broj komentara 257 pošalji komentar
(subota, 14. maj 2011, 22:54)
anonymous [neregistrovani]

caroban

kod nase nine fali Big Lale i onda bi bilo kompletno

(subota, 14. maj 2011, 22:59)
anonymous [neregistrovani]

Nina

Moram da vam skrenem paznju da ste pogresno objasnili kako se glasa u inostranstvu. Barem za Austriju! Glasa se tako sto se posalje poruka na 009010590524
a ne kao sto je gore navedeno

(subota, 14. maj 2011, 23:04)
anonymous [neregistrovani]

Dno, dna

Ovi italijani su toliko ograniceni sto se tice balkanske muzike da prosto vredja. Oni misle da su u svemu naj... napred nina!!!

(subota, 14. maj 2011, 23:06)
Srbija voli Ninu [neregistrovani]

Napred Nina

Trenutno Gledam Evrovizuju.
Navijam naravno za Ninu i za Srbiju.
Makar da budemo izmedju Top 10.
Ako moze jos bolje bilo bi super.
Pozdrav i uzivajte

(subota, 14. maj 2011, 23:20)
anonymous [neregistrovani]

Ko veceras pobedjuje >

Pobedili su Englezi. Devedeset pet posto pesama je otpevano na engleskom jeziku.Sramota za te zemlje.Zar nebi trebalo da svaki predstavnik otpeva pesmu na svom maternjem jeziku? Ovo je cirkus.Gadi mi se da gledam i slusam .

(subota, 14. maj 2011, 23:25)
anonymous [neregistrovani]

Evrovizija je bas porasla

Covece, koj spektakl napravise. Zaista sve izgleda fenomenalno. Ali, nekako mi fali onaj kontakt publike i izvodjaca koji je karakteristican za evroviziju.

(subota, 14. maj 2011, 23:32)
anonymous [neregistrovani]

Nema veze

Vazno je da je Djokovic pobedio

(subota, 14. maj 2011, 23:36)
anonymous [neregistrovani]

.....

jadni mi ni rusi nam ne dadose poene bolje da nismo ni isli

(subota, 14. maj 2011, 23:37)
anonymous [neregistrovani]

Nemaju pojma

niko da nam da vise od 7
i to su mi oni koji ocenjuju

(subota, 14. maj 2011, 23:52)
websky [neregistrovani]

Koja sramota

Koliko nas ima u Svetu a da ni od Svedske, Nemacke ili Rusije da dobijemo bar poen. Pa makar jedan sms od 10 hiljada Srba u Svedskoj bar bi jedan poen dobili. Sram nas bilo koji smo smradovi

(subota, 14. maj 2011, 23:52)
Nesa [neregistrovani]

pesma

Mora da bude jasno da se na Pesmu Evrovizije ne salje pesma za domacu publiku, vec za publiku koja prati ovo takmicenje. Nina ima simpaticnu pesmicu, ali ona mora biti otpevana na engleskom da bi se svidela nekome ko nije dijaspora i komsiluk.

(subota, 14. maj 2011, 23:53)
anonymous [neregistrovani]

Poeni

Ocigledno je da nesto rade sa glasovima u studiju. Nemacka, Austrija......da daju Srbima ovako malo poena? Pa tamo je vise Srba nego lokalaca. Nemoguce!!!

(subota, 14. maj 2011, 23:59)
anonymous [neregistrovani]

BiH

Sada mi je jasno, dosta Srba u dijaspori je glasalo za Bosaance i Merlina!

(subota, 14. maj 2011, 23:59)
anonymous [neregistrovani]

nista veceras

Bosanci su glasali masovno, dobili su max.broj poena iz svih mogucih gastarbajterskih drzava, a mi nista..

(subota, 14. maj 2011, 23:59)
anonymous [neregistrovani]

biće...

...od Grčke...malo sutra, mislim, poena

(nedelja, 15. maj 2011, 00:02)
anonymous [neregistrovani]

Braca

Ni Grci nam nisu dali nijedan poen.Ni Rusi.Svaka cast!!!Ovo nam treba otvoriti oci da ih vise ni mi ne nagradjujemo.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:02)
paja patak [neregistrovani]

ne glasaj

Ne isplati se glasati, strucni ziri je politicki opredeljen. Nemojte davati pare bezveze, bolje bi bilo da doniramo za zavrsetak Hrama Svetog Save.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:04)
Predrag Dablin [neregistrovani]

Hvala Pravoslavnim Zemljama

Grcka - 0 bodova (i slovima 'nula' bodova)
Rusija - 0 bodova
Bugarska - 0 bodova

(nedelja, 15. maj 2011, 00:12)
anonymous [neregistrovani]

Tuzno

Dijaspora nam je zakazala... Ipak, ponosni smo na nasu Ninu.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:13)
anonymous [neregistrovani]

...

ma sta da gledam kad je i ovo finale tole namestio... :DDDDDD

(nedelja, 15. maj 2011, 00:17)
anonymous [neregistrovani]

pa

rusi nam nikad ne daju poene,,oni su nama braca a mi njima nismo, kad to shvatite srbija ce biti u dobroj poziciji

(nedelja, 15. maj 2011, 00:23)
anonymous [neregistrovani]

posteno Svetska broj 1

Ali kao svaki put komsije kod komsije, to nije fer nikako.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:25)
anonymous [neregistrovani]

Nema

Iygubismo :=) nema veze nemožemo baš svaki put pobediti naljutili bi se ostali. Nina je bila dobra, malo nervozna ali dobra :)

(nedelja, 15. maj 2011, 00:26)
anonymous [neregistrovani]

Zasto ???

Mi jedini pevamo na nasem jeziku. Sto se mi uvek pravimo pametni.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:28)
Ре: па [neregistrovani]

Србин

А Хрвати су нам браћа па нам дају поене? Није ти коментар на месту... Остави се тога, боље лепо честитај Нини.
Руси су нама сваки пут помогли кад је то било најпотребније на највишем нивоу, ово је ипак такмичење за "нај" песму.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:29)
anonymous [neregistrovani]

hvala

Hvala vam za bodove..Bosanac

(nedelja, 15. maj 2011, 00:29)
anonymous [neregistrovani]

РЕ: Zasto ???

Зато што имамо свој језик, српски, којим би требало и да говоримо и да пишемо и да певамо. Ето зато. Ти ако се осећаш да си Енглез, причај на енглеском. Већ смо доказали да можемо да победимо са српским језиком

(nedelja, 15. maj 2011, 00:29)
prokupac [neregistrovani]

SLOVENIJA

nemogu da svatim da nismo dobili ni jedan glas u nemackoj , belgiji ,grckoj !!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:30)
anonymous [neregistrovani]

Evropa

Ja nikako ne mogu da shvatim zašto , zašto , zašto mogu da učestvuju u EUROVISION (EURO kao EVROPA , a ne kao AZIJA) zemlje iz Azije :(

(nedelja, 15. maj 2011, 00:31)
anonymous [neregistrovani]

plagijat

preslusajte Placebo - Running Up That Hill

(nedelja, 15. maj 2011, 00:31)
BiH [neregistrovani]

?

Koja je BiH na listi? 6.?

(nedelja, 15. maj 2011, 00:34)
anonymous [neregistrovani]

Neka su pobedili

Kada sam prvi put čuo Azerbejdžan odmah su mi se dopali i nemam ništa protiv toga što su pobedili. Odličan nastup i odlična pesma. Francuz, koji je bio favorit na kladionicama, baš je ljudski zabrljao, čini mi se da je jedini kome se pesma načisto raspala.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:35)
anonymous [neregistrovani]

Ko je lud - a ko zbunjen!

Ne znam stvarno ko jos misli da su nam Rusi braca... treba pevati na engleskom... Pa kako ocekivati da neko glasa za tebe a ne razume ni reci... I ono kao, svi nasi u inostranstvu ujedinite se?!!! Mislim - smesno!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:35)
Ivan [neregistrovani]

svasta

pa kako ovo delili poene, katastrofa! vidi se da se narod nista ne pita i to je sve politika i ziri.....

(nedelja, 15. maj 2011, 00:36)
snena45 [neregistrovani]

Bravo

14. od 43 BRAVO !

(nedelja, 15. maj 2011, 00:37)
anonymous [neregistrovani]

Azejberdzan

Pesma je realno bila najbolja ove godine i zasluzeno pobedila,malo mi se nesvidja zato sto mnogo podseca na Rumunskog pevaca Edward Maya & Vika Jigulina,cak i Azejberdzanski pevac imitira Edwara Mayu,ali iskreno dobro je naucio od njega i ponavljam jos jednom zasluzena pobeda Azejberdzana-Cestitke

(nedelja, 15. maj 2011, 00:37)
anonymous [neregistrovani]

evroaziovizija

NE treba ucestvovati sledeci put, treba izaci iz takmicenja. Kako drzave koje su u aziji mogu ucestvovati u evropskom takmicenji

(nedelja, 15. maj 2011, 00:38)
paja patak [neregistrovani]

kako se glasa

Postovani "sky": Srbi glasaju, ali je dijaspora sama pre slaba da a) glasa protiv politicki motivisanog strucnog zirija (50% glasova) i visestrucno jacu dijasporu bivsih YU-republika. Mi poklanjamo pare u tudji dzep, umjesto da donirama za srbiju. Moj predlog, da barem u iznosu troskova za voting svako donira za Hram Svetog Save. Veceras su Srbi utrosili vise Miliona samo za voting, pa to je strasno!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:39)
anonymous [neregistrovani]

dobro smo se udali kako smo se nadali

Dijaspora je glasala, ali ne možemo mi da budemo uvek prvi. Jasno je da se uvek glasa za zemlje sa kojima se imaju dobri odnosi, da ne kažem u kojima naši ljudi imaju mobilne telefone, ali treba imati i bolju pesmu od ostalih. I … molim vas, pa devojci je drhtao glas, to ne može da se poredi sa Merlinom ili sa onom devojkom Slovenije, jeste li joj samo čuli glas. Doduše, kakve su to zemlje koje nisu u stanju da pošalju pesmu na svom jeziku?

(nedelja, 15. maj 2011, 00:39)
Милан [neregistrovani]

ха

Наш жири и публика је дала ЛИТВАНИЈИ 7 поена и 6 поена УКРАЈИНИ. А песме не могу бити горе, добро смо прошли 14. смо. Честитам Нини на сјајно отпеваној песми. Чуди ме што од свих СССР република нико није дао 12 поена Русу иако је 100 пута бољи од Украјине.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:40)
Ivan [neregistrovani]

Sumnjivo mi je sve ovo...

Od Nemacke nula poena pored tolikih nasih ljudi u Nemackoj. Od mojih silnih poziva koje sam poslao za nasu Ninu nikakve vajde. Hocu moje pare nazaaaaaaaad.Zavera!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:42)
Mustafa [neregistrovani]

glasanje

Ovo je zadnji put da sam gledao i glasao! Glasanje je KATASTROFA i takmicenje je cisto politicki. Glupost. Nikad vise.

Zemlje oko Rusije i Skandinavije glasaju cisto politicki...

Opet sve cestitka Bosni i Srbiji!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:42)
anonymous [neregistrovani]

Cudno

Kako se narod ne pita. Pa narod je u ziriju.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:44)
anonymous [neregistrovani]

Pitanje

Pa sto gledas i slusas.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:44)
anonymous [neregistrovani]

разочарана

стварно је срамота да од дијаспоре ништа нисмо добили...
могуће је да је све ово политички намештено...
нина, најбоља си...

(nedelja, 15. maj 2011, 00:46)
Filip Filipovic [neregistrovani]

Evrovizija

Sta se ljudi cudite sto nismo dobili poene,pesma ne valja,pa cak je i bez ritma..Da je ucestvovala u drugoj polufinalnoj veceri,gde su bile malo kvalitetnije pesme od one prve veceri ne bi se ni plasirala u finale..Prve polufinalne veceri bila je po broju glasova osma od deset koliko se plasiralo..

U redu je da se peva na maternjem jeziku,Marija Serifovic je tako i pobedila sa pesmom "Molitva".Na vecitoj listi najboljih 25 pesama u poslednjih 55 godina evrosonga zauzima trece mesto, a "Lane moje" zauzima sedmo mesto..

(nedelja, 15. maj 2011, 00:46)
anonymous [neregistrovani]

Komsijski

Najvise smo dobili od komsija. Tako i treba. Krv nije voda.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:46)
Dijaspora [neregistrovani]

Gemany:0 Points

Prelistaj stare priloge o ESC 2011 na ovom sajtu i pronaci ces komentar jednog gospodina koji je odgovarao nekoj Natali i napisao da dijaspora u zivotu nije gledala nista drugo osim TV-Pinka pa cak ni televizije zemalja u kojim zive!Toliko se o tome samo u srpskim klubovima u Nemackoj diskutovalo da nije nikakvo cudo sto dijaspora ove godine zarila i palila po telefonima kao sto je cinila do sada.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:46)
anonymous [neregistrovani]

NE

Zasto u Srbiji lepo ne organizuju Beoviziju sl. godine sa 20 pesama, a ne 3 u 1. Da ima puno mogucnosti i da izaberemo najbolju pesmu koja ce biti dovoljno dobra za pobedu?

Nina je jako dobra, i trebala je da pobedi, jer u novinama je hvale i pricaju da lepo peva itd. Srbi u inostranstvu nisu glasali za nju jer su gledali tenis. Bas je morao da traje za vreme Eurosonga.

Nema veze.

Azerbejdzan ima dobru pesmu, ali nastup je jako bezvezan s romantikom, pogotovu kada pevac stavi ruku na njen obraz.

Mozda cemo sledece godine da pobedimo,MOZDA

(nedelja, 15. maj 2011, 00:47)
anonymous [neregistrovani]

Bosna i Hercegovina

Na sjajnom 6 mjestu !!!

Od 43 drzave sesto mjesto je super u jednom trenutku smo bili drugi pa treci i na kraju sesti sto i nije tako lose. Dino sve cestitke tebi i nasem timu na 53 Eurosongu opravdao si ocekivanja od jedan do deset ;)

Azerbejdjanu sve cestitke pjesma im je bila dobra kao i nastup a pokupili su simpatije i time sto su bili naj sladji par na pozornici jos jednom cestitke Azerbejdjanu.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:48)
Borko-Basel [neregistrovani]

Nema veze

Evo sada svajcarci rekli da su nasi predstavnici dobili dve nagrade.

