, 26. mar 2019, 17:07)
Иван [neregistrovani]

Страшно..

Лицемерју никад краја!

(utorak, 26. mar 2019, 17:08)
anonymous [neregistrovani]

Ma kakvi...

NATO bombe nisu bile uperene protiv naroda, a i tamo gde su padale, nikoga nisu ubile i i na tom mestu je niklo cveće. Kaže 300.000 proteranih Albanaca godinu pre bombardovanja je iseljeno? Kako su oni to izbrojali kada Albanci nisu pristajali na popis stanovništva? I koliko su NATO snage i teroristička OVK oterali nealbanskih stanovnika Kosova u izbeglištvo? To nisu političke insuacije, već su činjenice. Takođe, kada je promenjen režim u Srbiji i izručen Slobodan Milošević Hagu, zašto nije Kosovo prepušteno Srbiji i srpskoj vojsci i policiji?

(utorak, 26. mar 2019, 17:10)
Mico [neregistrovani]

Nekad je bolje cutati

ako nije upereno protiv naroda, kako su onda te precizne i skupe rakete pogadjale i narod? Kroz bombe bacali svoje radioaktivno smece, koje je opet jos vise i najvise pogadjalo narod. Racunica je jasna, nisu bitne zrtve, nije bitan narod samo da se postigne neki efekat protiv vlasti. Da dodje vlast koja ce njih da slusa i radi u njihovom interesu

(utorak, 26. mar 2019, 17:10)
Mico [neregistrovani]

Nekad je bolje cutati

ako nije upereno protiv naroda, kako su onda te precizne i skupe rakete pogadjale i narod? Kroz bombe bacali svoje radioaktivno smece, koje je opet jos vise i najvise pogadjalo narod. Racunica je jasna, nisu bitne zrtve, nije bitan narod samo da se postigne neki efekat protiv vlasti. Da dodje vlast koja ce njih da slusa i radi u njihovom interesu

(utorak, 26. mar 2019, 17:14)
Nexuss [neregistrovani]

Boli ih bozja pravda

Znaju sta su uradili i sta su svojim pokolenjima ostavili,jer sve ce njih snaci bozja kazna.A godisnjicu bombardovanja treba obelezavati sve glasnije i sve zesce iz godine u godinu,da se nikad ne zaboravi !

(utorak, 26. mar 2019, 17:16)
anonymous [neregistrovani]

Доста се ћутало

Како каже Милошевићеве снаге "протерале" 300 000 Албанаца.Да ли је и сад Милошевић после своје смрти "протерао" поново 300 000 Албанаца који су побегли у миру и благостању са територије Косова и Метохије у ЕУ ? Као да једнак број Албанаца бежи са Косова било да је рат или мир?

(utorak, 26. mar 2019, 17:18)
anonymous [neregistrovani]

Halo kriticari NATO-a!

Pitatjte malo Albance sa Kosova sta oni misle o NATO-u i Milosevicevom rezimu iz toga vremena.

Sto se nas tice, mogli smo da prodjemo 100 puta gore.

Ja sam bio sve vreme mobilisan, sve vreme smo NATO avionima bili vidljivi, u stvari nismo se ni krili, jer nam nebi vredelo da su hteli da dejstvuju protiv nas.

Nazalost nastradali su drugovi koji su bili na protiv-avionskim sistemima, i to samo onda kada bi im neko naredio da te sisteme ukljuce. Ostalima nije falila ni dlaka na glavi.

(utorak, 26. mar 2019, 17:21)
anonymousPero iz Svedske [neregistrovani]

Odgv. Gosp.Stoltanbergu

Od vase dosadne komentare i i Izjave smo krajno
SITI ...Pero

(utorak, 26. mar 2019, 17:22)
Branislav [neregistrovani]

Stoltenberg

Jos jedna glopost NATOA,sada kada izlazi polako sve na videlo,pokusavaju da nadju neki izgovor. Izgovora NEMA uradiliste najvecu gresku i to ZLCINACKU,Srbija vam to nikad nece oprostiti.

(utorak, 26. mar 2019, 17:26)
anonymous [neregistrovani]

Sto bi Tudjman rekao..

1389 se i dan danas pamti. 1999 ce se i posle 600 godina pamtiti.

(utorak, 26. mar 2019, 17:29)
anonymous [neregistrovani]

Srbin

Toliko smo svesni okruzenja i uloge sile kao sto je NATO da je glupo i citati. Prenesite im da je bolje da cute.