1-mesto-still
1-mesto-kostim
3-mesto-glas

Pa kao onda 14-o??-ma glupost.Zemlje sssr-a i njenih bivsih satelita dali samo 6 poena od 16-18 zemalja ako ne i vise,pa sta vise ocekivati.Biti u prvoj trecini od 43 zemlje je uspeh ali ipak je trebala biti tako izmedju 6-9 og mesta.
Zabari su morali d pobede kao sto je rekao jedan kriticar i azerbejdzan ih zeznuo-malo ste dali para.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:48)
Tatjana!!(Svedska) [neregistrovani]

Srbija!!

Slazem se!! 0 poena iz Svedske??? Za SRBIJU!!A glasali ja i moji kao ludi!! NINA NAJBOLJA SI BILA!!!!!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:48)
anonymous [neregistrovani]

Dodejeni poeni Srbiji

Opet smo od Rusije i Grcke dobili nula poena a mi njima opet poneki poen. Albanija nam je dala vise poena dosada u finalima od njih samo sto mi njima nismo u finalima dali nista za razliku od mnogo poena koje smo dali Grckoj i Rusiji.
Iznenadjenje je da su nam 5 poena dali Litvanici gde uopste nemamo dijasporu i Poljska 6 poena i San Marino 5 poena i Spanija 4 poena.
U skanidinaviji sam ocekivao poene samo od Svedske ali smo dobili samo od Norveske 6 poena i Finske 2 poena.Dijaspora u Francuskoj i Nemackoj je totalno zakazala 0 poena od obe zemlje.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:49)
anonymous [neregistrovani]

Totalitarni rezim korumpira totalno

Citam komentare i ne mogu da verujem da su ljudi toliko zastranili. Braca, prijateljstva... Halo, Srbi, radi se o pesmi. Glasate za onu pesmu koja vam se najvise dopadne. Samo umovi navikli na laznu solidarnost, "podmazivanje", "namestanje", laziranje, podmicivanje, moraju da pobede "sta kosta da kosta". Takvi su uvek nezadovoljni. Kada njihov tim gubi "protivnik je platio vise", ili nas "ne vole" ili nam "nisu braca". Opustite se i uzivajete u muzici!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:49)
nesko [neregistrovani]

namesta se

Ne bi me cudilo da je namesteno ...Azerbejdzan pa ko je upamtio tu pesmu ? Freakshow!
Rusi 0 bodova,hvala vam braco..Merlinu dado~smo 12///onakav engleski..Ne nikako!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:50)
anonymous [neregistrovani]

Dijaspora je glasala za Bosance

Od Nemacke, Svedske i Svajcarske nismo dobii ni poen jer su ocigledno nasi ljudi glasali za Bosnu, koja je dobila poprilican broj bodova iz tih zemalja, od Svajcarke 12. Pa cak i kad je Austrija u pitanju, dobili smo mnogo manje bodova od Bosne. Medjutim, tu su neka nova prijateljva poput San Marina i Litvanije koji su nam dali oko 6 bodova :)

(nedelja, 15. maj 2011, 00:51)
anonymous [neregistrovani]

Aзербејџан

Њима некад нису дали да гледају пренос Евровизије а сада ће да организују такмичење. Можда треба размислити да се изађе из такмичења. Како Монако, Луксембург... Чуди ме Италија што се вратила, али ето награђена другим местом.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:52)
anonymous [neregistrovani]

Ko postavi u opste taj ziri ???!!!

Cudno i ja sam iz Danske glasao nekoliko puta (sa vise brojeva) za Bosnu i Hercegovinu pa od Danske O pioints!!! Hmmm cudno ok nije neka cjena sms poruke 1kr ali krivo covjeku al hajde de 6 mjesto i nije lose.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:53)
anonymous [neregistrovani]

Dijaspora i glasanje

Imam utisak d je nasa dijasproa u pojedinim zemljama ( Nemacka,Svedska..)bojkotovala nasu predstavnicu Ninu i da su poene usmerili ka Dinu Merlinu .

(nedelja, 15. maj 2011, 00:54)
JJ [neregistrovani]

Nina&Co

It happens sometimes that the best doesn't win the competition. Nina is a convincing performer, charming and strong. Congratulations to my Number One!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:54)
anonymous [neregistrovani]

Eurosong namestaljke

Ne bih da budem subjektivan ali kad sagledamo sve pesme sa ovogodisnjeg Eurosonga Nina je nazalost prosla losije nego sto zasluzuje. Trebala je da bude bar na 7. mestu. Sramota je da je Italija odjednom progurana cak do 2. mesta, a pesma joj ne vredi ni trecinu nase. Zapravo, od Italije je bolje bar 8 drzava. No stvar je jasna. Italija je dugo odsustvovala pa ajde da se pogura odjednom cak do drugog mesta,da se ne bi naljutili i odustali sledece godine. Da je bilo jos dve do tri drzave da glasa Italija bi bila pobednik garantovano. A glasenje je radjeno tako da su joj poeni dodeljeni preko drzava koje nisu u EU. Sve je stvar lobiranja i zakulisnih dogovora. Pitam se kako su se brojali telefonski glasovi i ko tu ima kontrolu i uvid nad tim brojanjem? Gledaoci sigurno ne. Nama ostaje da slepo verujemo da je sve regularno. Malo sutra!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:55)
Nikola [neregistrovani]

Eurosong

Prvo - cestitke Nini na sjajnom izdanju i na sjajnom predstavljanju nase zemlje. Steta sto pesma nije bila dovoljnog kapaciteta za bolji rezultat. nina zasluzuje jednu odlicnu pesmu i pokusaj osvajanja eurosonga u buducnosti.
Drugo - Azerbejdzan je drzava koja se vodi u Evropi za one koji ne znaju
Trece - Glasanje je takvo kakvo je. Isto kao sto severne zemlje glasaju izmedju sebe - bivsi SSSR izmedju sebe, tako i bivsa SFRJ podeli glasove medju sobom tako da nemamo razlog da se zalimo

(nedelja, 15. maj 2011, 00:55)
Stephan [neregistrovani]

Esc 2011

Evo mojih par iskrenih opaski:
- jedina Evrovizji u poslednjih 8 godina koja mi izgleda prilicno namestena
- Srbija nije dobila nijedan poen od Nemacke!
- Komsijsko glasanje je bilo malo cudno i ponegde neocekivano.
- Kladionice su po ko zna koji put urekle favorite. Kladionice nikad ne pogode
- Nina je imala, nazalost, blagi fals u svojoj izvedbi, ali je, sve u svemu, bila sjajna! Bravo, hvala za sve!
- Svajcarska nije zasluzila poslednje mesto. To je jako nekorektno.
SRBIJA!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:57)
car [neregistrovani]

Sramota

Ja sam u Inostranstvu (Nemackoj) Mi smo veceras preko 40 Sms Poruka poslali a ovi nasi nista Sramota je da nevole Modernu Srbiju nego bi neki Narodnjak

(nedelja, 15. maj 2011, 00:57)
anonymous [neregistrovani]

Eurosong 2011

Ispalo je da je Nina za jedno mesto losija od Milana Stankovica (koji je imao itekako jacu podrsku dijaspore i nasih ljudi u zemlji) a da je Nina imala vise osvojenih poena od njega. Bravo Nina , nadam se da cemo se takmiciti sledece godine i da necemo bojkotovati Evroviziju zbog nekih odluka EBU. Mislim da je bolje da za nasu zemlju cuje 120 milonina gledalaca nego da ne cuju i da se izolujemo.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:57)
Holland/3 punta [neregistrovani]

Dijaspora

Dijaspora je zaista uradila maksimalno koliko je to bilo u nasoj moci!
Bilo je zaista nekih iznenadjenja jer ima u nekim zemljama i mnogobrojnijih od nas!
Nina i ekipa RTS-a su uradili svoj posao fenomenalno,
ali cestitke idu zasluzeno Azeberdzanu!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:58)
Ljuba [neregistrovani]

braca Rusi

Toliko o braci Rusima, bugarima, grcima aposebno o dijaspori koja toliko voli svoju majku Srbiju.

(nedelja, 15. maj 2011, 00:58)
Александар [neregistrovani]

добро смо прошли

Мислим да смо добро прошли какву смо песму имали,овај систем избора песме за Евровизију даје лоше резултате.Надам се да ће следеће године поново увести Беовизију!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:59)
anonymous [neregistrovani]

strasno

Gospodo, kad svi VRHUNSKI MUZICARI u ovoj zemlji budu promenili malo temu pa sa raznoraznih carobnih cipela pocnu da prave ozbiljnije pesme i originalnije tada se mozemo nadati necemu, Nini svaka cast, ali pesma je prosecna, klasicna K2, pocnite gospodo kompozitori da zivite u ovom veku! Jedina mana je sto sve to i kosta...niko nece dz da radi, a neka kao Molitva ce tesko da se pojavi u skorije vreme

(nedelja, 15. maj 2011, 00:59)
Jana [neregistrovani]

Nasa posla

Naravno da Nina nije bila najbolja! Bila je slatka, simpaticna, neobicna...ni pobednici nisu bili najbolji! Pa ljudi, sve je to showbiz i veliki cirkus! Ko se jos u Evropi toliko lozi na pobedu na Eurosongu?! Dal ste normalni? Ko da je finale Lige sampiona...Da li umete nesto da posmatrate opusteno i uzivate u muzici bez politicko-zaverenicko-svisuprotivnas neuroza.Kome je do nacionalnog ponosa ima Noleta koji je veceras pobedito i sebe i Mareja! Bravo i za njega i za Ninu!

(nedelja, 15. maj 2011, 00:59)
anonymous [neregistrovani]

eurovision

Gledao sam uzivo preko sajta eurovision.tv - i ujedno dok ide pesma, ima live chat sa desne strane. Ne da su nas napljuvali, nego je bilo strasno dok je izvodila pesmu. Prvo sto peva na srpskom (tu se slazem), drugo sto je cela scenografija kopija filma "Grease" (i tu se slazem) i trece...ma nebitno - poena je da se nikome na chatu nije svidela; ali bas nikome.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:01)
anonymous [neregistrovani]

prevara

Pobednik vecerasnjeg takmicenja,realno je Svecka, a sto se tice Srbije, bolje da damo gladnim porodicama te silne glasove koji su u milionskom iznosu, nego da dajemo nekom ko ce nas navuci na tanak led! Srbijo napred!!!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:02)
django [neregistrovani]

Teroija zavere!

Ajmo Srbi teorije zavere!!!:D A kad smo mi pobedili onda nije bilo politicki namesteno nego smo sve oduvali jel? nasa dijaspora je zatajila ovoga puta jer su glasovi otisli za Dina Merlina koji da je dosao i samo sedeo na bini i nista ne izgovorio, dobio bi isti broj bodova jer ljudi ga ovde znaju i realno najveca je zvezda iz svih Ex YU republika ove godine. Mene to nervira jer realno pesma mu je bzvz. Nas plasman nemojte da velicate (posebno voditeljka) jer je ovo za nas slabo. Mante se ljudi Kornelija (uvek nesto ima da prebaci a nije se bas nesto proslavio na Evroviziji i ne zato sto je ABBA pobedila - sto nije bio drugi) i Breginih poskocica. Vratimo se receptu koji je prolazio. Sto se Azerbejdzana tice i ok je na kraju proslo koje su se zemlje borile za vrh.:(

(nedelja, 15. maj 2011, 01:02)
Милан [neregistrovani]

ха

Људи да ли ви контате да публика даје 50 %, а других 50 % даје ЖИРИ! Нина је сјајно отпевала и честитам на 14. месту.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:03)
anonymous [neregistrovani]

Zvera

Nije moguce da je Nina dobila od Svajcarske samo 6 poena jer je samo sa mojih telefona otislo preko 10 glasova. Do sada je uvek dobijala maksimalnih 12 poena ali umesao je prste strucni ziri sto znaci manimo se coravog posla. Po meni je i Nina lose otpevala , glas joj nije bio kao u kvalifikacijama a na momente su se prateci vokali culi jace od nje.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:04)
anonymous [neregistrovani]

Nina bolja od favorita broj 1 na kladionci

Dobro ispada da je Nina prestigla na tabeli na kraju favorita za pobedu Francusku, tako da se moze reci da je donekle uspeh da je ostavila vece favorite iza sebe poput Franuske,Estonije i Madjarske. Da je imala podrsku dijaspore kao nasi prethodni takmicari plasman bi mozda bio bolji bar za 2 do 3 mesta na tabeli.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:04)
eurowhatvision [neregistrovani]

Uzbuna

Od Nemacke i Svedske 0 poena,od ex Yu prostora ni jedna dvanaestica. To je vec veliki problem! Prosle godine 13,pretprosle bez finala,sada 14. Umesto sto poslednjih nekoliko godina saljemo polufolk ili eksperimentisemo, bolje bi bilo da naredne godine reorganizujemo nacionalni izbor,vratimo nesto tipa Beovizije(ALI BEZ STRUCNOG ZIRIJA,JER KAD JE ON POSLEDNJI PUT GLASAO OSTADOSMO BEZ FFINALA)da bude veca konkurentnost na nacionalnom izboru. Ponavljam, od tradicionalno naklonjenih zemalja smo doziveli fjasko. Cak smo i 2005. i 2010. sa onakvim pesmama dobijali neku 12-icu. Bojim se da poslednjih godina neozbiljno nasa nacionalna medijska kuca ovo obavlja. Nini svaka cast,konacno malo osvezenja posle onolikog folka,ali izgleda da Evropa od 2007. naovamo bira iskljucivo klasican pop,a ne skakanje po sceni,trube,vratolomije. Jedna pobeda ne znaci da treba da se dizemo u nebo...