(utorak, 26. mar 2019, 17:30)
anonymous [neregistrovani]

Ma dosta vise,

kako ne shvatate vi ste bombardovali jednu suverenu drzavu u 21.veku i to bez odobrenja SB UN i tu se sve zavrsava, krivi ste i izvrsili ste zlocin i povredu medjunarodnog prava.

(utorak, 26. mar 2019, 17:31)
veniamin [neregistrovani]

O, kako je lepo biti glup

A protiv koga je upereno ako nije protiv naroda. Osiromašeni uranijum. Kao da to ima kratkotrajno dejstvo.

(utorak, 26. mar 2019, 17:31)
anonymous [neregistrovani]

Jens

Eeeee, gospodine Jens: isključivanje struje svoj deci u celoj Srbiji grafitnim bombama na pragu XXI veka, rušenje mostova u Novom Sadu je sigurno imalo direktne veze za zaštitom...

(utorak, 26. mar 2019, 17:33)
anonymous [neregistrovani]

Da li RTS sme da objavi?

Da li RTS sme da objavi moju tvrdnju da je NATO 1999. godine, gadjajuci pored vojnih i civilne mete - zgrade televizija, pijace, bolnice, putnicke vozove, mostove, skole pa cak i elektro-instalacije, itd - upotrebivsi pri tom zabranjeno oruzje koje je skroz razbolelo gradjane Srbije sa dalekoseznim posledicama - pocinio GENOCID!

(utorak, 26. mar 2019, 17:33)
anonymous [neregistrovani]

Pa protiv koga je onda bilo upereno?

Protiv komaraca? Kako ih nije sramota?

(utorak, 26. mar 2019, 17:41)
Sava [neregistrovani]

Pitanje za anonimusa

Kad pričaš o njihovoj dobroti i bezazlenosti, objasni mi kako su to štitili civile kad su rušili mostove u Novom Sadu, Varvarinu ...
Kad su bombardovali petrohemiju u Pančevu, bacali kasetne bombe na Niš? Mogao bih do sutra
Hoćeš li nas možda i ti ubedjivati da je osiromašeni uranijum lekovit?

(utorak, 26. mar 2019, 17:44)
Sima [neregistrovani]

Narod (no)

A to sto su porušili nije trebalo narodu?

(utorak, 26. mar 2019, 17:46)
anonymous [neregistrovani]

Превршило меру

@Halo kriticari NATO-a

Па нисте само Ви били мобилисани. Многи од нас су били и у ПВО - од 95. до 99. сваке године по 2 месеца најмање. И пуцали смо и рушили гадове. По Вама они су тако летели изнад Србије и чекали да неки лудак нареди да се упали радар, а онда да гађају тај радар!?!? Нисмо требали да их гађамо да би они на миру могли да руше и пале? Нисте никада чули за срушене школе, болнице, мостове, пруге, за гађање центра Алексинца без икаквог разлога!?!? Ништа од тога нисте чули? Нисте чули да војска служи да брани и одбрани своју земљу од агресора који покушавају да је униште? Они су дошли у НАШУ домовину, они су убијали НАС. И престаните да нам препричавате бајке са ЦНН које су они користили као пропаганду. Чуј, протерано са Косова 300 хиљада Албанаца! А кога ћемо да бомбардујемо за протераних 250 хиљада Срба! Ко ће да бомбардује НАТО зликовце што су протерали толики свет и изазавали катастрофу у Србији? То све покупити па у Нинберг на суд и на робију.

(utorak, 26. mar 2019, 17:47)
anonymous [neregistrovani]

Pa zašto onda niste bombardovali tog protv kog je usmereno, a ne narod !!!

...I to prljavim atomskim bombama !

(utorak, 26. mar 2019, 17:48)
anonymous [neregistrovani]