(nedelja, 15. maj 2011, 01:05)
anonymous [neregistrovani]

Opet ista prica

Glasa se geografski, politicki i religijski.Komsije daju poene komsijama, vernici istovernicima i prijatelji prijateljima.Plasman odredjuje iskljucivo ziri i nema govoru o uticaju SMS-ova. To je izmisljeno samo da bi operatori zajedno sa eurosongom podelili ogromnu zaradu na njima za tri veceri glasanja.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:06)
anonymous [neregistrovani]

esc

za sve koji ne znaju da je azerbejdzan na samoj granici evrope, da sada znaju...zaista je veliko razocarenje, dâ dijaspora narocito u nemackoj nije dala poene...ali se ne sme biti nezahvalan, dâ smo prosli u finale i dâ smo u stvari "skoro" pobedili.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:06)
Vasa [neregistrovani]

Krsh

Pesme nikad gore, a mi nismo zasluzili ni to 14. mesto.
Ma, hajte ljudi, po podrumima ima trista klinaca sto sviraju i komponuju bolje nego ovo sto smo videli.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:07)
RunningScared [neregistrovani]

Glasanje

Azija može da učestvuje, zato što je članica EBU! I extra je pesma i drago mi je što su pobedili!
Ja sam glasao i ove godine i glasaću svake naredne i baš me briga da li je mojih 40 i nešto din. otišlo u nepovrat (kad sam planirao da glasam morao sam sa tim da se "pomirim")! Svako ko glasa, svesan je činjenice da neće sa 100% sigurnošću njegov glas odlučiti pobednika! A što se završetka hrama tiče i njima dam svaki put bar toliko kad odem, kupim sveće, celivam ikonu...:)
P.S. Nina čestitiam, nisi ni mogla da prođeš bolje kad mi je od starta tvoja pesma bila samo vesela i ništa više!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:08)
Shone [neregistrovani]

Nije lose, moze bolje

Realno, dijaspora nam je totalno podbacila ove godine. Dozvolili su da ih dijaspore drugih drzava do nogu potuku u glasanju. Primer su glasovi iz Svedske, Svajcarske, Nemacke, i Austrije, u bukvalno svakoj od tih zemalja BiH je dobila vise od nas. Tako nesto nije ocekivano narocito ne ako pucamo na visok plasman a cini mi se da smo ove godine mogli dosta vise od 14. mesta. Takodje, mozda ne bi bilo lose razmisliti o pevanju na engleskom jeziku. Jeste da je to mac sa dve ostrice jer mozda moze da pokvari rezultat u dijaspori (koja nas ovaj put iovako nije podrzala) ali moze i drasticno da poboljsa izglede kod neutralne publike u zemljama gde nemamo dijasporu. Sve u svemu, sta da se radi. Nije lose ni 14. mesto kad se uzme u obzir koliko je drzava ucestvovalo (25 veceras tj 43 ukupno). A najbitnije od svega je da nismo poslali putujuci cirkus kao pre dve godine ili vasar od prosle. Nina, svaka cast. E da, da ne zaboravim, Azerbejdzan je posteno pobedio. Po meni su bolje pesme imali Gruzija i Svedska ali ni ova uopste nije losa.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:12)
gliga [neregistrovani]

nemacka

dto se tice Nemacke,mogu da kazem da sam i sam glasao jedno 10 puta,a nijedan glas nismo dobili. Nema sanse da uzmem telefon na sledecem ESC!!!! Bas me briga ko ce pobediti. Kada je Marija pobedila sve se sklopilo. I losa konkurencija,i malo Sovjetskih republika,i malo Skandinavskih,i sva dijaspora je bila ZA,verovatno je bila i pesma bolja nego sada,ali ove pare koje sam sada dao,kao sto neko rece,dacu za Svetu Goru ili Hram sledeci put. Idemo Srbija,barem je Nole veceras pokazao ko smo!!!!!!!!!!!!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:12)
Boban [neregistrovani]

Diaspora??

Iskreno sam zadovoljan sto tzv nije glasala lojalisticki.
Kao prvo mislim da je prostacki glasati za bilo koju pesmu ako se toj osobi pesma ne svidja - pa makar bila domaca.
Kao drugo za biranje te pesme kao predstavnika diaspora se ne pita i prema tome nemaju ni odgovornost.
Ovo je pozitivan pomak!

Licno sam navijao za Moldaviju. Ni BiH nije bila losa.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:13)
anonymous [neregistrovani]

Re: Evropa

E, to je zato sto ne znas dobro geografiju.Granice Evrope su na Uralu do Kavkaza i tu su smesteni Azerbejdzan, Jermenija, Gruzija, Kasahstan...

(nedelja, 15. maj 2011, 01:13)
Amsterdam [neregistrovani]

Srbija se nije snasla

Na ovim stranicama je bilo postavljeno mnogo inostranih telefonskih brojeva na kojima se glasa u tim zemljama. Treba samo obrnuti taj broj bilo odakle i sve je drugo stvar automatizma i tehnike!?

(nedelja, 15. maj 2011, 01:14)
anonymous [neregistrovani]

azejberdzan

Ne mogu da vjerujem da se neko tako razumije u pjesme i izvodjace,a da ne zna kako se zaista izgovara zemlja pobjednica.Azerbejdzan,a ne Azejberdzan.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:15)
anonymous [neregistrovani]

nina

bravo nina bravo

(nedelja, 15. maj 2011, 01:16)
ninan [neregistrovani]

nina - najbolja!

dijaspora podbacila - cim nema etno elemenata - nema podrske matici, vec se podrzava npr bosna, nadam se da cemo nesto nauciti od azerbejdzana
moja cela ekipa je glasala za nemacku - a nema glasova od srbije - objavite listinge!
nema propozicija o nasoj pesmi ucesnici na sajtu - da li je jos uvek na snazi da nas predstavnik NE MOZE da peva na engledskom sto je pisalo pre 4 godine na vasem sajtu?
ako je tako - hitno menjajte da se ne sramotite dalje!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:16)
anonymous [neregistrovani]

"Pobednik"

Azerbeidzan je pobedio jer to dosad nije pa mu je pobeda obecana.Ziri odlucuje a cesto se unapred zna pobednik. Ovo je samo predstava za publiku i komercijalni cirkus.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:21)
anonymous [neregistrovani]

Realno

Nina jeste carobna ali pesma ocigledno ni najmanje,o tome svedoce i glasovi i to ne samo dijaspore-glupo je svaljivati svu krivicu na njih a u ostalom zasto bi glasali za ono sto im se ne svidja.Da se namesta to nam je svima jasno,meni jedino nije jasno zasto se dosadasnjih godina na ovom sajtu strogo cutalo o tome.Azerbejdzan je pobedio zbog nafte na kojoj lezi i trebalo je da pobedi vec u Rusiji ali tu im se podkrala neka greska u manipulaciji ili tada jos nisu bili podpisani svi potrebni ugovori na tu temu pa je pobedila Norveska koja je stvarno i bila najbolja.Grupa "Riva" sa "Rock me baby" je pobedila za utehu za buduci raspad Jugoslavije.U Zagrebu je pobedio Totto Cotugno sa "Unite Europ" kao najava za tada buducu EU.Turska je pobedila za utehu za definitivno NE za ulazak u EU,Ukrajina je pobedila za podrsku narandzastoj revoluciji,Grcka kao pravoslavna zemlja da bi u njoj pobedili Finski sataniste da bi bas mi-Srbija pobedili u toj istoj Atisarijevoj Finskoj za utehu zbog gobitka Kosova a Nemacka je prosle godine dobila pobedu kao obestecenje za sve one milione Evra koje je platila za beznadezno spasavanje Grcke a sa samim tim i EU.To je to:ESC je realno politicki festival-dodela utesnih nagrada!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:21)
anonymous [neregistrovani]

@разочарана

Dijaspora je glasala, ali u nekim zemljama je to cista politika. Nemoguce da u Svedskoj, od tolike srpske dijaspore niko nije glasao, a od Norveske, gde nasih nema puno, dobismo 6 poena.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:21)
anonymous [neregistrovani]

budimo realni

...ipak budimo realni. Ne moze se ova pjesma usporediti sa MOLITVOM ILI LANE MOJE, pa i BALKAN...budimo realni

(nedelja, 15. maj 2011, 01:22)
anonymous [neregistrovani]

Samo Zvezda

Jesi li ti slusao Svedsku i BiH kad tako govoris? :)

(nedelja, 15. maj 2011, 01:24)
Bo [neregistrovani]

glasanje

ja kao srbin sam glasa. ali sta mi mozemo ako njemacka zirija neda niti jedan bod? u njemacko ima milijona stranaca kao i u francuskoj. njihova dijaspora je malo jaca nego nasa -na primjer turska-. i ja sam totalno iznenadjen da srbija nije dobila niti jedan bod iz njemacke. a sto se tice nasih susjeda (nemislim na ex-yu zemlje)...bez komentara!
u ostalo ovo se moze zvata english song contest a ne european.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:30)
Aco [neregistrovani]

...

E moj ljudi, gde ode Bosna sa onako losom pesmom. Pa onaj Dino nema blage veze da govori a kamoli da peva Engleski. Ja sam iz dijaspore glasao naravno za nasu Ninu, nego cini mi se da vecem delu dijaspore se ne svidja ovakav nastup pa brze bolje glasali za "estradnu zvezdu" Merlina. Nebi mi palo napamet da glasam ikada za drugu zemlju nego moju domovinu. Nista protiv drugih zemalja i nacija, ali ja sam Srbin i volim svoju zemlju. Pozdrav iz Svajcarske.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:33)
Sale [neregistrovani]

Evrovizija

Najveca greska je napravljena sto se toliko prosirilo sto su dozvolili bivsim sssr zemljama da se takmice a i naravno ovo sms glasanje. Ako ste primetili da nam je ziri nekih zemalja dao pojene sa kojima i nemamo bas neke odnose ovo namerno kazem posto je voditeljka rekla da posebno obratimo paznju na rusiju posto su oni prema nasim prestavnicima bili blagonaklonjeni molio bih rts da sledece godine posalje ljude koji nisi rusofili jer ako ste videli i oni sami nam nisu dali ni pojen a mi njima 4 mislite malo o tome.Prijatno i dovidjenja

(nedelja, 15. maj 2011, 01:33)
Neron [neregistrovani]

zato!!

Zato sto je to nas jezik i zato sto skoro svi ostali pevaju na eng ..e zato necemo! (btw nismo samo mi pevali na maternjem....) ..a drugo ovih godina smo imali vise uspeha nego sto smo teski, po mom misljenju, a pevamo na srpskom...da podsetim jednom 3. mesto ; jednom prvo! Na SRPSKOM jeziku!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:34)
Djordje [neregistrovani]

Sramota?!

Opet po dijaspori!Skinite se bre vec jedanput sa nas!Sta ste ocekivali?Da cim nas pozovete mi navalimo na telefone?Glasali smo ali sigurno ne sa takvim zarom kao za "Lane","Molitvu","Oro","Balkan"!To su bile pesme vredne i truda i para!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:35)
anonymous [neregistrovani]

ruski poeni

Od Rusa poene neces ni videti...

(nedelja, 15. maj 2011, 01:35)
anonymous [neregistrovani]

a neko 12 poena?

ovo je prva godina da nam ama bas niko nije dao 12 poena...tuzno

(nedelja, 15. maj 2011, 01:39)
anonymous [neregistrovani]

Glasanje

A kad je Marija Serifovic pobedila, tad nam nije smetalo glasnje?!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:42)
Dijaspora [neregistrovani]

Duskin komentar

Rece nasa Duska za Vesti:"ovo je bilo dobro"!Sta je bilo dobro?14.mesto,najgori rezuzltat od SRJ i Srbije do sada!Ili posaljite nesto od cega ce da nas trnci prozmu ili ne saljite nista!Dzaba potrosenih para za nesto sto veliku vecinu kako nas u dijaspori a tako i vas Srbiji ostavlja ravnodusnima!

(nedelja, 15. maj 2011, 01:43)
Miro Norveska [neregistrovani]

Cinjenice

Pobeda Azerbejdzana jedno je pd najgorih mogucih resenja muzicki gledano, a to je ujedno i dokaz svakom razumnom coveku koji se imalo razume u muzuku a ni politika mu nije strana da veceras Evropa nije odlucivala vec lobi ili sacica mocnika.

(nedelja, 15. maj 2011, 01:43)
anonymousartist [neregistrovani]

<čaroban3

Šteta za našu pesmu, stvarno. Takođe i za bosansku, finsku. Švedska ubedljivo najgora, a završi pri vrhu. Ali Duškin komentar da smo smo bili najoriginalniji jer smo pitali za voditelja... Neprocenjivo. xD

P.S. Brega bio trinaesti. xD

(nedelja, 15. maj 2011, 01:46)
anonymous [neregistrovani]

Euro-plagijati

Mnogo plagijata u vrhu finalne liste:
1. Shedska - bukvalno preuzet pochetak pesme
"Rasputin" Bony M;
2. Danska - poslushajte pesmu Andreasa Johnsonna "Sing for me", itd.

Tuzhno:(((

(nedelja, 15. maj 2011, 01:57)
Sinisa [neregistrovani]

Propale pare

Pare ulozene u ovu vasu ovogodisnju ESC-caroliju su ocigledno propale pare!Ako ne mozete da posaljete nesto u stilu Laneta,Molitve ili Balkana onda vam je bolje da ne saljete nista.Dijaspora ocigledno nisu vise "ovce za sisanje" i nece da trose pare na ono sta im se ne svidja!

(nedelja, 15. maj 2011, 02:06)
anonymous [neregistrovani]

Politika

Mislim da narod gresi. Politika je umesana i vani i u Srbiji kad je u pitanju glasanje i odabir ucesnika. Nemoze netko da pobedi samo zato sto mu je kompozitor u rodu sa nekim poznatim i sto je sve uradjeno na multikulturan nacin. Ne krivite dijasporu kad za nju ni nepitate u drugim slucajevima. Zasto bi ja koji zivim u Evropi glasao za pesmu evrovizije a inace svakodnevna ponuda od RTS na satelitu mi je da pratim samo upitkik, intervju, oko i proevropske teme

(nedelja, 15. maj 2011, 02:17)
anonymous [neregistrovani]

re evroazia vizija

Jedina Azijska zemlja je Izrael a oni moraju sa Evropom jer ih njihove susedi ne priznaju da postoje. Uzmi malo geografiju u ruke.

(nedelja, 15. maj 2011, 02:18)
anonymous [neregistrovani]

Dusica

Sve cestitke Nini ! Dusica Spasic koja je prezentovala srpski ziri kako je glasao je bila izuzetno slatka,sarmantna i kultivisana,pravi profesionalac sa bozanstvenim osmehom kao i uvek.

(nedelja, 15. maj 2011, 02:24)
djurdjica [neregistrovani]

carobno

Veliki broj Srba u Nemackoj je glasao a nismo dobili ni jedan jedini poen. To je toliko neverovatno i nemoguce, cini nam se cak i carobno. Nestali su mnogobrojni nasi glasovi kao da niko nije zvao. Koliko Nemci
(ne)znaju geografiju, mozda su nase glasove ubrojali Bosni i Hercegovini. Ko zna, sve je moguce, sve je carobno!
Nina, bila si odlicna, cestitamo.

(nedelja, 15. maj 2011, 02:24)
Daniel [neregistrovani]

losa evrovizijska godina

Za Ninu sve cestitke ali problem je bio u tome sto pesma nije bila dobra.Francuz je vazio za favorita ali nebi voleo da je on odneo pesmu posto ipak je ovo evrovizija i nije namenjena za takve pesme.Pratim evroviziju unazad 7 godina i rekao bi da je ova pesma tacnije Azerbejdzan bila jedna od najgorih koju sam ja cuo.Moji favoriti su bili Britanci, Svedjanin i Irci mada nije ni Merlin bio los, sve pohvale.Ako sledece godine neko iz bivsih Sovjetskih zemalja dosao sa dobrom pesmom mozemo ocekivati ponovo pobedu nekih od tih zemalja.Mislim da bi RTS mogao da poradi na tome da posaljemo jednu mocnu evrovizijsku pesmu i da im pokazemo sta je pesma.Uvodjenjem zirija najvise smo mi ugrozeni jer ako ima dosta nasih ljudi npr. u Austriji i od publike dobijemo 10 ziri moze znatno da pogorsa te poene jer mi imamo jaku dijasporu ali uvodjenjem zirija ide na nasu stetu.Posaljimo Zeljka Joksimovica jer verujem da bi nam on doneo pobedu.A sto se tice ove godine, mislim da je ovo najgora evrovizijska godina ikada!!!Nema skoro nijedan hit.Pesme su uzasne a pogotovu pobednicka mada nemam nista protiv njih i njihovih glasovnih mogucnosti, ali pesma nije dobra.
>>> ESC 2013 Belgrade <<<

(nedelja, 15. maj 2011, 02:31)
ESC-Fan [neregistrovani]

In a Moment like this...

Ajde molim vas prestanite sa kuknjavom!Nikad na ESC-u nece pobediti apsolutno najbolji!Jedini izuzetak je Molitva.To je jedini put u historiji ESC-a da je pobedila pesma koja ne samo da je bila najbolja vec i po izboru ESC-Lobbya!Kad se setim proslogodisnjeg ESC-a i danskih predstavnika sa pesmom "In a Moment like this" dodje mi da placem!Ta pesma je po velikoj vecini ESC-a Fan-ova bila ubedljivo najbolja,na nju su coveka naprosto prozimali trnci ali morala je pobediti Lena ne zato sto je imala najbolju pesmu vec zbog zasluga svoje zemlje u EU!

(nedelja, 15. maj 2011, 02:41)
anonymous [neregistrovani]

Pravoslavne zemlje

Hej narode na sta ti to jos racunas?Na pobratimstvo?Zaboravi!U ovom satanizirano-lobbyziranom,pardon-hocu reci globaliziranom svetu,svako gleda samo jos na sebe a ne na bliznjega svoga!

(nedelja, 15. maj 2011, 02:51)
anonymous [neregistrovani]

Albanac

Citajuci komentare svarno nemogu da svatim da Srbi misle da ceo svet njih mrzi .Nikad ne gledate realnost .

(nedelja, 15. maj 2011, 03:20)
Milan [neregistrovani]

Sad je politički a...

...kad je Srbija pobedila nije bilo politički? :D Budimo realni, sada Evrovizija kakva i treba da bude. Nepredvidiva. Pobeđuju zemlje sa Balkana, Istoka, Seevera, Zapada. Ja sam zadovoljan. Inače, Lena (Nemačka) mi se ubedljivo najviše dopala.

(nedelja, 15. maj 2011, 03:37)
Milos [neregistrovani]

re:)

Bas htedoh pitati, zasto niko nije javio ziriju da Azerbejdzan nije u evropi kao ni izrael ili turska... Niko nece da se igra ni fudbala sa tim drzavama pa ih "metnuli" u evropu. Uglavnom su sve pesme bezlicne na evroviziji kao i uvek. Nisam neki ljubitelj teorije zavere ali mi ovo sve nesto vonja na namestaljku. Ne treba istupiti revoltiran iz tog takmicenja, ali im se lepo zahvaliti i reci da nismo vise zainteresovani da ucestvujemo u ovakvim "shtelovanim" takmicenjima. Nesto kao Vojvodina u kupu.

(nedelja, 15. maj 2011, 03:38)
Lala1 [neregistrovani]

Potpuno namesteno

Zao mi je sto Nina nije pobedila ili makar osvojila jedno od prvih pet mesta.

Nemogu da kazem da je pesma azerbejdzana bila losa, ali mislim da je bilo drugih mnogo boljih pesama. Prema mom misljenju glasanje je bilo potpuno namesteno i smatram da je potrebno ukinuti ziri. Gledaoci su ti koji trebaju da glasaju za pesmu po svom izboru a ne grupa ljudi u ziriju. To nije demokratski.

(nedelja, 15. maj 2011, 04:22)
anonymous [neregistrovani]

crni

jasam srbin ali gledam u pesmu i mislim daje bosanska pema bolja od ove pobednicke ali ,i spanska i ukrainska je bila super nasa je bila preslaba za prvi tri posteno nemozese sa onakom pesmom na prvo mesto

(nedelja, 15. maj 2011, 05:20)
Bora [neregistrovani]

plasman

cak cetrnesto mesto za prasak za ves? nije lose, uopste nije lose...

(nedelja, 15. maj 2011, 05:26)
anonymous [neregistrovani]

Samo

brbljanje bez veze u vecini komentara.Zasto da neko glasa za nas,kada nismo uopste zasluzili?.Pesma nije u duhu vremena i jos se uvek zagrizeno peva na nasem jeziku,tako da niko nista ne razume.Jos smo dobro prosli,kako je moglo da bude,jer niko ne treba pesmu koja ce se samo Srbima svidjati.Mora da se napise pesma(na engleskom,kao sto u danasnje vreme radi njih 99%)koja ce se dopasti sirokoj masi a i strucnom ziriju,pa ce biti vise bodova i to sigurno.Iskreno receno,meni se ova pesma nije nimalo svidjala.

(nedelja, 15. maj 2011, 05:58)
anonymous [neregistrovani]

Najbolja poruka

Hahahahaha,najbolji je komentar pevaca Danske holandskoj voditeljki kada je saopstila 12 poena za Dansku!

(nedelja, 15. maj 2011, 06:41)
anonymous [neregistrovani]

Najbolja je pobedila

Pobednicku pesmu sam cuo samo jednom i odmah je zapamtio. Toliko je dobra da cak ni falsiranje pevaca nije uspelo da joj naskodi. (Ona velika seksta u refrenu je teska za pevace). Mada pisana u molu pesma ima optimisticki ton zahvaljujuci ritmu u ostinatu (cetvorodel nakon kojeg sledi punktirani ritam vodeci na tesku dobu u sledecem taktu) sto "vuce" napred i cistim intervalima koji ostavljaju utisak sirine, prostora. Osnovni motiv koji se ponavlja do besvesti je veoma jednostavan ali nije dosadan jer ga naizmenicno izvode muski i zenski glas. Pobedila je najbolja pesma.

(nedelja, 15. maj 2011, 06:45)
anonymous [neregistrovani]

Nojgora evrovizija do sada

Ni nasa a ni jedna druga pesma nije bila nesto posebno. Cestitam samo onim zemljama koje su imale hrabrost da pevaju na svom jeziku. One su barem pokazale trunku originalnosti i duha.

(nedelja, 15. maj 2011, 06:49)
anonymous [neregistrovani]

Bravo Nina za mene ste bile najbolje

Bravo,osvetlale ste obraz Srbiji.Bravo.

(nedelja, 15. maj 2011, 07:02)
Luckyz [neregistrovani]

Long live Soul

"Pobednicka" pesma je jednostavno za ne komentarisati, toliko o njenom kvalitetu sto vazi i za 90% ostalih takmicara. Sve me podseca na scenu iz filma "War Incorporated" koji prikazuje kako amerikanci vide istocne evropljane kada dodje do pevanja i igranja na "moderan nacin". Tri najbolje pesme - Nina, Finska i Svajcarska su prosle jako slabo sto sve govori! Predlazem svecani docek ispred skupstine za nasu Ninu!!

(nedelja, 15. maj 2011, 07:11)
anonymous [neregistrovani]

Iz Engleske

smo glasali za Ninu ali izgleda da to nije uracunato a uzeli su nam novac. Sramota, za ovaj sistem glasanja.
Ja znam veliki broj ljudi koji je glasalo za Ninu,jer sam imala party,gledali smo tennis match ,Novak vs Andy i Eurovision song.
Moji prijatelji su glasali zbog mene,za Ninu,i nije fer da se nasi glasovi nisu uvazili.
Nina je moralni pobednik.

(nedelja, 15. maj 2011, 07:20)
anonymous [neregistrovani]

Azerbejdzan

je zemlja bogata naftom,pa ce moci da priusti sebi da bude domacin sledece godine.
Jedino sto je bilo veoma uvredljivo od strane engleskog komentatora,pitanje da li u azerbejdznu ima hotela.
Po memi Moldavija je imala bolju pesmu.
Italijani su imali ubedljivo najbolju.

(nedelja, 15. maj 2011, 07:30)
anonymous [neregistrovani]

ma otkud znam

Italija 2 boze sacuvaj.

(nedelja, 15. maj 2011, 07:38)
anonymous [neregistrovani]

Nula

kakva pesma takvi bodovi cudo sto je i na cetrnestom mestu ja bih joj dao jednu veliku NULU

(nedelja, 15. maj 2011, 07:48)
mimi-Paris [neregistrovani]

Ma da

Pobednicka pesma nije losa,ali daleko od toga da je trebalo da pobedi,nije za Evroviziju po mom misljenju.I sve je politicki odavno vec,naravno...valjda ste primetili.Mozete da glasate koliko hocete,ti glasovi se ne vaze,hehe..

(nedelja, 15. maj 2011, 07:54)
anonymous [neregistrovani]

Politicki korektno

Politicki korektna odluka, svaka novonastala drzavica mora da pobedi da bi bio privid dmokratije.

(nedelja, 15. maj 2011, 07:56)
anonymous [neregistrovani]

Casno odstupanje

Kada smo vec pobedili, sto se svrstava u naucnu fantastiku, organizovali u Beogradu, trebalo je casno odstupiti i pare trositi na korisnije stvari.

(nedelja, 15. maj 2011, 08:22)
anonymous [neregistrovani]

pobedio pa sta

pesma azerbejdzana je vrlo lepa i nije nista neposteno sto je pobedio, a nasa predstavnica nije dobila mnogo glasova iz dijaspore zato sto je ucestvovao i Dino Merlin koji je neuporedivo popularniji jos je covek pevao na engleskom...

interesuje me zar bi bolelo da i mi otpevamo pesmu na engleskom pa da nas razume 99% evrope

(nedelja, 15. maj 2011, 08:41)
anonymous [neregistrovani]

namestaljka

izgleda ko da je samo ziri glasao.ovo je bilo toliko glupo glasanje da ni sam nisam verovao sta gledam.nina svaka cast.inace za mene je ove godine pobednik bosna a mnogo mi se svidela i engleska.

(nedelja, 15. maj 2011, 08:41)
anonymous [neregistrovani]

sreca

sreca sto nismo zadnji,svake godine sve losije.sam nacin biranja pjesme za euroviziju je bez veze,stari je bio puno bolji.pjesma kao pjesma i nije imala nikakav kvalitet,od tri koje su bile na izboru bila je najgora zato ne treba da se cudimo,dobro smo prosli.

(nedelja, 15. maj 2011, 08:49)
anonymous [neregistrovani]

...

mislim da je eurovizija jedan veliki korak nazad, sto se tice muzike.

(nedelja, 15. maj 2011, 08:49)
anonymous [neregistrovani]

namesteno

italija druga, irska koja je vazila za favorita da osvoji 7 mesto, estonija 24 madjarska isto.dijaspora naravno nije glasala, ali je zato prosle godine kad je bio milan stankovic svi su glasali i sigurno po 20 poruka pa i necudi sto smo dobili 10 poena od francuske,a sad nista

(nedelja, 15. maj 2011, 09:08)
nale [neregistrovani]

nole

Mislim da je Nole kriv za Ninin "neuspeh". Pa sinoc nikome nije palo na pamet da gleda dosadnu Evroviziju pored divnog tenisa. A i pesma je bila prosecna, za pobedu mora da se dobije i po neki glas i od zemalja gde nema dijaspore. "Molitva" je bila izuzetna pesma i skupljala je svuda po neki poen. Moracemo da sacekamo da RTS promeni sistem izbora pa da ipak posaljemo kvalitetniju pesmu.

(nedelja, 15. maj 2011, 09:16)
miki maus [neregistrovani]

bravo za paju patka

Paja Patak je dao najbolji predlog.

Bolje taj novac sto se potrosi na sms glasanje uplatiti u neku korisnu svrhu nego finansirati Pesmu Hipokrizije, smotru globalista na kojoj samo retki poput nas imaju hrabrosti da pevaju na svom jeziku.

Tri puta bljak za Pesmu Hipokrizije.
Bljak, Bljak, Bljak.

(nedelja, 15. maj 2011, 09:17)
Патриот [neregistrovani]

Није ни чудо!

Песма коју је певала Ковачева кћер је била неупоредиво боља. Ова је победила код нас само зато што мобилне телефоне углавном имају млади, па су они и гласали највише. Младима је важно само да је што гласније и њима је добро. Да је тако можемо видети и чути и на улици и у средствима јавног превоза, где МП-3 уређаји сметају и оне који седе около. А како је ономе ко слуша, тј. његовим ушима то си он зна. Упркос еуфорији се могао и очекивати овакав дебакл. (Али је она прошлогодишња песма ипак била до сада од свих наших песама далеко најгора! Песма без икаквог смисла, па није ни чудо да лоше прођемо), јер и наши у расејању ипак не желе да потпуно презреју свој музички укус. Неможе се од њих очекивати немогуће. Они гласају за оно што им се свиђа, а не за све и свашта, само зато што је наше.

(nedelja, 15. maj 2011, 09:17)
anonymous [neregistrovani]

Ukusi

Doza politike i u kulturi nije na odmet.Da su ukusi razliciti to se oduvijek znalo,ali ovo nema bas mnogo veze s ukusom.