Nikad nismo tražili mnogo

Možemo da budemo i blagonakloni prema ovom čoveku i da ’legnemo’ na priču, to nama Srbima i nije teško, takav smo narod – lako praštamo. Prvi razlog za to je da je čovek na pogrešnom mestu. Drugi, možda i važniji ’naše (beogradsko)’ dete, kao i svi oko nas ( stvorismo od njih nacije, dadosmo im države i deo našeg naroda samo druge vere da ih popune a oni ni da zahvale ) – uvek smo im za po nešto krivi.
Kažu da intervencija nije bila protiv naroda i hvale saradnju sa nama, a iz misija dolaze priče o našim vojnicima, baš onakvim kakvi oni i jesu: profesionalci, obučeni i, iznad svega, časni. Ovo nije moja ocena, ali kao da su je izricali saborci Živojina Mišića i drugih naših vojvoda.
I da se vratim na narod, kažu da nisu protiv naroda. Na koga su 78 bacali bombe, ne regularne, već sa osiromašenim uranijumom, i kasetne zabranjene svim konvencijama i sa isključivom namenom uništenja žive sile, ne vojne već civila. Samo da spomenem pijačni dan na niškoj pijaci. Pa grafitne bombe za onesposobljavanje dalekovoda kako bi ceo Beograd ostao bez struje ( samo 2.000.000 i više ljudi ). Ovo nisu parole, ovo su činjenice.
Ovo se ne zaboravlja, koliko god neko branio i pokušavao da obriše iz sećanja. Tu amnezija ne pomaže – upisano je u DNK, ostaje dok postojimo.
A da bi išli dalje u zajedničku budućnost onda je pored izvinjenja OBAVEZNO puno poštovanje ovog naroda jer je uvek bio na pravoj strani istorije i više davao nego što je to možda i trebalo. Naše dostojanstvo nema cenu.

(utorak, 26. mar 2019, 17:52)
Један од Југословена [neregistrovani]

Исте лажи, исти лажови!

Када би се обазирао на истину, НАТО не би имао чиме да се бави.
Милошевић и безбедносне снаге Србије нису протерале никога са КосМета, него су Албанци организовано напустали КосМет, зато што су на све стране били дистрибуирани летци и вербална упозорења од стране иреденте да је неопходно да сви Албанци напусте КосМет, јер се спрема коначни обрачун и нико никоме неће гарантовати живот, а да ће све то трајати веома кратко. Албанци су из КосМета прелазили у БЈРМ опремљени и расположени као за свадбу, иако су на местима где су прелазили непрекидно стајали представници Владе Србије и убеђивали их да то не раде и да им ни длака с главе неће фалити.
У сваком случају, све што се догађало на КосМету као претходница бомбардовању Србије, јесте резултат свеопште офанзиве организоване управо од оних држава које су затим покренуле бомбардовање - јер су видели да правно - политичким манипулацијама не могу да од КосМета створе државу.
А сва пренемагања и "емоције" које у задње време манифестирају НАТО агресори имају за циљ - не би ли одобровољили Србе да забораве стравичну агресију и прикључе се НАТО пакту.

(utorak, 26. mar 2019, 17:52)
Čarapan [neregistrovani]

Neobavešten

Da li ovaj gospodin zna koliko je Srpskih dečaka i devojčica (građana )pobila administracija ovog ,čike, na čijem je čelu.Zna on to dobro ali prodaje ,maglu,

(utorak, 26. mar 2019, 17:56)
Pera kojot - genije [neregistrovani]

Katastrofalna izjava

"...НАТО интервенција 1999. године није била уперена против народа у Југославији, већ је њена улога била да заштити цивиле у ширем региону..."

Bravo genije. Zato ste rušili mostove, bolnice, vozove, infraksturu, ubijali decu u Subotici, Novom Sadu, Beogradu, dakle u širem regionu da biste zaštitili druge civile u širem regionu?

(utorak, 26. mar 2019, 17:58)
anonymous [neregistrovani]

A Hrvatska

Sto niste bombardovali Hrvatsku 1995?

(utorak, 26. mar 2019, 18:00)
anonymous [neregistrovani]

Odgovor

Kako nisu delovali protiv Hrvatske, iz istog razloga? I odande je proterano više od 300.000 stanovnika srpske nacionalnosti?!?

(utorak, 26. mar 2019, 18:01)
anonymous [neregistrovani]

Alo Bre!

Da li doticni zaista misli da se svi mi kolektivno zakopcavamo na ledja?

(utorak, 26. mar 2019, 18:06)
bata [neregistrovani]

stoltenberg i kompanija

samo što dalje od nas...

(utorak, 26. mar 2019, 18:06)
Nic Löving [neregistrovani]

Glupostima nikad kraja!

Ako je NATO gadjao na vojne ciljeve "da bi primorali srpsku vojsku na predaju!" onda mi nikako nije jasno zasto su bombe sa atomskim odpatcima, bacane i na selo i na grad!. Kod mog brata na Kosmaju procvetaju vocke a kada je vreme za razvoj plodova nema nista i posle dvadest godina posle napada. NATO se borio da dobije prostor na Balkanu za svoje ciljeve i da bude blizi Rusiji, ali cini mi se da su polupali loncice i stvorili nemogucu situaciju koja nevodi dobrom. Velika tragedija ljudske gluposti,

(utorak, 26. mar 2019, 18:06)
petar d. [neregistrovani]

Gresite opet gosp. Stoltenberg

Pokusavate da nas delite na ove i one, a mi smo svi jedan narod. Kako to mislite bombardovanje nije bilo protiv naroda, pa protiv koga je bilo? Unistili ste mostove kojima se narod sluzi, unistili ste voz kojim se narod sluzi, unistili ste zemlju radioaktivnom municijom koju narod obradjuje,...i

(utorak, 26. mar 2019, 18:07)
anonymous [neregistrovani]

-

Nikad vam nećemo oprostiti.