(nedelja, 15. maj 2011, 09:24)
anonymous [neregistrovani]

14. mesto

Mesto koje potpuno odgovara onome sto je srbija poslala, cak je i bolje.
Sve one price o tome kako su svi ocarani "carobnom " Ninom su bile izmisljene, prenaduvane i preuvelicane 10000000 puta od strane rts.
Rts nikako da nauci nesto iz prethodnih gresaka,
i dookle god ovako radi, srbija ce prolaziti lose.

(nedelja, 15. maj 2011, 09:25)
anonymous [neregistrovani]

objektivnost

Ne znam zasto su ljudi tako subjektivni pa smatraju da su svi predstavnici iz nase zemlje uvek najbolji. Pesma je svakako bila bolja od proslogodisnje (suvise je vec bio forsiran Bregovicev tvrdi etno zvuk), ali to opet ne znaci da je najbolja. Mesto koje je osvojila sasvim je prihvatljivo. Azerbejdzan je imao simpaticnu pesmu, dobro su pevali i lepo je da svi delovi simbolicnog zajednickog evropskog prostora budu zastupljeni. Sto se tice politickog glasanja, njega ce uvek biti. Samo je potrebno da se pogodi nekoliko razlicitih okolnosti pa da neka pesma pobedi. To se desilo i sa pesmom "Molitva". Meni se ove godine ipak najvise dopala Gruzija...

(nedelja, 15. maj 2011, 09:38)
anonymous [neregistrovani]

Dajte svima da ucestvuju u nacionalnom izboru

Da li sam ja jedini kojem se cini da je ovaj sistem izbora nacionalnog predstavnika pogresan. Dok smo birali izmedju vise izvodjaca, kompozitora i tekstopisaca bili smo bolje plasirani. A sto se tice pevanja na engleskom ni Marija ni Lane nisu pevali na engleskom...

(nedelja, 15. maj 2011, 09:55)
anonymous [neregistrovani]

odlicno

realno,najbolja pesma na takmicenju.Zasluzuku prvo mesto.Nasa pema iz Srbije zasluzuje 14-to mesto.Bosna i Herzegovina zasluzuje bodovano mesto.

(nedelja, 15. maj 2011, 09:57)
anonymous [neregistrovani]

tacno

u pravu ste

(nedelja, 15. maj 2011, 10:03)
Kika!^^ [neregistrovani]

Strasnoo

Pesma Azejbedzana je super *zasluzeno je 1*
A za broj glasova strasnoo,owo nije namesteno al' su glasovi bili *davali* po politici!!! Strasnooo! Ne treba da se takmicimo sledece godine! Opet necemo nista uraditi! :3

(nedelja, 15. maj 2011, 10:07)
anonymous [neregistrovani]

razocarana

A zasto ste razocarani pa to je realnost i uvek ce tako biti sve dok postoji ovakav nacin odabira pesme,pozdrav iz dijaspore

(nedelja, 15. maj 2011, 10:11)
Srle Dortmund [neregistrovani]

Nemacka??

Ja sam zvao za Srbiju tacno 35x jer sam bio na poslu i jedva stigo da odgledam njen nastup!!
Nasi ljudi sto kritikuju Dijasporu nemaju na zalost pojma jer neznaju da od nas nema vecih patriota.Licno mislim da je glasanje i podela bodova politicki motivisano. Po meni je najvece razocarenje sto nam Bosna,Makedonija,Hrvatska i Slovenija nisu dali 12 poena.Gde su nam bili braca Rusi i Grci?? O komsijama u okruzenju i da ne pricam!! Sve u svemu je pesma bolja nego njen plasman, medjutim ja licno mislim da bi u sledecim nastupima Srbija trebala da peva to sto najbolje zna..a to su emotivne etno balade koje se iz momenta podvlace ispod koze svakog coveka...napred Srbijo!

(nedelja, 15. maj 2011, 10:12)
anonymous [neregistrovani]

makedonci najbolji

da li je bilo namjestanja ili nije, to je sve jedno, treba napraviti dobru pjesmu, narod uvjek bira i kad ne ubacuje listice:)

(nedelja, 15. maj 2011, 10:15)
anonymous [neregistrovani]

euro

Srpska pjesma je i meni i mojim prijateljima bila favorit jer je iskrena i vesela! Bravo Nina, bravo Srbija! Puno pozdrava iz Hrvatske!

(nedelja, 15. maj 2011, 10:22)
anonymous [neregistrovani]

Dijaspora??

Pa Dijaspora je sigurno glasala za Ninu, pitanje je dali je i ziri doticnih zemalja dala Nini uopste bodove??
Ovo je bila cista politika,jer nismo dobili od nasih ex-yu komsija po 12 bodova a od komsija u okruzenju i da ne pricam!! Dok mi delimo bodove i Rusiji i Grckoj oni nama ni bod!!
Steta po Nini da je imala zvezdu Balkana Dina Merlina kao direktnog konkurenta, tako da su i objektivni ljudi sa Balkana pre njemu dali svoje maksimalne glasove a ne nasoj Nini..licno mislim da nama bolje ide za rukom kad pevamo ono sto najbolje znamo a to su emotivne etno balade jer tu nema promasaja. Moje drustvo je sinoc iz Nemacke sigurno vise od sto puta zvalo za Srbiju ali na zalost nije vredelo...

(nedelja, 15. maj 2011, 10:25)
anonymous [neregistrovani]

hvala svima

iskreno nije neka pesma i 14 mesto je za svaku pofalu. Ali najvaznije je da znam sta misle nasa takozvana braca Rusi i Grci o nama!
HVALA BOSNI I MAKEDONIJI ZA GLASOVE !!!

(nedelja, 15. maj 2011, 10:26)
anonymous [neregistrovani]

????

A.... kada su nam to rusi pomogli, a da nisu imali dobru korist iz toga? Razmisli..

(nedelja, 15. maj 2011, 10:30)
anonymous [neregistrovani]

eurosong

Iskreno, najprepoznatljivija, melodična i scenski odlično postavljena bila je pjesma Bosne i Hercegovine. Pustimo lokal patriotizam i nacionalni ponos(točnije nacionalizam), sveprisutan, ne samo na Balkanu, nego i u ostatku Evrope. Azerbejdžan bezličan,nemelodičan, ali i tu je politika odgirala svoje. Srbija- malena je slatka, ali cure podsjećaju na Spice girls, a pjesma je ništa posebno. Moji Hrvati- standardno loši, iako pjesma nije loša, no nije ni zamjetljiva, tako da nismo ni zaslužili finalnu večer.Glasovanje, opet po ključu da se daje susjedima,no za nas u regiji to je veliki pomak da smo nakratko zaboravili na "ko je kome i šta uradio" u posljednjih 20 godina.

(nedelja, 15. maj 2011, 10:45)
anonymous [neregistrovani]

Uzas

Ovo je pokradeno!
Ne mogu da verujem da nisamo dobili ni jedan poen od Rusije i Grcke...A i da nismo od nikoga dobili 12 poena!Cak su Bosanci nam dali 10...
MIslila sam da ce mo se bolje plasirati,ali sta je tu je... Idemo dalje!

(nedelja, 15. maj 2011, 10:47)
anonymous [neregistrovani]

Nacionalni ponos!

Srpska predstavnica bila je jedna od malobrojnih(osim Grka, Francuza,Španjolke i naravno onih s Ostrva),koje je pevala na svom jeziku.To je velika doza narodnog ponosa i dokaz da se dobra pesma s dobrim pevačem može korektno predstavit svetu i osvojiti dobro mesto bez ozira na to da peva na engleskom.Sva ti čast Nina.Nadam se da češ biti za uzor i nama Slovencima!
Janez iz Celja

(nedelja, 15. maj 2011, 10:57)
anonymous [neregistrovani]

Austrija

Je li jos neko iz Austrije imao problema sa glasanjem?

(nedelja, 15. maj 2011, 11:01)
Владислав [neregistrovani]

Мала грешка=)

"Ел је поверила новинарима да јој ова победа много значи и лично јер до ове прилике није била певачица већ домаћица и мајка двоје деце. Сада јој се ипсунио сан из детињства а уз то је и поносна што је донела прву евровизијску победу својој земљи иако тренутно живи у Лондону."

Само да знате да је Ел - то је Елдар (мушко), а Ники - Нјигјар (женско)!))))))

(nedelja, 15. maj 2011, 11:16)
jeca [neregistrovani]

bodovi

nisu krivi oni sto nam nisu dali milostinjuod bodova..krivi smo mi sto trpimo da biramo jednu bolju od dve losije i to saljemo u svet..i previse bodova smo dobili kako smo se predstavili..ukraina je bila zakon

(nedelja, 15. maj 2011, 11:17)
dijaspora [neregistrovani]

ocekivano

Ljudi nemojte trositi emocije ,dobro dosli u svetu kapitalizma,gde je komercijala izmisljena ,vec se navikavajte .Uz to i malo politike nije na odmet (lobiranje)i to je to.....Pa sam nacin glasanja sms porukama ,netreba biti previse pametan i zakljucti sustinu ovakvih spetakla internacionalnih.I dok se obicni ljudi opet svadjaju ,mrze,neko profitira i tacka...Ppreporuka - nemate koristi da mrzite nikoga jel nemate nista od toga.

(nedelja, 15. maj 2011, 11:18)
anonymous [neregistrovani]

Nabuko

Pa mora Azerbejdzan da bobedi. Projekat gasovoda Nabuko treba pokrenuti, a glavno izvoriste je upravo u ovoj zemlji. U potpunosti se slazem sa komentarima da je ovo politicka odluka. I otkuda mi znamo kako je ko glasao? Nismo im stajali nad glavom kada su brojali glasove.
Pozdrav

(nedelja, 15. maj 2011, 11:22)
M.V. [neregistrovani]

pesma Eurovizje

Pesma ta zasluzila prvo mesto po svemu tj.muzika,teks i koreografija.I za to mislim da nije zbog politike pobedila.Stvarno nije lepo osudivati na takav nacin.Imamo usi cujemo i oci da vidimo.Sto se tice nase pesme, nije losa a mozemo i bolje, a pevacica Nina ,mogo je simpaticna,ali to ne dovoljno da bi se islo i pobedilo na Evroviziji.Ipak treba tu vise iskustva i prfesiji.A za to treba mnogo godine rada.Na takvu vrstu takmicenija treba birati i slati iskustnih pevaci kojih ne bi unistila trema.To je samo moje misljenje...

(nedelja, 15. maj 2011, 11:23)
anonymous [neregistrovani]

Mi smo glasali

Mislim da su svi Srbi iz dijaspore glasali za Ninu, ali verujem da postoji manipulacija glasanja. Iako sam glasa za Srbiju, pesma nije dobra i nije sasluzila ni 14 mesto.
Azarbedjansku pesmu su komponovali Svedjani, Text Svedjani, koreografija Svedjani, znaci Svedska je pobedila.

(nedelja, 15. maj 2011, 11:31)
Micky Maus [neregistrovani]

Uzas

Prosto mi nije jasno da od Nemacke ni jedan poen nismo dobili a tako puno Srba je glasalo. Najbolje bi bilo da svi Srpski gradjan zemalja iz kojih su glasali a Srbija nije dobila ni jedan poen, da zatrase kod svog Telefonskog operatera Telefonski listing, ako je moguce elektronski i dostave RTS-u! Imam samo primedbu na Srbe iz Dijaspore, poene koje su dali Bosni, bili su Ninini poeni. Samo je Hrvatska poslusala Dina Merlina i nije glasala za komsije ( Nije Bosni ni jedan poen dala) Bravo za Hrvate!

(nedelja, 15. maj 2011, 11:37)
anonymous [neregistrovani]

@ iz Engleske & iz Nemacke

Potpuno se slazem da je glasanje ovoga puta bilo mnogo vise nego obicno manipulisano... Pouzdano znam da je dijaspora u Nemackoj glasala intezivno za Ninu! Kao uostalom i uvek dosada! I uvek je bilo poena iz Nemacke za predstavika Srbije! A sada? NITI JEDAN POEN! TO JE APSOLUTNO NEMOGUCE; PORED TOLIKE DIJASPORE!? A PARALELNO IZ SVAKE DRUGE ZELMJE, GDE ima DIJASPORE BILO JE i GLASOVA ZA SRBIJU! Ubedjen sam da su Nemci ovoga puta manipulisali glasove gledalaca, a pritom dobre pare uzeli za glasanje!

(nedelja, 15. maj 2011, 11:38)
anonymous [neregistrovani]

Legende

Sledece godine posaljite "Legende" sa dobrom baladom i to je to.

(nedelja, 15. maj 2011, 11:42)
anonymous [neregistrovani]

odgovor

Niko ne kaze da je pesma losa ,vec se vode diskusije dali je glasanje bilo pravedno a sto se tice starijih i iskusnih pevaca ,pa oni su prvi ukapirali da je besmisleno ici i trositi energiju i blamirati se da bi neko drugi profitirao kao dokaz toga ,su i sve ostale zemlje koji salju svoje prestavnike tako reci neiskusne jel nemogu naci druge.

(nedelja, 15. maj 2011, 11:55)
anonymous [neregistrovani]

Uzas od pesama!

Meni se ove godine nijedna pesma nije toliko izdvojila, sve su bile nekako slicne, bilo je tu par predstavnika po uzoru boygroups, ali nista posebno. Pesme za koje se ranije pisalo da ce se visoko rangirati, kao Francuska i Madjarska, nisu to uspele, i bolje, jer zaista nisu bile dobre. Neobicno jeste poslati na izbor operskog pevaca, ali nije mu ni pesma bila neka. Nije mi jasan ni visoki plasman Italije, drugo mesto, sigurno da ih ohrabre da se vrate ESC-u. Mislim da je bolje ponekad i nenastupati, nego slati bilo sta, ovo vazi i za nas. Poslednjih godina se sve vise blamiramo i ostvarujemo slabe rezultate,kao da nemamo nesto bolje da ponudimo, a imamo definitivno najbolju muziku na svetu. Onaj stil 60-tih, scenski nastup, grozno, mada je pevacica simpaticna devojka i ima lepu boju glasa, ali ipak, interpretacija pojedinih deonica je bila uzas, ne treba nam ono rastezanje, ne zvuci lepo. Trebamo slediti svoj stil pevanja, a ne svim silama se truditi dopasti nekome i preuzimati njihovo, ostati verodostojan sebi i svojoj tradiciji, jedine pohvale su sto uvek pevamo na svome jeziku. To bi i trebalo uvesti kao obavezu, a ne da peva 80, 90% ucesnika na engleskom, mozda to cine u nadi da ce se tekst bolje razumeti i da ce uspeti da naprave internacionalnu karijeru po isteku ESC-a, mislim da grese, emocija se prepoznaje bez obzira na to na kojem jeziku je pesma otpevana, a karijeru posle ESC-a je malo ko ostvario, internacionalnu kao sto su uspele Dion i grupa ABBA npr. To ne treba gledati kao odskocnu dasku za karijeru, takmicenje postaje sve veci kic i sund. Ako neke ovogodisnje predstavnike treba izdvojiti onda su to bili, BiH, Rusija, Grcka, Svedska, Velika Britanija, Irska, Azerbejdzan, nasa pesma onako, mislila sam da cemo biti medju prvih 10, a da sam verovala kladionicama onda bih rekla medju prvih 5.:)))))))) Nadam se da ce nasi prilicno losi plasmani s obzirom na to sta imamo da ponudimo, uticati na to, da se neko sa tim ozbiljno pozabavi i posalje dobru pesmu, sa nasim melosom, ne treba bezati od svoga i stideti se, nema ni razloga jer realno gledano imamo kvalitet da uvek udjemo sa pesmama medju prvih 5 ili 10, naravno pod uslovom da se salje pravo, a ne kic i sund, tipa Cipela, Oro, Ovo je Balkan, Caroban. I glupo je da strucni ziri bilo sta odlucuje, zvuci kao diktat ukusa narodu, kao da narod nema sam svoj sluh i ne ume oceniti sta mu se svidja.

(nedelja, 15. maj 2011, 11:59)
Jelena [neregistrovani]

!!!!!

Svedska je najbolja!!!!!!!!!!!!!!

(nedelja, 15. maj 2011, 12:04)
Vlada [neregistrovani]

Ninina

pesma je bila simpaticna. Meni je krivo sto Gruzija nije pobedila....

(nedelja, 15. maj 2011, 12:10)
Svedska!! [neregistrovani]

Carobna Srbija!!

Za mene licno Nina Imala Super Pesmu! Zasluzili su Top 10!! Bravo Srbija-Nina i njen Team,Kristina Kovac,DUSKA i RTS!! Mnogo vam Hvala za 2011!! Dijspora glasala,gde su poeni?? Zao mi je da Nina nije dobila 12 poena od nikoga! Ubedljivo Najbolja je Nina bila,i lepo se provela!! FAVORIT U DUSSELDORF!!

(nedelja, 15. maj 2011, 12:10)
anonymous [neregistrovani]

Dijaspora

Pogresno mislis.Dijaspora se je jos prije ESF izjasnila da ce da glasa za onu pesmu koja joj se bude svidela,nikako za onu koja joj se nalozi.Nina je bila super ali pesma nije vredela.Pozdrav iz dijaspore i drugi put birajte bolje pesme.

(nedelja, 15. maj 2011, 12:11)
anonymous [neregistrovani]

Politika

e vise ste dosadili sa komentarima o politici i namjestanju. Ako se kod nas to dogadja, onda se ne dogadja u Evropi. Boli ih uvo za Evroviziju. A nije bila politika kad je Srbija pobedila? Bas ste dosadili i tesko vas je slusati ...

(nedelja, 15. maj 2011, 12:13)
anonymous [neregistrovani]

Glasanje

Ja sam iz nemacke poslala 15 puta sms i 15 puta sam zvala za Ninu i tako su sigurno stotine mozda i hiljadama srba a da na kraju nedobijemo nijedan punkt od Nemacke. To nesto nije u redu.

(nedelja, 15. maj 2011, 12:14)
anonymous [neregistrovani]

ESC!!

Uvek je bila i bice Politiksong.

(nedelja, 15. maj 2011, 12:15)
Нина [neregistrovani]

скромно мишљење

Нина је била ок., али далеко од тога да сам мислила да би могла побиједити. Пјесма је весела, женска, љетни хит...Али не и за Еуросонг. Неко воли и превише боја, ја не. Али пласман је супер, с обзиром да је пјевала на нашем језику.
Побједничка пјесма ми се уопште не свиђа. Грузија ми је била најбоља, као и Бугарска и Летонија које уопште нису ушле у финале. Чак ми је и Лена била симпатична за разлику од прошле године кад сам навијала за Турску. :-) Словенки честитке на гласу и пјесми. Да, и Мерлинова пјесма је добра.
Мислим да су гласови "стручних" жирија пресудили и колико год да дијаспора гласа, 50% ће учинити своје. Све у свему, безвезе.

(nedelja, 15. maj 2011, 12:16)
anonymous [neregistrovani]

xx

Kao i uvek. Izdali su nas najveći prijatelji sa istoka, koji nam nisu dali ni jednog boda, pobednička pesma mogla je biti bilo koja, jer se neradi o kvalitetu,

(nedelja, 15. maj 2011, 12:17)
anonymous [neregistrovani]

Pobednicka pesma

Nije losa, ali nije zasluzila pobedu.

(nedelja, 15. maj 2011, 12:25)
anonymous [neregistrovani]

Eurosong

A kada smo mi pobedili pre samo, naglasavam SAMO 4 godine sve je bilo OK, Evrovizija je bila najbolja, najregularnija i sve je bilo super? Ljudi opustite se - ovo je muzicko takmicenje, nije rat. Mi smo zauzeli relano mesto koje nam pripada i to je ok. Zauzeli smo 14 mesto od 43 zemlje sto je uspeh i zato se opustite i uzivajte u pesmama. Ko to ne zeli niko ga nije terao da gleda. Slazem se sa onima koji zele da se vrati Beovizija gde ce se birati predstavnik nase zemlje

(nedelja, 15. maj 2011, 12:50)
anonymous [neregistrovani]

Политика

Политика је победила музику. Поново. Не кажем ово зато што сам субјективна и што мислим да је наша песма најбоља, него зато што су неке друге земље биле много боље. Само будала не би уочила да је гласање било врло политички.

(nedelja, 15. maj 2011, 12:53)
anonymous [neregistrovani]

Komentar xD

Meni se ne svidja ritam nase pesme. Mada nije ni ona toliko losa...
Inace,Svedska je bila sjajna,kao i Bosna takodje.Extra je bio...I Nemica(Lena) je bila dobra..ozbiljna.:P
A ne ono "o-oo-trala-lalala-oo."

(nedelja, 15. maj 2011, 12:59)
anonymous [neregistrovani]

Нина

Искрено, Нина је надмашила себе у финалу, одлично је отпевала песму... Азербејџан нема лошу песму, али ми није јасно да се Италија тако котирала??? Уосталом, наша песма није била за победу, али важно је да се нисмо обрукали као са "Ципелом". Браво Нина.

(nedelja, 15. maj 2011, 13:03)
anonymous [neregistrovani]

Predrag

Pa kako ne bi bilo manipulacije, kada ziri glasa tokom generalne probe, a ne nakon svih nastupa na zavrsnom takmicenju. A onda je po tim glasovima odredjuje redosled dodela poena.
Da li je srpska dijaspora glasala? Neki kazu da jeste, ali se po poenima uopste ne vidi. Iz Nemacke - nista! Iz Austrije - nista! Iz Svajcarske - nista! Iz Svedske - nista! Sve ostalo je bila sitna boranije.
Jos kad se uzme u obzir da Dijaspore Turske i Jermenije nisu glasala (a one npr. od Nemacke, Holandije, Belgije itd. uvek dobijaju 12 poena), onda je mozda nesto trece u pitanju.
A ostace uvek ono najvece pitanje - gde zavrsavaju nasi glasovi? Koliko je sve fer?

Znam jedino da 14. mesto uopste nije lose, kad se uzme u obzir da je bilo 43 ucesnika, i da smo 14. mesto zasluzili izvodjenjem na srpskom jeziku, sto je veliki uspeh. Celo vece je bukvalno bilo na engleskom, a onda je Srba sve lepo docarala na maternjem. Svaka cast! Pobedjuje se i na maternjem, to znamo sami.
Za veci broj glasove dijaspore valja se vratiti prepoznatljivim etno-zvucima koji pogadjaju u dusu, a posle toga krecu sms-poruke i telefoni, onako iracionalno, od srca. Nina nas je u dijaspori zaista odusevila, ali sa svojom pesmom ipak nije uspela da nas pogodi tamo gde smo najosetljiviji. Veliki pozdrav iz Beneluksa!

(nedelja, 15. maj 2011, 13:07)
Spartacus [neregistrovani]

Teorije zavjere

Besmisleno je problem (ne)uspjeha traziti u teoriji zavjere protiv Srba. Bilo je u proslosti i boljih plasmna, pa nismo postavljali pitanje korektnosti ili postenja dobijenih dvanaestica. Ne treb biti nezadovoljan, jer pjesma "Caroban" je posteno receno, zauzela mnogo bolju poziciju nego sto svojim kvalitetom zasluzuje.
U posljednjih nekoliko Evrovizija, jedini srpski predstavnik koji je osvojio manje bodova nego sto je zasluzio bio je Zeljko Joksimovic, koji je tada trebao pobijediti.

(nedelja, 15. maj 2011, 13:14)
anonymous [neregistrovani]

manipulacija

Nemoguce da Srbija nije dobila ni jedan poen iz Nemacke. To je cista prevara. A sam show je bio pun greski katastrofa. Nikad vise ni cent od mene.

(nedelja, 15. maj 2011, 13:17)
anonymous [neregistrovani]

srbija

pa ja i nisam puno ocekivao od nase Nine, ne ide se na evroviziju sa decijom pesmicom

(nedelja, 15. maj 2011, 13:27)
anonymous [neregistrovani]

Eurosong 2011

Sweden is the best song for me, but serbia is next song that i like, because it is macigal

(nedelja, 15. maj 2011, 13:27)
anonymous [neregistrovani]

14 Mesto hahahah

Prosle godine 13 mesto a ove 14 mesto bas lepo... Ako neznate pesme da pisete sto li pa saljete na eurosongu... Sledece godine neka ide Zeljko Joksimovic !!!

(nedelja, 15. maj 2011, 13:33)
anonymous [neregistrovani]

Mucka

Ma to sve Mucka i ja sam iz nemacke i zvao sam 6 puta a moja drugarica 10 i ova osoba dole je zvala 15 puta i poslala 15 poruka, i ko zna kolko jos hiljade su zvali,i opet nismo ni jedan poen dobili.... znaci to je sve namestaljka i Politika Trebalo bi da se zove politikasong !!!

(nedelja, 15. maj 2011, 13:38)
поморавац [neregistrovani]

Ina Müller,председница ...

немачког жирија (она је и прочитала резултате!) је још пре 21н на немачкој тв рекла да се жири већ одлучио колико и коме поена дати!Колико знам,жири је изнад sms гласача и гласова!

(nedelja, 15. maj 2011, 13:42)
anonymous [neregistrovani]

aaa

i svako bi trebao definitivno na maternjem jeziku da peva...

(nedelja, 15. maj 2011, 13:43)
anonymous [neregistrovani]

kako sam se nadala dobro sam se udala

Da je i pre 4 godine sistem glasanja bio kao sada, ni Marija nebi mnogo bolje prošla, tada je glasanje bilo putem sms-a, pa je dijaspora uveliko pomogla da Marija pobedi. stim ne umanjujem njen kvalitet i dobru pesmu,

(nedelja, 15. maj 2011, 13:44)
певаљко [neregistrovani]

За мене је Литванија имала

најбољу песму,али о укусима се не расправља!Нашу песму не бих ни делегирао!Немачки коментатор Peter Urban,који деценијама коментарише такмичење евровизије похвалио је Нину јер пева на матерњем српском језику!Остале похвале се односе само на визуелни ефект наше групе!

(nedelja, 15. maj 2011, 13:48)
бгд [neregistrovani]

каква песма такав пласман


Наша песма није заслужила бољи пласман од овог. Досадни сте више са коментарима о гласовима дијаспоре и о томе како су нас издали Русија и Грчка. По мом мишљењу Грчка је гласала реално, све песме за које су они гласали имају бољи квалитет од наше. Дијаспора је дала гласове Мерлину (његов стил певања ја лично не волим, али је песма другачија од ове наше тралала песмице). Победничка песма је ништа специјално. Ја сам гласала за Италију и Грузију...

(nedelja, 15. maj 2011, 13:54)
anonymous [neregistrovani]

Hvala vam Srbi!

Več sam napisao ovde da ste Srbi uz Ninu divni.Svaka čast da je pevala na svom jziku o Srbiji i u moje ie hvala za 12 bodova koje ste podelili slovenačkoj pevačici Maji Keuc.Žao mi jeamo to da nije pevala na slovenačkom jer sam uveren da bi dobila isti broj glasova.

(nedelja, 15. maj 2011, 13:58)
anonymous [neregistrovani]

Najbolja

Nasa Nina :) http://www.youtube.com/watch?v=RV0eKqQREpw

(nedelja, 15. maj 2011, 14:03)
anonymous [neregistrovani]

Zivim

u inostranstvu i naravno da mi se "Caroban"- kic pesma ne moze nikako svidjati.Za Eurovisiju mora da se napravi pisma za ukus Evrope,pa ce biti i poena a .

(nedelja, 15. maj 2011, 14:04)
Sandra [neregistrovani]

Italijani

Naravno da su naj bolji Italijani. Trebali su da budu prvaci a ne ovi anonimusi koji su odvratni i koji su dno dna.

(nedelja, 15. maj 2011, 14:07)
Sandra [neregistrovani]

hahahahha

Niko me nije toliko nasmejao kao ti. Ovi iz anonimus drzave dobri ahahahha, pa oni nisu ni za poslednje mesto. drgo od kada aziske zemlje ucestvuju u Eurosongu? Ovaj Eurosong treba ponistiti, ako ne moze oduzeti im prvo mesto i neka Talijani budu pobednici jer su zasluzili. Fuj i bljak za ove anonimuse iz anonimus zemlje

(nedelja, 15. maj 2011, 14:08)
anonymous [neregistrovani]

Katastrofa od ES

Ovo je najgora pobednicka pesma u istoriji Eurosonga!!!Svaka cast Nini,ocekivala sam ipak Top 10,ali nema veze.Kad vidim gde je zavrsio sjajni Francuz,jasna mi je muzicki "ukus"Evrope!Moj favorit je bila Italija-bravo za drugo mesto!