(utorak, 26. mar 2019, 18:09)
anonymous [neregistrovani]

ali smo ga propisno iz bombardovali

ali smo ga propisno iz bombardovali

(utorak, 26. mar 2019, 18:15)
anonymous [neregistrovani]

Уметници

Oni se stvarno ničega ne stide. On lep i pametan, a mi kolektivno ružni, glupi i kratkog pamćenja! Nečuveno.

(utorak, 26. mar 2019, 18:27)
dragan 55 [neregistrovani]

Mnogo ste mi vi pametni i mudri

Nas ste tri meseca tukli bombama zbog navodnog egzodusa Albanaca sa Kosova, a sto niste slicnu akciju preduzeli u Hrvatskoj kad su gotovo sve Srbe proterali odande. Zar vi zaista mislite da smo mi glup narod? Okanite se corava posla mister Stolteberg. 

(utorak, 26. mar 2019, 18:29)
anonymous [neregistrovani]

Nije istina

Koi ste vi narod štitili i od koga štitili ste teroriste albanske da bi preko njih zauzeli kosovo pošto ima dosta rudnog bogatstva a i da imate bazu na kosovu da slomijete kičmu pravoslavnom narodu sa albanskim terorostima i uspeli ste u Crnoj Gori i Makedoniji ali u Srbiji biće malo teže...

(utorak, 26. mar 2019, 18:30)
Bole [neregistrovani]

Ni casti ni sramote!

Tako to izgleda kad politicari prave profesiju od politike! Zaista je tesko zakljuciti dali se radi o mentalnom slucaju ili idiotu !? Sta rece; " nije namenjeno protiv naroda"!?!? Pa na koga ste bacali sav onaj uranijum i sve te bombe smradovi jedni? Nasu Vojsku niste ni ogrebali a nama ste ostavili radijacije i malignih oboljenja za sledecih par milijardu godina! Zaista se nadam da ce neko da potegne pitanje GENOCIDA SA PREDUMISLJAJEM jer, ako sav taj Uranijum nije namenjen za unistavanje Srbskog roda, onda bi neko trebao da objasni cemu je onda bila njegova namera!?!?

(utorak, 26. mar 2019, 18:34)
anonymous [neregistrovani]

Ovi oni

Na Srbiju su izvrsili agresiju, samim tim je ona bill uperena protiv svih gradjana Srbije.

(utorak, 26. mar 2019, 18:45)
Miki [neregistrovani]

Katastrofa za Srbiju

Nikad nije bio i Nikad neče biti da Nato bombarduje jednu evropsku zemlju, Srbija ostače jedina i uvek sa stidom da su nas kaznili za zlo. I ako još insistiramo da smo mi bili u pravu a nr Nato onda idemo glavom u zid.

(utorak, 26. mar 2019, 19:00)
anonymous Lala [neregistrovani]

Samo jedno pitanje :

Jel on to nama ?

(utorak, 26. mar 2019, 19:04)
anonymous [neregistrovani]

Pokorni sluga

Manipulacije i lazi vredjaju . NATO nema vojnickog ponosa i casti . Zaboravi detinjstvo u Beogradu , danas si pokorni sluga

(utorak, 26. mar 2019, 19:12)
anonymous [neregistrovani]

Kakav cinizam!

Da li je moguce izreci vecu glupost od ove - bobardovanje nije bilo upereno protiv naroda?
A protiv koga je onda bilo upereno?
Dzaba perete ruke... Srbi ne zaboravljaju!!!

(utorak, 26. mar 2019, 19:23)
anonymous [neregistrovani]

Zalosno

Covek bez trunke casti i morala moze ovako nesto da izjavi samo.

(utorak, 26. mar 2019, 19:27)
Aca [neregistrovani]

Ma da

Da nije bilo protiv naroda pogotovo gadjanje onog voza i onog autobusa. I jos barem 100 meta koji nisu uopste bili vojni. Zar stvarno misle da je ovaj narod ovca i da cemo proci preko svega. Nisu normalni

(utorak, 26. mar 2019, 19:39)
anonymous [neregistrovani]

Uvreda

Ne postoji razlog zbog kojeg bi ovaj članak trebalo objaviti. Ovo je teška uvreda za svakog Srbina sa zdravim razumom.