(nedelja, 15. maj 2011, 14:11)
anonymous [neregistrovani]

sramota

Ironicno je kada na evroviziju pobedi azijska zemlja Pobednicka pesma-preslusajte Why-Euritmics,a "Carobna" je "satkana" od delica Dajane Ros,pa potrazite...I jos toga...

(nedelja, 15. maj 2011, 14:11)
anonymous [neregistrovani]

Незаслужено

Намештано је, нема шта. Као и за Немачку прошле године.
Важно да смо се ми добро представили.
Оно што ме опасно иритира је када се стави одвратна позадина док Београд гласа. Шта је оно било, неке 3 лампе. Никад нисмо имали фину слику.
Шта је са Храмом, Авалским торњем и другим лепим здањима у Београду. Надам се да нас РТС неће више разочаравати.

(nedelja, 15. maj 2011, 14:15)
Petar [neregistrovani]

Kako smo birali nije ni lose

Obizrom da smo ograniceni na tri pesme svake godine a ove smo imali barem tri autora mada istog razmisljanja nije ni lose. Sve odk se nevratimo na stari nacin izbora pesme gde kreativnost ljudi moze izaci na videlo i izbor pesme prestane da bude odradjivanje posla nece biti bolje. Ni druge nacije sa slicnim nacinom izbora pesme nikada nista nisu uradile pa nema ni najmanjeg razloga da mi budemo ista bolji.

(nedelja, 15. maj 2011, 14:19)
anonymous [neregistrovani]

Madjarska

MAdjarska pesma je najbolja, na yt ima 8.500 lajkova a oko 200 dislajka dok ova Azerbejdzanska ima vise dislajkova nego lajkova.

(nedelja, 15. maj 2011, 14:20)
јеца [neregistrovani]

Русија је била најбоља

Победничка песма није лоша,али било је и бољих...друго и треће место није заслужено....сматрам да је Русија имала најачу песму и да је требала заузети прво место...ни Србија није тако лоша,јер Нина је баш слатка и позитивно је утицила на гледаоце својом песмом....али,ако погледамо резултате претходних година, Азербејџан је имао стварно лепе песме и једном је морао да победи...и наравно, ништа без политике...а то је жалосно...да политика води ток гласања на музичком фестивалу....једноставно је направедно..

(nedelja, 15. maj 2011, 14:22)
anonymous [neregistrovani]

eurosong

Ja sam lično protivnik takvog glasanja na euvroviziji...što lepo ne postoji žiri iz svake zemlje koji će svojim glasanjem da izabere pobednika ali da glasa fer, a ne : e ne sviđa mi se pesma al eto komšije smo pa bum 12poena...čista politika...Ljudi jedno da vam bude jasno, već unapred se zna ko će biti pobednik...kakve kladionoce?u to ne verujem uopšte...
PS. NINA JE BOLJE OTPEVALA U POLUFINALU NEGO JUČE U FINALU

(nedelja, 15. maj 2011, 14:30)
anonymous [neregistrovani]

English

Koliko se pesama peva na engleskom ?!?!?!
Hvala Nini sto je pevala na srpskom. Pa vecina ljudi iz drugih zemalja ne zna o cemu pevaju njihovi pretstavnici ... !!!

(nedelja, 15. maj 2011, 14:38)
Треба знати: [neregistrovani]

Победничку песму су...

комплетно направили Швеђани!

(nedelja, 15. maj 2011, 14:53)
Vida [neregistrovani]

u vezi glasanja dijaspore

Imam francusku karticu i pretplatnik sam Or.... kompanije i glasala sam za Ninu ne iz patriotisma, nego zato sto je bila jedna od boljih. Verujem da su nasi gradjani glasali za Ninu. Svake godine pratim TV prenos iz neke druge strane zemlje. Ove godine pratila sam na BBC-u i komentator je bio pozitivan, korektan i najavio je Ninu kao predstavnicu retro stila. Francuski ziri je "slab" na nas narodnjacki stil i dao je dosta poena Bregovicevoj pesmi. Oni nas vide u takvom svetlu i teskom im da nas, u muzickom smislu, prihvate kao moderne; otud nasa pesma nije dobila poena.
Nije na odmet reci da Azerbeijdjan pokusava vec nekoliko godina da bude prvi. Oni su ulozili znacajna novcana sredstva iznamljujuci poznate svedske kompozitore, dizajnere i sl. Eto ove godine im se pozlatilo.
Dinu sam dala jedan SMS glas zarad nostalgije. Nastup i njegov engleski je bio ocajan.
Bravo za nasu zemlju i Ninu koji su usli u finale zavrsivsi na sjajnom 14 mestu, mada sam prizeljivala 10 mesto.

(nedelja, 15. maj 2011, 15:29)
anonymous [neregistrovani]

preko 200 komentara

Woow komsije Srbijanci pa vi ste stvarno opsjednuti tom Evrovizijom hehehe

Zivim u takozvanoj dijaspori i ovdje se u veliko zaboravilo na Evroviziju to kod vas izgleda kao nesto znacajno ta Evrovizija :)

Ja sam gledao tu Evropjesmu ono pjesmice svaka trala lala al ne vidim nista posebno.

Jedino sto se sad zaista mogu smijati jer svi oni koji su glasali su razocarani moje misljenje je samo su djaba pare bacili...

Zasto zvati kad imaju taj nekakav ziri pa u naprijed se zna da glasovi ono sms ili telefonski nece imati velike sanse na kraju zato mi nije ni naum padalo da glasam i bacam pare uzalud :)

Danas se pare u takozvanoj dijaspori tesko zaradjuju ali ne razumje to svako.

(nedelja, 15. maj 2011, 15:36)
Predrag [neregistrovani]

Neshvatljivo

Jedino mi jos nije jasno zasto su Srbi u matici, regionu i dijasporu toliko masovno glasali za takozvanu najveci zvezdu Balkana. Kakva zvezda? Izgleda kao neki ljigavac, pa se jos na trulom engleskom Evropi podvlaci pod kozu. To Srbi nikad nece raditi. Neverovatni da takvi dobijaju blagonaklonost srpske publike, pogotovu kad se zna da je doticni pozivao da se ne glasa za svoje komsije. Kakvo licemerje! Pi!

A sto se omladine tice, mogu i 'matori' da glasaju. 06-broj se moze okrenuti i preko fiksnog telefona, nije tu nista carobno Mislie ljudi ako je 06-broj da moraju da zovu jedino sa svoj mobilnog.

(nedelja, 15. maj 2011, 15:51)
anonymous [neregistrovani]

kraj

Ni malo ne cudi 14 mesto. Nina odlično peva, a kvalitet glasa nije dovoljan.
Dokle tih Kovača i Bregovića, postiji li u Srbiji neko mladji kome treba dati šansu.
Sve dok se ne oslobodi prostor za nove, mlade i talentovane, Srbija ne treba ni da učestvuje na Eurosong-u

(nedelja, 15. maj 2011, 15:55)
anonymous [neregistrovani]

Slovenija

Slovenija je imala naj naj pesmu I oni bih trebali da pobede !!
!

(nedelja, 15. maj 2011, 15:55)
anonymous [neregistrovani]

bzvz

ovaj eurosong je najnerealnija stvar koja se desava, nerealniji cak i od namestenih utakmica, ovo glasanje nema veze s vezom, bivse sovjetske republike ukrajina npr. s kakvom god se pesmom pojavi uvek je u vrhu zbog 20 drzava koje ja podrzavaju a realno pesma im je ove godine bila medju najlosijim.

(nedelja, 15. maj 2011, 16:52)
zoran [neregistrovani]

euvision

jedino sto mogu da kazem je da ovakvo takmicenje vise nema smisla i da ga treba ukinuti.Pratio sam prenos na RAI i svidelo mi se da su korektno ocenili Ninu,a pre svega njihova zvezda Rafaela.

(nedelja, 15. maj 2011, 17:55)
anonymous [neregistrovani]

Re na Legende

Joj samo ne Legende,onda bolje Rokere sa Moravu

(nedelja, 15. maj 2011, 17:58)
paja patak [neregistrovani]

hvala maus

@miki maus: hvala na solidarnosti. stvarno je steta, koje pare potrosimo bez koristi, dok crkva moli za donacije na rts. Kad bi bio odziv za nase projekte toliki kao za evroviziju, sve bi bilo bolje. ZATO POZIV DIJASPORI: DONIRAJTE ZA HRAM I DRUGE DOBROTVORNE SVRHE.

(nedelja, 15. maj 2011, 18:06)
anonymous [neregistrovani]

RE:

Da je to sve to tako kao sto ti mislis svake godine bi imali istog pobednika! Tacno je da komsije glasaju za komsije ali na kraju uvek pobedi najbolja pesma, da nije tako ni mi ne bi nikada pobedili!
Sve dok pobedjuju dobre pesme i sve dok se menjaju pobednici nema potrebe da protestujes i sumljas!

(nedelja, 15. maj 2011, 18:13)
minna [neregistrovani]

minna

ja zivim u nemackoj i poslala sam najmanje 20 glasova nini, a mi iz iste nemacke nismo dobili ni jedan poen sto me navodi da sa glasanjem nesto nije bilo u redu.

(nedelja, 15. maj 2011, 18:26)
paja patak [neregistrovani]

dijaspora i glasanje

Dijaspora je glasala vecras, i to silovito, ali modus operandi evrovizije progutava i glasove i pare, posebne od kada se glasa 50% (strucni ziri) / 50% (publika). Stohasticki bi se trebalo ocekivati veci broj glasova od onih zemalja, gde je dijaspora jaca, i obratno. Ispostavilo se, da smo dobili vise glasova iz zemalja sa malom ili nikakvom dijasporom, dok smo losije nek statisticki ocekivano prosli sa jakom dijasporom. To je idikator da strucni ziri glasa losije u tim zemljama nego sto bi trebao. Nemoje zaboraviti, da u Svacjarskoj od 1,7 miliona stranace neme ni 5% Srba, nemacka, albanska, bosansko-muslimanska, hrvatska i turska dijaspora je visetrucno veca, ista slika i u nemackoj. Uposto nisu konkurisali ni turska ni albanija, i ti glasovi su otisli kumulativno, zato nije ni bilo 12 poena, jer je cisto nemoguce konkurisati protiv zirija i publike. Zato molim PRESTANITE GOVORITI GLUPOSTI DA DIJASPORA NIJE GLASALA. U BUDICNOSTI MOLIM BOLJE NASTUPE PA CE DIJASPORA DONIRATI A STRUCNI ZIRI DATI POJENE. TO JE NAJ ISPLATNIJE. Mora se Nina pohvaliti sto je pjevala na srpski, samo nastavi, moramo biti ponosni na svoj jezik i cuvati ga.

(nedelja, 15. maj 2011, 18:38)
Aleksandar [neregistrovani]

Dino Merlin naj bolji a Nina prosecna!

Kad je muzika u pitanju covek treba biti realan.Moje misljenje je to da je BiH trebala pobediti a nasa Nina je bila prosecna i sa cetrnaestim mestom mozemo biti i prezadovoljni.

(nedelja, 15. maj 2011, 18:48)
anonymous [neregistrovani]

Netacno

Komsije su nam dale najvise.

(nedelja, 15. maj 2011, 18:50)
anonymous [neregistrovani]

Zasto

Zasto opet mesate religiju i glasanje. Kakve to veze ima. Treba glasati za pesmu koja je po nasem subjektivnom misljenju najbolja.

(nedelja, 15. maj 2011, 18:52)
anonymous [neregistrovani]

Gora

Ja mislim da je 100 puta gora. Pa sta cemo sad?

(nedelja, 15. maj 2011, 18:55)
anonymous [neregistrovani]

Teorija zavere

Opet sa bavimo teorijom zavere. Svi su protiv nas. A kada smo pre nekoliko godina pobedili onda smo na zaveru zaboravili.

(nedelja, 15. maj 2011, 18:57)
anonymous [neregistrovani]

Pitanje

Ove zemlje nisu nepoznate za vecinu ljudi. Vece su od svih bivsih jugoslovenski republika,a i manje zaduzene.

(nedelja, 15. maj 2011, 19:55)
Caliel [neregistrovani]

Nesto tu debelo ne stima

Sa glasanjem iz Nemacke i Svedske definitivno nesto nije bilo u redu.Ovde u Nemackoj ko god koga pozna zove i pita "dali ste glasali".I svi se cude jer su svi stvarno i glasali i to bez obzira sto im se pesma nije svidjala,istim intenzitetom kao i prejasnjih godina.Samo moja familija je poslala preko 40 glasova a slican slucaj je i kod poznanika.Tako da je jednostavno nemoguce da od Nemacke nismo dobili niti jedan jedini poen a sudeci po komentarima i dijaspora u Svedskoj se nasla u cudu.Moja supruga kaze:"kao da su nase glasove dali Azerbejdzanu"!Kako bilo da bilo,nesto tu debelo ne stima.

(nedelja, 15. maj 2011, 21:40)
anonymous [neregistrovani]

Poene!!

Znam licno,da je jedna zemlja 2009 izgubila svoje poene! Jos se to nije krilo.Poeni su otisli pobedniku 2009!! Sve je moguce!! 2007 i to je velika politika bila,a pesma je najbolja bila. I ostace najbolja!! Treba realno da se gleda na sve.

(ponedeljak, 16. maj 2011, 10:54)
anonymous [neregistrovani]

srpski

ura za pevanje na Srpskom--koji bi ti mogao da malo usavrsis

(ponedeljak, 16. maj 2011, 11:46)
Dijaspora [neregistrovani]

Fenomen glasanja!?

Nema teorija zavera u glasanju, sve je stvar logicnosti i matematike.
Nemacka je vratila Evrosong festival u kucama u Evropi i postavila nove standarde izvodljivosti na (zat)otvorenim stadionima.
Cinjenica da Srbija nije dobila svoje glasove od svoje dijaspore upravo u Nemackoj i nekim vaznim velikim zemljama, opravdava ovde navedeno pravilo.
Ako je sva srpska dijaspora glasala u Nemackoj, ili Rusiji, ili drugim drzavama, ipak to nije dovoljno da od 80 miliona stanovnika veliku Nemacku osvoji broj glasova dovoljno za Top 10. Tako je i sa mojim poverenjem naklonosti u mnogih Rusa, ali ne dovoljno za poen reciprocno za ovu ogromnu zemlju.
Situacija u Holandiji je takva da glasa i sedi pored malih ekrana uglavnom stranci(dijaspora) dok Holandjani jos uvek ne veruju ni sebi ni drugima i gledaju radje fudbal, i rezultat je vidan(3 poena za Ninu).
Srpska dijaspora je apsolutno bila lojalna svojem izvodjacu, bez dileme, ali treba stvar sagledati realno da ipak Srba u celom svetu ima samo nekoliko miliona.
Samo dobra pesma i performansa otvara vrata do pobednicke numere!
Eurosong postaje ozbiljan spektakel sveta i bez povratka na ranije, vec samo nove ideje za buducnost ce biti meta za pobedu!?

(ponedeljak, 16. maj 2011, 12:24)
anonymous [neregistrovani]

Dezurnim pljuvacima po Rusiji

Sticajem okolnosti, gledao sam istovremeno finale eurosonga na srpskoj i Ruskoj televiziji. Za Rusiju je nastupao mladic SRPSKOG porekla Petar Nalic (i ovo se kod nas "mudro" precutkivalo). I kada je na red doslo glasanje Srbije, ruski komentator je samouvereno rekao "evo nase srpske brace, ovde bi za sigurno trebali da dobijemo nekoliko poena"  Ne dadose im Srbi ni jednog jedinog boda istovremeno nagradjujuci nasu evroatlansku bracu sakom i kapom. Bilo mi je zao tog voditelja posto je ocigledno bio sokiran. A sto se tice ovogodisnje srpske pesme, zalutala je u vremenu i prostoru. Da je ovo Evrosong iz 1975 verovatno bi usla medju prvih 5. Ja licno kao Srbin ne bi joj dao vise od 2 boda. Sa ovakvim pesmama se ne ide da bi se odnela pobeda.

(ponedeljak, 16. maj 2011, 13:06)
coka [neregistrovani]

bruka

Ne znam zašto se ljudi iščuđavaju kako niko nije glasao za nas.Pa ne može da glasa kad pesma ne valja.Ja ne bi glasala ni da mi plate.Hahahahahaha naše glasove dali Azerbejdžanu,ma nemojte me zasmejavati molim vas.Nije naša dijaspora luda da glasa za promašaje!!!!!!!!

(ponedeljak, 16. maj 2011, 13:29)
marko [neregistrovani]

svaka cast

svaka cast Nini,bilo je svetski,moderno,urbano!To je srbija a ne narikanje kojim nas zasipa Euro Azija i Rusija..

(ponedeljak, 16. maj 2011, 13:35)
anonymous [neregistrovani]

Bratsko glasanje

Pa prosle godine je po svim anketama RUsija imala najgoru pesmu koju je poslala na ovo takmicenje od 1994 , zato nije dobila skoro nijedan glas osim glasova bivsih sovjetskih republika ( u polufinalu je Nalic dobio glasove iz Srbije). Problem je sto je u finalima od 2007 Srbija Rusiji dala 21 poena a dobila samo 9 poena ( u poslednje dve godine dve velike 0 u finalima).
Jos gore je situacija sa Grckom , Grckoj smo dali dali 31 poena a dobili samo 9 poena.
Ispade da nam je u finalima od 2007 Albanija dala cak 10 poena (kod njih uglavnom zakaze telefonsko glasanje pa se primenju glasovi zirija, tako da mozemo reci da ne glasaju nasi zemljaci koji zive u Albaniji) a mi njima smo u to isto vreme dali 0 poena. Ispade da nasu muziku vise cene Albanci nego nasa navodna braca Rusi i Grci.

(ponedeljak, 16. maj 2011, 13:40)
anonymous [neregistrovani]

RE: Dezurnim pljuvacima

Pa zato se ove godine u finalu u prenosu moze se reci malo lobiralo za Rusiju ( sta nas interesuje koliko je paznje posvetio nasoj delegaciji ruski predstavnik pa nemacka predstavnica je u jednom intervju na crvenom tepihu kada je bio svecani prijem kod gradonelniak rekla da joj je nasa pesma najbolja, nisam video da je to Aleksej rekeo u nekoj izjavi medijima i informacija da ce sa njim sedeti i RED ONE kompozitor i producent.

(ponedeljak, 16. maj 2011, 16:43)
anonymous [neregistrovani]

Bosna

Pa Bosanci su nam uvek davali puno poena.

(ponedeljak, 16. maj 2011, 17:39)
Laki [neregistrovani]

Eurosong i sta treba promeniti

Ono sto Srbija treba uraditi je da sledece godine organizuje klasican izbor svog predstavnika sa bar 10-15 izvodjaca od razlicitih kompozitora i neka se glasa. Sto se tice Eurosonga deljenje poena uvek deluje "mutno" jer se ne vide sms glasovi.Kada bi se tehnicki napravio sistem da se na ekranima u dvorani za Erosong vide brojaci sms glasova za svaku drzavu i to "on-line" kako pristizu, verovatno bi slika o plasmanu bila objektivnija.Ove godine je bila novina glasanje od samog pocetka Eurosonga dok traju sve pesme,a ne na kraju u zadatih 15 minuta. Na ovaj nacin se jos vise stvorila mogucnost za namestaljke.Dovoljno je pratiti dinamiku pristizanja glasova za zeljenog favorita i ako je "ugrozen" prestati racunati glasove drugoplasiranog ili ih razbacati diskretno po drugim drzavama.Suludo je dozvoliti da se moze poslati vise sms glasova sa jednog telefonskog broja,jedan-glas jedan telefonski broj i to je objektivnije.Kladionice na Eurosongu treba ukinuti jer cim se pojavilo kladjenje na pobednika pojavili su se i "marifetluci". Ljudi su spremni na sve zarad dobr zarade.

(ponedeljak, 16. maj 2011, 18:01)
anonymous [neregistrovani]

Ako je ova prva kakve su ostale?!

Ova pesma je blagi uzas!!! Nit' ritma, nit' reči, nit' performansa... Jao, Evropo, jadna li si! :(

(ponedeljak, 16. maj 2011, 19:48)
anonymous [neregistrovani]

Azerbejdzan 2011

U pobednickoj pesmi mi se svidja jedino scenski nastup tj efekat kada pada "vatromet kisa " koja izgleda efektno na tv ekranu i kod gledalaca u areni. Svi kazu da je to jedan od razloga za pobedu uz drugi da su turci otpali u polufinalu i da je njihova dijaspora glasala za bracu plus se jos slilo glasova iz ostalih ex sovjetskih republika.

(ponedeljak, 16. maj 2011, 21:39)
esc [neregistrovani]

promjene

srbija treba pod hitno promjeniti format takmicenja trebaju nam 10 pjesama od razlicitih izabranih autora i izvodjaca i onda da publika odluci...treba nam joksimovic.a sto se tice eurosonga...da bi se ogranicilo bratsko glasanje treba u finalu bi trebale glasati samo zemlje koje su se plasirale tako da bjelorusija ne bi mogla dati 12 poena rusiji osim ako se nije plasirala i ona.ali najvaznije je da srbiji treba promjenaaa

(utorak, 17. maj 2011, 00:02)
anonymous [neregistrovani]

Predlog za RTS

Ako RTS zadrzi koncept izbora kompozitora mislim da bi sledece 2012 godine to pravo trebalo dati kompozitoru koji nam je doneo jedinu pobedu Vladimiru Graicu ili vratiti Beoviziju ili da se izbor zove Evropesma bar sa 10 pesama u finalu koje bi se odrzalo u studiju u Kosutnjaku (ako je skupa organizacija u Sava Centru). Mislim da bi ako se vrati Beovizija trebalo uvesti neki novi sistem odabira tih 10 pesama npr da se pusti jedno 30 pesama preko ovog sajta ( da posetioci sa jednog racunara mogu glasati za 1 pesmu tj da se glasa u decembru za najboljih 20, pa u januaru za najboljih 10 i da se finale odzi krajem februara ili pocetkom marta.

(utorak, 17. maj 2011, 00:07)
anonymous [neregistrovani]

RE: Promljene

Mislim da bi trebalo promeniti izbor naseg predstavnika i da se uvede neki moderniji sistem izbora pesme. A sto se tice promena da u finalu na Evroviziji glasaju samo zemlje finalisti mislim da to i nije najbolje resenje npr Rusija ima vece sanse upravo za pobedu ako se to pravilo uvede npr ove godine od 10 bivsih sovjetskih republika u finalu su usle cak 7. Tako bi od 24 zemlje koje bi mogle da glasaju za RUsiju cak 6 bilo iz bivseg sssr moglo da glasa za Rusiju tj znaci 25 % zemalja ucesnica finala.

(utorak, 17. maj 2011, 00:12)
Matija [neregistrovani]

Dobrovoljna "kolonizacija"

Ovo je dobrovoljna kolonizacija istocne Evrope. Ajzerbejdzanski Turci su "propevali" na engleskom jeziku. Uzas!!!

(utorak, 17. maj 2011, 09:25)
anonymous [neregistrovani]

moje misljenje

Nina je mogla da ide 3-4 mesta u napred... Mislim, da bude u Top 10-11.
A ovo za Azerbejdzan - nije toliko losa pesma, mada mislim da nije trebala da pobedi...
Svedska pesma je bila bas dobra, i mislim da je mogla da se plasira na 1-2 mesto, a Lena (sto je pobedila prosle godine), mogla je i ovde godine da pobedi (samo da joj pesma nije bila onako mracna) ili bar da bude u Top 3...
Inace, sto se tice Bosne, super je bila... Mogla je i onda da se ubaci u Top 3-4...
A ne ovako... To je moje misljenje.:P Ali, dobro, Evropa je glasala ko ce da pobedi!:S

(utorak, 17. maj 2011, 10:21)
anonymous [neregistrovani]

Vi imate ozbiljan problem

Ne znam zasto samo vi u Srbiji kukate za ovim Eurosongom. Hronicno ste nezadovoljni i uvijek su vam drugi krivi za vas neuspjeh. Vasa pjesma stvarno nije bila Bog zna sta, to ne kazem samo ja, nego i vasi gradjani. Imate srece da imate "dobrocudne" komsije koji vas stalno obraduju sa 10-12 bodova. Pustite vi Ruse i Grke, sa njima niste nikad ni zivjeli, zna se od koga uvijek dobijate bodove. Kad vi tako rezignirate, sta da kaze neka zemlja zapadne Evrope koja svoje poene mora stvarno da zaradi. Zato prestanite sa tim, stvarno nervirate!!!!

(utorak, 17. maj 2011, 15:13)
anonymous [neregistrovani]

za vi imate obiljan problem

A sta tebe briga za to sta mi radimo u Srbiji i zbog cega se nerviramo!?

(utorak, 17. maj 2011, 15:28)
anonymous [neregistrovani]

Srbin

Rusi nam uvek pomagali, ha!

(utorak, 17. maj 2011, 15:37)
anonymous [neregistrovani]

Zivim

Kicim je relativan pojam. Pretpostavljam da Vam Dino nije kic? Ah, pa onda je sve jasno.

(utorak, 17. maj 2011, 21:42)
Alek [neregistrovani]

Predlog

Kao prvo... sa pripremama za format ,,3 pa 1,, ili ,,Pesmom za evropu,, ako ostane a pritom Rts razmislja o dobrom plasmanu a ne samo o eventualnom ulasku u finale Evrovizije, onda se sa angazovanjem kompozitora treba krenuti vec kroz 2/3 meseca kako bi se taj kompozitor ili par kompozitora ozbiljnom pesmom predstavili i pripremili. A ne da se pocetkom januara naredne godine tek donese odluka o formatu domaceg izbora ,sredinom meseca donese odluka o izabranom kompozitoru a krajem januara i izbor 3 izvodjaca.Fakticki februar je mesec kad se kao u Bregovicevom slucaju tek komponovale 3 pesme, pisali tekstovi.. Ove godine ista prica.. Kornelije do 15 dana pred izbor nije znao ni sa kojom ce pesmom niti ko ce je pevati.. kristina muku mucila sa izvodjacem da nadje.. Ako gresim ispravite me ali moja MOLBA Rts/u je da sa pripremama oko bilo kakvog nacina izbora krenu mnogo ranije . U tom slucaju i rezultat nece izostati...

(sreda, 18. maj 2011, 13:42)
Mara [neregistrovani]

<3

pesma je divna,s pravom je pobedila!

(sreda, 18. maj 2011, 17:13)
anonymous [neregistrovani]

evrovizija

Koliko falseva u pobednickoj pjesmi katastrofa treba promijeniti izbor za predstavnika Srbije ni beoviziju ne treba vracati,treba odabrati 3 kompozitora i 10 pevaca po mogucnosti poznatih Nini svaka cast sve pohvale.

(sreda, 18. maj 2011, 20:15)
anonymous [neregistrovani]

ESC!!

Carobna Sonja,Lexington Bend!! Zdravko Colic itd. Srbija ima divni pevaci/pevacice!! Nina je u polufinalu dobila 67 poena, i na 8 mesto se plasirala. Prosle godine lista izasla kako Evropa glasala,sve price sto se Grcke tice. Srbija bila i tada sa Grckom i bivse SSSR zemalja. Tad je Grcka u polufinale dala Srbiji 10 poena. U Finale O poena!! Sve sto manje glasas iz svoje zemlje u finale, to znaci da je bolje za svoju zemlju!! U Svedsku pratili su 2,9 miliona stanovnika ESC. A neznam koliko ljudi su glasali?! Svake godine se interes gasi. Ako Je Nina Srecna, i ja sam.Nema zime za tu devojku. Svaka Cast,ja Volim Tu Pesmu. Funky!!!!!

(sreda, 18. maj 2011, 21:02)
anonymous [neregistrovani]

re: Vi imate ozbiljan problem

Slazem se u potpunosti sa vama nama je uvek neko drugi kriv nikad sami sebi zato nas i preziru neke zemlje sto se ocigledno vidi pa cak i na Evroviziji!

da nam nije komsija "carobna" bi bila na samom dnu lestvice zato komsije hvala vam od srca ;)

Nevena, Kikinda / Nemacka

(četvrtak, 19. maj 2011, 16:18)
anonymous [neregistrovani]

глупо

По мени ја глупљу песму у животу нисам чуо од ове победничке,уосталом било је много бољих песама !!!!!!!!!!!

(petak, 27. maj 2011, 12:57)
anonymous [neregistrovani]

evrovizija

Trbali bi da posaljemo sasu kovacevica na eurosong 2012 sa njegovim fenomenalnim glasom i naravno baladom pobeda je zagarantovana uvek smo u retru ili etnu.