(utorak, 26. mar 2019, 19:42)
Патриот [neregistrovani]

Зар опет?

Ова изјава Столтенбергер вређа сваку интелигенцију (наравно код оних који је имају за разлику од натоваца). Солани је прорадила савест након одласка са положаја генерлног секретара НАТО пакта, код овога нема назнака да ће му се догодити исто.Оправдавати злочин је понављање злочина. 

(utorak, 26. mar 2019, 19:47)
anonymous [neregistrovani]

Kakvo...

Kakvo licemerje

(utorak, 26. mar 2019, 19:47)
Рауш [neregistrovani]

НАТО

Бомбардовање да на Косову зауставите исценирану хуманитарну катастрофу албанаца на Косову.Шта сте учинили за Србе са Косова, за избегле Србе из хрватске.Резолуција 1244 и да укините војну базу Бондстил на светој српској земљи, и не морате нас жалити.

(utorak, 26. mar 2019, 19:49)
Vlajko [neregistrovani]

Bravo

Razumna izjava da je to bombardovanje još u glavama nekih ljudi, pa je zaključak da će morati da sačekaju još bar 50 godina pre nego izvrše konačni pritisak da im Srbija pristupi. Dok mi ne izumremo neka se klone ovog prostora.

(utorak, 26. mar 2019, 19:52)
anonymous [neregistrovani]

nato

Nego protiv koga je, pa je l se narod krio po sklonistima i razmisljao da li ce docekati sledece jutro?! Sram Vas bilo, bolje da nista ne kazete, nego sto pricate ove nebuloze

(utorak, 26. mar 2019, 20:03)
moma [neregistrovani]

Humanitarna katastrofa na KIM

Ipak,postovani,ali ne dragi gospodine Stoltenberg.Nije tacno da ste resavali humanitarnu katastrofu,jer je ona u stvari i stvorena zahvaljujuci clanicama i gazdi NATO pakta, koje su iz ciste osvete za doprinos pobedi u II svetskom ratu,razbile jednu od najpravednijih,za obican narod,na svetu,drzavu Jugoslaviju.Srbija je vama kriva jer je uz Milosevica,koga ste ubili, pokusala da spasi deo te,za vas omrazene komunisticke zemlje.Tako ste razbili i SSSR,koji je u istom ratu dao preko 20 000 000 zrtava.Umeste da radite na sebi i izvadite se iz problema u kojima ste jos uvek,vi ste kaznjavali kao i uvek samo nevine.I pravdali se uvodjenjem nekakve demokratije.VI, koji spoljnu politiku vodite klasicnom diktaturom,na koju se najvise zalite.

(utorak, 26. mar 2019, 20:05)
Dule Prizrenac [neregistrovani]

Hahahaha

Da nije tuzno bilo bi smešno.Kasetnr bombe po pijacama,raketiranje voza.....Protiv koga je to upereno????

(utorak, 26. mar 2019, 20:07)
anonymous [neregistrovani]

Duboko filozofsko pitanje!

Replika za komentar "Halo kriticari NATO-a!"
"Pitatjte malo Albance sa Kosova sta oni misle o NATO-u i Milosevicevom rezimu iz toga vremena. "
Pitanje svih pitanja - kako se oseća kriminalac (recimo iredentista) kada ga pojuri policajac??? Kako se oseća terorista koji ubija nenaoružane starce i decu, kada siluje žene koje ne mogu da se odbrane, kada pali i ruši tuđe domove, kada kolje stoku svoga komšije...Kako li se oseća??? Mora da mu je mnogo neprijatno, čak i teško...da.... treba imati puno osećaja i razumevanja prema njemu!
Dobro je rekao jedan od komentatora: "Da li neko misli da se mi svi zakopčavamo na leđa...???"

(utorak, 26. mar 2019, 20:19)
milan [neregistrovani]

"Bombardovanje nije bilo upereno protiv naroda!"

Pa ipak ste pogodili narod. Samo ste ponovili bombardovanje
Beograda i Srbije iz 1941 godine. Ništa strašno(!?)!

Pametni ljudi kažu, da je bolj pametno ćutati nego nesmisleno
govoriti.

(utorak, 26. mar 2019, 20:22)
anonymous [neregistrovani]

Protiv

Koga je bilo upereno? Jeli protiv nekog naroda sto ne postoji? Ne pricaj gluposti. Srbiji moras da das izvinjenje i platiti stetu koju ste naneli Srbiji, kako fizicki tako i psihicki a da ne pricam koliko je ljudi obolelo i umrlo zbog bacanja atomskog otpada na jadan narod. Oslo...

(utorak, 26. mar 2019, 20:24)
milan [neregistrovani]

Izrazi saučešća(!?)!

Onda izrazite saučešće svim Srbima na tom području zbog
trovanja umazanim uranom 235 i drugim nepoznatim
otrovima, koji će se rezultirati tek negde posle 100 godina
na deci, koja će se posle tog vremena rađati.

(utorak, 26. mar 2019, 20:24)
Nesa [neregistrovani]

Ah

Za njih narod ne postoji, postoje samo goyimi. Pitajte MI6 i NATO u zgradi RTS.

(utorak, 26. mar 2019, 20:25)
anonymous [neregistrovani]

licemeri

Nadam se da ce vas bog pitati za istinu. Zar hrvatska akcija oluja nije donela vecu I masovniju humanitarnu katastrofu, ali ovaj put srpskom narodu, a vi sa NATO ste je podrzali pa I ucestvovali u tim zlocinima.Sto ne spreciste tada katastrofu I ubijanje?
Kad iznosite ovakve tvrdnje zar vi gospodine stvarno mislite da su srbi jos predskolskog obrazovanja, pa deci pricate bajke.

(utorak, 26. mar 2019, 20:28)
milan [neregistrovani]

Intervencija iz "humanih" razloga(!?)!

Ako je iko intervenirao iz humanih razloga, onda je to uradila
Rusija,kada se počelo sa pobivanjem Rusa i spaljivanjem
njihove dece po plesnim dvoranama.

(utorak, 26. mar 2019, 20:36)
Mica Bor [neregistrovani]

Nista novo

Sudeci po recima ovog vazeceg generalnog sekretara NATO a , I on bi takodje odobrio bombardovanje Srbije !

(utorak, 26. mar 2019, 20:52)
Darko [neregistrovani]

ma jok

ma jok. civilne zrtve su bila kolateralna steta. ili kako bi oni rekli, collateral damage

(utorak, 26. mar 2019, 21:03)
anonymous [neregistrovani]

bombardovanje

Bombardovanje nije usmereno protiv Naroda, a Narod je ginuo.
To mu dodje ono kao da su Ljudi, Srbi,bili neka vrsta Zivotinja i doslo vreme, odnosno sezona za odstrel, lov, da bi se smanjilo brojno stanje!
Koji lapsus od ovog NATOvca koji je ziveo u Srbiji !!!!!


(utorak, 26. mar 2019, 21:13)
anonymous [neregistrovani]

Nije upereno protiv naroda?

Pa kako je onda ginuo taj narod? Mozda oce da kaze da su imali tako neprecizna oruzja.
Uzgred, svi znaju na svijetu da je to bilo nezakonito i neopravdano pa to zovite sada i pricajte sta ocete.

Neko ce nekad da plati za to. Morace! Dok se samo narod oporavi kako treba.

(utorak, 26. mar 2019, 21:13)
anonymous [neregistrovani]

Price za malu decu

Ringe ringe raja

(utorak, 26. mar 2019, 21:16)
anonymous [neregistrovani]

Која је то багра

Све злочине над Србима су посматрали, учествовали или сакрили од свих медија, све причајући о људским правима. Кога уопште више брига шта мисли "запад"?

(utorak, 26. mar 2019, 21:16)
anonymous [neregistrovani]

Soltberger

Pricam ti pricu.

(utorak, 26. mar 2019, 21:36)
Dile [neregistrovani]

Da ti se smuči '

Pa ovo je strašnije od bombardobanja, posle dve decenije govoriti o humanitarnoj akciji od koje su poginuli nevini, bombardovanje bolnica, vrtića, mostova....
Pa ovo je veće zverstvo od svega. 

(utorak, 26. mar 2019, 21:37)
anonymous [neregistrovani]

Опет је злочин

Ма све и да поверујемо Столтенбргу, опет је злочин. Ко сте ви да нападате моју државу која чисти неред у својој кући? Немате ви право да нападате председника кога смо ми изабрали на изборима само зато што је, гле чуда, последњи бастион социјализма у Европи. Немате ви право да нападате моју војску која се обрачунава са сецесионистима и терористима. Ово је било само питање силе, силе која мисли да се на њу закон не примењује. Проћи ће и ваша сила, а онда ћете платити ратну одштету са каматом, за све године уназад.

(utorak, 26. mar 2019, 21:52)
Marko [neregistrovani]

Konvencije kazu suprotno.

Znaci kada su Srbi prical istu pricu, onda to je ratni zlocin i to je bila smrtna odluka celog politickog i vojnog vrha, ali odjednom kada se radi o zapadu, slucajno to su greske i nisu namerno gadjali civile. Kada jedan sud poput Haski Sud sebe proglasi ne-nadleznim da tuzi NATO paktu, sve je receno. Srbija je mogla da izbegne pritiske zapadne evropske drzave da nije imala za cilja da postane clanica Evropske Unije. Nikada Srbija nije trebala da pristane na pritiske dok Haski Sud ne podigne optuznice protiv NATO zemlje. Zapadne Clanice NATO pakta su potpisali razne konvencije gde pise crno nad belom, da svako bombardovanje civilni objektima i ako se nalazi u blizini vojska, to se smatra kao ratni zlocin. A posto imamo snimke gde su bombardovani mostovi, bolnice, skole, spomenici, industrijka infrastruktura, elektro centrale, de fakto to su ratni zlocini. 

(utorak, 26. mar 2019, 21:59)
anonymous [neregistrovani]

Kiki

Bolje cuti. Ovim priznajes da vam misija nije uspela jer ako nije bila usmerena protiv naroda nego protiv vojske a niste unistili ni 5 posto resursa vojske za sve dane bombardovanja. Nekada je cutanje zlato.

(utorak, 26. mar 2019, 22:06)
anonymous [neregistrovani]

humanitarno NATO

Pod izgovorom da je proterano 300 000 albanaca NATO bombardovao celu zemlju. A šta je sa 250 000 proteranih srba sa Kosova posle bombardovanja? Koga trebate sada da bombardujete gospodine Jens?

(utorak, 26. mar 2019, 22:10)
anonymous [neregistrovani]

Pitanje za Stoltenberga

Kad cete da priznate svoje zlocine?

(utorak, 26. mar 2019, 22:14)
Djordje Jovanovic. [neregistrovani]

Nece da vas opere nista.

Ali je narod STRADAO covece!!!

(utorak, 26. mar 2019, 22:22)
anonymous [neregistrovani]

Sram te bilo

@Halo kriticari NATO-a! - Ni onim mladicima na Kosarama nije falilo nista, je li? A mozda si bio na drugoj strani?

(utorak, 26. mar 2019, 22:35)
anonymous [neregistrovani]

Ovom izjavom...

...ponovo je ubio srpske zrtve.

(utorak, 26. mar 2019, 22:49)
anonymous [neregistrovani]

KFOR

Gde je bio 2004 godine, i kako je moguce da neko ko garantuje bezbenost moze da dozvooi onakav pogrom nad jednom stanovnostvom, jos jedan veliki minus i opet treba prekiniti svi saradnju sa NATO

(utorak, 26. mar 2019, 22:52)
anonymous tosa [neregistrovani]

Pusto Kosovo

Bombardovalisu nas dabi sprecili humanitarnu katastrofu na Kosovu ( ONI KAZU) pa Srbi i Albanci zajedno ispastaju,preselaim demokratija zapada sa uranijumom strasno humanitarno?? gosp. koji je to izjavio nema nimalo savesti.

(utorak, 26. mar 2019, 23:02)
anonymous [neregistrovani]

???

Nije protiv naroda,a narod izginuo !

(utorak, 26. mar 2019, 23:03)
anonymous [neregistrovani]

bezočna laž

Trista hiljada Albanaca proterano sa Kosova I Metohije pre NATO agresije je bezočna laž g.. Stotenberga.

(utorak, 26. mar 2019, 23:24)
anonymous [neregistrovani]

Није, сигурни смо.

Зато су гађали куће, болнице, РТС и тако даље...

(sreda, 27. mar 2019, 00:28)
plavusa [neregistrovani]

neobicno bezobrazno

tako se osecate silni prema nama malim narodima
sve vam se moze

al treba da znate da vam niko ne veruje

(sreda, 27. mar 2019, 01:40)
Milo [neregistrovani]

Mostovi

Da li je bombardovanje putnih komunikacija i mostova,civilnih objekata u Beogradu,Novom Sadu itd.,daleko od Kosova,bilo usmereno protiv naroda ili za bolju buducnost Srbije.Kakvo licemerstvo!Srpski narod sve pamti!

(sreda, 27. mar 2019, 02:01)
anonymous [neregistrovani]

Ne, decu

im nećemo nikada oprostiti!

(sreda, 27. mar 2019, 02:21)
anonymous [neregistrovani]

Kako da ne

Nije bilo upereno protiv naroda, a bombardovali mostove, skole, bolnice, poste, televizije, stambene zgrade, trgove, vozove itd. itd. Koliko je Nato 'mocan' videlo se, na zalost, najbolje na primeru Jugoslavije kada su u nemogucnosti da bombarduju vojsku, krenuli da bombarduju civile i civilne objekte nadajuci se da ce tako oslabili moral vojske i naroda koja bi, po njihovoj zamisli, trebala da se pobuni, dezertira i na kraju izvede vojni udar. Sve u svemu, i da nije poginuo ni jedan jedini civil, da nisu bombarovali ni jedan jedini civilni objekat, i dalje ostaje cinjenica da su izvrsili agresiju na suverenu i medjunarodno priznatu drzavu bez saglasnosti UN-a i prilikom cega su pocinili strahovite zlocine.

(sreda, 27. mar 2019, 05:52)
MILORAD KOSTADINOVIC [neregistrovani]

Bando

Nije mi jasno zar stvarno mislite da Srbija moze da proguta te sve vase lazi i gluposti.Bombardovanje nije bilo upereno protiv naroda!!!Zato ste bombardovali osiromasenim uranijumom koji ce nam ostati u nasledju sledecih hiljada i hiljada godina. Pa da li bi bacili atomsku bombu da je cilj bio narod?Ono, nije da nemate iskustva sa genocidom, od Hirosime i Nagasakija, preko Libije i Iraka pa sve do Sirije.Samo ovo uveravanje sa vase strane dovoljno je da nikada ne pomislimo ne da udjemo u NATO, nego da postanemo vasi partneri u bilo kom smislu reci.Neka ste prokleti do kraja sveta.

(sreda, 27. mar 2019, 06:00)
anonymous [neregistrovani]

Opasni su

Čemu uporne laži?

(sreda, 27. mar 2019, 06:03)
anonymous [neregistrovani]

Zorana

Polako ce oni izmanipulisati nas da udjemo u nato
Zivi bili pa videli

(sreda, 27. mar 2019, 06:26)
anonymous [neregistrovani]

NATO propaganda

Još jedna laž u nizu od strane nato-a koji nastavlja antisrpsku propagandu :( Nato-u su teroristi postali pešadija :( u svim agresijama u svetu :( avganistan,BiH,Srbija sa KiM,libija,Sirija,Irak.Amerika i nato gde vrše agresiju tu stvaraju,naoružavaju i obučavaju teroriste za svoju pešadiju kršeći međunarodno pravo,protivno demokratiji i zdravom razumu :(NATO produkt jedino su teroristi koji sa nato vrše koordinisane zločine :(

(sreda, 27. mar 2019, 06:50)
anonymous [neregistrovani]

Nista novo

Oni nikada krivi sram vas bilo nikada oprostiti ni zaboraviti.Ostavite nas na miru dovoljno ste nas ponizavali .

(sreda, 27. mar 2019, 07:07)
anonymous [neregistrovani]

Setimo se NATO snimaka

Vraća se kućama neposlušna kolona Albanaca na traktorima. '' Ovo su civili ne tenkovi!''. ''To be vaš cilj. Ispunite zadatak''. Civilni voz na mostu. ''Ovde je voz''. ''To je vaš cilj. Ispunite zadatak''. Za jedno su optužili JA da je granatirala civile. Za drugo su rekli da je kolateralna šteta. E, to vam je humanitarno bombardovanje NATO pakta. Čisto zversko iz življavanje radi imperialističkog interesa

(sreda, 27. mar 2019, 07:19)
Dragutin [neregistrovani]

Siromasna zamlja zasluzuje osiromaseni uranijum

Ako je to istina, zasto su bombe kojima ste nas gadjali bile kasetne ili one sa osiromasenim uranijumom.

(sreda, 27. mar 2019, 07:54)
Dule [neregistrovani]

Beskonačno licemerje

Nije bombardovanje protiv naroda,ali je narod ubijan.

(sreda, 27. mar 2019, 08:22)
R. Zivkovic.Rottredam [neregistrovani]

Stoltenbeg

Da li se seca cija ga je majka na Dedinju gajila srpska ili Norveska?da li se seca kada je prohodao ili su mu mozda rekli sa cijom se decom kada je prohodao igrao?Da odgovorim igrao se i rastao sa srpskom decom ako je gospodin zaboravio.I tako nam danas vraca.N

(sreda, 27. mar 2019, 14:48)
anonymous [neregistrovani]

Bombardovanje

Vecito ista prica o proterivanju albanaca u 1998. nista od toga nije istina.